FORD FOCUS II

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.08.06  22:20

    « divny zvuk motora - 1.6TDCi

    mam problem, najazdenych 50.000km a objavil sa teraz taky divny piskavy zvuk z motora pri otackach 1800-2200, obcas to pocut aj na volnobeh.. co to moze byt? nemali ste podobny problem?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.08.06  20:49

    « Bez nadpisu

    yoyo : to, ze motor "ozije" po obcasnom vytacani je znama vec. motor treba obcas vytocit. najlepsie minimalne kazdych 500km tesne pod cervene pole otackomera na kazdej rychlosti. takto motor nezlenivie a udrzi si vysoky vykon a krutiaci moment.
    - ja som si nevsimol
    - staci aj 95, ja osobne obcas precistim creva shell v-power racing ;)
    - o takom niecom som nepocul, ale to neznamena ze to tam neni...
  • 00 Reagovat !

    foto Nomadm

    Nomadm 28.08.06  11:11

    « FoFo II 1.6 100k

    Ahooj lidi, hlasim prubezny stav. Najeto cca 3200km, prumer 7,9l/100km, celkem klesa z 8,5 na zacatku. :-) Jinak maximalni spokojenost...:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.08.06  20:41

    « Re: Re: Re: Skipanie

    Stejný problém jsem měl taky.Tření a vrzavý zvuk na dveřích u řidiče. Nepomohlo žádné mazání -byl jsem už na nervy. V servise chtěli přeělávat dveře atd.Nakonec jsem na to přišel- povolil jsem šrouby,přitáhnul mírně konzolu dveří na středním sloupku,takže se dveře více dovřely.Od té doby klid.Mám teda Focus I,ale možná se to bude hodit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.08.06  14:14

    « Re: servisy fordu v BA

    Zatiaľ dobré, len na opravu poškriabaného a preliačeného blatníka som čakal 3-4 týžde a oprava trvala 4 dni, čo sa mi zdalo veľa (tak dlho bez auta). Ale opravené je to tak, že sa to nedá poznať, takže som spokojný.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.08.06  14:08

    « Re: 1,6 TiVCT

    Jemné klepkanie od motora pri akcelerácii som si zatiaľ nevšimol, skúsim sa viac započúvať.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.08.06  13:53

    « 1,6 TiVCT

    nedavno som natankoval do skoroprazdnej nadrze slovnaftacky benzin s "vysokym oktanovym cislom"... akym, nik nevie... :-)
    okrem zaujimavej ceny na stojane (2.222,20 Sk) nic zvlastne - zvuk motora, charakteristika sa nejako nezmenila. spotreba tiez nie. avsak uplne zmizlo jemne klepkanie od motora pri akceleracii v celom rozsahu otacok (ci uz jemnej, alebo pedal na podlahu)
    jazdim uz 30.000 km defenzivne a na spotrebu. a tak som po vyjazdeni nadrze dal znovu 95 oktan. s touto nadrzou prislo sialene klepanie (ventilov?) a neskutocna priemerna spotreba (5,7 - predtym 6,4). klepanie sa casom znizilo, spotreba zvysila...
    ale ta sa asi zvysila po sobote na treningu bezpecnej jazdy, kedy som neustale len akceleroval, 1., 2. stupen - spotreba 21 l/100 km. po tejto sobote je motor nejaky zivsi, plny sily...
    a tu otazky:
    - vsimol si este niekto z vas jemne klepotanie pri akceleracii (pocut ho prvych par sekund)?
    - do 1,6 Ti-VCT staci 95 oktan?
    - ma tento motor "chytru" riadiacu jednotku, prisposobujucu sa stylu jazdy?
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.08.06  14:32

    « servisy fordu v BA

    Zdravim, ake mate skusenosti so servismi fordu v BA? Bo uvazujem o kupe focusu sedan (asi ghia) alebo honda civic-sedan.
    dakujem
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.08.06  11:54

    « Bez nadpisu

    wertys:
    mne v polohe >oo< signalizuje zapnute svetla pri vypnutom motore, v polohe P uz potom nie. vtedy svietia len parkovacky a zadne svetla, nesvieti palubovka ani osvetlenie evidencneho cisla.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.08.06  11:31

    « Re: cvakanie spojky II.

    nedelalo to prvnich 8000km, pak jsem byl v servisu a sotva jsem vyjel uslysel jsem cvakani spojky pri vymycknuti a nezarazene rychlosti. Tu pruzinu promazali nebo co jeste a uz to nedela.
    Od doby co mi namontovali samorozsvicovani, tak z vpravo dole od motoru (tam kde jsou pojistky a kde domontovali krabicku na samorozsvicovani) vychazi drncici zvuk pri prejezdech nerovnosti, reklamoval jsem to, nic nenasli, pak se to zdalo byt v poradku, ale ted to dela znova. Jo a kdyz nahodou nekdy zapomenu a zapnu svetla rucne a pak chci vypnout motor, tak mi stale bezi (klickyuz mam vyndane se zapalovace) a az pootocenim do pozice 0 se vypne. Parkovacky nepouzivam,ale nevite jestli se standardne pri vypnutem motoru a zapnutych parkovackach ozyva oznamovaci ton, ze jsou zapnuty svetla?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.08.06  09:54

    « cvakanie spojky II.

    tak som prave bol v servise a vraj to robia vsetky nove focusy, dokonca mi to predviedli aj na uplne novom v showroome.. vraj je to normalne, len sa mi nezda, zeby som to predtym pocul. udajne to je akasi pruzina a jej doraz.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.08.06  09:48

    « Re: gg

    He-Dabel:
    1.8TDCi v Sporte mam teraz, takze zhrniem to:
    Ano, je trochu citit ze auto je v predu tahsie ako benzinove motory. Ale vzhladom na to, ze v Sport je pritvrdeny podvozok a 205 pneu, tak sa jazdne vlastnosti minimalne vyrovnava so 100k benzinom na 15' 195 gumach s "neSport" podvozkom (vlastne skusenosti). Myslim ze na cestach malo kto zachadza do takych krajnosti, aby v tom niekto videl problem >:D Sport je trochu tvrdsi, ale asi to viac robia tie 16' disky. Na zimne planujem 15' plechy, takze dovtedy je to vsak len moj odhad....
    A co sa prednej napravy tyka, tak treba dufat, ze ho soudruzi v NDR nadimezovali pre ten najtahsi motor... ;-)
    Ak sa rozhodnes pre diesel, tak usetris na palive a po dialniciach si uzijes viac ticha. A ak pre benzin tak budes mat o trocha obratnesie auticko a nebudes sa musiet starat o turbo atd...
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.08.06  16:57

    « Bez nadpisu

    to Cobana:
    Blikanie kontrolky zhavenia indikuje zavadu v riadeni motora a palivoveho systemu obecne. Moze to mat vela pricin od majmensej po najvacsiu- napr. slaba bateria, zle kontakty kostry, cidlo polohy vacky, ale aj spatne vstrekovace, netesny palivovy system, vadny EGR ventil... .
    Pokial blika kontrolka zhavenia musi byt chybovy kod ulozeny v RJ => diagnostika (WDS) u forda by to mala odhalit >:D .
    Mimochodom focus ma aj internu diagnostiku palubnej dosky. Nulovac kilometrov podrzat pribl. 10s + nastartovat. Vypise chybovy kod.
    Presny postup najdes tu: [odkaz] ->Co v navodu nenejdete->Diagnosticky mod pristrojove desky
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.08.06  08:16

    « Bez nadpisu

    He-Dabel precitaj si cele toto forum o focuse II, je tu vela postrehov o oboch motoroch. Podvozok sportu sa (aspon mne) tuhy vobec nevidi, takze natriasat ta to nebude.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.08.06  10:36

    « gg

    Zdravim vas. Mam vazny zaujem si kupit novy Focus vo vybave Sport. Problem je v tom, ze sa neviem rozhodnut medzi ti-vct a 1.8tdci. U toho tdci sa bojim velmi zatazenej prednej napravy oproti ti-vct.. Prosim, ti co mate tiieto verzie napiste mi co najviac o jazdnych vlastnostiach-hlavne1.8 tdci. J e podvozok vo verzii Sport velmi tuhy? Ako sa prejavuje tazky motor 1.8tdci vo verzii sport na jazdnych vlastnostiach focusu?
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.08.06  01:08

    « Bez nadpisu

    Ahoj, mám dotaz. Vlastním Focus 1,8 TD 66 kW z roku 1999. Objevuje se závada projevující se ztrátou výkonu, cukáním a už se i rozsvítila za jízdy kontrolka žhavení. Jakmile se rozsvítí, nelze přidat plyn ani cokoli jiného a motor se rozeběhne až po zastavení a opětovném nastartování. Cukání se objevuje častěji a kontrolka se rozsvítila 2x. Díky za odpověď.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.08.06  16:03

    « Bez nadpisu

    iny dekoder(pre FO I funguje):
    [odkaz] =>vyroba=>dekodovani VIN
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 18.08.06  15:25

    « Re: VIN

    Bez záruky:
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.08.06  10:15

    « VIN

    Neviete poradit kde by som nasiel VIN dekoder na Focus2?
    Bolo by zaujimave zistit, kto ma kde vyrobene auto a ake chyby sa mu na aute vyskytli.
    Napr. dodavatel dveri pre spanielsky a nemecky zavod nemusi byt ten isty...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.08.06  14:40

    « Re:

    LOMO, citaj pozorne...
    mne to robilo na SW od zaciatku, hoci som tempomat nemal...
    ale ved ak budes mat cestu okolo zlatych, zastav sa... toto su vsetko len dohady. :-)
    btw. ford nie je peugeot. ale dodavatel moze byt ten isty >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…