FORD FOCUS II

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    26.09.05  22:09

    « Bez nadpisu

    mrkněte na [odkaz] jsou tam auta za super ceny
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.09.05  17:39

    « spotreba

    keby ste sa chceli pozriet na spotrebu mojho focusa 1.6 tdci 80kW od aprila tohto roku, tak tu je link:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.09.05  12:23

    « Re: Plnohodnotne koleso a Ford Focus celkovo

    johnwalker:
    presne tak, na zlatych pieskoch mi boli ochotni dat zlavu v hotovosti max 2% a podobnu strategiu som ocakaval aj u inych predajcov, takze rozhodla first edition zlava 83.000,-Sk. Keby som si auto "skladal", tak urcite dam aj ESP a 6 bagov (vo vybave trend su len 4) a ciernu farbu. teraz mam tmavomodru metalizu :)
    ja by som tu podlozku vybral a 2 cm niecim vyplnil. zisk 7cm na podlahe za to rozhodne stoji, neviem aky je podorys, ale podla mna sa objem kufra moze takto zvysit aj o 50l.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.09.05  11:59

    « Re: Plnohodnotne koleso a Ford Focus celkovo

    To Bluedream:
    Co sa tyka pneumatik 16", tak su defaultne vo vybave Ghia, kupoval som v auguste. Akciu som nebral, radsej som sa dohodol s predajcom v Trnave na hotovostnej zlave, ktora bola v podstate vo vyske First Edition (chcelo to ale dost presviedcania) a nakupil som si tam veci ktore som ja chcel (V Bratislave aj napriek o dost lepsiemu pristupu, neboli ochotni prilis zlavovat, aky by boli, tak by som urcite kupil od nich. Rozhodovali vsak peniaze). Co sa tyka kotucovych brzd, tak je to presne tak ako vravis (aj ked dost som sa casto stretol s prezentovanym nazorom ze su vdy vsade za kazdych okolnosti, co nie je pravda). T.j. az (napr.) s ESP su aj na zadnych kolesach kotuce. Ak mozes posli graf spotreby (prochaska@ktl.elf.stuba.sk). Vdaka.
    To jirkaf:
    Koleso, ktore mam ako rezervu sa tam vojde na sirku bez problemov. Problemom sa stala ta vyska naviac cca. 9 cm. Po obvode rezervy (pod kobercekom) vzniknu sice ulozne priestory - Ford tam dava tak hranty - vanicky, ale nie je to 100% ono. Vsimol som si ale jednu vec. Ked vytiahnem rezervu tak pod nou je taka penova podlozka (ako zachodova misa:)) na ktorej je cele to koleso postavene. Jej vyska je asi 7 az 8 cm. Neviem preco je to tak robene, ale ked ju vytiahnem a dam tam rezervu, tak vsetko to sadne asi o 7 cm dole. A vyzera to tak ako som si to predstavoval. Problemom je len uchytny srob (chcelo by to kratsi) a kobercek (tym ze sadol o sedem centimetrov nizsie, je na dlzku kratky. Mam zato, ze koberceky do kufra pre auto s plnophodnotnou rezervou a dojazdovou maju rozne dlzky(od nakladacej hrany po sedadla)). Ak pojdem najblizsie do Fordu ta sa na to spytam, pretoze nerozumiem, naco tam je ta penova podlozka po rezervou, s odhlucnenim to asi nema nic spolocne, pretoze ked tam miesto nej polozim rezervu tak sedi ako pribita a cela podlaha kufra je zdvihuta len o asi 2cm oproti povodnym 9cm.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.09.05  11:31

    « Re: Plnohodnotne koleso

    johnwalker: aj ja som chcel povodne plnohodnotnu rezervu, ale nakoniec som od toho upustil, lebo som si zistil, ze kufor bude fakt mensi aj pri zadani do vyroby. dalsi argument, ze na zimu budem mat 15" a na leto 16" takze by som musel menit aj rezervy a ani tak by som nemohol pouzit rezervne koleso, lebo tam bude ina vyska dezenu ako na ostatnych kolesach, takze vysledok by bol nakoniec rovnaky ako pri nudzovej rezerve.
    s pristupom na zlatych pieskoch som spokojny, tam som auto kupil, mne zas tvrdili, ze s motorom 1.6tdci 80kW su kotucove brzdy na vsetkych kolesach, ked som auto dostal, boli vzadu bubny :-( kotuce su len pri na kombi alebo ked si objednam ESP, co som samozrejme zistil az vtedy, ked sa uz nedalo nic zmenit. ale nie je to az taky problem, ktory by vo mne vyvolaval nespokojnost.
  • 00 Reagovat !

    foto Tailor

    Tailor 16.09.05  11:23

    « Plnohodnotne nahradni kolo

    to johnwalker: Ja jsem si kupoval provedeni kombi. kde se vejde plnohodnotna rezerva do maximalniho rozmeru 16" - 205. Kolo s ocelovymi rafky se tam da prisroubovat normalne dodanym sroubem a pro kolo hlinikove stejneho rozmeru bylo nutno zakoupit novy sroub pro upevneni a jeho horni plast seriznout o 8 mm. Pokud by mel nekdo kola vetsi nedalo by se to umistit ani do provedeni kombi.
    Pokud jsem se informoval na provedeni hatchback bylo mi receno, ze do stavajiciho prostoru se vejde pouze dojezdove kolo. Pokud bych chtel v tomto pripade pouzit plnohodnotne, tak podle jeho velikosti by se musela dat do kufru podlozka, ktera zveda celou podlahu. V tvem pripade asi o 9 cm.
    Myslim si ale, ze by tech 9 cm se dalo vyuzit jako dalsi ulozne prostory v mistech kde neni pneumatika.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.09.05  11:20

    « Re: Re: Re: Re: Trend+

    johnwalker:
    ad hlucnost pneu: ja mam R15 195/65, pneu pirelli p6, ja ich nepocujem, na jar chcem prezut na R16 205/55, tak potom budem vediet porovnat. vyste R16 dostali v ramci akcie first edition? ked som kupoval ja, boli este len R15. dufam, ze sa na jar dohodnem s predajcom na zlatych pieskoch na nejakej fajn cene :)
    ad hlucnost motoru: mam 17000km, hlucnost nizsia, motor je kultivovanejsi, spotreba sa znizila o 0,4l/km na 5,8l/100km, mozem poslat graf z excelu. takze spokojnost.
    ad tempomat vs spotreba: este som nerobil testy, ale vyskusam to. podla mna by tempomat mal spotrebu prave znizit, teda drzat na najnizsej hranici pri danej rychlosti. dnes pojdem po dialnici, tak to mozem otestovat.
    inak som velmi spokojny, priestranne auto, vyborne riadenie (s tymto motorom je elektrohydraulicky posilovac, bol som otestovat audi A4 a bol som dost prekvapeny, ako tomuto autu so sportovymi ambiciami chyba pri riadeni spatna vazba), designovo mi sedi (design nie je vyrazny a "eye catching", ale bude "in" dost dlho, je zrejmy vplyv volva), vyborny motor splnajuci moje poziadavky a hlavne spotreba je super na vyse 1,3 tonove auto, pri dnesnych cenach PHM.
    jedine, co planujem, je dat tam R16 205/55 namiesto terajsich R15 195/65 (budem mat aspon hlinikove kolesa na zimu:)), lebo mam dojem pri ostrejsom prechadzani zakrut, ze podvozok bol dimenzovany prave na R16.
    dufam, ze auto bude sluzit tak ako doteraz a budem chodit iba na pravidelne servisne prehliadky. prve auto som mal fabiu a to som bol v servise ako doma, potom si skoda napravila reputaciu minulou generaciou octavie kombi, kde som nemal za 60.000km ani jeden problem, tak dufam, ze pri focusovi bude trend pokracovat :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.09.05  11:10

    « Plnohodnotne koleso

    Caute,
    mam takuto otazku. Pri kupe Forda II (hatchback) som uvazoval o kupe prlnohodnotnej rezervy. V BA na Zaltych Pieskoch (kde je inak velmi dobry pristup) mi tlacili do hlavy, ze ak sa auto zada do VYROBY (nakolko som k nemu chcel kupovat ESP a vyhrievane celne sklo a auta co mali uz vyrobene na sklade to (obycajne) nemaju), tak aj pri plnohodnotnej rezerve sa objem kufra nezmensi, ze je to spravene tak aby sa nezmensil (pokial je to zadane ako poziadavka do vyroby). Nakoniec som kupil, (kupoval som ale v Trnave co si myslim ze z pohladu toho, ze auto bolo sutocne zadane do vyroby je jedno) a na moje prekvapenie, ale v zmysle logiky, ten kufor bol zmenseny, nakolko prnohodnotna rezerva je o asi 9 cm sirsia a tym padom sa dno posunulo o cca. 9 cm nahor.
    Mate niekto podobnu skusenost?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.09.05  10:49

    « Re: Re: Re: Re: Trend+

    johnwaker: bod 3., ono zvysuju priemernu spotrebu, ale zvysuju napr an priemernu rychlost. Ono asi jediny podstatny problem tempomatu vci vodicovy je ten, ze tempomat tlaci nastavenu rychlost kopec, nekopec a tak v takomto terene moze mat vyssiu spotrebu. Ty ako vodic sa pred kopeckom rozbehnes a nepretlacas sa za kazdu cenu, tempomat ano. Mne osobne pri jazde na tempomat vzdy vychadza vyssia spotreba ako ked to mam vse pod palcom ja, ale ten konfort za to casto stoji. Napr pri navrate z lyzovacky :-). Inak ten tempomat je aj dost nebezpecny, lebo uz niesi az tak zatiahnuty do riadenia.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.09.05  10:37

    « Re: Re: Re: Trend+

    To: Bluedream
    ako je na tom hlucnost (FordFocus 1.6 tdci 110koni)??
    1) Ja mam ten isty model (najazdene zatial cca. 1500) a najme penumatiky Sport continental R16 205/55 je pocut.
    2) Co motor, objavili sa nejake zmeny v hluku (smerom k lepsiemu)?
    3) Pocul som ze tempomat zvysuje spotrebu, ale to sa mi nezda, ake su vase skusenosti?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.09.05  21:53

    « Spokojenost

    to bluedream:Ahoj, presne jak pises.Spotreba sla po zabehnuti dolu a i ja se ted pohybuji kolem 5,8l(a to ho nesetrim).Problemy s pneu nepozoruji, jen se mi zda, ze tak prvnich 30procent pneu slo dost rychle dolu a ted se to ustalilo a drzi.Mam Continental sport contact 2 a nekdo tu psal, ze je to u nich normalni a ze pak ty gumy drzi dost dlouho, kdezto treba Michelin se sjizdi pomalu od zacatku.Tak to bude asi pravda.Jinak po 36000km zatim o.k.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.09.05  11:41

    « Re: Re: Tempomat

    ja som si uz na tempomat zvykol, tlacidla su rozmiestnene intuitivne a daju sa rozlisit aj hmatom. vyuzivam na dialnici alebo v dedinach, kde je niekedy problem udrzat 50 s nohou na plyne :)
    to ze sa musi zapnut 2 tlacidlami je ok, len ja som este asi nikdy nepouzil tlacidlo "OFF", lebo staci sa dotknut brzdoveho pedala a tempomat je vypnuty, potom staci stlacit "RES" na obnovenie povodnej rychlosti, alebo +/- na udrzanie sucasnej, teda uz staci na obnovenie funkcie iba 1 tlacidlo. to OFF je tam mozno iba kvoli splneniu nejakej normy..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.09.05  11:29

    « Re: Re: Trend+

    pozrel som akciu trend+, ale na slovensku stale vychadza lepsie akcia "first edition", napr. za 81kW TDCi v rovnakej vybave zaplatite na SK menej, ako v CZ za 66kW TDCi. ale trend+ je mozne konfigurovat, first edition su len ako "skladovky".
    inak moj focus (1.6 TDCi 81kW) je po 17.000km (od 03/2005) zatial bez vaznejsich problemov (nefungovala signalizacia nizkej hladiny vody v ostrekovacoch).
    v Mazda3 fore je vela popisane o nerovnomernom zjazdeni pneumatik a nutnosti casteho "prehadzovania" pneu, ja som si na focuse nic take nevsimol, ako ste na tom Vy?
    dalej co som si vsimol, ze motor je coraz kultivovanejsi a ma mensiu spotrebu.. momentalne 5.8l/100km (mesacny priemer, PP ukazuje o 01-0,2l/100km menej).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.09.05  14:48

    « Re: Trend+

    jirkaf: Tak ať ti to jezdí a nezlobí. Já u konkurence naopak prodlouženou záruku nekoupím, protože je tu jeden problém: uznávání záručních problémů, což se Renaultu v ČR dost nedaří, vše je podle normy, vše je v pořádku, seč evidentně není, takže by to byly vyhozené peníze. Problém se vyřeší jinak a mnohem levněji. Ve značkovém servisu mne už neuvidí. Podvodníci na tahání peněz, nic jiného. Bohužel, platí to obecně napříč spektrem značek.
  • 00 Reagovat !

    foto Tailor

    Tailor 12.09.05  10:06

    « Trend+

    to ladis: Nove naftove motory od Forda byly vytvoreny ve spolupraci s PSA (2.0 TDCi 100 kW, 1.6 TDCi 80 kW) nebo jsou soucasti vlastniho vyvoje, ktery dle meho nazoru cerpa taky ze spoluprace s PSA. Ja mam motor 2.0 TDCi 100 kW a nyni po ujeti cca 8500 km jsem s nim maximalne spokojen. Na zaklade vsech pozitivnich testu a zkusenosti popsanych ve Volvu 50, Peugeotech nebo Citroenech by mely byt motory neve generace nejen usporne, tiche ale take trvanlive. Prece jen jsem se pojistil pro mozne potize uzavrenim prodlouzene zaruky na 4 roky nebo 100 000 km za 7000 Kc.
    Co se tyce benzinovych motoru, dal bych prednost 1.6 84 kW, ktery ma plynule promenne casovani sacich a vyfukovych ventilu, ktere se projevuje ve zvysenem vykonu a nizzsi spotrebe. (Pri vyberu sveho auta to byla varianta kterou bych koupil, kdybych se rozhodl pro benzin)
    Soucasna nabidka se slevou az 113 000 Kc je opravdu velmi lakava, jenom je potreba si uvedomit, ze havarijni pojisteni se pocita z ceny bez slevy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.09.05  18:48

    « Benzín 1.6 100k a 1.6 115k

    Také by mě docela zajímal rozdíl v praxi mezi těmito motory. Cenově ta 115k verze vychází o 38tisíc víc (trend+) a to je už docela hodně. Jak je na tom ta 115k verze se spolehlivostí? - přeci jen je to relativně nový motor a je tam více pohyblivých částí. Měl jste už někdo s novým focusem nějakou vážnější závadu?
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 02.09.05  16:44

    « Re: Tempomat

    jirkaf: jo, to je ono. Však jsi mluvil o předjíždění, tak to je snad správně. Novou rychlost novým zadáním.
    Ta tlačítka mě taky trochu zlobí. Nevyhovuje mi nutnost mačkat dvě, ale zase je to pojistka proti neúmyslnému zapnutí. Ve sto padesáti bych je taky raděj hledal hmatem, to je jasné, ale dávám šanci ještě zvyku - mám auto necelé 2 měsíce.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.09.05  08:29

    « focus 1,6

    Uvažuju o koupi focucu, a to motory 1,6 benzín 74 kW a nafta 1,6 66 kW, nejste je schopen někdo porovnat? Nepodařilo se mi zatím sehnat prodejce, který má oba dva, abych je mohl projet hned po sobě.
  • 00 Reagovat !

    foto Tailor

    Tailor 02.09.05  07:23

    « Tempomat

    to impaler: zkusil jsem jet s tempomatem po dalnici rychlosti asi 110 km/hod, pak jsem pridal plynovym pedalem asi na 130 a dal nohu z plynu. Auto se zpomalilo na puvodne nastavenou rychlost 110. Tuto tempomat udrzoval dal. Mozna abych prenastavil tempomat na tech 130, musel bych zase asi na volantu neco zmacknout.
    Mozna kdybych tempomat pouzival casteji, asi bych si na nej zvykl, ale presto 5 ovladacich tlacitek na volantu (zap, vyp, res, plus, minus) mi nepripada jako moc elegantni reseni
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.09.05  12:41

    « Středová konzole

    Nejsem majitele Focusu II, ale parkrát jsem jel s 1,6 (85kW)kombi - jede slušně, ale vadí mi zbytečně široký středový tunel,hodně omezoval pravou nohu. Jaké máte pocity vy majitelé? ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…