FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 11.06.06 18:31
« Re: voda v kufri
yoyo: ja som mal tiez vodu v kufri. umyli mi auto v servise a zistil som, ze ten filc pod rezervou je uplne mokry. povedal som im, ze nech sa na to pozru radsej hned. technik bol v kufri, ked prebehli umyvacou linkou znovu a zistili, ze nejaky plastovy kryt bol zle uchyteny. bude to to iste. naprava na pockanie. odvtedy je to ok. -
"-- skrytý --" 11.06.06 14:38
« Re: FoFo II
Dufam ze vam to vydrzi... Ja som bol tiez uneseny prve mesiace, ale teraz po 15 mesiacoch mi na hrboloch alebo pri vyssej rychlosti vrzga nieco v palubovke, pravych prednych dverach, B-stpiku, od piatych dveri, nad prednym oknom. Vsetko moje nadsenie je prec :( -
Nomadm 11.06.06 13:30
« FoFo II
Tak jsme 3 den majitele FoFo II 1.6 a zatim maximální spokojenost :-) Parádní podvozek, odezva na plyn, brzdy, paradni subjektivni pocit bezpecnosti :-) Proste zatim sam esuperlativy, doufam ze nespokojenosti bude malo... ;-)
----------------------------------------… /> FoFo II 1.6 hatchback, Trend+, aquarius blue -
"-- skrytý --" 09.06.06 21:00
« FOFO II 09/2005
mili pani, po tychto brutalnych dazdoch - nemali ste vodu v kufri? mne sa objavila. neviem ako, ani odkial. filc pod rezervou bol hrozne mokry a smrdel ako tchor... inak by som na vodu v kufri neprisiel. mam hatchback, 5 dveri, a koberec v kufri bol mokry na pravej strane.
som jediny? -
"-- skrytý --" 07.06.06 10:21
« F II GHIA 1.8 TDCi kombi
Zdravím všechny, podělím se o dojmy z nového Focuse 06/06, 1000 km.
Motor 1.8 TDCi (115 k) je tichý i po nastartování studeného motoru. Po zahřátí je při jízdě prakticky neslyšitelný. Pod motorem je velký plastový kryt, který chrání celý spodek od nečistot. Na kapotě je měkký izolační kryt. To myslím že u benzínů a i u 1.6 TDCi není..
Motor je na toto auto (1,5 tun), podle mě dostačující.
Měl jsem předtím 1,8 TDDi ( 90 k ) ve Focusu a je to velký rozdíl hlavně v hlučnosti předchozího. Motor se nakopne už od 1600 otáček.
Přemýšlel jsem o koupi 2.0 TDCi a myslím hlavně kvůli povinnému ručení není co řešit..
Mám v něm programovatelné nezávislé topení na naftu od výrovce. Pro případné zájemce o toto chci upozornit na špatné ovládání , resp. nemožnost nastavit dobu sepnutí vyhřevu motoru či interiéru v danou minutu atd. Ale jde to jen nastavit v kolik bude interiér zahřátý včetně motoru. Je tam také samozdřejmě možnost topení zapnout manuálně hned po nasednutí. Vše se nastavuje v palub. počítači. Programovat lze 2 časy, sedm dní v týdnu. Dporučuji všem pak dodělat na ovládání na dálku, bohužel výrobce tuto možnost nenabízí od výroby. Zatím jde jen u Mondea objednat.
Mám v něm elektr. střešní okno, pro případné kuřáky doporučuji..
Bez vyhřívaných sedaček ani ránu, rychle si na to zvyknete a až Vám bude 45 let budete vědět o čem mluvím...Takže za ten příplatek se to vyplatí...
Negativa:
Myslím že už to tady někdo psal o nich..Tak se připojím.
Zlaté lyžiny ve starém Focusu !!, Tento nový systém je opravdu nepraktický ve všech směrech. Šílené nasazování příčníků na lyžiny !, jdou špatně posouvat po lyžinách a v zimě až bude snít a námráza tak to samozdřejmě nepůjde vůbec. Nehledě že příčníky mají jen určité místo na lyžinách kam jdou posunout.
Uchycení nákladu pomocí napínacích lanek se už teď nekoná.. :'-( Nejdou totiž jak a na co zaháknout..
Takže toto je zklamání.
Všim jsem si také bočních ochraných lišt po úplně dolní krajní časti karoserie, asi kvůli kamínkům to je novinka,nikde jsem to u jinejch neviděl.
Toť vše,musím taky pracovat. :P -
"-- skrytý --" 06.06.06 15:26
« Bez nadpisu
soferoval som vsetko okrem novej oktavky a dovolim si subjektivne charakterizovat vsetky tri podvozky. neporovnaval som ich priamo, takze nejde o nejake 100% zarucene informacie. tlmocim len svoje vlastne pocity, niekto to moze vnimat inak... pridavam aj C4, ktorej som bol (ne)stastny majitel...
takze tu to mame :
focus : podvozok je nesmierne tichy, vynikajuco odhlucneny, subjektivne nie az tak tvrdy ako by sa zdalo, ale drzi ako pribity ! velmi dobry pocit z kontroly auta! zadok ani v hrbolatych zatackach neuskakuje. je to najvhodnejsi podvozok na nase nekvalitne cesty.
golf : podvozok je subjektivne dost makky, prijemne tlmi narazy, ale zdaleka nie tak dobre ako focus. v zatackach sa sice trosku naklana, ale zasa drzi celkom pekne. velmi dobry kontakt z cestou!
astra : podvozok je subjektivne tvrdsi a nerovnosti je pocut, ale nastastie prijemne tlmene, takze komfort az tak netrpi. v zatackach sedi tiez pekne. riadenie je vsak menej komunikativne ako u focusa alebo golfa.
C4 : podvozok je necitroenovsky tvrdy, v zatackach sa takmer nenaklana, ale odnasa si to akusticky komfort. tlmice aj pri mensich nerovnostiach "udru" az nadoraz a ozve sa velmi hlucne buchnutie. na kvalitnych cestach super, ale na vsetkych ostatnych takmer nepouzitelne. ovladanie auta je dost nekomunikativne. -
"-- skrytý --" 05.06.06 13:18
« Re: Re: Re:
no ja som nad focusom slintal uz pred rokom, ale po agitaciach, presviedcaniach a vydierackach zo strany manzelky som ustupil a kupil C4... >:D co som vsak zanedlho trpko olutoval... teraz mi ju "nastastie" ukradli, takze teraz uz bez debaty focus !!! ;-)
neviem ci je ta zadna naprava absolutne totozna, ale z principu je to to iste a budu tam len kozmeticke upravy v naladeni... ak zoberies mazdu, tak budes mat rozhodne "one of the best" podvozok v triede. mozno keby si vyskusal priamo mazdu a focus, tak ten rozdiel mozno ani nepostrehnes, ale istota je istota... :-) ja som to poistil verziou sport, tam je ten podvozok este o nieco nizsi a tuhsi, takze sa tesim jak male decko >:D
tu porovnavacku urcite sprav a potom napis !!! -
omik82 05.06.06 12:37
« Re: Re: Re: Re:
vdaka za tip.
ale zijem v prahe a neviem, ci chcem kupovat auto na slovensku (aj ked sa tomu nebranim uplne). Vacsi problem vsak je, ze momentalne este potrebujem par korun dosetrit, takze to nebude tak lahke. Ale ak mas aj nejaky tip na konkretne web stranky, tak sa rad pozrem... -
omik82 05.06.06 11:33
« Re: Re:
no ja by som chcel aby to hlavne dobre chodilo ale ten design tam tiez hra u mna ulohu. nevravim,ze FF sa mi nepaci (bozechran ;)) ) ale M3 sa mi paci viac. A ked to je postavene na rovnakej podvozkovej platforme(ma to ten isty multilink vzadu???), tak si myslim, ze rozdiel v ovladani bude len velmi maly, ale kym to nevyskusam, tak to samozrejme nezistim. Uz pol roka slintam nad focusom a moc sa nan tesim a teraz mi ta M3 nejako zamotala hlavu, potvora jedna. Ale casu na rozhodnutie mam este dost, kupujem az okolo vianoc, tak dovtedy hadam co to na nich najazdim. potom sem snad hodim nejake dojmy z porovnania..... -
"-- skrytý --" 05.06.06 11:26
« Re:
ak mas moznost si ich pozicat, tak si ich pozicaj naraz, nech mas priame porovnanie.
ja som mazdu nesoferoval, iba som v nej sedel a nepacila sa mi prevodovka, nebola taka presna ako vo focuse a focus ma mensi volant... na design kaslem, mal som krasnu C4, ale bol to ausus, stale sa tam nieco kazilo, teraz uz chcem skarede auto s najlepsim ovladanim a toto focus splna dokonale ;-) -
omik82 05.06.06 11:07
« Bez nadpisu
vdaka za info o tej M3. Rozhodne ich skusim oba. Este pred tymto vikendom som bol pevne presvedceny, ze chcem FF. Teraz vsak vaham. Tu meazdu poriadne prevetram, hlavne som zvedavy na ten podvozok, pretoze na nejakom inom fore mi chlapik, co ma M3 vravel, ze prave focus je komfortnejsi oproti mazde3. Veru nie je nad osobnu skusenost. Mozno si ich obe poziciam. Kazde na jeden den vikendu a uvidi sa. Designovo sa mi ale viac paci mazda. Ten interier ma fakt dostal. Nakoniec to asi bude zavisiet od ceny, uvidime kto co ponukne.
V kazdom pripade dakujem za nazory -
"-- skrytý --" 05.06.06 09:00
« Re: Re: FF vs. Mazda3
no zaujimave :-) kazdopadne recicky predajcov neberiem vobec do uvahy ! 8-s
su to velmi podobne auta, avsak kazde ma iny smrnc. treba si sadnut, pojazdit aspon 50km s kazdym, najlepsie v jeden den a priamo porovnat. niekomu lepsie sadne mazda a niekomu focus. ;-) -
« Re: FF vs. Mazda3
Mazdu 3 (konkretne sedan) som bol pozriet asi pred mesiacom. 3ka je typicky japonec: v interiery zovsadial svietia cervene LEDky, vela tlacitok klimy a radia a 'vesele' display-e. Je to viac zamerane na mladych, focus je v interiery konzervativnejsi.
Predajcu som sa spytal, ze teraz chodim na novom focuse a co by mi dalo keby som presiel na 3ku >:D Tak po dlhsom rozmyslani povedal, ze ford planuje do roku 2008(rokom si nie som isty) prebrat "normy kvality" dcerskej firmy = Mazdy a ze to nieco znaci. Vtom mal asi pravdu, interier bol vypracovany velmi kvalitne.
Aco sa tyka motora, mazda ma 1,6l z vlastnej produkcie a asi to bude mat trochu vacsiu spotrebu. Vtom by mal mat focus navrch.
Jazdne vlastnosti ohodnotit nemozem...