FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Bez nadpisu
caute.
Tento vikend som najazdil cez 1000km (uz mam 2tis >:D ). Kedze "trochu" prsalo, tak som tiez na aute nasiel jednu neprijemnost: v lavom zadnom svetle sa mi zacala rosit voda :'-( Blbe, trochu ma to sklamalo, taku vec som od spracovania Fikusa necakal...
Inak motor sa prebera, citit to kazdou stovkou km a dufam ze to tak este dlho bude ;-) . Jo, a uz som ho aj poriadne prevetral, rucicka tacha sa dotkla cisla 200.... >:D -
"-- skrytý --" 12.06.06 11:55
« Re: Re:
dik, s tym schodikom do garaze je to divne... ja praveze registrujem silu uz na najnizsich otackach oproti C4. na obrubnik ide pekne bez vytacania... ale je to subjektivne, zalezi ci za studena, alebo zatepla atd... s tym by som si hlavu nelamal ak to nie je nejak extremne...
paci sa mi, ze 92% Nm (143Nm) je medzi 2000 a 5200 ot. co je na benzinak super hodnota !
inac po nastartovani za studena registrujem mierne kolisanie otaciek. zdvihali sa az po cca 1200 ot. po par sekundach je uz vsetko ok. ale pripisujem to novemu motoru. (dufam) :) -
"-- skrytý --" 12.06.06 11:16
« Re:
misoo, blahozelam! focus je vazne dobre auticko, najma po francuzovi (mal som 307sw, ale to iste vies ;-)) moj tiez z zaciatku ukazoval aku ma silu - pri vjazde do garaze ostanem zadnymi kolesami stat pred skokok - pri rozjazde s malym plynom motor zo zaciatku nemal tendenciu "skapat", teraz vsak musim pridat na otackach... cim to je, netusim.
vela stastnych kilometrov! -
"-- skrytý --" 12.06.06 11:11
« Re: Re: Re: Re: Re: FoFo II
nomadm - myslim, ze tych 100 konikov postacuje pre toto auto. budes iste spokojny. ked budes po zabehu a veselo masirovat vase vozitko, podel sa potom o charakteristike motora, najma co sa spotreby tyka. zaujima ma odchylka skustocnej priemernej spotreby, kombinovanej, od papierovej.
vdaka! -
"-- skrytý --" 12.06.06 10:30
« Bez nadpisu
uz par dni mam 5dv. 1,6Ti-VCT sport, a musim pochvalit !!!
zatah citit aj pri plne obsadenom aute uz od 2 tis. ot... nad 3 tis. som este nesiel, ale tesim sa uz teraz, bude to tam este lepsie. motor tam ma taky sportovy rapkavy zvuk. paraaada !
o riadeni sa nemusime bavit, prevodovka je presna, volant akurat velky s optimalnym odporom, pedale idu lahucko a sedacky su akurat na moju *, pevne s dostatocnym bocnym vedenim (i ked to mohlo byt o kusok lepsie, ale staci, v zatackach ma zatial vzdy podrzali)
podvozok je o hodne tvrdsi ako tak casto spominany a oblubeny slogan "idealny kompromis medzi sportovou tvrdostou a komfortnym pruzenim", ale zaroven dokonale tlmi nerovnosti a je velmi tichy. takze dovolim si povedat ze az tu tento slogan skutocne plati.
subjektivne jediny zvuk v aute pri vypnutom radiu je zvuk motora a odvalovanie sa pneumatik. sem tam zacvakne prevodovka s dokonalou kulisou.
z auta je priam citit kvalita vypracovania, vsetky gombiky a packy idu idealne a nevydavaju takmer ziadny zvuk. pritom vzdy je istota stlacenia. prijemne ma prekvapila ventilacia, ziadne zvuky ventilatora a ani hukot vzduchu, z otvorov sa len rychlo vali vzduch.
priemerna spotreba po prvych par sto km je 7,2 (50% mesto, 50% mimo) co je na zabeh v pohode...
mal som vybavenejsiu C4, ale kvalitou sa to zdaleka neda porovnat.
neskor sa podelim aj o zazitky v sportovejsej jazde ;-) -
Nomadm 11.06.06 22:19
« Re: Re: Re: Re: FoFo II
mame klasickou 100konovou, predtim jsme meli 68konovou fabku, takze ited, kdy je motor absolutne syrovy, tam je krasny rozdil ve vykonu :-) Myslim ze bude stacit, resp. bude muset :)) samoze na zavodeni to neni..ale je to fajn :-) na Ti-VCT byl velky priplatek, se neveslo do rozpoctu... Navic do 3tis. ot/min je prubeh vpodstate stejny...P.S. Musime sito nejak zduvodnit..:)) -
"-- skrytý --" 11.06.06 18:31
« Re: voda v kufri
yoyo: ja som mal tiez vodu v kufri. umyli mi auto v servise a zistil som, ze ten filc pod rezervou je uplne mokry. povedal som im, ze nech sa na to pozru radsej hned. technik bol v kufri, ked prebehli umyvacou linkou znovu a zistili, ze nejaky plastovy kryt bol zle uchyteny. bude to to iste. naprava na pockanie. odvtedy je to ok. -
"-- skrytý --" 11.06.06 14:38
« Re: FoFo II
Dufam ze vam to vydrzi... Ja som bol tiez uneseny prve mesiace, ale teraz po 15 mesiacoch mi na hrboloch alebo pri vyssej rychlosti vrzga nieco v palubovke, pravych prednych dverach, B-stpiku, od piatych dveri, nad prednym oknom. Vsetko moje nadsenie je prec :( -
Nomadm 11.06.06 13:30
« FoFo II
Tak jsme 3 den majitele FoFo II 1.6 a zatim maximální spokojenost :-) Parádní podvozek, odezva na plyn, brzdy, paradni subjektivni pocit bezpecnosti :-) Proste zatim sam esuperlativy, doufam ze nespokojenosti bude malo... ;-)
----------------------------------------… /> FoFo II 1.6 hatchback, Trend+, aquarius blue -
"-- skrytý --" 09.06.06 21:00
« FOFO II 09/2005
mili pani, po tychto brutalnych dazdoch - nemali ste vodu v kufri? mne sa objavila. neviem ako, ani odkial. filc pod rezervou bol hrozne mokry a smrdel ako tchor... inak by som na vodu v kufri neprisiel. mam hatchback, 5 dveri, a koberec v kufri bol mokry na pravej strane.
som jediny? -
"-- skrytý --" 07.06.06 10:21
« F II GHIA 1.8 TDCi kombi
Zdravím všechny, podělím se o dojmy z nového Focuse 06/06, 1000 km.
Motor 1.8 TDCi (115 k) je tichý i po nastartování studeného motoru. Po zahřátí je při jízdě prakticky neslyšitelný. Pod motorem je velký plastový kryt, který chrání celý spodek od nečistot. Na kapotě je měkký izolační kryt. To myslím že u benzínů a i u 1.6 TDCi není..
Motor je na toto auto (1,5 tun), podle mě dostačující.
Měl jsem předtím 1,8 TDDi ( 90 k ) ve Focusu a je to velký rozdíl hlavně v hlučnosti předchozího. Motor se nakopne už od 1600 otáček.
Přemýšlel jsem o koupi 2.0 TDCi a myslím hlavně kvůli povinnému ručení není co řešit..
Mám v něm programovatelné nezávislé topení na naftu od výrovce. Pro případné zájemce o toto chci upozornit na špatné ovládání , resp. nemožnost nastavit dobu sepnutí vyhřevu motoru či interiéru v danou minutu atd. Ale jde to jen nastavit v kolik bude interiér zahřátý včetně motoru. Je tam také samozdřejmě možnost topení zapnout manuálně hned po nasednutí. Vše se nastavuje v palub. počítači. Programovat lze 2 časy, sedm dní v týdnu. Dporučuji všem pak dodělat na ovládání na dálku, bohužel výrobce tuto možnost nenabízí od výroby. Zatím jde jen u Mondea objednat.
Mám v něm elektr. střešní okno, pro případné kuřáky doporučuji..
Bez vyhřívaných sedaček ani ránu, rychle si na to zvyknete a až Vám bude 45 let budete vědět o čem mluvím...Takže za ten příplatek se to vyplatí...
Negativa:
Myslím že už to tady někdo psal o nich..Tak se připojím.
Zlaté lyžiny ve starém Focusu !!, Tento nový systém je opravdu nepraktický ve všech směrech. Šílené nasazování příčníků na lyžiny !, jdou špatně posouvat po lyžinách a v zimě až bude snít a námráza tak to samozdřejmě nepůjde vůbec. Nehledě že příčníky mají jen určité místo na lyžinách kam jdou posunout.
Uchycení nákladu pomocí napínacích lanek se už teď nekoná.. :'-( Nejdou totiž jak a na co zaháknout..
Takže toto je zklamání.
Všim jsem si také bočních ochraných lišt po úplně dolní krajní časti karoserie, asi kvůli kamínkům to je novinka,nikde jsem to u jinejch neviděl.
Toť vše,musím taky pracovat. :P