FORD FOCUS II

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    26.07.06  10:24

    « Bez nadpisu

    to patl:
    Dakujem za vysvetlenie, teraz je to uz jasne. Mimochodom na mojom starsom focuse s "tym istym motorom" bol problem so vstrekovacmi (citlivost na naftu). Ako je vyrieseny tento problem na F II, inym typom vstrekovacov alebo?
    Na vysvetlenie:
    snazim sa pozhanat vsetky dostupne informacie ohladne F II 1.8 TDCi pre mojho kolegu, ktory toto auto vlastni (vo vybave sport), ale nema momentalne pristup na internet. Spominal mi, ze s tymto motorom sa F II napr. v D nepredava a prave tam on zije. Pre nas oboch je FOFO tak trochu aj zaluba a nie len dorpavny prostriedok.
    Vopred dakujem za kazdu informaciu.
  • 00 Reagovat !

    foto patl

    patl 25.07.06  22:34

    « Bez nadpisu

    hami: Je to tak jak pise lomo, pro FII jsou nasledujici diesely:
    1.6 66kW - euro 4
    1.6 80kW - euro 3, s filtrem euro 4
    1.8 85kW - euro 4
    2.0 100kW - sestikvalt, tusim taky euro 4
    Moik: Jestli je to vevnitr trend tak je to jasny, ten je zvenku cernej :-) Nevim co mas za kastli, ale kombiky maji kotouce vzadu uplne vsechny.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.07.06  09:43

    « Bez nadpisu

    hami 1.8 TDCi sa vo verzi 74kW pokial viem nepredava, tusim to bolo len pri FF1. Predavaju sa 1.6TDCI 66kW a 80kW, 1.8 85kW a 2.0 potom.
    euro 4 nema ten 1.6TDCI bez filtra
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.07.06  09:13

    « Re:

    Citacia:
    ICASK: 1.8 tdci je pokracovani fordovskych verzi dieselu 1753 cm3, osmiventil s litinovym blokem, variabilni turbo, euro 4 emise. 1.6 tdci je spoluprace s PSA (stejnej motor maji citroeny, peugeoty, volvo 40/50, mazda 3), sestnactiventil, celohlinikovy, variabilni (80kW) nebo pevne (66 kW) turbo. euro 4 emise ma slabsi verze, silnejsi jen s filtrem pevnych castic.
    to patl:
    Neviem ci som to spravne pochopil. Pre 1.8 TDCi plati, ze 74 kW verzia splna euro 4 bez filtra pevnych castic a 85 kW verzia splna euro 4 iba s filtrom pevnych castic (samozrejme u FO II), alebo to plati pre 1.6 TDCi?Diki za odpoved.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.07.06  08:51

    « Bez nadpisu

    ano, bude to trend, trend ma cierne zrkadla.
    kotuce vzadu ma kvoli tomu, ze v nemecku sa to bez ESP nepredava, a pri ESP sa kotuce vzadu davaju.
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 25.07.06  07:36

    « Re:

    Jo, myslel jsem plasty v interiéru. Podle toho, co tu píšete, je to nějakej mix. Vevnitř je to Trend, ale má černý zrcátka. Kotouče vzadu a 80kW motor. Je to z operativního leasingu z Německa.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.07.06  23:11

    « Bez nadpisu

    Moik - ake plasty mas na mysli ? interier, alebo tie klucky ? plasty by mali byt co sa tyka materialu vsetky rovnake, maximalne sa budu mozno farebne trochu lysit. nemam na mysli teraz dekorativne prvky ako oblozenie radia a podobne, to ma ambiente cierne, sport a tusim aj trend a titanium strieborne a ghia imitaciu dreva. vsetko samozrejme plasty. kazdopadne katastrofa sa nekona ani v ambiente, skus si posediet v predajni v ambiente a v ST, rozdiel okrem sedaciek a volantu nebude az taky ako by sa mohlo zdat ! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto patl

    patl 24.07.06  15:39

    « Bez nadpisu

    Moik: Nevim, ja bych to moc neresil. Sam mam trend, kamoska si koupila ghii a treba u zrcatek je podle me jedinej rozdil v tom, ze jeden kus cernyho plastu ma ghia nalakovanej. Kliky mi prijdou tvarem stejny, u ridice je na ghii navic nejakej cudl a jsou lakovany. Asi budou jen dve verze. Vevnitr ma ghie na stredovym panelu nic moc imitaci dreva, trend svetle sedej plast, ambiente plast tmavej jako zbytek palubky (podle toho by se mozna dalo poznat, z ceho vzniknul "tvuj" focus). Osobne jsem rad, ze jsou zrcatka a listy na dverich cerny, aspon nebude videt, az to na parkovisti nekdo odre. A na stribrnym aute to vypada dobre :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 24.07.06  14:11

    « Plasty

    Ahoj, možná se stanu za chvíli členem tohoto threadu, mám vyhlídlýho Focuse II rv 2005 1,6TDCi80Kw, nemá špatnou výbavu, ale základ je asi Ambiente - má černý zrcátka a kliky. Bude to mít vliv na kvalitu plastů ve srovnání s verzí Trend? (Ghia má plasty lepší, vím) Je to nějaká katastrofa oproti té Ghii?
  • 00 Reagovat !

    foto patl

    patl 21.07.06  17:12

    « Bez nadpisu

    ICASK: 1.8 tdci je pokracovani fordovskych verzi dieselu 1753 cm3, osmiventil s litinovym blokem, variabilni turbo, euro 4 emise. 1.6 tdci je spoluprace s PSA (stejnej motor maji citroeny, peugeoty, volvo 40/50, mazda 3), sestnactiventil, celohlinikovy, variabilni (80kW) nebo pevne (66 kW) turbo. euro 4 emise ma slabsi verze, silnejsi jen s filtrem pevnych castic.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.07.06  14:27

    « Bez nadpisu

    No ja som mal vzdy benzinaky a strasne sa mi zapacil zvuk a sposob jazdy z dieselmi. Ten zvuk sa nezmeni, bud si zvyknes alebo ......
    irongear:
    gratulujem k fusionu. nejaky cas ho mam aj ja v tom istom motore. ta tvoja spotreba sa mi zda trosku velka. ja mam priemer 5,5 s klimou nalozene co to da a udrzala sa mi aj ked som bol v kopcoch. Inac som prekvapeny ako toto auticko jazdi v meste! Naozaj je stavane na mesto a skakanie cez obrubniky a jamy. Uz som si snim hodne zaskakal.
    Do taz:
    Poskulujem po novom Fokuse Combi v dieseli. Co do vykonu a kubatury sa mi najviac pozdava 1,8 TDci. Nevie niekto viac o tomto motore pripadne porovnat s 1,6 TDci?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.07.06  20:16

    « Re: Re: Re:

    No ja mam presne opacny problem, mal som 1.4Hdi (najazdil som s nim 133tis km za 2 roky) a presedlal som na 1.6TiVCT a mal som problem si zvyknut na hluk od motora. Mam ten benzin nejakych 16 mesiacov/40000km, ale stale si neviem zvyknut na zvuk a hluk.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.07.06  23:01

    « Re: Re:

    irongear: po takych 500km sa ten zvuk trocha ztisi a hlavne ty si na to zvyknes
    hehe, mam 160Km...uz si pomaly zvykam...hlavne ked sa zahreje je to uz trosku lepsie.
    Irongear
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.07.06  22:59

    « Bez nadpisu

    mno, to auto ma nove cenu cosi malo nad 600K, takze zlava 100K za to co hovoris mi pripada skvela. Trosku by ma trapilo co si to auto musi vytrpiet, ked si spomeniem co som na skusobnej jazde stvaral :)
  • 00 Reagovat !

    foto omik82

    omik82 17.07.06  13:45

    « Bez nadpisu

    Co si myslite o takejto ponuke:
    FF II Champion Plus, 1.6TiVCT (ak nepozante tu akciu, tak vychadza z modelu Sport a ma EATC klimu. Inak je tam follow me home a mozno este nejake "bezvyznamne" malickosti.
    Jedna sa o predvadzacie auto, ktore by sluzilo ako predvadzacie od augusta2006 - januar 2007 a cena by bola cca. 505.000Sk...
    Sli by ste do toho? A preco ano/nie?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.07.06  11:26

    « Re:

    patl: ta spotreba bola podla palubaku. zatial mam 4500km, takze mozno sa to este trocha polepsi :-) Urcite mi pomaha aj moj styl jazdy, v poslednej dobe casto jazdim dost defenzivne (starnem? >:D ).
    bluedream: nemoze sa stat, ze sa pneu dotkne blatnika? Napr. pri vytocenych kolesach a tlmicoch nadoraz?
    irongear: po takych 500km sa ten zvuk trocha ztisi a hlavne ty si na to zvyknes >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.07.06  00:15

    « Re: dik za info

    irongear : jednou z vyhod dieslu je vysoky krutiaci moment (Nm), co v praxi znamena 'imunitu' voci hmotnosti.
    ten zvuk je normalny (jedna z nevyhod). skus porovnat fusion s rovnakym motorom. ak ti to vadi, su firmy co tlmia auta. minimalne ti nalepia tlmiaci material zo spodku kapoty. nemam s tym osobnu skusenost, ale je to lacne a efekt vraj dost citelny.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.07.06  23:52

    « Bez nadpisu

    bluedream : diky moc, vyzera to podstatne viac vonku ako standard. az tak by som si asi netrufol, ale ak nehlasis problemy, tak pohoda. :-) Teraz si ma namotal... chcel som dat najprv folie, ale ked vidim ako to dobre vyzera, tak asi dam podlozky. :-) A jazdne vlastnosti ako ? Je rozdiel citit na prvy 'pohlad' alebo ani velmi nie ? Dikes. Ked si to dam, tak tiez dam fotky !
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.07.06  21:14

    « dik za info

    No a myslíš že Honda City je tá správna voľba ??? Neviem aké máš požiadavky na veľkosť, kufor a pod. , ale určite máš na výber aj lepšiu možnosť.
    A čo sa týka poddimenz. motora 1,4 ? Všetko záleží aký si jazdec, aj keď jasne že 20 t. za doplatok pri aute za 500 t. je skoro nič, ale zase ani ta 1,4 určite nebude nič tragické /na čom si jazdil predtým ???/ . Ako som už písal asi v inej téme mám P307 Kombi 1,4 55 kw a C4 1,6 80kW, čiže 307 teoreticky úplne poddimenz. a ešte kombi a nemám žiadny problém keď s ňou idem oproti C4 /tiež jazdím 95 % mesto + slabšie frekventované okresky do 50 km/ a spotreba oproti C4 o 2l menšia , ale C4 je žralok, takže pre mňa osobne tá 1,4 nie je žiadna tragédia a tiež nie som nejaký slimák, že neprekočím 90 a pod.

    dik za komentar.
    Nakoniec som sa rozhodol zostat pri forde a kupil som ford fusion naftak 1.4 za tie iste peniaze ako by ma stal focus 1.4 benzin. (vybava detto, len mam hlinikove disky navyse a nemam ovladanie autoradia na volante)
    Mal som pred tym clio 1.4 benzin. Auto vazilo 950Kg a bolo to dost svizne,
    preto som sa bal prejst na 1250Kg focus s rovnakym motorom.
    Zatial svoje rozhodnutie nelutujem. Beham len po meste v kopcoch stale a zatial mam priemernu spotrebu 5.9L (130Km). Avsak trosku mi vadi ten zvuk motora. Je dost hlasny. Nikdy som naftak nemal a ten zvuk proste pocut....neviem ci je to surovostou motora alebo moze byt nejaky problem. Ale jedna vec ma zaraza a pletie zaroven ...
    clio vazilo 950Kg, vykon 55kW benzin.
    fusion vazi 1200Kg, vykon 50kW nafta.
    a fusion je v meste ovela OVELA zivsi. Dokonca na 90 sa dostanem
    (pocitovo..nemeral som, ale na otackach do 3000) ako s benzinovym dvojlitrom v praci ktory poriadne vytocim. Nechapem to, dufam ze nemam nieco s motorom, lebo je fakt hlucny a po 6 Km je oproti benzinaku motor strasne horuci.
    BTW: nesmiat sa, fakt o diesloch zatial vela neviem, takze akekolvek info ma potesi
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.07.06  15:25

    « alu dezent f na ff2

    misoo: tak som konecne odfotil focusa s tymi diskami:
    [odkaz]
    [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…