FORD FOCUS II

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.08.06  14:13

    « Bez nadpisu

    neviem ako vy, ale ja mam skusenosti so servisom v BA velmi pozitivne
    praveze tu na forach pisali ludia o zlych skusenostiach s trnavskym servisom.
    to co ti technik povedal je uplna pravda aj s tou cenou, pretoze by to musel nechat prestriekat, co nieco stoji... tusim maju cenu 800Sk/hod + material
    ked to chces opravit kup si tu lakovaciu tuzku (stoji 300Sk) a zafarbi to nou
    kupovat novy naraznik kvoli oskreniu je uplne blbost
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.08.06  14:09

    « SERVIS

    Vraj je dobry servis v trnave. Kamoska tam bola aj ceny su nizsie ako v Blave. Nechodi tam niekto?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.08.06  13:18

    « Re:

    Mam FII HB Ghia 1.6 TiVCT 85 kW a mam pocit ze motor sa teraz v lete pri pustenej klime (auto dual) tvari, ako keby mal zdochnut alebo co... ak chcem ist sviznejsie, nedajboze predbiehat, musim ho vytacat nad 4 tis. otacok...
    Spotrebu mam 8.1 litra, motor sice nedusim, ale zasa ze by som jazdil jak el diablo tak to zasa nie, normalna standardna jazda, proste asi pri 1.6 benzine treba ratat ze tie spotreby nebudu oslnujuce...
    Myslim ze na takto tazke auto treba aspon tento motor, ak su koruny, mozno naozaj ta 1.8 diesel lepsia volba aj s ohladom na ceny PHM
    Moje postrehy k FII, budem sa snazit byt objektivny:
    + podvozok, jazdne vlastnosti, priestor vpredu (majma do sirky), presna prevodovka (aj ked sa s nou treba naucit, najma 3 st. mi robil problemy na zaciatku), pocit bezpecia, konfortnejsie pruzenie - teda na forda, mame v rodine Fusion a to je riadny kostitras....
    - v zadu nie su kotuce, bubny su hrdzave (boli uz pri kupe auta, vyzera to na diskoch zle...) a tym samozrejme potreba viacej zatahovat rucnu brzdu, co bol pre mna nezvyk
    - palubny pocitac, jeho funkcie su naozaj len zakladne (1 x mi zblbla kontrolka stavu paliva, nacerpal som, ale nejako sa jej nechcelo pohnut ani po resetovani pocitaca, ani po znovu nastartovani, uz som sa chcel povadit na pumpe ze ci neklamu pri vydaji paliva, ale siel som sa previest okolo pumpy a asi po 5 km jazde a naslednom opatovnom nastartovani to uz fungovalo, zatial ok)
    - piestik pri otvarani dierok kufra vrzga a takisto ked otvaram kufor po dazdi, voda z teseni vytecie do kufra...
    - stredova konzola mohla by kapanek uzsia, pri dlhej ceste si vzdy otlacim koleno (aj pri jazde na tempomat, mam 183 cm)
    - vyzera to ze slaba stranka bude servis v BA.... totizto pri parkovani som trosku oskrel zadny naraznik o kvetinac (tu mala svinu som nevidel...), je plastovy, tak som tu jamku chcel dat len zagitovat a nafarbit a technik mi na to povedal ze to sa neoplati, ze to zvykne odpadnut, ze by to stalo asi 5 tis. (pritom je to oskrretie velka asi ako 10koruna) a ze odporuca radsej vymenit cely naraznik co je okolo 20 tis...
    eto vsjo, snad niekomu pomoze
    rasto
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.08.06  08:47

    « Bez nadpisu

    no tak to sa potom vcelku tazko porovnava :-( kazdy ma svoje vyhody a nevyhody, asi ide iba o to co sa komu viac oplati
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.07.06  20:19

    « Re:

    myslim si, ze pulse sa pytal na 1.6 benzinak.....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.07.06  09:43

    « Bez nadpisu

    pulse skusenosti s 1.8 tdci 85kW - precitaj si cele forum, je tu dost postrehov, myslim, ze takmer vsetky su pozitivne.
    1.6 85kW sa nepredava, aspon nie na slovensku, tu sa predava 1.6 80kW a tusim iba s automatickou prevodovkou CVT. pozeram, ze v anglicku maju aj manualnu 5 stupnovu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.07.06  14:26

    « Bez nadpisu

    nema nahodou nekdo zkusenosti s focusem II s mororem 1.8 tdci 85 kw? pripadne jeho porovnani s motorem 1.6 85kw
    Jam ma delsi skusenost s 1.8 musim rice ze jenom velmi pozitivni, 1.6 znam C-maxe take to neni spatne ale ja bych asi volil tu 1.8. Ale nemam k tomu nejaky uplne racionalni duvod;) krom toho ze jsem s ni toho najezdil vice.
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.07.06  10:03

    « Bez nadpisu

    lomo,patl:
    Dovolim si s vami nesuhlasit. Vlastnim F I s tymto motorom-vid podpis. O citlivosti na naftu viem svoje. ;-) Museli mi menit vstrekovace a repasovat vysokotlake cerpadlo, cena 21t kc (nove vstrekovace)+15t kc (repase cerpadla u Bosha) = 36t kc :shock: - nastastie v reklamacii po kupeni jazdeneho vozu to platil predavajuci.
    Venoval som sa tejto problematike cca 4 mesiace. Konzultoval s odbornikmi, riesil na forach... . Mimochodom auta, ktore boli prevadzkovane v D (F I) nemali ziaden problem, pretoze nafta je tam kvalitnejsia ako nasa SK, CZ (nejedna sa o necistoty, ale o pomer prisad, aditiv).
    TDDi motor nemal ziadne problemy s citlivostou na naftu, je to vyhradny problem TDCi motorov (koli typu vstrekovacov) a tento problem bol rieseny az u F II no neviem presne ako. TDCi 85 kW motor sa zacal vyrabat koncom roku 2001 ( nie som si isty- 09/2001) a neskor aj slabsia verzia 74 kW.
    Tankujem vyhradne na benzinke s muslou v znaku, vacsinou (ak ho maju) V-Power Diesel-jedina nafta, ktora je dovazana a nie vyrabana v nasich rafinerkach.
  • 00 Reagovat !

    foto patl

    patl 27.07.06  00:45

    « Bez nadpisu

    hami: lomo ma pravdu, s tryskama by problem uz byt nemel, nicmene fritovaci olej bych do toho nelil :-) Chce to jezdit na kvalitni naftu, coz ostatne plati o vsech commonrailech.
    Schvalne jsem se dival do manualu a 1.8 tdci je tezsi o 36kg oproti 1.6 tdci, coz se mi pri celkovy hmotnosti auta cca 1.5t nezda tak moc. V D se 1.8 neprodava, v Cechach zase neni 1.6 80kW, v Beneluxu a Francii jsou v prodeji vsechny verze. Cert se v tom vyznej.
    Jinak pro me je focus hlavne spolehlivej delnik, mam ho od brezna a prvnich 15000 km bez problemu, naprosta spokojenost (klepu na drevo).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.07.06  22:33

    « Bez nadpisu

    hami ano, v nemecku sa to nepredava (asi by sa ani nepredalo), mna napriklad uz od toho dieslu odradio to, ze voci tym ostatnym dieslom je hodne tazsi, takze hrozi vacsie opotrebenie prednych pneu, vyssia spotreba, ...
    pokial viem, tie trysky uz vyriesili aj v starom focuse (od roku 2003), problem bol s tymi motormi 1.8 co sa oznacovali ako TDDi (robili sa do 2003), pri TDCi uz odstranili, ale co presne to bolo ti nepoviem... :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.07.06  10:24

    « Bez nadpisu

    to patl:
    Dakujem za vysvetlenie, teraz je to uz jasne. Mimochodom na mojom starsom focuse s "tym istym motorom" bol problem so vstrekovacmi (citlivost na naftu). Ako je vyrieseny tento problem na F II, inym typom vstrekovacov alebo?
    Na vysvetlenie:
    snazim sa pozhanat vsetky dostupne informacie ohladne F II 1.8 TDCi pre mojho kolegu, ktory toto auto vlastni (vo vybave sport), ale nema momentalne pristup na internet. Spominal mi, ze s tymto motorom sa F II napr. v D nepredava a prave tam on zije. Pre nas oboch je FOFO tak trochu aj zaluba a nie len dorpavny prostriedok.
    Vopred dakujem za kazdu informaciu.
  • 00 Reagovat !

    foto patl

    patl 25.07.06  22:34

    « Bez nadpisu

    hami: Je to tak jak pise lomo, pro FII jsou nasledujici diesely:
    1.6 66kW - euro 4
    1.6 80kW - euro 3, s filtrem euro 4
    1.8 85kW - euro 4
    2.0 100kW - sestikvalt, tusim taky euro 4
    Moik: Jestli je to vevnitr trend tak je to jasny, ten je zvenku cernej :-) Nevim co mas za kastli, ale kombiky maji kotouce vzadu uplne vsechny.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.07.06  09:43

    « Bez nadpisu

    hami 1.8 TDCi sa vo verzi 74kW pokial viem nepredava, tusim to bolo len pri FF1. Predavaju sa 1.6TDCI 66kW a 80kW, 1.8 85kW a 2.0 potom.
    euro 4 nema ten 1.6TDCI bez filtra
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.07.06  09:13

    « Re:

    Citacia:
    ICASK: 1.8 tdci je pokracovani fordovskych verzi dieselu 1753 cm3, osmiventil s litinovym blokem, variabilni turbo, euro 4 emise. 1.6 tdci je spoluprace s PSA (stejnej motor maji citroeny, peugeoty, volvo 40/50, mazda 3), sestnactiventil, celohlinikovy, variabilni (80kW) nebo pevne (66 kW) turbo. euro 4 emise ma slabsi verze, silnejsi jen s filtrem pevnych castic.
    to patl:
    Neviem ci som to spravne pochopil. Pre 1.8 TDCi plati, ze 74 kW verzia splna euro 4 bez filtra pevnych castic a 85 kW verzia splna euro 4 iba s filtrom pevnych castic (samozrejme u FO II), alebo to plati pre 1.6 TDCi?Diki za odpoved.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.07.06  08:51

    « Bez nadpisu

    ano, bude to trend, trend ma cierne zrkadla.
    kotuce vzadu ma kvoli tomu, ze v nemecku sa to bez ESP nepredava, a pri ESP sa kotuce vzadu davaju.
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 25.07.06  07:36

    « Re:

    Jo, myslel jsem plasty v interiéru. Podle toho, co tu píšete, je to nějakej mix. Vevnitř je to Trend, ale má černý zrcátka. Kotouče vzadu a 80kW motor. Je to z operativního leasingu z Německa.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.07.06  23:11

    « Bez nadpisu

    Moik - ake plasty mas na mysli ? interier, alebo tie klucky ? plasty by mali byt co sa tyka materialu vsetky rovnake, maximalne sa budu mozno farebne trochu lysit. nemam na mysli teraz dekorativne prvky ako oblozenie radia a podobne, to ma ambiente cierne, sport a tusim aj trend a titanium strieborne a ghia imitaciu dreva. vsetko samozrejme plasty. kazdopadne katastrofa sa nekona ani v ambiente, skus si posediet v predajni v ambiente a v ST, rozdiel okrem sedaciek a volantu nebude az taky ako by sa mohlo zdat ! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto patl

    patl 24.07.06  15:39

    « Bez nadpisu

    Moik: Nevim, ja bych to moc neresil. Sam mam trend, kamoska si koupila ghii a treba u zrcatek je podle me jedinej rozdil v tom, ze jeden kus cernyho plastu ma ghia nalakovanej. Kliky mi prijdou tvarem stejny, u ridice je na ghii navic nejakej cudl a jsou lakovany. Asi budou jen dve verze. Vevnitr ma ghie na stredovym panelu nic moc imitaci dreva, trend svetle sedej plast, ambiente plast tmavej jako zbytek palubky (podle toho by se mozna dalo poznat, z ceho vzniknul "tvuj" focus). Osobne jsem rad, ze jsou zrcatka a listy na dverich cerny, aspon nebude videt, az to na parkovisti nekdo odre. A na stribrnym aute to vypada dobre :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 24.07.06  14:11

    « Plasty

    Ahoj, možná se stanu za chvíli členem tohoto threadu, mám vyhlídlýho Focuse II rv 2005 1,6TDCi80Kw, nemá špatnou výbavu, ale základ je asi Ambiente - má černý zrcátka a kliky. Bude to mít vliv na kvalitu plastů ve srovnání s verzí Trend? (Ghia má plasty lepší, vím) Je to nějaká katastrofa oproti té Ghii?
  • 00 Reagovat !

    foto patl

    patl 21.07.06  17:12

    « Bez nadpisu

    ICASK: 1.8 tdci je pokracovani fordovskych verzi dieselu 1753 cm3, osmiventil s litinovym blokem, variabilni turbo, euro 4 emise. 1.6 tdci je spoluprace s PSA (stejnej motor maji citroeny, peugeoty, volvo 40/50, mazda 3), sestnactiventil, celohlinikovy, variabilni (80kW) nebo pevne (66 kW) turbo. euro 4 emise ma slabsi verze, silnejsi jen s filtrem pevnych castic.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…