FORD FOCUS II

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.06.06  11:57

    « Re: Podlozky na kolesa

    Ja som si kupil disky DEZENT F (16") ktore maju o nieco nizsie ET ako original, podlozkam neverim. tie povodne 15" disky boli fakt utopene v blatnikoch, ale na zimu budu dobre..
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 29.06.06  10:10

    « Re: Re: Re: Re: Poly - stále k hrkotaniu v motore

    bluedream: slevy dávají všichni, ale Fordovým se prostě nedalo odolat. :-) šel jsem vybírat Focuse, ale neber Mondeo, když dali slevu, že stálo skoro stejně (výběhový model MKIV, Focus II byl v té době ještě relativně nový)
    Ale jinak kolegové Civic 8G, Astra, Oktávky, Avensis, Suzuki Jimny a jeden FF II.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.06.06  08:58

    « Podlozky na kolesa

    Caute, mate niekto skusenosti s podlozkami ? Focus ma dost siroke blatniky a aj moje 205/55R16 su dost "vnutri", tak by sa patrilo to trochu vytiahnut, aspon centimeter - dva... ;-)
    Co vy na to ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.06.06  16:19

    « Re: Re: Re: Poly - stále k hrkotaniu v motore

    ak prepisem auto na firmu, tak kupim zaruku 3roky/150.000km, inak sa mi to ani velmi neoplati. stoji to 280EUR ked si to kupis dodatocne, tak si to mozes aj ty kupit ked pojdes pozriet domov, ved zaruka plati v celej EU. usetris 800 eurakov :)
    inak ford ma pre zamestnancov EU institucii nejake special conditions, nie? takmer kazdy koho poznam a pracuje v Bruseli, tak ma forda :)
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 21.06.06  13:16

    « Re: Re: Poly - stále k hrkotaniu v motore

    Je to víc režimů, nastaveno jinak, než jsem se dočetl tady. Mě se týká 4 roky/120 000 km, stojí to 1040 eur, pokud se to nekoupí do 3 měsíců po koupi vozu, což je právě můj případ. Je to ta nejdražší možná varianta, 5 let stojí míň, ale jen na 100 000.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.06.06  10:35

    « Re: Poly - stále k hrkotaniu v motore

    v BE stoji ta predlzena zaruka 1000EUR? v CZ som to pozeral, stoji to 280 EUR. inak ten kovovy zvuk pri vypinani motora mam aj ja, ale mam pocit, ze tak som to mal od zaciatku, tak mozno sa mi to iba zda. ale riesit to nebudem zatial. pockam na koniec 2 rocnej zaruky, dovtedy budem mat uz viac ako 70.000km, takze sa ukaze, ci tam nieco je alebo nie.
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 21.06.06  10:22

    « Re: Re: Poly - stále k hrkotaniu v motore

    K té záruce navíc - zkoumal jsem to tady v Belgii, a dost se mi zdá, že to není až tak lukrativní. V ČR a SR určitě budou detaily jinak, ale prověřil bych to. Jinak s nastavením kilometrů/roků je to tady pro mě podobné, využil bych při nájezdu 35-40 tisíc ročně max. rok. Přemýšlím, jestli se v tom roce podělá nespotřební věc za více než tisíc eur. No může, to je jasné, možná poradí někdo zkušenější.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.06.06  19:07

    « Re: Poly - stále k hrkotaniu v motore

    tak si to dnes vypocujem ked pojdem domov.. a ked tam nieco bude, nech mi ten dvojhmotak pekne vymenia, sak zaruka je od toho, nie? inak tu predlzenu zaruku maju dobre vymyslenu, bud 3roky/150.000km alebo 4roky/100.000km. takze ja by som si ju realne predlzil max o rok v oboch pripadoch. uvidime ako sa to bude kazit, ak ano, aj rok bude dobry.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.06.06  16:04

    « Bez nadpisu

    mito: no, prave som sa uistil, ze tu 4 rocnu zaruku si urcite zakupim :-! Aj ked cloveka to naserie aj tak, hoc ma auto v zaruke. Problemom sa pri tom nevyhne...
  • 00 Reagovat !

    foto patl

    patl 20.06.06  13:52

    « Bez nadpisu

    Poly, DusanJ: Tak tak, on ten sestikvalt ma petku kratsi a sestku o neco delsi, nez je petka v petikvaltu. Taky mi to takhle staci, 1.8 jsem bral hlavne kvuli rozdilu v sazbe povinneho ruceni v Cechach - ten je urcite vetsi, nez rozdil ve vyuzitelnem vykonu :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.06.06  13:39

    « Re: Poly - stále k hrkotaniu v motore

    fiha... a je to zalezitost dieslakov alebo aj benzinakov ?
    preco to neopravia v ramci zaruky ??? :?
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.06.06  08:05

    « Poly - stále k hrkotaniu v motore

    Ďakujem za odporučenie na fórum ohľadne zhrkotania v motore po vypnutí. Presvedčil som sa o tom, že mali na 90% pravdu v tom 4. servise, kde mi tvrdili, že je vadný tzv. "dvojhmoťák". Ide, podľa vysvetlenia servisáka o dvojhmotný tanier pri zotrvačníkovom kolese, ktorý sa uvolní (rozšteluje) aj pri úplne novom aute. Tento problém vraj majú aj Peugeoty. A teraz sa podržte: tento "dvojhmoťák" nekúpite inde, len u Forda a jeho cena je vyše 20. tis. Sk, a to som ešte nezisťoval cenu za prácu. Automechanici, ktorí s touto závadou mali nejakú skúsenosť mi tvrdili, že to robí každý druhý FoFo, len niektorí vodiči, ktorí nie sú k autu necitliví to počujú, a tím druhým je to jedno. Vraj jazdiť s tým sa dá do času, kým sa predmetný "dvojhmoťák" úplne nerozpadne. Jeden mi tvrdil, že už v takom stave najazdil cca 200 tis. km, ale treba jemnejšie narábať so spojkou; pomalšie ju púšťat. A na záver trochu optimizmu tým, čo by chceli vadný "dvojhmoťák" meniť: Treba len dúfať, že Vám to nový po čase robiť nebude!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.06  22:11

    « Re:

    Diky POLY. V tom foru popisuji neco dalsiho. Me se to chova presne, jak pise MITO. Je to navic dost nepravidelne. Proste jednou zastavim, vypinam motor a motor dobehne jakoby v klidu. Proste se postupne zastavi. Pak popojedu 20km, zastavim, vypinam motor a ten se jakoby natvrdo zastavi, oklepe to vice autem a vyda to kratky, jakoby kovovy zvuk. Ma vypozorovano, ze to je zhruba kazde 20te vypnuti a v posledni dobe se mi zda, ze to nejak souvisi s maximalnimi otackami dosazenymi behem jizdy. Kdyz auto vice prozenu, tocim motor chilkove nad 4000 ot., tak se to stava casteji. S klimou to nesouvisi, to mam overene. Ve ctvrtek jdu s tim znovu do servisu a v pripade negativniho vysledku to necham zaznamenat do nejakeho protokolu, pro pripad, ze by se to po zaruce porouchalo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.06.06  20:25

    « Bez nadpisu

    Mito&OndraD:
    [odkaz]
    mozno vam to pomoze :roll:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.06.06  20:24

    « Mito

    to Mito: Ahoj. Mne robi to iste na mojom c-max-e (1.6tdci) Spominal som to v C-max fore (pozri: c-max : vypinanie motoru)
    Pytal som sa na to aj v anglickom c-max fore (pozri na [odkaz] a zda sa, ze sa nejedna o ziadnu *zvlastnost* :-/ (tym chcem povedat, ze nie sme sami s takymto problemom)
    Mne to robi "odnova" (teraz mam nieco cez 5000km).
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.06.06  19:53

    « Bez nadpisu

    Po otočení kľúča - vypnutí, v motore niečo zhrkoce. Ide o kovový zvuk. Je to krátke, nejedná sa ani o sekundu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.06  18:50

    « Re: Ford Focus 1,8 TDCi, 74 kW - odpíš

    Zdravim, muzete mi, prosim popsat, jak presne to spatne vypnuti probiha. Pisi tady do fora o Focus C-MAX, mam 2.0 TDCi a neco podobneho se mi stava take, ale v servisu se k tomu nikdo nehlasi. Diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.06  13:54

    « Re: Ford Focus 1,8 TDCi, 74 kW - odpíš

    Cau Mito.
    Tato tema je o Focus II, ktory sa s takymto prevedenim motora ani nepredava(l).
    Skus sa spytat na fore na [odkaz] . Su tam celkom sikovny chlapici, urcite ti pomozu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.06.06  12:31

    « Ford Focus 1,8 TDCi, 74 kW - odpíš

    :arrow: Prešiel som si všetky diskusné príspevky, ale nikde som sa nedočítal o kašlaní môjho Fociho 1,8 TDCi, 74 kW r. 2003, a to po vypnutí kľúča. Proste ten môj Foci ešte nejakú desatinku sekundy doklepe. V servisoch my už diagnostikovali nasledovné závady:
    1. servis - poškovený silenblok motora
    2. servis - vadná hlavná remenica motora,
    3. servis - uvoľnená keramická vložka katalyzátora,
    4. servis - nutná výmena dvojhmoťáku
    Máte stým niekto skúsenosť!?
    Auto inak ťahá super, na konforte jazdy tým neubúda. Spotrebu mám 6,2 l/100km, a to výlučne na krátke trate cca do 20 km.
    Ešte sa mi zdá, že motor sa relatívne dlho zohrieva na prevádzkovú teplotu (asi 8-10km). Ďakujem Vám za cenné rady! ;-)
    _________________
    Miťo
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.06.06  12:27

    « Bez nadpisu

    Dusan J: myslim ze to nie je az take zle; Ta 1.8TDCi toci 3000 otacok pri 150 km/h, co je uplne v pohode. Motor nie je pocut a este to ani vela nezerie. Oproti benzinu tam ta 6 nechyba, potom by uz bolo prilis saskovania s pakou (moj skromny nazor :P ).
    A s tym zabehavanim netreba nijak prehanat, len ho za studena velmi nedusit a netocit. Najhosrie co mozete robit, je ked studeny motor tyrate na 5ke pri 1000 otackach a dupnete plny plyn. To skodi urcite viac ako ked mu date 3000 otacok.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…