FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
patl 01.06.06 13:01
« Bez nadpisu
ladis: 66kW ma turbo s pevnyma lopatkama a emise Euro 4, 80kW turbo s variabilni geometrii lopatek a emise Euro 3 (bez filtru pevnych castic). To je myslim celej rozdil. Osobne bych to necipoval uz jen kvuli emisim. Kamoska ma Focus II kombik s 66kW a jede pekne, oproti mymu se mi zdal akorat trosku hlucnejsi a samozrejme ma o neco mensi odpich. Myslim si, ze na normalni jezdeni 66kW verze vic nez bohate staci, ja si kupoval auto na dlouhe cesty po dalnici. -
"-- skrytý --" 01.06.06 12:34
« Re: Dotazy...
Fordy su cenovo oproti CZ neporovnatelne lepsie. Takze ak ti nebrani poistka, prihlasenie atd, tak by som to rozhodne doviezol zo SR :idea:
Champion = Trend + nieco navyse
Champion Plus = Sport + el.klima, alarm
Champion X = Ghia + nieco navyse
Skusenosti s predajcom a servisom v Blave mam len nepriame, ale vsetky su pozitivne ! -
"-- skrytý --" 01.06.06 10:04
« Dotazy...
Ahoj všichni, chtěl bych se Vás tady zeptat ohledně FFII na následující:
1. Vyskytl se již někomu nějaký vážnější problém na autě?
2. Má někdo 1.6 TDCi 66kW? Jak to jezdí? Liší se to nějak mechanicky oproti 80kW? Lze to případně nějak „bezpečně“ načipovat? Jak je na tom třeba ta nafta 66kW v porovnání s benzínem 74kW? Nyní je v ČR akce, kde mají pouze tyto dva motory a rozdíl mezi nimy je 20kKc, já najezdím ročně těch 20-25kkm tak pokud ten diesel je vychytaný a nenáročný na údržbu bych do něj i šel.
3. Na Slovensku vyjde pořízení výhodněji (akce Champion) – je tu někdo kdo si takhle FFII přivezl? Jak je to s uznáním záruky u nás v servisech a jak je to s převozem po vlastní ose (převozní značka, povinné ručení)? Na kolik to přijde? Lze sjednat nějak dopředu i u nás?
Jaký má interiér Champion X – jako Ghia?
4. Jakého prodejce Ford byste doporučili – ať v ČR nebo na Slovensku?
Ať Vám to všem jezdí... -
« Re: Re: skara medzi lavymi dvermi a palubnou
rben: opravovat to asi nema vyznam. Radsej nech tam je medzera, ako by to mali opravovat a zacalo tam este nieco skripat...
A ten hluk urcite pocut len z lavych prednych dveri? Nie je to nahodou len aerodynamicky hluk? A kedze sedis blizsie k lp dveram, tak to viac vnimas. :roll:
Ale ja som aj tak na FFII nic take nezaznamenal. -
"-- skrytý --" 30.05.06 21:29
« Re: skara medzi lavymi dvermi a palubnou
to Poly: ja mam sice c-max-a, ale ten rozdiel v medzere medzi lp a pp dverami je tiez dost velky (rovnako ako u teba, aj u mna je na lavej strane vacsia medzera)
Naviac od lavych dveri pocut svistanie vetra pocas jazdy - myslel som, ze je to zle osadenymi dverami, ale v servise to skontrolovali a povedali, ze je to ok
a ze je to len nepresne osadeny plsatovy diel v interiery (ale opravit to neopravili:-( ) -
« Re: Sport podvozok
misoo:mozem ti povedat rozdiel medzi FF2 sedan 1.6 s "klasickym" podvozkom a FF2 HB 1.8D Sport.
Subjektivne ten sportovy sedi lepsie, ides s uplnou istotou do zakrut a mysicky vo vysokej rychlosti je radost robit, nijak ho to nerozkyva, proste suverenne odozvy na rychle zmeny smeru.
Ten klasicky je viac na pohodlie, lepsie filtruje diery na ceste a je pri tom aj trochu tichsi. Sport je (vraj o 3 cm? ) nizssi, takze tento sa v zakrutach trosku inak sprava.
Ale neviem do akej mieri ma vplyv na auto zmena motora a karoserie a ako samotna zmena podvozku. :roll:
Ale urcite budes spokojny, podvozok vo Focuse je to posledne co ti na nom moze vadit >:-[] -
« Bez nadpisu
No, mam za sebou prvy skoro 500km "road trip" s novym 1.8TDCi :-)
Ked to porovnam s predchadzajucou 1.6 100k, tak mi vychadza ze ten benzin je slabsi, ale nejak som bol s autom viac szity. Benzin pehne "huci" a pocut ako sa pri plyne prebera...
Diesel ma vdaka turbu pomalsi nabeh za plynom a je to taka surova rychlost :-) Zaradit 4, poriadne pridat plyn, pocakat 1-2 sekundy a nasleduje vystel >:D Na dialnici motor pri 140 vobec nepocut, iba kolesa a vzduch. Oproti benzinu je to dost citelny rozdiel.
Takze kto preferuje dialnice, ten nech rozmysla nad dieslom, inak na okresky a zabavku benzin. :*) -
« Re: Re:
Fujtajbl, zážitky pri zabehávaní to je ako ...self-censored...
...keď nemôžeš (nechceš, má len 1000 km) vytočiť motor nad 4500 otáčok, tak predbiehanie kamióna pri cca 100-ke na rušnej ceste v okolí Štrby je des a hrôza. Potenciál tam cítiť ale keď je raz vytáčať zakázané... -
"-- skrytý --" 29.05.06 07:26
« Re:
yoyo : nemozes porovnavat 307 a novy focus, hlavne zadok... focus ma spickovu viacprvkovu zadnu napravu, takze tam musi zadok sediet ako prilepeny, kdezto v 307 (mal som C4, to bude podobne) to musi na nerovnostiach pekne odskakovat a tie narazy co sa ozyvaju zo zadnej napravy su neskutocne hlucne...
FordFocus : takze ty mas FF2 kombi ? ja uvazujem tiez o kombi a tiez s Ti-VCT, ale zas 5dv. hatchback sa mi zda taky sportovejsi. no uvidime, kazdopadne dufam ze sa s nami budes delit o nove zazitky. ;-) -
« Bez nadpisu
Konečne mám (po 3 týždňoch od nákupu) za sebou dlhšiu jazdu, cca 300 km v kuse.
Reakcia na predošlé príspevky - FF I. som mal 5HB, teraz mám FF II. kombi. Subjektívne FF I. vo verzi HB bolo ovládateľnejšie ale ťažko posudzovať dve rôzne autá - FF I. a FF II. sú jednoducho iné vozy. FF II. je viac komfortnejšie a to mi paradoxne pri jazde vadí, pretože menej cítim cestu, neviem čo si môžem dovoliť v zákrute.
Takže sa vozím vo väčšom komforte ale necíitim tak jazdu. FF II. je naviac samozrejme o cca 150 kg ťažší, čo cítiť. Motor 1,6/115 k to síce pekne kompenzuje oproti 1,6/100k, mám ale len 1000 km, takže maximum bolo zatiať 4500 otáčok = cca 150 kmh, takže uvidíme. -
"-- skrytý --" 28.05.06 07:02
« Bez nadpisu
lomo, zastierky nemam. ale to nema na to vobec vplyv. problem sa nevyskytuje za kolesami, ale pred!!!
misoo, jazdil som na 307SW - oproti hatchbacku sa mi zdal voz pevnejsi, nie nervozny. HB odskakoval zadok. ale 307sw ma oproti HB i dlhsi razvor o 10 cm. co sa focusu tyka, neviem. podla mna by najidealnejsie jazdne vlastnosti mala mat trojdverova verzia.
tu vsak len teoretizujem, skusenosti musia popisat ini. mne sa 5dverova verzia FOFOII zda este pokojnejsia, nez 307sw. (menej buchancov od napravy a ked, tak prijemne tlmene), i ked ma focus oproti 307sw sportovejsie pruzenie.
patl: Kupoval jsi svého FFII 1.8TDCi v ČR a nebo někde v zahraničí? Tento motor nebyl v ČR v žádné akci (pokud vím) lze ukecat nějakou slevu i na běžný neakční vůz? Hlučnější 1.6 TDCi 66kW - byl jsem přesvědčen, že tento motor je modernější (oproti 1.8TDCi) a má "jemnější" chod a tedy i méně hlučí, není to třeba dané otáčkami, že 1.8TDCi jako silněší bude asi při stejné rychlosti točit míň a tedy i míň hlučet?Kolik točí např. při 150km/h?
misoo: Jak myslíš to že jestli mi nebrání pojistka?Jako nějaká převozní co musím mít? Někde jsem četl, že když chci převážet auto po vlastní ose, tak musím mít nějakou dočasnou a ta že je docela drahá, ale nevím jak to přesně funguje. Jinak přihlášení by mi asi problém nedělalo, co vím postup, tak v ČR zaplatím DPH dostanu potvrzení o zaplacení z FÚ a pak si to jdu přihlásit,ne? Homologace pro FFII u nás bude určitě OK, když se zde prodává,ne?
Blava=Bratislava?
Jinak Champion X je skutečně velice dobře vybavený. Škoda že se neprodává tato verze s touto cenou v ČR :-!
Jo a ještě dával jste nědo tažné zařízení k FFII dodatečně? Mně to jejich originální za 15kKc přijde docela drahý... 8-s Nemá to pak třeba vliv na záruku, jako že se tam přimontuje něco "dodatečnýho neoriginálního"?