FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
Tailor 14.06.06 20:23
« Problemy s dieslem
Zitra jdu opet do servisu. Auto po posledni vymene software jezdi prefektne. Odstranila se mimo jine i delsi doba pro ohrev motoru, coz mne ale tak moc nevadilo, ale hlavne se odstranily problemy se startovanim. Jednalo se podle dostupnych informaci o nove naprogramovani rizeni EGR ventilu, ktery se nyni uz nemuze uplne uzavrit (zustava otevren minimalne na 20 %). Ted se projevila nova zavada. Pri nezahratem motoru, asi tak po jednom az dvou kilometrech jizdy v dnesnich teplejsich dnech nastane situace, ze prestane fungovat plynovy pedal a motor si bezi porad na volnobezne otacky. V praxi to znamena ze stojite-li pred krizovatkou a mate se rozjet, tak to proste nejde. Situace se mi stala za posledni mesic 4x a vzdy jsem si pripadal jako blbec, ktery se neumi rozjet. Jakmile se ale motor zahreje vse funguje dobre. -
« Doklepávanie motora
:idea: Prešiel som si všetky diskusné príspevky, ale nikde som sa nedočítal o kašlaní môjho Fociho 1,8 TDCi, 74 kW r. 2003, a to po vypnutí kľúča. Proste ten môj Foci ešte nejakú desatinku sekundy doklepe. V servisoch my už diagnostikovali nasledovné závady:
1. servis - poškovený silenblok motora
2. servis - vadná hlavná remenica motora,
3. servis - uvoľnená keramická vložka katalyzátora,
4. servis - nutná výmena dvojhmoťáku
Máte stým niekto skúsenosť!?
Auto inak ťahá super, na konforte jazdy tým neubúda. Spotrebu mám 6,2 l/100km, a to výlučne na krátke trate cca do 20 km.
Ešte sa mi zdá, že motor sa relatívne dlho zohrieva na prevádzkovú teplotu (asi 8-10km). Ďakujem Vám za cenné rady! -
« hrdzave bubny
misoo: ja som tie hrdzave bubny riesil presne ciernym hammeritom a zatial v pohode, nic neopadalo. Bral som skladovku v akcii na zaciatku roka, cize auto si kdesi uz svoje odstalo a mal som bubny kompletne hrdzave. Cize som ich poctivo ocistil od hrdze az na kov (aj ked farbu je mozne aplikovat priamo na hrdzu - pre istotu) a natrel normalne stetcom (neviem ci dostat aj spray). Schne to pomerne rychlo, uz za cca 40 min nie je farba lepkava na dotyk. Odvtedy som najazdil asi 2000km a ako som pisal, zatial v pohode. -
"-- skrytý --" 14.06.06 14:05
« Bez nadpisu
no vcera som bol aj na zlatych pieskoch a maju tam teraz 5dverove STcko vystavene a tam tie sedacky su hodne lepsie.. ja viem, nemal by som to porovnavat ale aj v titaniu (tam su defacto tie co v sport) sa mi zdali vacsie.. kusok ma to teda sklamalo...
mate niekto skusenosti s vymienanim toho default ford radia na nieco ine ? podarilo sa mi zohnat to Sony MP3 radio (ebay), malo by byt z STcka.. tak ci mi pojde rovno alebo to tam bude treba aj nejako prekonfigurovat. som kdesi cital o tom, ze niekedy to radio treba nakonfigurovat v servise, inak nepojde DSP ani hodiny -
"-- skrytý --" 14.06.06 13:52
« Bez nadpisu
misoo myslim, ze tym nic nepokazis, akurat si over, ci ten hammerite zdrzi vysoke teploty, tie bubny mozu mat teplotu dost vysoku po takom intenzivnejsom brzdeni, tak je mozne, ze ta farba proste opada dolu... ja by som to videl skor na striebrenku na vyfuky, resp nieco v tom zmysle, to urcite zdrzi taku teplotu.
Ja som v pondelok dostal konecne aj svoj focus 2 HB (champion+), zatial su dojmy dobre, az na pokrcene tesnenie okna pri soferovi (ako je spatne zrkadlo), je to tam zle osadene, tak aj pocut, ze sa okno tazsie zatvara. tiez som ocakaval, ze tie "sportove sedadla" budu trochu vacsie, zdaju sa mi pomerne male (nebudem moct pribrat :-)) -
"-- skrytý --" 14.06.06 13:45
« Re:
jacques : skus wd40, to je liek na akekolvek vrzganie a podobne. pripadne silikonovy spray na gumene casti.
poly : no ja som dnes videl "moj" takze tu sekundu strachu poznam... >:D
nomadm : auto je v zabehu minimalne cca 1500km, dovtedy nepodtacat ani nepretacat. potom sa uz moze jazdit hocijako. motor svoj plny potencial ukaze aj tak az po prejdeni cca 20-30tis km. to je suhrn vsetkych mojich informacii, ktore som doteraz pocul...
ja sa snazim motor drzat v otackach od 1800 - 3000
inac zatial mam bubny cierne, ale videl som ich uplne zhrdzavene a to by som nechcel. rozmyslam, ze by som ich natrel hammeritom. je to vraj nejaka dobra a draha farba, ktora sa moze natierat aj na zhrdzavene plochy a potom ich zakonzervuje ze sa to uz dalej nerozsiruje. natrel by som to hned nech mam pokoj. (samozrejme cierna)
nema s tym niekto skusenosti ? nemozem s tym nieco pokazit ? dufam ze nie... :roll: -
"-- skrytý --" 12.06.06 20:19
« Re:
Trnava je urcite lacnesia, bol som tam na garancku, ale... Uz som pisal, ze mi v aute vrzga tolko veci, az to nie je pekne a ked som sa snazil s nimi nieco z toho vyriesit, tak zo mna robili maleho chlapca -> to asi mate napadane listie v motore; ten zvuk sice ide zhora, ale moze to vydavat palubovka a sklo to odraza; to tesnenie ma byt take volne; ci som si isty, ze to hrka vnutorny kryt blatnika, lebo aerodynamika je svina a moze to byt nieco ine... Nechcem ich nejako znevazovat, ale kopu tychto veci mi v BA vyriesili takmer na pockanie. Samozrejme, ze tesnenie nemalo byt volne, listie nikde nebolo, zvuk isiel naozaj zhora od toho volneho tesnenia, blatnik stacilo dotiahnut a uz nehrkal. Suma sumarum, uz asi do trnavy nepojdem ani len na garancku (prave ma caka druha).