FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 13.11.08 10:08
« Re: Nárast spotreby!
Pridám moju skúsenosť aj keď mám obyčajnú octaviu 1,4 16 V 55 KW. Na 55l nádrž bežne robím okolo 900 km a potom vždy tankujem do plna. Za 3 roky čo auto mám si každé tankovanie zapisujem a nad 6,5 l som sa dostal asi 2x. V lete nejdem nad 6 a v zime do okolo 6,2l.Rekord mám dojazd 1120 km. Je pravda že auto jazdí viac okresky, ako mesto, ale normálnou dynamikou. Samozrejme nie štýlom plyn brzda, ale rozhodne nie na úkor pôžitku z jazdy.Myslím, že na nízku spotrebu má dosť veľký vplyv mimoriadne rýchle dosiahnutie prevádzkovej teploty motora a úzke pneu 175/80 R14. -
"-- skrytý --" 13.11.08 10:06
« Re: Nárast spotreby!
Pridám moju skúsenosť aj keď mám obyčajnú octaviu 1,4 16 V 55 KW. Na 55l nádrž bežne robím okolo 900 km a potom vždy tankujem do plna. Za 3 roky čo auto mám si každé tankovanie zapisujem a nad 6,5 l som sa dostal asi 2x. V lete nejdem nad 6 a v zime do okolo 6,2l.Rekord mám dojazd 1120 km. Je pravda že auto jazdí viac okresky, ako mesto, ale normálnou dynamikou. Samozrejme nie štýlom plyn brzda, ale rozhodne nie na úkor pôžitku z jazdy.Myslím, že na nízku spotrebu má dosť veľký vplyv mimoriadne rýchle dosiahnutie prevádzkovej teploty motora. -
"-- skrytý --" 13.11.08 08:01
« Re: spotreba
mam podobnu skusenost na zimnych 15-tkach,jazda podla predpisov,mimo dialnice.neskusal som takto sice vyjazdit celu nadrz,ale trasa Trnava-Schwechat a spät mimo dialnice odjazdenych presne 200 km a spotreba 5,8 ma tiez prekvapila a zaroven potesila. -
superkutil 12.11.08 17:04
« Re: spotreba
lomo: Jak rychle jezdíš po dálnici a jak rychle mimo ní? Mám mondeo 2.2TDCI a když jedu 90km/h tak mám spotřebu pod 5litrů, když jedu 150km/h tak už je 7litrů. Myslím, že stání na semaforech ve městech a rychlá jízda nad 100km/h jsou důvodem vyšší spotřeby většiny řidičů. No a pro některé prudké rozjezdy a vytáčení motoru, ale to se dá odnaučit. :-) -
"-- skrytý --" 12.11.08 15:20
« spotreba
ked uz sa tu bavime o spotrebe, posledne tankovanie ma dost prekvapilo - presiel som 850km a natankoval som nasledne len 49,75 (tankujem vzdy doplna), co vychadza nejakych 5,85l/100km (1.6TiVCT/115k/5dv/cca 63000km, zimne gumy)
a to som sa nejako neobmedzoval, akurat som nesiel po dialnici
doteraz som myslel, ze cez 750km sa na jedno tankovanie sa na tej TiVCT neda dostat.. kebyze mam o trosku lahsiu nohu, tak dam aj 900km :-! -
RobodCi 11.11.08 21:35
« Životnosť FAP filtra pre motor 1,6 TDCi - plánovaná
Neviete akú má plánovanú životnosť FAP filter pri týchto motoroch?
Kdesi som počul že 200.000.km - a čo potom?
Ako sa to prejaví, alebo čo sa stane?
Ešte čosi - v manuáli na obsluhu nepíšu nič o aditívach..je to FAP s aditiváciou, alebo nie /"AdBlue"? iné?/?
Tipujem si, že je s aditívami - lebo diesle majú nádrž paliva o dva litre menšiu - to by mohlo byť na to AdBlue...?
-
RobodCi 16.10.08 23:51
« Re: Nárast spotreby!
To by sedelo - predtým reál 6.11 a palubák tuším 6.3 či 6.4 a teraz dlhé trasy palubák 5.1a reálka vyše 5.7L/10km.
Tak moc ten palubák nepomáha...aj keď ušetriť ti neušetrí nič, tak je to jedno.
Akú verziu motora máš? 66 či 80kW? Dátum - mesiac výroby vieš?
Si si istý že FAP tam nie je? -
"-- skrytý --" 15.10.08 23:46
« Re: Nárast spotreby!
To RobodCi: rocnik 2005, nemam FAP, spotrebu si pisem pri kazdom tankovani, vzdialenost z palubneho pocitaca, ak teda neklame vzdialenost, tak moj udaj je skutocnost podla tankovania.....
Zatial mi vychadza, ze PP klame pre dlhe ukazuje mensiu spotrebu pre kratke vyssiu oproti real.... -
mates2 11.10.08 18:01
« Re: spotřeba
ne loni jsem jel max 130km průměr nějakejch 110 jestli si dobře pamaruju a tempomat nemam. mam holo dojče předváděčku. letos sem se ovšem v chorvatsku utrhl, protože nejelo skoro nic a na spotřebě to bylo vidět. ještě kufr ve slovinsku, protože mates je profik a starou silnici nemine že ....
to byla vyjímka jinak jezdim to co se má z toho jsem psal spotřebu. nebudem si vyprávět o klikatý okresce s novym povrchem >:-[] to je pak někde jinde -
superkutil 10.10.08 09:28
« Re: Nárast spotreby!
RobodCi: U toho Megane mě hlavně překvapily parametry po čipu. TDCI jsou možná tišší, ale ta spotřeba je problém.
Výroba VIF [odkaz] , prodej VIF [odkaz] v sekci Autopříslušenstvo úplně nahoře a pak AUTOKOZMETIKA, CHÉMIA.
Charakteristika a použití:
- Zimní multifunkční přísada do motorové nafty s protikorozním účinkem, která udržuje čistotu vstřikovacích trysek.
- Dokonale chrání palivové čerpadlo před poškozením, udržuje čistotu vstřikovacích trysek.
- Prodlužuje životnost palivového systému.
- Udržuje nízkou spotřebu paliva a zlepšuje provozní pohotovost vozidla v zimním období.
- Obsahuje tzv. depresant, který snižuje bod tuhnutí a filtrovatelnost nafty při nízkých teplotách až o 5°C.
- Zabraňuje shlukovatelnosti a vylučování parafínu a tím ucpávání palivového filtru.
- Protipěnivostní funkce přísady potlačuje pěnění paliva v celém palivovém systému.
Doporučené dávkování a návod použití:
Přípravek se dávkuje v poměru 1:1000 do nádrže automobilu před tankováním.
Cena s DPH: 224.50 SK
Balení: 650 ml -
RobodCi 10.10.08 00:01
« Re: Nárast spotreby!
Mégane bol 74kW ale od model.roku 2006 je to 78kW a spolu s 6kvaltom. Podobne v Cliu bol 48kW je 51 tuším a v 60kW šiel na 63kW - od aug.2005 zmenili elmagnetické vstrekovače za piezolelektrické, trochu "apdejtli" soft a bolo.
No tak v Renaulte to je inak - tam sa za to čo uvádzajú v TP aj dá jazdiť a ak ťa poteší úspora na dôkaz tvojich zručností a citu - tak ju vyrobíš. Aj o dve tri deci nafty.
Dával som vždy TDA od castrol-u.
Čo j eVIF, kde ho nájdem, cenu a info o ňom hlavne - od koho je a čo robí...
Dík.
PS: Rozhodol som sa už - hľadám Mégane 1.5dCi 78kW, 6q, sedan alebo kombi r.v.2006-2007. -
"-- skrytý --" 09.10.08 09:09
« Re: Nárast spotreby!
No podle toho, co jsem viděl, je to celé auto postavené na válcích. Před autem je krom ventilátoru velký monitor, na kterém se zobrazuje rychlostní profil. Cvičený řidič sleduje rychlostní profil jízdního cyklu a ovládá podle něj auto. Emise se chytají do pytle a z množství zachycených oxidů uhlíku se vypočítá spotřeba...
Vratane vymeny peloveho filtra.
Ceny, ktore som dostal od servisov sa pohybovali od 7000Sk vysie.
Ma zmysel menit ojej po 12000 km i ked podla manualu je servisny interval 1 rok alebo 20000km?