FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 29.08.06 20:49
« Bez nadpisu
yoyo : to, ze motor "ozije" po obcasnom vytacani je znama vec. motor treba obcas vytocit. najlepsie minimalne kazdych 500km tesne pod cervene pole otackomera na kazdej rychlosti. takto motor nezlenivie a udrzi si vysoky vykon a krutiaci moment.
- ja som si nevsimol
- staci aj 95, ja osobne obcas precistim creva shell v-power racing ;)
- o takom niecom som nepocul, ale to neznamena ze to tam neni... -
« Re: Re: Re: Skipanie
Stejný problém jsem měl taky.Tření a vrzavý zvuk na dveřích u řidiče. Nepomohlo žádné mazání -byl jsem už na nervy. V servise chtěli přeělávat dveře atd.Nakonec jsem na to přišel- povolil jsem šrouby,přitáhnul mírně konzolu dveří na středním sloupku,takže se dveře více dovřely.Od té doby klid.Mám teda Focus I,ale možná se to bude hodit. -
"-- skrytý --" 25.08.06 13:53
« 1,6 TiVCT
nedavno som natankoval do skoroprazdnej nadrze slovnaftacky benzin s "vysokym oktanovym cislom"... akym, nik nevie... :-)
okrem zaujimavej ceny na stojane (2.222,20 Sk) nic zvlastne - zvuk motora, charakteristika sa nejako nezmenila. spotreba tiez nie. avsak uplne zmizlo jemne klepkanie od motora pri akceleracii v celom rozsahu otacok (ci uz jemnej, alebo pedal na podlahu)
jazdim uz 30.000 km defenzivne a na spotrebu. a tak som po vyjazdeni nadrze dal znovu 95 oktan. s touto nadrzou prislo sialene klepanie (ventilov?) a neskutocna priemerna spotreba (5,7 - predtym 6,4). klepanie sa casom znizilo, spotreba zvysila...
ale ta sa asi zvysila po sobote na treningu bezpecnej jazdy, kedy som neustale len akceleroval, 1., 2. stupen - spotreba 21 l/100 km. po tejto sobote je motor nejaky zivsi, plny sily...
a tu otazky:
- vsimol si este niekto z vas jemne klepotanie pri akceleracii (pocut ho prvych par sekund)?
- do 1,6 Ti-VCT staci 95 oktan?
- ma tento motor "chytru" riadiacu jednotku, prisposobujucu sa stylu jazdy? -
« Re: cvakanie spojky II.
nedelalo to prvnich 8000km, pak jsem byl v servisu a sotva jsem vyjel uslysel jsem cvakani spojky pri vymycknuti a nezarazene rychlosti. Tu pruzinu promazali nebo co jeste a uz to nedela.
Od doby co mi namontovali samorozsvicovani, tak z vpravo dole od motoru (tam kde jsou pojistky a kde domontovali krabicku na samorozsvicovani) vychazi drncici zvuk pri prejezdech nerovnosti, reklamoval jsem to, nic nenasli, pak se to zdalo byt v poradku, ale ted to dela znova. Jo a kdyz nahodou nekdy zapomenu a zapnu svetla rucne a pak chci vypnout motor, tak mi stale bezi (klickyuz mam vyndane se zapalovace) a az pootocenim do pozice 0 se vypne. Parkovacky nepouzivam,ale nevite jestli se standardne pri vypnutem motoru a zapnutych parkovackach ozyva oznamovaci ton, ze jsou zapnuty svetla? -
« Re: gg
He-Dabel:
1.8TDCi v Sporte mam teraz, takze zhrniem to:
Ano, je trochu citit ze auto je v predu tahsie ako benzinove motory. Ale vzhladom na to, ze v Sport je pritvrdeny podvozok a 205 pneu, tak sa jazdne vlastnosti minimalne vyrovnava so 100k benzinom na 15' 195 gumach s "neSport" podvozkom (vlastne skusenosti). Myslim ze na cestach malo kto zachadza do takych krajnosti, aby v tom niekto videl problem >:D Sport je trochu tvrdsi, ale asi to viac robia tie 16' disky. Na zimne planujem 15' plechy, takze dovtedy je to vsak len moj odhad....
A co sa prednej napravy tyka, tak treba dufat, ze ho soudruzi v NDR nadimezovali pre ten najtahsi motor... ;-)
Ak sa rozhodnes pre diesel, tak usetris na palive a po dialniciach si uzijes viac ticha. A ak pre benzin tak budes mat o trocha obratnesie auticko a nebudes sa musiet starat o turbo atd... -
« Bez nadpisu
to Cobana:
Blikanie kontrolky zhavenia indikuje zavadu v riadeni motora a palivoveho systemu obecne. Moze to mat vela pricin od majmensej po najvacsiu- napr. slaba bateria, zle kontakty kostry, cidlo polohy vacky, ale aj spatne vstrekovace, netesny palivovy system, vadny EGR ventil... .
Pokial blika kontrolka zhavenia musi byt chybovy kod ulozeny v RJ => diagnostika (WDS) u forda by to mala odhalit >:D .
Mimochodom focus ma aj internu diagnostiku palubnej dosky. Nulovac kilometrov podrzat pribl. 10s + nastartovat. Vypise chybovy kod.
Presny postup najdes tu: [odkaz] ->Co v navodu nenejdete->Diagnosticky mod pristrojove desky -
"-- skrytý --" 20.08.06 10:36
« gg
Zdravim vas. Mam vazny zaujem si kupit novy Focus vo vybave Sport. Problem je v tom, ze sa neviem rozhodnut medzi ti-vct a 1.8tdci. U toho tdci sa bojim velmi zatazenej prednej napravy oproti ti-vct.. Prosim, ti co mate tiieto verzie napiste mi co najviac o jazdnych vlastnostiach-hlavne1.8 tdci. J e podvozok vo verzii Sport velmi tuhy? Ako sa prejavuje tazky motor 1.8tdci vo verzii sport na jazdnych vlastnostiach focusu? -
« Bez nadpisu
Ahoj, mám dotaz. Vlastním Focus 1,8 TD 66 kW z roku 1999. Objevuje se závada projevující se ztrátou výkonu, cukáním a už se i rozsvítila za jízdy kontrolka žhavení. Jakmile se rozsvítí, nelze přidat plyn ani cokoli jiného a motor se rozeběhne až po zastavení a opětovném nastartování. Cukání se objevuje častěji a kontrolka se rozsvítila 2x. Díky za odpověď.