FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
Thomasino 27.03.09 14:21
« Pružiny EIBACH - snížení o 30mm - máte zkušenosti? hlučnost?
Ahojte, kdo máte také ty pružiny EIBACH (snížení o 30mm), které se nabízejí v originálním příslušenství FORD? Já to mám od včerejška na svém C-MAXu 1,8 benzín, v zatáčkách to sedí o dost lépe a auto se zdaleka tak nenakládní, tlumení nerovností je o něco horší, ale není to žádná katastrofa. Co mě ale překvapilo, je že je to dost hlučné a trochu to v tom rachotí, jako když jsou tlumiče na starém autě v háji. Máte stejné zkušenosti, nebo udělali chlapci v servisu někde nějakou chybičku při montáži?? ;-\ Díky za info. -
"-- skrytý --" 15.03.09 18:32
« TDCI 1.6 80 kW - kontrolka motora
Zdravim, mali ste uz niekedy na 1.6 TDCI svietiacu kontrolku motora na oranzovu? U mna sa to prejavilo po garancke asi po 200km. Dalsie prejavy su, obcas chvilkovo netaha motor ako by nefungovalo turbo, ale po par sekundach ako by sa turbo chytilo a taha ako ma. Chystam sa teda do servisu ale za info dakujem. -
"-- skrytý --" 25.02.09 18:49
« Re: Koupit ci nekoupit ojety Focus
Je to loterie,co se týče spolehlivosti,odejít může cokoliv i u auta které má najeto polovinu a taky můžeš najet dalších 100tis.bez toho aniž by se něco porouchalo. Co se týče najetých km tak 100tis.není moc.Kouknul bych se spíš po líp vybaveným,zvykl jsem si rychle na aut.klimu a tempomat.Pokud máš podmínku auto bez DPH,tak ten výběr bude užší.Pokud ne,tak do 230tis koupíš stejný rok, okolo 70 tis km a v maxu.Záleží na tobě. -
"-- skrytý --" 14.02.09 18:59
« Re: Ford Focus 2
Chápu vaše roztrpčení. Nicméně 1,5 roku staré auto odhaduji z německa s naftou mělo s největší pravděpodobností najeto 60-90tis. Vy jste přidal dalších 40tis. Ten kdo předpokládal prodej auta do dvou let ho jistě nešetřil. K tomu přidejme citlivost moderních turbodieselů na zacházení a naftu. Byla jen otázka času, kdy vás potká repas/výměna vysokotlaké soustavy (první část máte za sebou). S tím topením jste měl pech. :'-( -
"-- skrytý --" 14.02.09 14:25
« Ford Focus 2
Ahoj všichni,před dvěma lety jsem se rozhodl s rodinou pro koupi zánovního forda focus,auto bylo staré 1,5roku,nádherné,vonavé ale i kdyz bylo z daleka ,moc jsem ho chtěl. :-) Provezl jsem se v něm,no z feldy to byla nadhera.Jelo,sedí,kousek nafty žere.Pohádka.Po roce a půl oprav drobností spojených s užíváním auta,mi najednou přestalo auto foukat na nohy.Jaký byl můj šok,když jsem auto viděl v servisu vevnitř komplet rozebrané,ano opravdu nemělo přední dveře ani volant.Ano,vadný díl se vyměnil,auto fouká na nohy,je to super.Cena za nový přepínač topení 18000,-.Aby to nebylo vše,za 14 dní odešlo turbo-auto má najeto 60000km.No stane se,uživatelská závada,kdyby ovšem ta sranda nebyla tak drahá,cca25-30 tisíc.Ale když už to spravujem,tak Vám tady teče vstřik cca 6000,-.Toto je varování všemco si chtějí koupit takovouhle sračku s názvem ford focus.Když tak jedině novou a dávat to s každou blbostí do servisu.Martin -
RobodCi 26.01.09 18:49
« Re: Olej do posiľňovača riadenia.
Pre hydraulické posiľňovače riadenia platí jedna zásada - nevypínať motor s volantom vytočeným do ktorejkoľvek krajnej polohy(alebo blízko krajných polôh) - dôvodom je nábeh tlaku oleja (po naštartovaní motora po rozbehu čerpadla posiľňovača riadenia) do tesniacich priestorov - a postupné "vytlačenie tesnení" silnými tlakovými rázmi skôr ako prirodzeným opotrebovaním. Keď sú kolesá približne v strede - nie je otvorený žiaden ventil do žiadnej zo strán...na posilnenie účinku.
-
"-- skrytý --" 25.01.09 13:34
« Olej
Prosím,poraďte mi. Aký olej mam doliať do posilňovača riadenia? Mam Ford Focus Combi 1.8 benzín r.v. 1998. Chcem vedieť či tam nie je nejaký špecialny, čo používa Ford. Alebo koľko druhou tých olejou do posilňovača riadenia existuje? Po týždni čo auto stálo (bol som na v nemocnici na operaciu), mi určite množstvo vykapkalo. Tosa mi ešte nestalo, čo ho mam a teraz potrebujem auto ako soľ. Za odpoveď ďakujem. Maar. -
RobodCi 21.01.09 15:20
« Občasné kolísanie otáčok na voľnobehu
Občas sa mi stane - že pri brzdení pred križovatkou mierne klesnú voľnobežné otáčky motora - ale keď postojím a dám nohu z brzdy dolu vrátia sa tam kam "majú". Ale nie je to pravidelne - väčšinou to nerobí. Mám dojem že sa tak deje zväčša pri "studenom" motore.
1.6TDCi 80kW -
"-- skrytý --" 11.01.09 20:12
« Re: Nárast spotreby!
Zdravim RobodCi, ja mam 1.6 TDCi 80kW a to v C-MAX bez FAP najazdenych cca 40000 km. Celkova priemerna spotreba (podla tankovania) za tych 40000 km je nieco pod 5L/100km. Pocitac mi klame tak 2-3 dcl niekedy je optimista (dlhe trasy) niekedy pesimista (kratke trasy) a v zavislosti ad tankovania. Ak zoberiem celkovy priemer podla PC tak je rozdiel as 0,05l / 100km.
-
superkutil 11.01.09 18:08
« Re: Nárast spotreby!
Pokud chcete nízkou spotřebu, tak volte místo TDCI raději 1.9TDI nebo 1.5dCi. TDCI je sice tišší, ale hodně žravý. Je to dáno komfortem jízdy a splněním EURO normy. Dělal jsem určitou dobu pro Renault a Megane kombi 1.5dCi byl skvělý kombi, který byl dostatečně velký, rozumně silný motor a nízká spotřeba. -
RobodCi 11.01.09 16:10
« Re: Nárast spotreby!
Reálka 4.5L/100km je reálna only v R. Mégane s motorom 1.5dCi ale aj to iba vo výkonovej hladine 60-63kW.
Ale faktom je že aj ja s 80kW som žiaľ nikdy menej ako 5.5 neurobil - "displejových" 5.2 je v reále 5.7L/100km.
Teraz mám reálku 6.2 - 6.3 pri rovnakej skladbe jazdenia. Tú som jazdil s Méganom za reálnych 4.8 - 4.9L. viac slov netreba. :'-( -
Dong1 06.01.09 12:44
« Re: Nárast spotreby!
Ja s 1,6 66kW se pod 5,5l/100km nedostanu, ale zase netusim, kolik by to bylo s tou 80kW :-)
Lepsi by bylo asi prostudovat Spritmonitor www.spritmonitor.de tam je docela slusna statistika.
P.S: Je fakt, ze ale jezdim z 30-40% mesto (60-70% casu - Praha) a zbytek vicemene dalnice. -
"-- skrytý --" 09.12.08 22:28
« Re: Cena servisnej prehliadky po 3 rokoch
no ja som bol v septembri na tretej prehliadke (sice to nie su este 3 roky, ale bolo 60.000km). teraz si z hlavy nepamatam co vsetko mi menili, ale pelovy filter tam tusim nebol (matne si spominam na bezne veci ako olej, prachovy filter, olejovy filter a nejaka bizuteria okolo). platil som nieco okolo 4500 (bolo to u koisa v bnb), co som sa velmi cudoval, lebo na prehliadke po 3 rokoch na fieste (mala cca 30000 a bolo to v summite v BA) mi menili este aj sviecky! (to akoze fakt nechapem naco, vraj sa maju menit) a platil som cca 8000, co sa mi zdalo viac nez dost.
osobne si myslim, ze olej netreba menit kazdy rok ak si vela nenajazdil, ale urcite tomu neuskodis, ked ho vymenis.