FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
RobodCi 11.08.08 23:43
« Re: klimatizovaná skříňka
Tak mne to chladí, ale seriózne - nie je to tak užitočné(podľa môjho názoru)aby mi to stálo za dva litre. Podľa mňa to toľko osohu neurobí.
Je to však samozrejne na tebe.
PS: Prosba o radu - ako vybrať "budíky"/tachometer/? Otáčkomer keď zapnem svetlá svieti celý, ale po asi 2minútach sa druhá polovica bližšie k displeju zahalí do tmy - niekde je studenáč, alebo klasický zlý kontakt. Podľa toho či svietia LED-ky, alebo tie malé žiarovočky čo kedysi v palubovkách boli. :-| -
lulipin 11.08.08 21:04
« Re: klimatizovaná skříňka
no v servise mi řekli, že klimatizovaná schránka je nadstandard výbava a to že mám duální klimatizaci nic neznamená, no divné ale budiž. Pokud prý budu mít štěstí a od klimy tam bude nainstalovaný vývod, to prý mi to můžou dodělat snadno. Za díly bych zaplatil cca 1000 kč a něco za práci takže total do 2000 kč. Ovšem vše za podmínky, že ta klima bude mít tu odbočku, když ne tak asi buď mám smůlu nebo ta operace bude dražší. No asi to oželím, popř. příležitosně je nechám mrknout zdali v tom neštěstí nemám trochu štěstí a vývod tam bude. ;-\ -
"-- skrytý --" 11.08.08 10:11
« Re: klimatizovaná skříňka
no pokial viem pri klimatizovanej schranke su dost ine rozvody klimy za palubkou, a domontovanie by stale velmi vela (mne to odhadovali tusim niekde okolo 10-20 tisic, co za taku somarinu fakt nestoji
okrem ineho ti musia dat vonku vacsinu palubky, co je velka robota a nikdy to uz nebude nazad osadene tak ako od vyroby -
lulipin 11.08.08 07:18
« Re: klimatizovaná skříňka
No v samé skříňce dotyčný otvor je, ale když jsem jí vytáhl nenarazil jsem uvnitř na nic, co by na ten otvor navazovalo, žádná odbočka z klimatizace, prostě tam není nic co by mohlo v případě otevření otvoru do skříňky foukat. Asi to tam prostě není a budu to muset řešit se servisem, aby mi dali nějakou odbočku z klimatizace do skříňky. -
"-- skrytý --" 11.08.08 07:06
« Re: klimatizovaná skříňka
Je to presne tak, je tam prieduch, ktory ked je otvoreny tak tam fuka vzduch a ked je zavrety tak nefuka :-). U mna to zatial pracuje dobre, aj ked som si to inak predstavoval.
Mne sa stava v poslednom case zvlastna vec o ktorej som tu este necital. Mam focus 1.8tdci ghiax 11/2007 a ked nastartujem a zapnem manualne svetla tak sa mi casto nezhasne podsvietenie displaya radia. Jedine riesenie je vypnutie a zapnutie svetiel. Niekedy sa display po kratkom case uvedomi a zhasne sam...je to vsak neprijemne ked casto jazdim v noci.
Nemate niekto podobnu skusenost? -
RobodCi 10.08.08 22:21
« Re: klimatizovaná skříňka
Ak stihnem zajtra sa ti na to pozriem - (teda ak bude chladená tá moje - mám tiež dig.2zónovú klímu) - ale čo si pamätám v Mégane, keď som ju mal vonku kvôli gps sliediču vozidla - tak to bol "prahsprostý" prieduch, vlastne diera s utesnením o teleso skrinky na fúkacej trase a v skrinke na nej otočná záslepka - otvorená chladilo, zatvorená nechladilo. Nemôže to byť nič zložité - tipujem si, že ten občan na linke čo ju mal v predznačenom mieste perforovať si práve fúkal nos ;-) a vykašľal sa na to.
Zistíme - aspoň odskúšam tú svoju možno "klimatizovanú" skrinku. Potom napíšem - nejneskôr večer. -
lulipin 10.08.08 17:29
« klimatizovaná skříňka
drazí kolegové, mám automatickou klimatizaci a do skříňky mi nefučí. To mě celkem mrzí, máte někdo zkušenosti s doděláním klimatizace do skříňky v palubovce? Dneska jsem tu skříňku z palubovky vyšrouboval a našel pouze pojistky, kabely krabičku od hansfree ale v dosahu žádný volný fukar :'-( -
RobodCi 08.08.08 10:03
« Re: Natáčacie AFS halogény...
Ve´d vyskúšaj a zistíš - ja tiež vravím iba za to auto čom som jazdil. Asi ide o to neoslňovať oprotiidúce autá napríklad pri maličkom manévri "myšičke" na rovnej ceste..neviem - logicky by to snáď i mohlo fungovať aj doľava. Ale zdá sa mi že i v návode na Focus sa píše, že idú iba doprava(ale to je pocit- nemám teraz návod pri sebe). -
Moik 08.08.08 09:17
« Re: kvalitní servis na Vysočině
Nevím, odkud jsi, ale jednoznačně nejlepší servis okolo Jihlavy je FoPo, ale Počátky. Rozhodně se obloukem vyhni Tipě i v Jihlavě i v TR i ve ZN, se všemi mám špatnou zkušenost. FoPo Pelhřimov moc neznám, ale Počátky jsou balada, kdyby takový byly všechny servisy, Ford by kraloval. I dobrý ceny. Velí tam tomu opravdu šikovnej a vstřícnej technik pan Samek a je to jen servis a mezisklad ND, ne prodejna. -
RobodCi 08.08.08 00:03
« Spotreba - výsledok...
..ale iba ilustračný - na 208,7km tuším 12.51 L.nafty čo vyzerá na 5.995 litra na sto km - čo je pre mňa po dvoch motoroch 1.5dCi jednoducho hrôza! To už stráca význam nafta..Ale polovičku tej trasy po natankovaní v maď. na poslednej Shellke na diaľnici neďaleko Komáromu a dnes Shell NR som šiel "bez" turba v núdzovom režime - aj keď s ľahkou a mimoriadne citlivou nohou/a palubák udáva hodnotu priemerky 4.4L!!!/. Bolo mi ho ľúto a aj som sa chcel "úzkostlivo lipnúc na živote" dostať stoj čo stoj domov
;-)
Uvidíme teraz - vyhodnotím väčší úsek. -
Dong1 07.08.08 21:22
« Re: "Núdzový režim"
robodCi: Kontrolka zhaveni je videt pouze v zime. V lete neni sance zachytit (sviti asi 0,5s :-) )
lulipin: Tak to asi jo, to mam podobne. Bez zatahu turba to moc nejede...ale jestli to taky nebude zpusobene tema 16V, jkel sem jeste s 1,8TDDi ve Fieste a ta subjektivne nepotrebovala tolik honit do otacek. -
lulipin 07.08.08 20:03
« Re: Servisný interval?
Dong1:jo myslím že je to tak ok, tuto zkušenost potvrzuje více řidičů. No myslím že jsem to s tím rozjezdem a klimou trochu nadsadil, ale se zaplou klimou a studeným motorem musím přidat více plynu při rozjezdu do křižovatky. A to jistě není způsobené turbem, protože na jedničku to ani snad do záběru turba nejde rozjet. Tady spíš vadí ten velký skok mezi jedničkou a dvojkou co se týče spřevodování, aspoň já to tak cítím. -
RobodCi 07.08.08 17:39
« Reakcia motora za studena...
Inak tiež nezhliadam rozdiel medzi studeným a teplým motorom - čo sa týka ochoty zrýchľovať...a ak tak iba minimálne. INak tiež nemá problém ani s klímou - na rozdiel od Mégana, ale tam som mal 60kW, takže to je logické. Práveže tu ten turbo"kopanec" príde aj s klímou. Aj ke´d reálne ešte nezrýchľujem - lebo chcem najskôr vymeniť rozvody a kladku alternátorového/klímového remeňa lebo kmitá. -
RobodCi 07.08.08 17:28
« "Núdzový režim"
..no nie že by to napísalo niekde v informačnom centre - iba cítiš, že motor ide akosi "divne" - on vtedy ide buď podľa núdzových hodnôt uložených v dátových blokoch RJV, alebo ti - tak ako tomu bolo v mojom prípade akčným členom - klapkou v saní za intercoolerom škrtí prívod vzduchu do motora ABY OCHRÁNIL MOTOR. Nejde mi však do hlavy, prečo keď sa tie podmienky pominuli ten signál nepominul sám "od seba", alebo po vypnutí motora - je to nelogické "chovanie". Ibaže neviem či je to tak zadané v RJV - pretože ako vieme, Ford si k tomuto motoru dáva vlastné RJV a nepoužíva tie čo majú PSA, alebo je to nejaká abnormalita v tomto prípade.
Núdzový režim je prevádzka motora s vyblokovanými niektorými meraniami - ktorých údaje nahrádzajú hodnoty z blokov uložených dát, ktoré bezpečne nedosahujú medzné hodnoty a neumožnia teda ani poškodiť motor ako celok či niektorú jeho súčasť. V Renaulte sa prejavuje preblikávaním kontrolky žeravenia a samozrejme stratou výkonu - keď som mal nové Clio zopár ráz mi to prišlo až kým nezistili, že vo firme robili káblový zväzok pre plynový pedál akýsi kratší a pri vyšlapávaní spojky sa celý namáhal a narúšal kontakt plyn.pedála. Prevliekli ho inakiaľ a už nikdy problém - o pol roka to mal kamoš s benzínovou 1.2 16V.
Apropo´ - kontorlka žeravenia - ešte nikdy som ju nevidel rozsvietenú - vy áno?
PS: Ďakujem za odpovede. -
Dong1 07.08.08 16:03
« Re: Servisný interval?
lulipin: A si si jisty ze ti to turbo opravili spravne? Ja takove problemy nemam a to to mam o dost slabsi. I za studena se mu da slapnout za krk a jede stejne jako ohraty (ale nema se to delat tak to nedelazm :-) ) Klimu snad ani nepoznam, v mestkych rychlostech urcite ne.
P.S: Ale duvod mozna bude v tom ze sem presedlal z Fabie 1,4MPi :-)