FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 06.04.06 21:36
« 1.6TDCI stahuji?!
No ca ja mam za informace, tak jej stahuji jen z CR/SR a to kvuli cenove politice(za DPF je nutno priplacet a to zakaznici v CR/SR neradi slysi).Na zapad od nas se ma prodavat normalne dal(je jasne, ze nikdo nestahne motor, ktery byl tak dlouho ve vyvoji, jen par mesicu co je v prodeji).Pokud ja osobne budu silhat po faceliftovanem C-maxu, tak ho urcite koupim jedine s 1.6TDCI 80kw DPF euro4(v Belgii, kdyz tady nebude v nabidce). -
"-- skrytý --" 06.04.06 20:57
« Re: Duratorq 1,8 TDCi (115 koní)
ano, 1.6 TDCi 80kW splna iba EURO3, vsade inde ho ponukaju s DPF a vtedy uz splna EURO4. naozaj zaujimava informacia, ze ho od maja stahuju z predaja a ma ho nahradit starsi motor.
nevravim, ze mi to nevadi, ze to ma iba EURO3. keby som sa rozhodoval, musel by som sa prejst v obidvoch, vraj ten 1.6 je kultivovanejsi oproti 1.8, ja bohuzial poznam iba 1.6. a este jedna vec, tusim s 1.8 su standardne kotucove brzdy aj vzadu, takze ak je to za rovnaku cenu, zobral by som 1.8. -
« Re: Re: Duratorq 1,8 TDCi (115 koní)
Ďakujem za informáciu. Motor 1.6 TDCi 80kW spĺňa iba normu EURO3, preto ho údajne v máji 2006 sťahujú z predaja a jeho náhradou má byť 1.8 TDCi 85kW, ktorá spĺňa už EURO4. Predpokladám (a dúfam), že nakoľko motor je nanovo zaradený do ponuky je aspoň o niečo vylepšený, než bol ten, ktorý bol uvedený v prvej generácii. Motor 2.0 TDCi sa mi zdá byť už príliš preplatený a chcem určite diesel. Budem asi musieť zobrať tú 1.8-ku. Odradzuje ma iba tých 8 ventilov, ale snáď to bude fajn. -
"-- skrytý --" 06.04.06 15:49
« Re: Re: Re: 1.6 Duratec (100k) nebo 1.6 Duratec Ti-VCT (115k
Normalne mam sluzebni OII s motorem 1,9 TDi/77kW, ale ted jsem mel na vikend Focuse Combi II s motorem 1,6 TDCi /66kW a najel jsem s nim asi 400km. Musim, rict, ze me velmi mile prekvapil. Hlavne tim, ze je ve srovnani s Octavii o dost tissi, neprenaseji se z nej tolik vibrace, mel jednoznacne klidnejsi beh, zadny traktor. Pri predjizdeni bez problemu, akceleroval dobre plynule tahnul, ani jsem si nijak zvlast nevsimnul turboefektu. Docela mi prislo, ze treba pro rodinu to je idealni auto, prostorne, nizka spotreba, dostacujici vykon, rozumna pojistka ... -
« Duratorq 1,8 TDCi (115 koní)
Dobrý deň. Plánujem kúpu nového Focusa a predbežne som rozhodnutý o 1,8 TDCi (115 koní). Tento motor má však iba 8 ventilov a potreboval by som vedieť v čom sa líši 8 ventilový motor od 16 ventilového. Neviete mi niekto poradiť, resp. nemôže niekto poslať nejaké príspevky o tomto motore? Informácií o vlastnostiach tohto motora je ukrutne málo. Vopred ďakujem. -
Tailor 05.04.06 09:16
« Re: 1.6 Duratec (100k) nebo 1.6 Duratec Ti-VCT (115k) ?
Ve zvyhodnene nabidce Focus Forte byly jeste oba motory. Od 3.4.2006 plati nova zvyhodnena nabidka Focus Gold, kde nabizeji za zhruba stejnych podminek uz pouze 1.6 Duratec 74 kW (100k). Krome neho je tam 1.6 TDCi ve slabsim provedeni 66 kW. -
« Bez nadpisu
Nešlápneš vedle ani u jednoho a přesedláním z fábky si jistě polepšíš ve všech směrech, no a to každopádně.
Osobně máme tivct. Jako dobré, trochu hluku, hlavně od kol.
Kamarád si koupil ff mk.I s 1.6 z roku 99 (tak nevím jestli to je Zetec a nebo Duratec, asi jedno), no a tedy, zdá se mi, žeten jeho vůz je o hodně línější. Určitě bude mít i jiné převody,krom nižšího výkonu a asi i velkého opotřebení 8-s , ale tam kde já řadím ve větším kopci již za 5 on musel podřadit na 3. Má to asi trošičku dobité.
Jinak podle ceníku byl na oněch 1.6kách ff rozdíl cca. 30tis., když jsme objednávali. Nad tím jestli se ti to vyplatí se zamysli sám, mě ten motor i vůz celkově vyhovuje. Tak to vychází 2tis. za koně. Za tak málo koníčka nekoupíš a to ani do salámu :D -
« Re: Re: Re: 1.6 Duratec (100k) nebo 1.6 Duratec Ti-VCT (115k
Zdravim, ja osobne by som sa priklonil k tej silnejsej verzii, s ohladom na vyssi vykon a trosku nizsiu spotrebu Ti-VCT oproti motoru bez variabilneho casovania ventilov ([odkaz] Ja mam ten Ti-VCT a pri plne nalozenom aute mi aj tak chyba vykon (staci mierne stupanie), netrufam si predbehnut kamion kym nevidim dostatocne daleko. -
"-- skrytý --" 28.03.06 21:01
« Re: Re: Re: Spotreba
s tym brzdenim je to normalne, voda na kotuchoch znizuje brzdny ucinok, preto to treba par krat zosliapnut aby sa vyparila. tusim mercedes ma system, ktory pravidelne jemne priblizi brzd. dosky ku kotucu aby to vodic nepocitil ale voda sa vypari. -
« Re: Re: Spotreba
Tak spoko, spotreba by este mala ist dole, moj subjektivny pocit je ze niekde po 16.000 to islo dole. A hlavne mam pocit ze niekde okolo tej hranice dost ozil.
Mam ale iny problem, neviem ci len moj kus toto robi alebo je to vseobecny problem. V dvoch pripadoch mi tvrdne brzda. Pri baraku mavame po dazdi taku vacsiu mlaku. Hned za nou musim brzdit a tam mi stvrdne brzda, proste brzdi uplne slabucko. Nieco podobne sa stava na dialnici ked prsi a dlhsie nebrzdim. V jednu chvilu potrebujem brzdit a musim niekolko krat sliapnut na pedal kym brzda ozije, na prvy-krat je tvrda.
Ma este niekto tento problem?
D.