FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 19.01.07 12:20
« sroub na zadni elektron - 16tky kola kotoucovky
Ahojte vsichni, nemate nekdo nahradni - ke koupi - jeden zadni sroub na uchyceni elektronu? Mam Focus II 2.0 TDCi kombi 16tky kola, kotoucovky. Koupil jsem auto uz na elektronech a pri vymene na zimni plechace mi v servisu strhli jeden zadni sroub. Byl jsem osobne u toho - nesel oddelat. Byl asi zasekly nebo uz spatne namontovany. Kdyz jsem s tim sel do Fordu a chtel ho vymenit ze zaruky - auto bylo kupovane u nich - tak mi rekli, ze tomu nemuzou verit a ze kdyby se to stalo u nich tak by to mozna slo....bez komentare...Rekli mi, ze jeden sroub zvlast vymenit nejde a musi se menit cely dil za cca 4000 Kc. Pokud by pry nejaky sroub meli tak by to vymenili ale nemaji pry nic, protoze zatim nic nemenili - mozna cekaji, ze to vymeni mne a zbyde jim pro ostatni ksefty >:-[] Nechce se mi menit cely dil (kotouc, vsechno) a dat 4000 kvuli jednomu sroubu. Mam najeto jen 23t km.
Pokud nekdo nemate, je nekde na Morave Ford vrakoviste odkud by se dal ten sroub vzit? -
patl 17.01.07 20:31
« Bez nadpisu
to Anton Salatek: Zas tak uplne stejnej ten motor neni. Jasne, blok a hlava jsou litinove, ma jen 8 ventilu, nicmene turbo ma variabilni geometrii lopatek, je tam intercooler jako skoro v kazdym turbodieselu, vykon je stejnej jako u FI, ale ma vetsi tocivej moment. Ze to je starsi koncepce mi nevadi, zase u nej vychytali mouchy :-) A ze ho Ford jeste neodepsal je videt na S-maxu, kde je zakladni diesel 1.8 s tusim 96kW.
Spotreba ti klesne casem, az prestanes slapat na plyn jako do varhan :-) Pri rychlosti do 110km/h po norskych "okreskach" mel fikus porad prumernou spotrebu 5.0 a to mel najeto cca 15tkm.
V mondeu jsou jiny diesely, PSA motory jsou az ve focusu. -
« Re:
to patl: díky, pozrel som si. potvrdilo mi to to, že ide naozaj o starý koncept....niekde v tomto fóre som zahliadol text o motoroch a bol tam spomínaný aj 1.8 tdci, ktorý má históriu vo forde siera 1989. a dodnes má 8 ventilov, fixné lopatky turba a ktovie z akého kovu je blok a hlava. Asi preto sa to nepredáva v Nemecku. 2.0 tdci je už moderný motor...aj keď kolega ho má v Mondeu 2006 a pochvaľoval môj tichučký motor...ten jeho je dosť počuť. paradoxne má na Mondeu (ťažšie auto) s objemnejším motorom lepšiu spotrebu okolo 5,8 - 6,2.
Je to asi štýlom jazdy....po prechode z 1.6i si užívam teraz pružnosť s tehlou na plyne :-!
a keď vypnem ESP, tak to má aj povestný focusovský podvozok.... ;-)
Tak si užívajme a chváľme to naše "perie". -
"-- skrytý --" 16.01.07 22:17
« Bez nadpisu
blesk666 : 8000,- za kvalitne podlozky je super cena. normalne sa znackove podlozky predavaju za 15-18 tisic. moje su eibach priamo od distributora, takze preto ta cena. velkost je dokonala, podlozka isla nasadit lahucko, pritom sa s nou nedalo ani pohnut, fakt presne rozmery. tiez su tie podlozky lahucke, takze zvysenie neodpruzenej hmotnosti sa az tak nekona. pevnost som neskusal, ale verim, ze bude niekolkonasobne vacsia ako nejaka podomacky vysustruzena nahrada. ziadny problem s excentricitou ani nic podobne sa u takychto podloziek nekona. a nebudem riskovat na uchyteni kolies, to by sa mi na dialnici mohlo skaredo vypomstit... ;)
AL s inym ET by slo kupit, ale uz by to neboli original. nehovorim, ze by som to poznal, alebo si zakladam na originalite, ale staci vacsia jama, alebo mensi naraz do obrubnika a lacny disk sa ti jednoducho ohne. ak sa take nieco nestane, tak samozrejme aj najlacnejsi disk moze perfektne sluzit vela rokov. su aj neoriginal kvalitne disky, ale tie su niekolkonasobne drahsie ako standardne disky co sa bezne predavaju. u nas to vsak nikto nekupuje... takze vlastne neni nikto, kto by bol ochotny zaplatit (adekvatne vymenit) original disk, preto som to riesil podlozkami.
zkousim dal - nemate nekdo nahradni - ke koupi - jeden zadni sroub na uchyceni elektronu? Mam Focus II 2.0 TDCi kombi 16tky kola, kotoucovky
diky