FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 25.11.06 14:29
« Povinne svietenie
mozno mi poradite... podla nasho (SR) zakona 315/96 Zz je od 15.10. do 15.3. povinnost svietit "ustanovenym osvetlenim" (par.30 ods.1)...
ale neviem, co presne znamena ustanovene osvetlenie...
stacia mi len predne stretavacie svetla??? alebo musia byt zapnute i zadne obrysove svetla...
co v pripade tzv. dennych svetiel (audi, a.i.)? -
"-- skrytý --" 23.11.06 08:41
« Bez nadpisu
FordFocus Ja som spravil presne to iste, rozhodne sportovejsej jazde to velmi ubralo, viac sa to aj naklana v zakrutach, ale zas musim povedat, ze komfort sa zvysil, teda na prejazdoch cez rozne jamy a nerovnosti. Neviem kadial jazdis, ale aspon v Bratislave to celkom dobre citit. Ked si spomeniem ake jamy boli minulu zimu/jar, tak este budes rad, ze mas 15ky. :-) -
« Palce, palce
Prezul som letné 16-ky na zimné 15-ky. Bol som zvedavý, ?i sa zvýši "komfort jazdy" - vždy a všade sa hovorí a píše, že menší ráf = hrubšia guma = vyšší komfort ale o ?osi sa znížia "športové možnosti" jazdy.
..
Môj subjektívny dojem - prechod z letných 205/55 R16 ContiSport na zimné 195/65 R15 Michelin Alpin A3 skuto?ne výrazne ubral zo "športových" vlastností auta ale ani najmenej nepridal na komforte.
..
Normálne uvažujem na jar zakúpi? 17-ky...
..
Otázka do fóra - jazdíte niekto na 17-kach, prípadne na 18-kach? Skúsenosti?
..
FF II. 1,6/85kW benzín, kombi. -
Moik 22.11.06 15:45
« Re: Re:
Já jednou jel p?ed kamarádem, on má FFII s 1,8TDCi 85kW, m?l jsem naložený auto a jelo mi to práv? o to h??, bylo to na dálnici za neustálýho dojížd?ní za kamiony a zase rozjížd?ní. 1,8TDCi je konstruk?n? dost starej motor, má mnohem menší využitelný otá?ky. Pokud se nepletu, tak je 1,8TDCi dokonce težší jak 2,0TDCi a o tom už vtestech píšou, že je na p?ední nápravu moc. Proto si myslím, že je 1,6TDCi 110k ideální motorizace pro FFII, svižnej motor, po?ád lehkej, nezat?žuje jízdní vlastnosti auta. -
patl 22.11.06 15:25
« Re:
Jurko: Slaby motor, no ja nevim. Kamaradka si ve stejnou dobu koupila toho samyho focuse jako ja, jen s motorem 1.6 tdci 66kW a musim rict, ze jsem byl prekvapenej, jak to pekne jede. Podle me jedinej rozdil bude znat do dlouhyho kopce nebo s hodne nalozenym autem a to ne nejak extra velkej. Kdybych nepotreboval auto na dlouhy dalnicni cesty, tak bych ho bral taky. Mam dojem, ze v manualu jsou rozepsany prevodovy pomery u vsech motoru a vsechny diesely krome sestikvaltu ve 2.0 tdci maji stejny prevodovky. -
-
"-- skrytý --" 21.11.06 11:02
« Re:
ja som z toho tiez sklamany... Predtym som mal Citroen C3 1.4HDi a za 2 roky a 133000km som nemal vazny problem. Ocakaval som, ze prejdem na ovela lepsie auto a namiesto toho mam hlucnejsie, rozvnako rozvrzgane auto (dokonca mam pocit ze C3 vrzgala na menej miestach), pristup ludi v servise bol tiez omnoho lepsi v Citroene. Nejako to uz ale dobojujem do skoncenia lizingu... -
"-- skrytý --" 21.11.06 10:52
« Bez nadpisu
mm483 no ja som cez vikend kontroloval a tiez mam chladiacej kvapaliny dako menej (je pod min) a znamy na C-maxe (tiez Ti-VCT) ma rovnako pod min (obe auta su cca pol roka stare).
mne dokonca aj chyba trochu oleja (pred asi mesiacom bol OK, a teraz ho mam po spodnu rysku ledva) najazdenych mam cca 14kkm
musim povedat, ze ma to dost sklamalo :-( na predchadzajucom aute (fiesta) som take veci vobec nepotreboval riesit. -
"-- skrytý --" 21.11.06 10:35
« hrdza
Pani, vcera som bol v servise riesit unik chladiacej kvapaliny a nevychadzam este stale z uzasu - na vine bola podla nich zhrdzavena eskapaska na nejakej trubke. Musim napisat, ze auto mam 1,5 roka, garazovane, najazdene 50kkm. Neviem teda, co ma bude cakat, ked mi za pol roka skonci zaruka :( -
"-- skrytý --" 16.11.06 12:47
« Bez nadpisu
2Moik: Psal jsem že motory moc palivo do nádrže nevrací.Jsi nepřesný ve formulacích, o vstřikovačích nepadlo ani slovo.... tak to je pro mne novinka,to jsem nevěděl >:D >:D neděláš si srandu,fakt se nafta vrací? :shock: :shock:
To byla nadsázka, obrazně řečeno, nevím jak to vysvětlit...asi nijak,na tom nesejde.
Znám lidi, kterým motory to palivo málem "vyrábějí", tak proto jsem to psal. :D -
Moik 16.11.06 10:25
« Re: Re: Spotřeba
Auto mám předváděčku, najeto 19000km. Po městě jede asi za 8l..
IT: Auta naftu do nádrže vrací >:D ...přepadem ze vstřikovačů... :-)
Takže závěr zní: 8l po městě, 6 po dálnici, 5,3 svižně po slovenských okreskách 6,0 průměr je ok...
Pro zajímavost: Mondeo žere po městě tak 8,5, po okreskách tak 5,5 a po dálnici 135tacho tak 5,5
Palubní počítač jsem kontroloval a nekecá mi. -
"-- skrytý --" 15.11.06 18:05
« Bez nadpisu
Výrobce udává "idealizovanou"spotřebu po rovině,teplota,tlak atd...konst.rychlostí...výsledkem jsou jejich údaje v TP,říkejme tomu pracovně "laboratorní" údaje....
Realita je trochu jiná(každodenní provoz).
Co takhle měřit celý rok,aby se postihla všechna roční období,jaké zatížení,jaký styl jízdy,doufám že techn.stav je perfektní.
Nic bych nešteloval a už vůbec nečipoval,ale to druhé říkám jako dlouholetý odpůrce metody, zcela narovinu.
Realita je taková,že motory palivo do nádrže moc nevrací,ani je nevyrábí,ale spíš spotřebovávají. :'-(
Bájně nízké spotřeby při běžné jízdě a po dálnici tempem,aby zůstaly body,ale na limitu 130-140 prostě nejsou možné.
Asi to není ještě zajeto(pokud bylo uvedeno dvě spotřeby...z toho nelze usuzovat absolutně na nic).
Ono mezi námi: výrobce zase není úplný de*il, to připusťme(nebo jsme si měli vyrobit své vlastní auto...),takže moc předělávat hotové auto na něco zázračně lepšího není možné......jaké jsou tam pneu,např.? Nějaké širší(nad 195 mm), teď asi zimní, to bohatě stačí a spotřeba trošku poposkočí nahoru.
Závěr:
Klídek.Máš dobré auto,dobrý motor,nic bych neměnil a jenom jezdil. Klesne.Spotřeba.. ;-) -
Moik 15.11.06 16:32
« Spotřeba
Je to věčný téma, vím, ale...
Když jsem kupoval Focuse II TDCi 109k, myslel jsem, že budu reálně jezdit za 5,5 a když vyjedu nádrž na cestě do Bratislvy a zpět a trochu tam kolem, bude to za 5l, protože jsem to nehonil... První spotřebu jsem měl 6,3 a druhou 5,9. Připadá mi to docela dost...jezdím dost a půl litr ve spotřebě mi hodí každej rok moc hezkej dárek manželce :-)
Zase jezdím opravdu hodně dálnice 135 tempomat. I tak mi to přijde moc hlavně pro to, že moje starý Mondeo combi 2002 2.0TDCi jezdilo za 6,5...
Co myslíte, je to normal? Nemám si to nechat naštelovat? Načipovat? -
Sranki 13.11.06 08:05
« Re:
No ten mechanizmus zavesenia kolesa ma urcitu poddajnost, preto sa zbiehavost kolies vacsinou nenastavuje v kludovom stave na 0°. Ak by si mal 0° pri jazde by sa ti kolesa rozisli o urcitu hodnotu.
Ale 3° sa mi zda vela. Vacsinou to byva do toho 1° alebo blizko okolo tejto hodnoty.
ale co sa pneu tyka, mozno by som skusil aj ine pneu - na 16ky. 205/45 r16. len neviem, ako smiesne by to vyzeralo... asi dost. a tiez by bolo tazsie najst vyhovujuci hmotnostny index...