FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 08.12.05 17:54
« Re: Focus 1,6 Ti-VCT
vdaka za info, TTV.
zajtra si idem po Ghia verziu, uvidime, aky voz to bude. uz sa tesim, ze budem prispievat do tohto fora a nie do 307 :-) ale snad to bude tak malo prispevkov - staznosti, ako prave na tom peugeot-ackom fore. >:D
inak, tiez som mal zalusk na jednu predvadzaciu verziu v top vybave (Ghia + doplnky), ale predajca mi odporucil, aby som vzal radsej novy voz. vraj ten model bol poriadne pomasirovany aj novinarmi a tak... -
"-- skrytý --" 07.12.05 17:04
« Re: kryt motoru 1.6 TDCi 80 kW
zdravim, ja mam focus hatchback tiez s 1.6 TDCi 80kW, kupeny na Slovensku a kryt tam tiez nie je. pytal som sa na to hned ako som to preberal a vraj vo focusoch na tomto motore kryt nebyva, vraj kryt paradoxne zvysuje hlucnost. tiez sa mi to nepaci, ani neviem ci sa to da objednat ale urcite to bude stat 100-150 eur a za kryt to su podla mna vyhodene peniaze. -
"-- skrytý --" 07.12.05 14:09
« Focus 1,6 Ti-VCT
Ano mám skúsenosti ale upozorňujem vopred že moje auto bola predvádzačka ktorú som kúpil s 8350 km a štýl jazdy predo mnou je otázny. Pri režime 2500-3500 otáčkach príjemné nad 4000 začína príjemné jemné športové správanie motora určite nie na úrovni 2l ale pre mňa stačí.
Len ako si už čítal v príspevku nižšie : spotreba keď som jazdil normálne tj. prehadzovanie pri 2500-3000 na diaľnici 130 +-10 a mesto sa podarilo posledne 7,5 ostatok si prečítaš v príspevku - otázke nižšie.
Záverom na moju otázku ktorá je o pár príspevkov nižšie mi odpovedal že on jazdí 7.2-7,5 a moja nižšia spotreba ktorá prišla po mojej otázke vyvodzuje záver :motor je má veľmi citlivý pedál na ktorý hneď odpovedá ale aj spotrebou.
Ináč som veľmi veľmi spokojný ale ak je spotreba dôležitá pre teba a nemáš problém s peniazmi tak 1.6 HDI hop pardón TDci (sú totiž totožné ale to už vieš asi) ten diesel má vlastnosti bežnej 1.6 benzínovej.
Dúfam že ti to pomôže s pozdravom TTV ( jazdné vlastnosti chváliť je nepotrebné neviem si ich vynachváliť) -
« kryt motoru 1.6 TDCi 80 kW
Ahoj, nedavno jsem poridil v zahranici novy Ford Focus Combi 1.6 TDCi 80 kw a na motoru pod kapotou není kryt s oznacenim motoru. Tzn. jsou videt kabely k vstrikovani, atd. Kdyz jsem to reklamoval nejdriv se tvarili, ze kryt objednaji, ale pak zacali tvrdit, ze u verze Trend je to obvykle.
V navodu je zobrazen motor s krytem.
Nemate nekdo tenhle typ motoru, dodali vam ho s krytem?
Diky
David -
Tailor 01.12.05 09:07
« Nastaveni napeti dobijeni dieslovych motoru
to Bluedream: Jeste jeden dodatek vypadlo mi slovo "dobijeni" . Myslim si, ze se jedna o dobijeni baterie, coz by nemuselo byt stejne u ruznych motoru.
Protoze pozvanka na servisni prohlidku byla poslana od prodejce, kde jsem auto koupil, myslim ze v tomto pripade zavisi dost na jeho peclivosti. Na druhou stranu, kdyby se vyzvami ze strany fordu prodejce nezabyval, mohl by podle meho nazoru prijit i o licenci. -
Tailor 30.11.05 16:07
« Servisni ukon - Nastaveni napeti dieslovych motoru
Dostal jsem od forda dopis, abych se dostavil na provedeni servisniho ukonu "Nastaveni napeti dieslovych motoru". Podle vyjadreni servisu se jednalo o zmenu programu v ridici jednotce.
-------------
Ford Focus Kombi 2.0 TDCi 100kW - brezen 2005 -
Tailor 23.11.05 16:40
« Re:
To Bruno: Mas pravdu, nechat auto bezet studene na volnobeh asi neni dobre, je daleko lepsi, aby se motor zahral pri rozumne jizde nad 2000 otacek. Toto jsem praktikoval u predchozich aut s benzinovymi motory s uspechem. Asi ale pri silnem mrazu bude krome kratkeho zapnuti svetel pred startovanim z duvodu oziveni baterie vhodne pockat chvilku s klickem v poloze pred startovanim, kdy dochazi k ohrevu asi vstrikovaci soustavy (indikovano na palubnim pocitaci rozsvicenou spiralou).
Ja jezdim nejcasteji na kratsi vzdalenosti nebo naopak na vzdalenosti nekolika set kilometru. Pri tech delsich jezdim rychle a predpokladam, ze se odstrani usazeniny v motoru. Temer vyhradne tankuji u Shellu. -
Tailor 23.11.05 16:14
« Otacky motoru
To bruno: Samozrejme ze normalne nejezdim na 1500 otacek, jenom v pripade popojizdeni po rovine v kolone, ktere jsou bohuzel v miste kudy jezdim cim dal castejsi. Normalne i po zajeti jezdim mezi 2000 - 3000 otackami. Mam Ford Focus Kombi 2.0 TDCi o vykonu 100 kW se sestistupnovou prevodovkou. -
« Re:
No tak jazdit na 1500 otáčkach, to ten motor musi plakať...
ono je jzdit a jazdit, pokial len udrzujes ryzhlost, tak tomu 2.0 vo Focuse to urcite neublizi. Otazka je, co usadeniny v systeme. To by mohlo byt zaujimave mat studiu, kedy sa s jednym autom bude jazdit vyslovene v otackach cca 1500-2500/ 1200-2200 benzin/ diesel a potom druhe auto nepojde benzin od 3000 a diesel od 2000. V akom stave by tie motory boli po 20, 50 a 100tkm ? -
« Kufr u Focusu
Včera jsem se byl podívat na 5dveřový Ford Focus s plnohodnotnou rezervou v kufru. Pod pneumatiku tam dali nějakou podložku a plochu kolem pneumatiky vyrovnali polystyrénovým výliskem s odkládacimi plochami. Dle mého názoru se objem kufru snížil tak na 300 l. Pokud jsem si dobře všiml, tak žádné jiné úpravy tam udělány z výroby nebyly, takže lze si dokoupit minirezervu a vše vrátit do původního stavu s tím, že objem kufru bude 385 l, tak jak udává výrobce. -
« Re: Spotreba 115k
podla mna mas spotrebu urcete o.k. Ked si l tych 9,3, tak si siel kusok aj 190 a to znamena asi na plyny plyn a t si aut scucne. Potom si siel asi velky kus 150-160. Ja neviem aku spotrebu by si asi chcel, ved to je benzin. Skus ist ustalene na tempomat 140 a daj vediet aka ti vysla spotreba. No a to Daewo moze pekne premeriavat :-) -
Tailor 07.11.05 08:59
« Zajizdeni
to 911: Nejdulezitejsi podle meho nazoru je nutno pomalu pridavat plyn pokud je motor studeny. Pokud bude velky mraz, bylo mi doporuceno nechat bezet motor naprazdno cca 2 - 5 minut a pak teprve vyjet. Po jeho ohrati (nebo alespon castecnem ohrati) jsem tak asi do 5000 km jezdil prevazne mezi 2000 - 3000 otackami. Ted v 10 000 km jsem zacal pri pomale jizde bez zrychlovani vyuzivat i otacky od 1500 a pri akceleraci pak az do 3500 (mozna nekdy vice). Pak jsem vypozoroval, ze je vhodnejsi nechat motor vice tocit a pri jizde do kopce zaradit radeji petku misto sestky. Obecne tedy pri vetsi zatezi radeji podradit, motor se toci daleko volneji.
Ford Focus Kombi 2.0 TDCi