FORD FOCUS II

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.09.05  21:53

    « Spokojenost

    to bluedream:Ahoj, presne jak pises.Spotreba sla po zabehnuti dolu a i ja se ted pohybuji kolem 5,8l(a to ho nesetrim).Problemy s pneu nepozoruji, jen se mi zda, ze tak prvnich 30procent pneu slo dost rychle dolu a ted se to ustalilo a drzi.Mam Continental sport contact 2 a nekdo tu psal, ze je to u nich normalni a ze pak ty gumy drzi dost dlouho, kdezto treba Michelin se sjizdi pomalu od zacatku.Tak to bude asi pravda.Jinak po 36000km zatim o.k.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.09.05  11:41

    « Re: Re: Tempomat

    ja som si uz na tempomat zvykol, tlacidla su rozmiestnene intuitivne a daju sa rozlisit aj hmatom. vyuzivam na dialnici alebo v dedinach, kde je niekedy problem udrzat 50 s nohou na plyne :)
    to ze sa musi zapnut 2 tlacidlami je ok, len ja som este asi nikdy nepouzil tlacidlo "OFF", lebo staci sa dotknut brzdoveho pedala a tempomat je vypnuty, potom staci stlacit "RES" na obnovenie povodnej rychlosti, alebo +/- na udrzanie sucasnej, teda uz staci na obnovenie funkcie iba 1 tlacidlo. to OFF je tam mozno iba kvoli splneniu nejakej normy..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.09.05  11:29

    « Re: Re: Trend+

    pozrel som akciu trend+, ale na slovensku stale vychadza lepsie akcia "first edition", napr. za 81kW TDCi v rovnakej vybave zaplatite na SK menej, ako v CZ za 66kW TDCi. ale trend+ je mozne konfigurovat, first edition su len ako "skladovky".
    inak moj focus (1.6 TDCi 81kW) je po 17.000km (od 03/2005) zatial bez vaznejsich problemov (nefungovala signalizacia nizkej hladiny vody v ostrekovacoch).
    v Mazda3 fore je vela popisane o nerovnomernom zjazdeni pneumatik a nutnosti casteho "prehadzovania" pneu, ja som si na focuse nic take nevsimol, ako ste na tom Vy?
    dalej co som si vsimol, ze motor je coraz kultivovanejsi a ma mensiu spotrebu.. momentalne 5.8l/100km (mesacny priemer, PP ukazuje o 01-0,2l/100km menej).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.09.05  14:48

    « Re: Trend+

    jirkaf: Tak ať ti to jezdí a nezlobí. Já u konkurence naopak prodlouženou záruku nekoupím, protože je tu jeden problém: uznávání záručních problémů, což se Renaultu v ČR dost nedaří, vše je podle normy, vše je v pořádku, seč evidentně není, takže by to byly vyhozené peníze. Problém se vyřeší jinak a mnohem levněji. Ve značkovém servisu mne už neuvidí. Podvodníci na tahání peněz, nic jiného. Bohužel, platí to obecně napříč spektrem značek.
  • 00 Reagovat !

    foto Tailor

    Tailor 12.09.05  10:06

    « Trend+

    to ladis: Nove naftove motory od Forda byly vytvoreny ve spolupraci s PSA (2.0 TDCi 100 kW, 1.6 TDCi 80 kW) nebo jsou soucasti vlastniho vyvoje, ktery dle meho nazoru cerpa taky ze spoluprace s PSA. Ja mam motor 2.0 TDCi 100 kW a nyni po ujeti cca 8500 km jsem s nim maximalne spokojen. Na zaklade vsech pozitivnich testu a zkusenosti popsanych ve Volvu 50, Peugeotech nebo Citroenech by mely byt motory neve generace nejen usporne, tiche ale take trvanlive. Prece jen jsem se pojistil pro mozne potize uzavrenim prodlouzene zaruky na 4 roky nebo 100 000 km za 7000 Kc.
    Co se tyce benzinovych motoru, dal bych prednost 1.6 84 kW, ktery ma plynule promenne casovani sacich a vyfukovych ventilu, ktere se projevuje ve zvysenem vykonu a nizzsi spotrebe. (Pri vyberu sveho auta to byla varianta kterou bych koupil, kdybych se rozhodl pro benzin)
    Soucasna nabidka se slevou az 113 000 Kc je opravdu velmi lakava, jenom je potreba si uvedomit, ze havarijni pojisteni se pocita z ceny bez slevy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.09.05  18:48

    « Benzín 1.6 100k a 1.6 115k

    Také by mě docela zajímal rozdíl v praxi mezi těmito motory. Cenově ta 115k verze vychází o 38tisíc víc (trend+) a to je už docela hodně. Jak je na tom ta 115k verze se spolehlivostí? - přeci jen je to relativně nový motor a je tam více pohyblivých částí. Měl jste už někdo s novým focusem nějakou vážnější závadu?
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 02.09.05  16:44

    « Re: Tempomat

    jirkaf: jo, to je ono. Však jsi mluvil o předjíždění, tak to je snad správně. Novou rychlost novým zadáním.
    Ta tlačítka mě taky trochu zlobí. Nevyhovuje mi nutnost mačkat dvě, ale zase je to pojistka proti neúmyslnému zapnutí. Ve sto padesáti bych je taky raděj hledal hmatem, to je jasné, ale dávám šanci ještě zvyku - mám auto necelé 2 měsíce.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.09.05  08:29

    « focus 1,6

    Uvažuju o koupi focucu, a to motory 1,6 benzín 74 kW a nafta 1,6 66 kW, nejste je schopen někdo porovnat? Nepodařilo se mi zatím sehnat prodejce, který má oba dva, abych je mohl projet hned po sobě.
  • 00 Reagovat !

    foto Tailor

    Tailor 02.09.05  07:23

    « Tempomat

    to impaler: zkusil jsem jet s tempomatem po dalnici rychlosti asi 110 km/hod, pak jsem pridal plynovym pedalem asi na 130 a dal nohu z plynu. Auto se zpomalilo na puvodne nastavenou rychlost 110. Tuto tempomat udrzoval dal. Mozna abych prenastavil tempomat na tech 130, musel bych zase asi na volantu neco zmacknout.
    Mozna kdybych tempomat pouzival casteji, asi bych si na nej zvykl, ale presto 5 ovladacich tlacitek na volantu (zap, vyp, res, plus, minus) mi nepripada jako moc elegantni reseni
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.09.05  12:41

    « Středová konzole

    Nejsem majitele Focusu II, ale parkrát jsem jel s 1,6 (85kW)kombi - jede slušně, ale vadí mi zbytečně široký středový tunel,hodně omezoval pravou nohu. Jaké máte pocity vy majitelé? ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 01.09.05  11:07

    « Re:

    jirkaf: já jsem si zvykl rád, že to někdo vymyslel! :-) (stěrače)
    tempomat: čti znovu níže, mluvím o přidávání pedálem plynu. Tlačítka jsou jen korekce, používám např. tehdy, když chci jet těsně pod 150 třeba. :)
    Samozřejmě jen tehdy, když je relativně prázdno. Záleží, kdo kdy kde jezdí, já to využívám jen na dálnici, ale relativně často. 1000 km a více nohu opravdu unaví a já si tempomat nemůžu vynachválit - i když je pravda, že se stále ještě opatrně učím a mám trochu strach z delší reakce "odložené" nohy při nutnosti brzdit.
  • 00 Reagovat !

    foto Tailor

    Tailor 01.09.05  08:11

    « Bez nadpisu

    to impaler: jsem na tom se svym Focusem stejne. Protoze automaticke sterace mam automaticky z vybavy Ghia, nezbylo mi nic jineho nez si na ne zvyknout. Musim rict, ze mi dnes uz vubec nevadi. Jenom mam obavu ze zimniho provozu, kdy velmi casto sterace primrznou a jeden jejich pohyb pri nastartovani motoru by mohl mit dost spatne nasledky. Hold bude potreba je uvolnit vzdy jeste pred startovanim, respektive pred zastrcenim klice do spinaci skrinky.
    Tempomat jsem taky nekoliktrat zkusil, ale prijde mi porad k nicemu. Jak dlouho dnes, kdy je skoro porad velmi husty provoz se jede stejne rychle. Pridavani rychlosti pomoci tlacitek je co se tyce ovladani alespon pro mne nesrovnatelne horsi nez provadeni naprosto presnych korekci pomoci plynoveho pedalu
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 31.08.05  16:10

    « Tempomat a automatické stěrače

    Nevím teda, jak Focus, ale přece to nebude jiné...můj tempomat vypíná jen brzda nebo spojka (př. tlačítko), plynem lze normálně přidat a po uvolnění se tempomat vrátí na nastavenou rychlost.
    Jenom je třeba si uvědomit, že pedál musí níž, než se zdá, aby překonal polohu, do které by byl sešlápnutý pro dosažení aktuální rychlosti/otáček manuálně (tedy ne ručně, ale nožně...pedálně? :)). Tempomat sám pedálem myslím nehýbe (v Oktávce prý ano?).
    Automatické stěrače považuju proti původní představě za velmi "vymazlenou vychytávku". Stačí jet 1300 km za velmi proměnlivého deště-slunce-deště-slunce-...., jezdit po městě za deště do tunelu-ven-do tunelu-ven...paráda, funguje bezvadně. Protivné je, že není-li to vypnuto, ohlásí se při příštím startu jedním setřením, sucho nesucho, navíc člověk vypadá jako idiot.
  • 00 Reagovat !

    foto Tailor

    Tailor 31.08.05  16:07

    « Servisni akce

    Dostal jsem dopis od Ford Motor Company s.r.o. Thamova 16, Praha 8 abych se dostavil na zminenou vymenu tesneni. V hlavicce dopisu stoji :
    "5C002 - Focus & Focus C-MAX - vniknuti vody do el. motoru zadniho sterace - Bezpecnostni servisni akce"
    Ja mam auto vyrobene letos nekdy na prelomu ledna a unora, mozna se jedna jen o nejakou serii vozidel
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.08.05  14:50

    « Re: Zkusenosti s focusem s motorem TDCi

    to jirkaf. Odkud mas info., ze s tim steracem muze mit problem i c-max?Zadne oznameni na vymenu mi neprislo :?: .Diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.08.05  14:48

    « Re: Zkusenosti s focusem s motorem TDCi

    ja uz mam 16.000km, nejak dost jazdim v poslednej dobe :-) s tym tesnenim sa mi nikto neozval, tak to budem musiet proaktivne zistovat ja v servise.. no maila alebo list mohli napisat.
    all: ked bude nejaka zvolavacka alebo "hromadna" zavada, dajte to tu vediet, aby vedeli o tom aj ti, ktorym sa zo servisu neozvu..
  • 00 Reagovat !

    foto Tailor

    Tailor 31.08.05  13:45

    « Zkusenosti s focusem s motorem TDCi

    Muj Focus 2.0 TDCi Kombi (100 kW) ma uz najeto pres 8000 km. Po dovolene, pri niz jsem ujel cca 2300 km, je uz asi opravdu zajety a konecne jsem se dockal toho, co jsem ocekaval po precteni testu. Motor bezi po zahrati prijemne tise, ma obrovskou silu. Pri zpatecni ceste z dovolene jsem ujel asi 1100 km za 12 hodin vcetne zastavky na jidlo s mirnym prekracovanim maximalni povolene rychlosti a rychlosti cca 150 - 160 km/hod v usecich v Nemecku, kde zatim neni omezeni. Pritom jsem dosahl prumerne spotreby 5,8 l nafty / 100 km.
    Pristi tyden jsem objednan do servisu na vymenu tesneni hridele elektromotoru zadniho sterace na zaklade vyzvy vyrobce, podle ktereho by mohla spatnym tesnenim vniknout do elektromotoru voda. (tyka se to Fordu Focus se zadnim steracem a take C Maxe).
    Jinak jsem si uz na nove auto zvykl a jsem velmi spokojen zejmena s vlastnostmi podvozku, ktery zajistuje temer stoprocenti odolnost vuci bocnimu vetru a je prijemne tuhy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.07.05  22:57

    « Bez nadpisu

    vitaj v klube :-) ja som to kupoval na zlatych pieskoch, s pristupom som tam bol velmi spokojny
  • « 00 Reagovat !

    foto tulak

    tulák 20.07.05  22:38

    « Re: Re:

    Ďakujem za názor, zdá sa, že som už rozhodnutý. Ráno idem so zálohou na Focus. Pred týždňom som jazdil na staršej Corolle 1,4 VVTi - dojem bol dosť mizerný, ale dosť k tomu prispelo zle nastavené sedadlo. Corolla 1,4 D-4D v pondelok dojem výrazne napravila a tiež predajca zo Žiliny, ale pocity z Focusu sú proste vynikajúce. Navyše je to nové auto a súčasná Corolla má už svoje odjazdené. Dôležitý je pre mňa aj pocit masívnosti/bezpečia. K rozhodovaniu prispelo i výrazné zníženie poistky nakombinovaním rôznych akcií a mojej osobnej zľavy.
    Tá akcia "first edition" dobieha, ešte sú tam 3 kusy 1,6 TDCi HB, aspon tak tvrdil predajca.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.07.05  10:24

    « Re:

    tulak: inak ja mam presne to iste, co uvadzas, 1.6TDCi trend za 653.000, to este stale funguje akcia "first edition"?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…