FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 21.03.05 17:08
« Bez nadpisu
to Lubos1:No nevim kde jsi na to prisel, ale podle mejch informaci byl prave Focus v kategorii ve stari vozu 1-3roky nejspolehlivejsi(zdroj TUV a ADAC), jinak je mi to celkem jedno, zaruku mam 4roky tak kdyz neco bude, tak at se Ford stara ;-) A Peugeot 307, no to je kapitola sama osobe, ma ji spousta kolegu a vetsine to auto stoji vic v servisu jak u baraku.Jo neni vsechno zlato co se trpiti(vzdyt to bylo auto roku!!!). -
Lubos.1 21.03.05 16:54
« Bez nadpisu
Chlapi, ja sa vam cudujem, ze ste to kupili. Je to este uplne cerstvy model, budu s tym problemy, ako s prvymi Focusmi. Mali ste aspon rok pockat, kym sa nevychytaju muchy. Ja som sa takto oplachol s P307 a odtedy viem, ze kym nie je auto na trhu aspon 2 roky, tak ho nechcem. Ale mozno budete mat stastie :) -
"-- skrytý --" 21.03.05 13:02
« Bez nadpisu
to bluedream:Auto jsem kupoval v Bruselu kde i bydlim a prodejce mi rekl zcela jasne:a)prvnich 1500km moc netocit pres 3000ot.b)snazit se nejezdit moc ve meste, ale zase ne jenom dalnice, kdy ma motor pomalu konstantni otacky.Idealni je chvili dalnice a chvili okresni silnice, nejaka vesnice atd.Jak jsem rekl, stridas jizdni rezim tim padem vice radis a pro motor je to pestre.Zvyka si na ruzne rezimi, kdezto jizdou 5km do prace, tam a zpet toho zabijis.Po 1500km jsem ho zacal zatezovat po 5000km uplne normalni rezim.Jen pro uplnost dodavam, ze kdyz jsem byl ted ve 20000km na vymene oleje, tak na rysce stavu oleje v motoru jsem to mel v pulce.To zamena , ze za 20000km si vzal tak 0,5l oleje!Coz je vyborna hodnota, navic kdyz slo o zabeh. ;-) -
Tailor 21.03.05 10:11
« Bez nadpisu
Nejezdim primo po meste, ale z blizkeho okoli na jeho okraj. Auto mam teprve 9 dni a delsi cestu planuji az na velikonoce, protoze proste ted na to nemam cas. Startovani provadim zasadne bez plynu :!:
Toto auto je uz za dobu co auta ridim pate v poradi (ridim uz 35 let), ale je to prvni s naftovym motorem. Naftu jsem si zvolil kvuli sile motoru a kvuli spotrebe na dlouhych vzdalenostech. Pro oboji je myslim vhodna. Soucasne mi ale musi vyhovet i na kazdodenni kratsi vzdalenosti. -
"-- skrytý --" 21.03.05 09:19
« Bez nadpisu
to jirakaF:Mam 1,6TDCI a pokud ti muzu radit, tak na zabeh motoru neni jizda po meste vubec vhodna :!: .Motor by mel stridat rezim a ne skakat kolem komina.Divim se, ze ti to prodejce nerekl.A s tim startovanim, doufam :!: , ze to startujes bez plynu :!: , jinak si to neumim vysvetlit.Me blafne, ale ven vyjde jen malej oblacek(to je normalni), ale pak uz nic. -
"-- skrytý --" 21.03.05 09:14
« Re:
jirka: podla mna je to tym, ze je motor este nezajety. spotreba sa urcite znizi, ale na druhej strane ked som byval v prahe a mal som octavku 1.9tdi 66kW. tiez mi vysla spotreba cestou do prace (5km) nieco nad 8l a to ten motor vsade hodnotili ako jeden z najuspornejsich, jednoducho v prahe sa neda jazdit na spotrebu. ty mas navyse o takmer 40kW vyssi vykon.
inak montuje sa v CR, SR do dieslov DPF? -
Tailor 21.03.05 08:38
« Bez nadpisu
Mam novy Ford Focus Kombi s motorem TDCi 2.0. Mam ujeto teprve 300 km a motor se teprve zajizdi. Zatim mam spotrebu asi 8.5 litru na sto (jizda prevazne po meste). Auto je velmi prijemne, jizda v nem je fantasticka (mel jsem dosud Octavii 1.6). Prestoze zatim jezdim s maximalni setrnosti vzhledem k novemu motoru, je citit jeho sila. Muj pocit v zasade odpovida hodnoceni v testech. Co se mi zatim ale velmi nelibi, je oblak cerneho koure po nastartovani studeneho motoru. K zavreni vrat garaze po vycouvani ven by bylo potreba nasadit plynovou masku. (koncovka vyfuku je otocena smerem dolu, takze vyfukove plyny nevyjdou z garaze ven). Take vysoka mi pripada spotreba nafty. Doufam, ze se casem podstatne snizi. Pokud ne tak bude asi nutno auto nechat seridit.