FORD FOCUS II

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.02.06  16:56

    « Re:

    No jazdim vacsinou dialnice+mesto byvam asi 60km od BA a sem tam chodim do roboty :-) Jazdim +- limit+10, v lete som mal dlhodoby priemer 7,5l zimny mam okolo 8,3. Raz za cas idem aj okresky - ked som isiel do tatier a spat som mal priemer 6,3l (2 dospeli+2deti+batozina). Ked som bol v Belgicku, mal som priemer 7,8 (v Nemecku tempomat 165, a spat v noci takze s premavkou nebol problem).
  • 00 Reagovat !

    foto omik82

    omik82 05.02.06  16:00

    « Bez nadpisu

    a ako je na tom to TiVCT so spotrebou? Ked jazdis trosku nad povolene limity? Dialnica 130-140, okresky 100-120 za normanlej premavky beznej v sr/cr?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.02.06  13:24

    « Re: 1.6 vs 1.6 Ti-VCT vs. 1.8 TDCi

    Zdravim, ja som prechadzal z 1.4HDi na TiVCT a bol som prve kilometre sklamany. Bolo to samozrejme velmi subjektivne... Treba si zvyknut na iny styl jazdy a motor ukaze co dokaze. Po takmer roku mozem povedat, ze som s motorom spokojny. Ak si zvyknuty na TDI bude to asi chvilku trvat, kym si zvyknes. Kazdopadne treba vyskusat rozhodnut sa na zaklade vlastnych preferencii.
  • 00 Reagovat !

    foto omik82

    omik82 05.02.06  13:13

    « 1.6 vs 1.6 Ti-VCT vs. 1.8 TDCi

    Ahoj.
    Vedel by niekto porovnat motory v novom focuse 1.6 a 1.6 Ti-VCT? Pozeral som si krivky priebehu vykonu a krutaku, takze z nich mam pocit, ze VCT musi byt poznatelne zivsie, ale otazka je, ci je to tak aj v reale na prejave motoru a hlavne ako sa to prejavuje na psotrebe Ti-VCT?
    Rozhodujem sa prave, aky focus kupit. Alternativy mam Focus I 1.8TDCi, ojazdeny za nejakych 300.000 Kc alebo ist do noveho s 1.6 alebo 16 Ti-VCT? Momentalne som dost zvyknuty na 1.9TDI a jeho tah, dynamiku a ochotu v nizkych otackach. Prechadzal niekto z TDI na benzin? Ford CR robi akciu novy Focus vo vybave Trend v akcii s dalsimi priplatkovymi prvkami za cca. 415000 Kc, co vyzera ako zaujimav cena, ale je to 1.6 (74kw). O tyzden sa s tym idem povozit, bohuzial u charouza nemaju k dispozicii Ti-VCT. Ma ho nejaky dealer v prahe?
    Dakujem za akekolvek nazory.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.02.06  15:28

    « Bez nadpisu

    To se tezko hleda, nejlepsi je zkontolovat znova tesneni. Kor v tehle mrazech.
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.01.06  02:09

    « hluk

    ahoj, vsetci! v poslednej dobe som si zacal nejako uvedomovat aerodynamicky hluk. vyraznejsie sa zacina prejavovat pri cca 110 kmh... pomohlo by odhlucnenie dveri odhlucnovacim materialom? lebo mam pocit, ze to ide od okien. vsetky tesnenie su ok, okna celkom zatvorene...
    i ked je pravda, ze ak zapnem radio/cd a vystupim z auta, je zrozumitelne vsetko pocut von. teda i vysky, nielen dunenie basov. ???
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.01.06  15:40

    « Bez nadpisu

    vdaka, jirkaf. ja pritahujem takych, co to nemaju, pripadne maju, no i tak...
    nezabudnem, ako som v r. 98 vo vw polo pri ziline stretal aviu v protismere, ktorej spod zadnych kolies vyletel kamen vo velkosti vrabca. stihol som akurat reflexivne uhnut hlavou. na moje prekvapenie a radost, celne sklo vydrzalo, nemalo ani dobku, ani pavuka, nic. ale rana to bola hrozna. bol som rad, lebo par mesiacov predtym mi ho menili kvoli malemu kamienku...
  • 00 Reagovat !

    foto Tailor

    Tailor 23.01.06  15:33

    « Zasterky

    YoYo: Zasterky jsem mel namontovany na vsech autech, kterymi jsem kdy jezdil. Duvody mam proto asi dva. Ochrana spodku auta pred odletajicim kamenim a ohleduplnost k ridicum jedoucim za mnou.
    Vliv na zaspineni posoudit nemohu. Krome zadnich dveri (provedeni kombi) , ktere se spini hrozne, se zbytek auta nespini skoro vubec. Kladny vliv na omezeni spineni mohou tedy mit pouze zasterky predni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.01.06  15:11

    « Re: Vyhrivane predni sklo

    jirkaf: ohladom tych zatierok - ako funguju? mal si moznost porovnat stav pred/po? alebo ich tam mas od novoty? ako sa ti spini auto? ja tiez uvazujem nad prednymi i zadnymi. ale zasa to trosku narusa liniu... vraj i trosku zvysuje spotrebu (Ale to by som este prezil).
    i ked na druhej strane sa bojim, ze to bude zbytocne, lebo napr. na 307sw som mal zadne kratke... este sa tym chvalil vyrobca i predajca...hanba. auto bolo zas.ate okamzite. pritom to bola velmi bleda metaliza.
  • 00 Reagovat !

    foto Tailor

    Tailor 23.01.06  10:24

    « Vyhrivane predni sklo

    impaler: Ja ho mam a jsem s nim maximalne spokojen. Jezdim totiz casto na hory. Kdyz odjizdim vecer z parkoviste predni sklo dokonale ocistim a po nastartovani zapnu vyhrivani. I kdyz snezi, tak mi predni sklo nenamrzne.
    Je to nesrovnatelny rozdil oproti tomu, co jsem si vytrpel driv.
    Jednoznacne doporucuji! Sam bych ale nevolil paket s automatickymi steraci, ktere mi opravdu nevyhovuji.
    Taky bych doporucil pripojistit predni sklo. Na stare octavii jsem to neudelal a behem 6 let provozu jsem ho 3x musel menit. Auta totiz dnes vetsinou nemaji zasterky za zadnimi koly a je to obcas hruza za nimi jet. Ja mam zasterky jak za zadnimi tak i za prednimi koly (priplatek asi 2000 Kc) .
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 23.01.06  09:38

    « Re: vyhřívané čelní sklo

    Já můžu teda jenom o Mondeu...
    Bude to individuální, stejně jako pro jiné prvky. Nutno se projet, nejlépe v různých světelných režimech.
    Já osobně jsem si uvědomil až po několika dnech, že to tam je vidět (samozřejmě jsem věděl, co v autě budu mít). Vystupuje to především proti bílé, tedy mlha a sníh. Pro mě pořád jednoznačně převažuje užitek nad touto lehkou nevýhodou.
    Nemám s tím absolutně problém, jen radost, protože to odmrazuje mnohem líp než vymrzlá ruka se škrabkou.
    Samozřejmě škrabka nastupuje, jakmile je na skle souvislý přimrzlý krunýř - na základě rad odsud nestojím před jízdou na volnoběh, to to radši trošku ošmrdlám a jedu, vyhřívání dořeší rychle zbytek.
    Taky mám zatím jen hypotézu, že to způsobuje zvláštní znečištění skla zevnitř. Dlouho jsem se snažil stěrači otřít takové zaschlé, víceméně vertikální klikaté tenoučké hady - až pomohla hadra zevnitř. Na žádném jiném autě jsem to neviděl, ale čert ví. Možná jak kondenzuje vlhkost při tom vyhřívání a hned se zas odpařuje - ale žádné čůrky vidět nebývají, to zas ne... Pro mě ale taky nic hrozného, rozhodně to neutírám před každou jízdou.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.01.06  07:33

    « vyhřívané čelní sklo

    díky za všechny odpovědi, ještě by mě zajímala minimálně jedna věc: jak jste, kdo máte, spokojeni s vyhřívaným čelním sklem z hlediska účinnosti a jak moc vnímáte ty dráty uvnitř. viděl jsem to teď na autě na salónu a zdálo se mi, že i když sedím normálně za volantem, tak je to velice výrazný a že to vnímám, i když se snažím koukat do dálky. mohlo to být samozřejmě neobvyklými světelnými podmínkami .....
    dík
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.01.06  12:45

    « 2.0 benzin alebo nafta

    sedaki: ak by som najazdil 15.000 km rocne, tak by som zobral benzin a usetrene prachy dal do vybavy, alebo do vrecka na benzin :)
    ja najazdim rocne 35.000 km, sukromne, takze u mna bolo velmi rychlo rozhodnute po jednoduchej analyze: mesacne usetrim na PHM viac ako je rozdiel medzi 1.6 diesel a 1.6 benzin v leasingovaj splatke.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.01.06  12:33

    « Re: re:

    ja som bol tiez rozhodnuty kupit 1.6Ti-VCT, ale ked som sa v tom viezol, zdalo sa mi to na benzin hlucne a samozrejme v tom bol aj zvyk na dynamiku dieselu, tak som nakoniec zobral 1.6TDCi 80kW a som dost spokojny, zvuk, kultivovanost chodu su takmer ako u toho benzinu aj teraz ked su mrazy.
    k tomu oleju, orig. ford olej je lacnejsi ako neorig, tak nie je dovod davat iny a potom to vsetko musi ist v ramci zaruky ak sa nieco pokazi. mne sa to nejak nezda, plast do motoru.. ale zas naco by predajca bez dovodu ociernoval svoje produkty.
    viem, ze v CZ je 1.6TDCi len 66kW, tak ja by som potom zobral 2.0TDCi, je to dobry motor a s predajom nebude ziadny problem. ked som ho kupoval, bol som z toho vyberania tak unaveny, ze som uvazoval aj o vybave sport a 2.0 benzine, a aj mne to predajca neodporucal, ze sa to potom bude tazko predavat. ale urcite to bude spolahlivy motor.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.01.06  11:31

    « re:

    No já byl rozhodnut pro 1.6 Ti-VCT, ale zpráva toho prodejce mě dost nahlodala, nevím proč by to říkal, kdyby to nebyla pravda(zkušenost). Pro upřesnění: výrobce, když ten problém nastane, se prý vymlouvá, že ten motor potřebuje superkvalitní olej, kterému se mu v konkrétním případě nedostalo. :x
    Jelikož mi nábídli dost velkou slevu, tam myšlenku focusu rozhodně neopouštím, nicméně váhám mezi dvoulitrovým benzínem a dieselem. Najezdim tak 15.000 km ročně, takže na palivu v případě dieselu tolik neušetřim, ale o tom dieselu aspoň vím, že ho v testech chválej (je to peugeot, že?), a to za pružnost a co hlavně - kultivovanost, tichost. Jelikož ale jezdim m.j. hodně na krátký trasy - denně 2 km do práce a 2 zpět, bojim, se, aby to ten motor nezničilo :?: Myslim, že 2.0 benzín by mohl bejt taky dobrej, v tomto režimu větší výdrž, dostatečná síla, ale jednak se o něm člověk nic nedočte, jednak se s ním nejspíš jen horko těžko sveze (tipuju, že se s tim prodá tak do 5% focusů), určitě tam bude i o dost horší cena u dalšího prodeje.... Potřeboval bych rozřešení :D
  • 00 Reagovat !

    foto Tailor

    Tailor 20.01.06  09:40

    « 1.6 Ti-VCT

    sadaki: Je to pro mne zajimava informace. Asi ve snaze maximalne usetrit se pouzivaji plasty i tam, kde by byt nemely. Jinak jeste k ostanim motorizacim. Podle mych zkusenosti se snazi vsichni dealeri nabizet naftove motory a to nejen u Fordu. Pokud zakaznik trva na benzinu, pak zalezi vetsinou uz jenom na jeho rozhodnuti. Me osobne dealer zrazoval od benzinu 2.0 107 kW (ovsem ve prospech dieslu 2.0) se slovy, ze se jedna o motor starsi konstrukce. Na druhou stranu jeho kombinovana spotreba (podle vyrobce neco malo pres 7 litru) je velmi optimisticka. Myslim, ze bych dokazal jezdil svym stylem tak za 8 - 9 litru na jakykoliv benzin (nejen nafta pouze u Shellu). Kolega, co ma zkusenosti s mondeem, rika, ze je to drzak na kterem se nema co pokazit . Osobni zkusenost ale nemam.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.01.06  07:50

    « 1.6 Ti-VCT

    Tchán byl včera u dealera Fordu a prý velice zasvěceně působící zaměstnanec mu líčil, že motor nadepsaný v titulku není nejlepší volba, jelikož v jeho systému časování ventilů se krom jiného nacházejí nějaké součástky z plastických hmot, které poměrně rychle odcházejí - s čímž už se tam prý setkali - což má za důsledek, že motor sice pracuje, ale ne tak již to pokročilé časování ventilů - zkrátka, že to ford na první pokus nějak nezvládl. Slyšel jste někdo o tom?
    A ještě dotaz: máte někdo zkušenost s benzínem 2.0 107 kw? Spotřeba, hlučnost.... - asi se jich moc neprodává, žádné testy sem nenašel.
    Dík
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.01.06  10:02

    « Bez nadpisu

    dík, dnes se na něj půjdu mrknout :D
  • 00 Reagovat !

    foto Tailor

    Tailor 16.01.06  08:46

    « ford focus 1.6 TDCi 80 kW

    sadaki: V nabidce tento motor je pouze u provedeni C-Max, kde s nim panuje velka spokojenost (viz tema C-Max). Sam ho povazuji za dostacujici motorizaci z hlediska vykonu a i dobrou z hlediska spotreby. Navic bude k dostani i s filtrem pevnych castic a bude plnit EURO 4.
    Moje zkusenosti s prodejem ale ukazuji na to, ze lze koupit pouze variantu, ktera je v nabidce pro CR. Sam jsem pri koupi sveho focusu mel vybranou variantu TREND z nemeckych stranek s motorem 2.0 TDCi, ale zde jsem musel koupit Ghia, ktera mela navic nektere veci, ktere jsem nechtel (napr. automaticke sterace mne opravdu lezou na nervy).
    Stejna situace bude taky u slevove akce. Zde je podle mne nejvyhodnejsi benzin 1.6 s variabilnim casovanim ventilu o vykonu 84 kW.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.01.06  20:25

    « Bez nadpisu

    ahoj, chtěl bych se zeptat, zda někdo ví, jestli je možné v ČR přímo od importéra objednat motor 1.6 TDCi 80 kw, v ofic. ceníku nefiguruje (s manuálem), přitom mně by se zdál optimální volbou (1.8 TDCi má prý poměrně vysokou spotřebu). druhá otázka je na zkušenosti, zda ford poskytuje na focusy slevy, tak jak to činil např u mondeí (a teď myslim na model, který bych nakonfiguroval a objednal, např. nějakou ghiu, která v žádné ofic. akci není). Dík
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…