FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Zamykání zevnitř
Hrál jsem si se zamykáním a objevil zajímavou věc... když byť i jednou pohnu zámkama elektricky (přes dálkáč) a pak sednu do auta a chci se ručně zamknout vevnitř, tak na tu zamykací páčku musím vyvinout trochu více síly. Když se hned zase ručně odemknu a zkusím se zase ručně zamknout, tak už to odpor neklade. Celý to jde kdykoliv zopakovat vždy když předtím cvaknu se zámkem elektricky... Dělá vám to někomu taky? nebo tam mám zámky na prd? -
« Bez nadpisu
Zajedu tam. Akorát to musí vychladnout, alespoň jeden den, tak bude kárka přenocovat asi jinde, což mi není po vůli.
Jinak, začíná mi něco rezonovat jako by za L uchem od té šachty pro pás, safra. To fotřík na zprofanovaném a starším fauwé nic neregistruje. Snad nebude nic dalšího.
Má někdo z Vás s tímhle autem a motorem(tivct) nějaké větší problemy?
Někdo se zde zmiňoval o nějaké plastikové součástce u rozvodů bo co, která nemá dlouhou výdrž, ví se o tom něco víc? -
« Was ist das?
U našeho 1.6 tivct po nastartování studeného motoru a puštění spojky ( bez kvaltu) spadnou otáčky a scípne. Takže aby nescíp opět vymačkávám a nebo pouštím spojku opatrně po větším odstupu po startování a nebo můžu startovat bez vymáčknuté spojky.
Začalo to dělat tak po 2000km, z kraje to nedělalo.
Máte někdo tuto skušenost. Servis? -
"-- skrytý --" 05.02.06 16:56
« Re:
No jazdim vacsinou dialnice+mesto byvam asi 60km od BA a sem tam chodim do roboty :-) Jazdim +- limit+10, v lete som mal dlhodoby priemer 7,5l zimny mam okolo 8,3. Raz za cas idem aj okresky - ked som isiel do tatier a spat som mal priemer 6,3l (2 dospeli+2deti+batozina). Ked som bol v Belgicku, mal som priemer 7,8 (v Nemecku tempomat 165, a spat v noci takze s premavkou nebol problem). -
"-- skrytý --" 05.02.06 13:24
« Re: 1.6 vs 1.6 Ti-VCT vs. 1.8 TDCi
Zdravim, ja som prechadzal z 1.4HDi na TiVCT a bol som prve kilometre sklamany. Bolo to samozrejme velmi subjektivne... Treba si zvyknut na iny styl jazdy a motor ukaze co dokaze. Po takmer roku mozem povedat, ze som s motorom spokojny. Ak si zvyknuty na TDI bude to asi chvilku trvat, kym si zvyknes. Kazdopadne treba vyskusat rozhodnut sa na zaklade vlastnych preferencii. -
omik82 05.02.06 13:13
« 1.6 vs 1.6 Ti-VCT vs. 1.8 TDCi
Ahoj.
Vedel by niekto porovnat motory v novom focuse 1.6 a 1.6 Ti-VCT? Pozeral som si krivky priebehu vykonu a krutaku, takze z nich mam pocit, ze VCT musi byt poznatelne zivsie, ale otazka je, ci je to tak aj v reale na prejave motoru a hlavne ako sa to prejavuje na psotrebe Ti-VCT?
Rozhodujem sa prave, aky focus kupit. Alternativy mam Focus I 1.8TDCi, ojazdeny za nejakych 300.000 Kc alebo ist do noveho s 1.6 alebo 16 Ti-VCT? Momentalne som dost zvyknuty na 1.9TDI a jeho tah, dynamiku a ochotu v nizkych otackach. Prechadzal niekto z TDI na benzin? Ford CR robi akciu novy Focus vo vybave Trend v akcii s dalsimi priplatkovymi prvkami za cca. 415000 Kc, co vyzera ako zaujimav cena, ale je to 1.6 (74kw). O tyzden sa s tym idem povozit, bohuzial u charouza nemaju k dispozicii Ti-VCT. Ma ho nejaky dealer v prahe?
Dakujem za akekolvek nazory. -
"-- skrytý --" 27.01.06 02:09
« hluk
ahoj, vsetci! v poslednej dobe som si zacal nejako uvedomovat aerodynamicky hluk. vyraznejsie sa zacina prejavovat pri cca 110 kmh... pomohlo by odhlucnenie dveri odhlucnovacim materialom? lebo mam pocit, ze to ide od okien. vsetky tesnenie su ok, okna celkom zatvorene...
i ked je pravda, ze ak zapnem radio/cd a vystupim z auta, je zrozumitelne vsetko pocut von. teda i vysky, nielen dunenie basov. ??? -
"-- skrytý --" 23.01.06 15:40
« Bez nadpisu
vdaka, jirkaf. ja pritahujem takych, co to nemaju, pripadne maju, no i tak...
nezabudnem, ako som v r. 98 vo vw polo pri ziline stretal aviu v protismere, ktorej spod zadnych kolies vyletel kamen vo velkosti vrabca. stihol som akurat reflexivne uhnut hlavou. na moje prekvapenie a radost, celne sklo vydrzalo, nemalo ani dobku, ani pavuka, nic. ale rana to bola hrozna. bol som rad, lebo par mesiacov predtym mi ho menili kvoli malemu kamienku... -
Tailor 23.01.06 15:33
« Zasterky
YoYo: Zasterky jsem mel namontovany na vsech autech, kterymi jsem kdy jezdil. Duvody mam proto asi dva. Ochrana spodku auta pred odletajicim kamenim a ohleduplnost k ridicum jedoucim za mnou.
Vliv na zaspineni posoudit nemohu. Krome zadnich dveri (provedeni kombi) , ktere se spini hrozne, se zbytek auta nespini skoro vubec. Kladny vliv na omezeni spineni mohou tedy mit pouze zasterky predni. -
"-- skrytý --" 23.01.06 15:11
« Re: Vyhrivane predni sklo
jirkaf: ohladom tych zatierok - ako funguju? mal si moznost porovnat stav pred/po? alebo ich tam mas od novoty? ako sa ti spini auto? ja tiez uvazujem nad prednymi i zadnymi. ale zasa to trosku narusa liniu... vraj i trosku zvysuje spotrebu (Ale to by som este prezil).
i ked na druhej strane sa bojim, ze to bude zbytocne, lebo napr. na 307sw som mal zadne kratke... este sa tym chvalil vyrobca i predajca...hanba. auto bolo zas.ate okamzite. pritom to bola velmi bleda metaliza. -
Tailor 23.01.06 10:24
« Vyhrivane predni sklo
impaler: Ja ho mam a jsem s nim maximalne spokojen. Jezdim totiz casto na hory. Kdyz odjizdim vecer z parkoviste predni sklo dokonale ocistim a po nastartovani zapnu vyhrivani. I kdyz snezi, tak mi predni sklo nenamrzne.
Je to nesrovnatelny rozdil oproti tomu, co jsem si vytrpel driv.
Jednoznacne doporucuji! Sam bych ale nevolil paket s automatickymi steraci, ktere mi opravdu nevyhovuji.
Taky bych doporucil pripojistit predni sklo. Na stare octavii jsem to neudelal a behem 6 let provozu jsem ho 3x musel menit. Auta totiz dnes vetsinou nemaji zasterky za zadnimi koly a je to obcas hruza za nimi jet. Ja mam zasterky jak za zadnimi tak i za prednimi koly (priplatek asi 2000 Kc) .