FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
mates2 21.12.06 20:27
« Re: 2.0 TDCi
zřejmě naprosto stejnou závadu mě budou řešit výměnou EGR ventilu. kilometrů mam tušim asi 21tis. jinak se jukni na dieselpower forum tam jsem to popisoval, včetně toho co mě říkali v servisu. nechci se o tom znovu rozepisovat abych nechytnul zase nerva. stručně řečeno jednoho dne to nechytlo vůbec a poslal jsem jim ho na odtahovce -
"-- skrytý --" 21.12.06 14:52
« Bez nadpisu
hansg daj si vyvazit kolesa niekde inde este. mne prednedavnom obuvali v jednom pneuservise, bol som pri tom, ukazovalo to dobre hodoty ale kmitalo to, tak som to vzal do ineho servisu a tam sa pytali, ze kto to robil, ze nieco tak zle uz dlho nevideli. -
« Focus II 1,6 16v / vibrace
Všechny zdravím, mám asi 14 dnů nového Focuse 1,6 benzin / hatchback. Vše super až na to, že od začátku řeším lehké vibrace vozu od 120 km/h. Prostě při stotřicítce se volant a celé auto lehce klepe a navíc mírně táhne do prava. U forda mi dvakrát vyvažovali kola a kontrolovali geometrii a nic nepomohlo. Ještě se s tim prej u nového auta nesetkali. Tak mám jezdit dál a uvidí se. Docela mě to štve, že mám nové auto a hned s nim jsou starosti. Nesetkal jste se někdo s podobným problémem? Všem děkuji za případnou pomoc. -
"-- skrytý --" 21.12.06 14:30
« 2.0 TDCi
Mate nekdo zkusenosti s chovanim motoru 2.0 TDCi po nastartovani? Stalo se mi, ze po nastartovani se motor chova jako by sel na min valcu (divny zvuk) a plynovy pedal nereaguje. Po chvili bud sam zhasne nebo po ridani plynu se zadusi. I po dalsim nastartovani se chova stejne. Kdyz se necha bezet delsi dobu (cca 3-4 min) tak pak najednou zacne reagovat a je v pohode. Naftu beru na Benzine. Nedela to pri kazdem nastartovani, ale objevuje se to. Vite nekdo cim by to mohlo byt? Rok vyroby 02/2006. Najeto 23 000. Diky. -
patl 21.12.06 10:10
« Re: Focus II nebo Mondeo
karbox: Taky jsem se rozhodoval podobně a nakonec vzal menší auto. Problém s místem nemám, jen ve focusu se člověk moc nevyspí (což mi nevadí), dvoumetrový letiště jako v mondeu to není. Zase se líp parkuje, takže je to něco za něco. Na 1.8 je o dost levnější povinný ručení. Možná focus se stejně výkonným motorem o něco líp pojede, protože je o trochu lehčí, ale nevím, v mondeu s tímhle motorem jsem nejel. Zkoušel jsem nějaký tdci 100kW. Přinejhorším si hoď korunou :-) -
mates2 21.12.06 05:26
« Re: Focus II nebo Mondeo
to nemáš jednoduchý . nicméně švagr má mondeo kombi , zatím teda najel asi 6tis aje spokojenej. předtim měl lagunu. akorát nevim jak výkon, motor, ale řikal 2.0tdci. jezdí za šest na sto a to je úplně syrovej. samozřejmně že mě to půjčil takže jako to v podstat je celkem slušný, ale na mejch 185cm/110kg i zbytečně velký. on to má jako služební a těch 6tis nalítá za měsíc ale na těch mejch 30tis ročně ten můj focus bohatě stačí. -
« Pridavne kurenie pre dieslove motory
V cenniku na ford.sk je vyskrtnuta polozka "Pridavne kurenie pre dieslove motory". (je to elektricka spirala)
Volal som im, ci to znamena, ze je to uz v serii alebo sa to uz neda objednat. Odpoved bola, ze sa to uz neda objednat.
Dost ma to prekvapilo, kedze na ford.cz je to normalne uvedene v cenniku a najma ked Octavia to ma v serii.
Viete sa niekto k tomu vyjadrit ? -
"-- skrytý --" 15.12.06 00:22
« Bez nadpisu
Juraj S. : skus ci to neni uvolnena zasterka, mne tiez nieco buchotalo pri lavom prednom kolese, asi tak 80 km/h a vyssie... zistil som, ze mi uletel jeden z dvoch srobikov na zasterke a bola trochu uvolnena. zohnal som si rovnaky srobik a buchanie prestalo... :idea: -
Juraj S. 14.12.06 15:31
« vyhrievanie zadneho okna
Mam FoFo II 1.6 TDCi 90 k asi pol roka a teraz som prisiel na to, ze mi nefunguje vyhrievanie zadneho okna. Nemali ste niekto podobny problem?? A este nieco.. Asi pri 90 - 100 km/h sa zacne objavovat trochu divne buchotanie v lavo v predu. Nie je to nic hrozne, ale pri vypnutom radiu to dost rusi.... Pri prehliadke mi povedali, ze som mal uvolneny podblatnik, ale zase to buchoce.... nemali ste podobne problemy....???? Ake mate skusenosti so spolahlivostou 1.6 TDCi 90 k??? Ja mam teraz 27 000 km, ale trochu mam obavu, ci sa nezacne kazit... Dik za odpovede -
"-- skrytý --" 11.12.06 10:46
« Bez nadpisu
misoo, mam tam klasicky papierovy filter... to som len nahlas uvazoval...:oops: lebo tiez som sa docital, ze to moze mat nepriaznivy ucinok na motor, (tzv. vaha vzduchu - i ked mne ako laikovi to vela nehovori...) tak som od toho upustil a dat tam iba vlozku... no, to zas nie je ono, podla mna. na strankach k&n tiez nie je takyto kit pre TiVCT, len pre klasicku 1,6.
co sa studeneho vzuchu tyka, je to fakt. na zimu su odporucania dat tam klasicky filter.
zvuk to ovplyvni poriadne - znamy ma smart forfour, mal iba vyfuk (teda len posledny tlmic), no ked dal i otvoreny sport. filter, tak to zacalo buracat... pre mna moc hlucne, radsej mam tlmeny, dunivy zvuk... mnohi "tuneri" tu v okoli (ci uz stare alebo nove auta) maju riadny "rámus", len sem-tam sa objavi prijemny, syty, hlboky zvuk.
a take nieco by som rad docielil na tej potvore vysavaci TiVCT >:D >:D >:D
stacil by poriadny vzduchovy filter a komplet vyfuk. -
"-- skrytý --" 10.12.06 21:36
« Bez nadpisu
yoyo : pocul som, ze ten otvoreny filter ma nevyhodu, ze nasava do motora v zime studeny vzduch. neviem ci je to len blud... ale hlavne by tam vraj bol aj mensi problem pri montazi, tusim nieco s nejakym snimacom, ale nevyznam sa, tak som si povedal, ze staci aj samotny flter. :roll:
ty tam mas ten kit ? ako s montazou ? ovplyvnilo ti to nejako aj zvuk ? ak hej, ako ?
ten zvuk toho vyfuku je hlucny, ale ako taky sa mi moc paci. chcel by som taky isty zvuk, ale s "volume" niekde o par poschodi nizsie... ;-)
Lubos : Ti-VCT je vo vyssich otackach fakt dost hlucny, ale zvuk ma pekny, mne sa to paci a vyhovuje mi to. ak by ma to niekedy prestalo bavit, tak si nalepim pod kapotu tlmiaci material za par stovak... :idea: ;-) -
"-- skrytý --" 10.12.06 21:19
« focus
Zdravím.
Měl jsem Focuse II 1,6 Ti-vCT a po roce jsem ho prodal.
Vadila mě hlučnost motoru při otáčkách nad 2500
Pak hned po prodeji jsem vzal zase novýho ,i pro povinný ručení, s motorem 1,8 TDCi.
Jsem z něj opravdu spokojený.
Nezávislé programovatelné topení jsem si vzal k tomu za příplatek, maslím že 35000 Kč.
Bohužel není na dálku, dělají to jen do Mondea....
Vytápí interiér i motor. Je to Eberspacher, teplovodní , takže krásně předehřívá i motor.
Opět bohužel, ale nejde naprogramovat tak jak bych si představoval, tedy :kdy se má topení zapnout a vypnout, ale jen : kdy má být interiér a motor vyhřátý.
Takže poměrně žádná kontrola.
Chtěl jsem dodělat dálku na topení, ale nejde to... 8-s
Přivítal bych, abych z domu nebo z práce jen na dálku zapnul topení a pak za chvilku do něj hupsnul, popř. zase mohl vypnout, kdyby mě před záčátkem jízdy něco do toho přišlo, ale nejde to... 8-s
Připlaťte si do vyhřívání sedadel, stojí to za to...jsou teplá doslova za pár sekund... :-) myslím že je to za 10800 Kč..
Bezpečný kilometry..One Saint -
"-- skrytý --" 10.12.06 20:02
« Focus II a nezávislé topení
Uvažuji o koupi FFII kombi, jsem spíše na benzíny vzhledem ke kratším trasám a nájezdu cca 20000km/rok. Ale dle diskuzí je 1,6 74kW spíše slabší a Ti-VCT hlučnější a žíznivější. Proto teď uvažuji i o 1,8TDCi (ekonomická volba) a doplnit si ho nezávislým progr. topením. Chci se zeptat, zda topení je na dálkové ovl. a zda vytápí interiér i motor. Myslíte, že to uleví motoru a turbu při krátkých trasách v zimě? Díky