FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 12.09.06 09:55
« Bez nadpisu
osobne sa mi zda, ze je to trochu zle polozena otazka...
otacky zavisia od rychlosti, tusim nemali by klesat pod 1500, a asi by sa nemali dlhodobo pohybovat pod hranicou 2000. Tusim idealne je nieco medzi 2000-2500, tak nejako sa odporuca myslim aj zabeh motoru. Co sa na dialnici pri 130km/h samozrejme dosiahnut neda :( -
« Optimální otáčky
Dobrý den, tak už i já jsem podlehl kouzlu FoFo a od minulého týdne též drandím. Zatím jsem s autem maximálně spokojen, jen mě mrzí, že funkce jako globální zavírání (se zavřením okének) v mojí výbavě nefunguje.
Rád bych se zeptal, jaké jsou optimální otáčky motoru při jízdě po rovině bez zatížení. V manuálu jsem to nenašel. Mám 1.6 benzín.
Děkuji. -
"-- skrytý --" 10.09.06 20:22
« Re: Spotreba
Zdravim, podla prospektov je spotreba udavana v dokladoch merana v laboratornych podmienkach nasledovne:
Mesto: Auto sa nastartuje, auto jazdi premenlivou rychlostou maximalne do 50km/h pricom priemerna rychlost je 19km/h a to na trase 4km.
(co v preklade zanmena, rovna cesta, pravdepodobne so zakladnou vybavou, bezvetrie, idealne podmienky ....)
Mimo mesto: vykona sa bezprostredene po merni mesto. Polovica jazdy je so stalou rychlostou (pravdepodobne pri rychlosti s najmensou spotrebou - moja poznamka) druha polovica s premenlivou rychlostou max. s rychlostou 120km/h. Trasa pre mimomesto je 7 km
Priemer je vyratany ako vazeny priemer z dvoch predchadzajucich merani.
Takze mimo mesto nie je 120km/h pripadne 130km/h. -
"-- skrytý --" 09.09.06 15:36
« Spotreba
Mám rovnaký Focus len ha. 33000 km a spotrebu ruvnakú len s rozdielom že u mňa je priemerná, počítač p.s. nulovaný v BA na Einstenovej na trati do TT a späť a večer pred domom mi ukazovalo rovnakú spotrebu ako píše FordFocus. Merané posledný augustový týždeň 1-deň rovnaká trasa s rýchlosťou na dialnici 110 ďalší deň 120 a nakoniec 130. Ale večer mi pred domom ukazovlo spotrebu presne ako tebe len tuším pri 130 som mal 7,8-7,9 l aj s klímou v automatike.
Momentálne skúšami iný stýl jazdenia a zatiaľ mám po BA p.s. 7,5l. -
« Spotreba
Tak som si pozrel na www.ford.sk, akú to má mať môj FF kombi 1,6/85 kW spotrebu - a vraj 5,1 mimo mesto.
Mám nabehaných cca 7000 km, a podľa pal.počítača spotrebu 5,1 mám pri ustálenej jazde rýchlosťou približne 80 km/h.
Nedávno som si dal tú námahu a na diaľnici som pri zapnutom tempomate sledoval spotrebu. Teplota 20 stupňov, bezvetrie, sám v aute, prázdny kufor, klíma vypnutá, nič na streche.
Výsledky (samozrejme jazda na 5-ty prev.stupeň):
110 km/h = 6,7 l
120 km/h = 7,4 l
130 km/h = 8,1 l -
"-- skrytý --" 09.09.06 00:02
« Bez nadpisu
miro : ja mam to iste ako ty, a zatial mam najazdenych 5000km. motor sa len pomaly zacina zlepsovat. na chiptuning v nasom motore zabudni, pri najlepsom pripade z toho mozu dostat par % a tie aj tak realne nepostrehnes, avsak s najvacsou pravdepodobnostou ti to asi poseru a este s tym budes mat problemy a mozno aj nizsi vykon. 8-s
podla mna je to celkom slusny motor na tuto triedu, len ho treba poriadne zabehnut. ja ho zabehavam tak, ze za studena pomalicky jemne s plynom tak do 2500 otacok a akonahle sa rucicka ustali na svojej zvycajnej teplote (kusok pod strednou palickou), tak to tocim bezne tak do 3000 - 4000 otacok. ak je volna a prehladna cesta, tak az do cervena ! ;)
tak vela stastia !
inac asi som to uz spominal, ale vrelo odporucujem original eibachy struny ! montuju to vo forde, takze zaruka zostane, cena aj s pracou a geometriou je 13.000,- SKK. su to progresivne struny, takze komfort vo velkej miere zostane, ale stabilita sa zvysi neporovnatelne !! a to este nehovorim o tom, ze auto vyzera daleko lepsie, fakt super vec !! ;) -
« Re: Chiptuning na benzinovy motor FF II 1.6 85kw
barny:
Este jedna otazka k tomoto motoru: Nezda sa vam trochu lenivya na 115PS a vsetku koncernovu reklamu okolo neho?
Kolko mas na nom nabehane? Myslim ze do 5-7000 km od toho este plny vykona necakaj. Chce to zabehnut motor.
A dalsia vec je, ze teraz sa auta nahanaju za NCAP hviezdickami (co je spravne) a kvoli tomu su stale tahsie. Myslim, ze nejaky Civic 6G s 90k motorom by sa kludne mohol porovnavat s 115k v FFII...
Co uz :o -
"-- skrytý --" 07.09.06 14:09
« Chiptuning na benzinovy motor FF II 1.6 85kw
Niektore nase a ceske firmy ponukaju +16kw/+40Nm, takze tych 9kw sa mi zda celkom prijatelnych.
Ake dalsie upravy by bolo treba na benzine urobit pre zvysenie vykonu?
Este jedna otazka k tomoto motoru: Nezda sa vam trochu lenivya na 115PS a vsetku koncernovu reklamu okolo neho? -
"-- skrytý --" 07.09.06 13:31
« Re: Re: Chiptuning na benzinovy motor FF II 1.6 85kw
pri atmosferickych benzinoch cisty "chiptuning" nema zmysel. treba urobit aj nejake mechanicke upravy.
ja som rozmyslal, upravit 1.6 TDCi, ale tiez som do toho nesiel, vraj u common-railov sa tieto upravy neodporucaju. -
"-- skrytý --" 07.09.06 11:10
« Chiptuning na benzinovy motor FF II 1.6 85kw
Zdravim,
chcel by som poznat vas nazor na upravu riadiacej jednotky
pri benzinovych motoroch.
Ma vobec pri benzine zmysel?
Ma niekto takto upraveny benzin - konkretne tento motor?
Aka je spokojnost?
O firmach, ktore to ponukaju som velakrat cital na webe nelichotive prispevky.
Ako rozoznat serioznu ponuku? Vsetci tvrdia, ze su super a niektori slubuju aj pre mna neodbornika neuveritelne narasty vykonu. -
« Vylepsena nafta pre 1.8TDCi
Caute, prave mam najazdene 7500 km a rozmyslam, ze nakrmim auto s vylesenou naftou od OMV.
Vacsinou sa pise o skusenostiach s vylepsenym benzinom ale ako to je s vylepsenou naftou? Oplati sa to, resp. da sa nou aj nieco pokazit?
Za kazdy postrech dakujem :-)
Inak spotreba pri mojej poslednej "kalibracnej" 500 km ceste klesla pod 5L/100km pri pohodovejsej jazde s 2 spolucestujucimi ;-)