FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 24.03.07 23:48
« Re: Vyroba Collection
Tak hlasim, ze az 3.4. nastoupi Turci v Koline na sichtu, jednim z montovanych bude i muj FoFo Collection. Ve 2. polovine dubna tedy budu moci podat komplet info o vybave a detailech. Do te doby jsem vdecny za dalsi info o spotrebe a tipech na 1,6 100k benzin. Smile
:) Tak ti turci v koline Ti to monovat urcite nebudu - tam sa Focus nevyraba, jedine tak francuzski nemci v Saarlouis (teda aspon na nasich linkach robia traja robotnici zo styroch povodom z francuzska) alebo spanieli... -
martas2005 23.03.07 17:55
« Vyroba Collection
Tak hlasim, ze az 3.4. nastoupi Turci v Koline na sichtu, jednim z montovanych bude i muj FoFo Collection. Ve 2. polovine dubna tedy budu moci podat komplet info o vybave a detailech. Do te doby jsem vdecny za dalsi info o spotrebe a tipech na 1,6 100k benzin. :-) -
omik82 23.03.07 10:58
« Re: doporučujem 1.8TDCI
antonio:
ak sa nemylim, tak porovnanie bolo povodne medzi 1.8TDCi 85kW a 1.6 TDCi 80kW. Takze rozdiel nie je 25koni, ale radovo iba 5.
Bohuzial som s 1.8TDCi jazdil len vo FF1, kde bol rozdiel oproti FF2 1.6TDCi 80kW podla mna vyrazny, ale FF1 bolo lahsie, tak sa ten rozdiel mozno na FF2 trosku zmensil... -
omik82 23.03.07 10:56
« Bez nadpisu
to Sisa:
na prvu otazku neviem odpovedat. dpf nemam.
V druhom pripade zatial po 30000km problem nebol, sef ma 1.6tdci 66kW, nejakych 50000 a tiez zatial bez problemu. Je to vlastne koncernovy motor vyrabany v spolupracui s peugeotom (1.6 HDi) a zatial som sa o podobnych problemoch nikde nedocital a nie je to novinka, takze snad je to ok.
Co sa tyka rozdielu medzi 66kW a 80kW verziami, tak sa mi subjektivne ta 80kW verzia zda mierne zivsia, ale na druhej strane s tou sefovou 66kW som najazdil iba nejakych 500km... Ale ako tu uz pred par prispevkami povedal misoo, vykonu nikdy nie je dost :)). -
"-- skrytý --" 22.03.07 18:53
« doporučujem 1.8TDCI
jurko28, najprv som mal blbý pocit z toho čo som kúpil (1.8 TDCI), hlavne keď som sa dočítal samé prekvapenia (motor koncepčne vychádza zo starej Siery, liatinový blok, 8ventil, apod). ale potom, čo mi klesla spotreba na 5,9 l v meste, tak som max. spokojný. >:D >:D
25 koní (1.6tdci má 90k) by mi chýbalo. :'-(
Vzhľadom na skvelé odhlučnenie interiéru nového Focusu mám vnútri väčšie ticho ako známy s Mondeom sedan 2.0 TDCi 2006...závidel mi to.
A možno si aj časom zvyknem na dízlovsky pomalú odozvu plynového pedálu.... :-(
starý Focus 1.6i 100k štartoval ako raketa. >:-[] >:-[] >:-[]
snáď ti to pomôže v rozhodovaní. -
"-- skrytý --" 22.03.07 16:19
« Bez nadpisu
Cau...jeste mam jden dotaz....mam ted na moji 1.6 100k nalitane 1600 km....A po nastartovani je celkem hlucny motor...To je jeste celkem pochopitelne (je zaply sitic),,ale spis me prekvapuje ze vyfuk ma zvuk jako kdyby byl prorezly...po ujeti nekolika kilometru se motor dostatecne zahreje a celkem to stichne...ale i tak me to prekvapuje protoze toto bych cekal spis u dieslu
Jo a jeste jeden dotaz...Nesviti mi kontrolka signalizace nezapnuti bezpecnostniho pasu spolujezdce..mam to reklamovat -
patl 21.03.07 12:02
« Bez nadpisu
jurko28: Mam 1.8 diesel, kamoska 1.6. Rekl bych, ze 1.8 je o malo hlucnejsi nez 1.6, zivejsi - lip tahne hlavne v rozmezi 1500 - cca 2200 otacek (osmiventil) ale neni to drasticky rozdil, dale se pomaleji ohriva (litinovy motor) a o trosku vic zere. Spotrebu mam dlouhodoby prumer za 40tkm 6.2, kamoska na 1.6 po 30tkm prumer 5.6. U me cesty autem jsou bud kolem mesta, nebo dalnice - odhaduju cca 70% (vetsinou nemecky 150-160 km/h). Jo jeden mozna podstatny rozdil, na 1.8 nejdou 15" kola, je treba pocitat s drazsima gumama. Takze asi tak, jestli kupuje firma sluzebni, tak bych to moc neresil a rozhodoval se spis podle ceny a dalsi vybavy. -
"-- skrytý --" 20.03.07 12:59
« Bez nadpisu
jurko28: diky :-! >:D
skus si potom vybrat podla toho ako jazdis. na dlhe trate by som si vybral tazsi a silnejsi motor, na kratsie a mestske trasy by mohla byt vyhoda nizsia hmotnost a ten vykon tam az tak nezavazi i ked vykonu nikdy neni dost ;-)
osobne mi je sympatickejsi modernejsi motor aj ked s trochu nizsim vykonom (nemam skusenosti, predpokladam ze je tam krajsi zvuk, lepsi priebeh vykonu - skus sa popytat na ford-focus.cz).
PS: spotreba na sluzobaku dufam zily netrha ;-) -
rest 20.03.07 12:28
« Bez nadpisu
misoo: no jo, to by bolo ideálne, ale v PP nie je žiadny predajca (zatiaľ) a tú 1.8 vraj nemaju ani v Prešove. Asi to nechám na vedení, myslím že oba motory sú fajn. Chcel som len vedieť od majiteľov týchto motorizácií ich skúsenosti, resp. vedieť ich prakticky porovnať. Ale dík za reakciu. Inak tvoj fofo je fakt velký fešák ;-) -
"-- skrytý --" 20.03.07 11:57
« Bez nadpisu
na tvoj "problem" existuje iba jedina rada : chod sa s oboma previezt a sam uvidis, ktory ti viac vyhovuje. neni vsetko len vykon, spotreba a datum vyroby. zaujimal by som sa o zvuk, reakciu na plyn, sprevodovanie a priebeh vykonu a tociveho momentu. -
rest 20.03.07 09:37
« 1.8 TDCi 85 kW or 1.6 TDCi 80kW
Takže vo firme mi dali na výber z týchto dvoch motorizácií. Viem, že tá 1.8 je zastaralejšia a ťažšia a len 8 ventil. Ale je zasa o chlp výkonnejšia. A tu na fore som o nej čítal len fajn veci. Takže poradte ako sa mám rozhodnúť. Aby som nezabudol ide o kombík ;-) -
"-- skrytý --" 18.03.07 20:25
« Bez nadpisu
caute vsetci, tak som tu chvilu nebol, bol som si zajazdit na polane (kto pozna, vie o com hovorim - 10km klukata jednosmerka v kopcoch, jazdi sa "na smeny" a v zime iba s retazami - je to stupak ! musim pochvalit avetko, ze po 14tis km sa vykon stale zvysuje, boli sme v aute styria + lyze... a dokonca to este aj na trojke celkom svizne zrychlovalo !! spociatku to tak nezrychlovalo ani ked som bol sam !!! spotreba hore cez 20 a dolu takmer zadara, len sa nechytit potom brzdoveho kotuca !! :-) a tie struny a podlozky to je jedna basen, da sa chodit neustale na hrane, pritom (hlavne zienka) neni vobec citit, ze je auto uz na hrane ! mnam :-! ;-)
kukam ze ste tu naklabosili velmi vela, tak nebudem kazdemu osobne odpovedat i ked diky za tu "trvalku" ;-)
- vrzganie tesnenia - preventivne davam pred kazdou zimou klasicku indulonu (harmancek s aloe vera je naj >:-[] >:D ), zatial 100% spolahlivost a nikdy mi nic nevrzgalo
- facelift focusu, zatial som nic zasadne nevidel, ale ako kazdeho uz majitela ma to pekne sere >:-[] (ten pix fcl c-maxa co je tu dole sa mi chvalabohu moc nepaci, chcelo by to kuknut vo ff)
- tie sede plasty okolo hmloviek, pod hmlovkami je fakt hruza, nechapem preco tam nedali aspon nejaky cierny plast... 8-s ja si to planujem v priebehu tohoto leta nastriekat nejakou obycajnou ciernou matnou farbou. pytal som sa na to vo forde a chcu za to cca 15 tisic, to ich mozem os*** >:-[] zaskolim sa trochu v lakovani a spravim to sam !
- aerodynamicky hluk vo ffII je podla mna velmi dobry, nemam s tym absolutne problem, skusil by som omrknut auto z vonku ci nieco netrci (aj zospodu), potom vsetky tesnenia a priestor okolo okien...
- ja mam bocne zrkadla obe tak, aby som videl co najviac von + minimum auta pre orientaciu. mrtvy uhol neriesim, mam tyk kuknut sa do stran vzdy ked menim smer, takze mi to az tak nechyba. i ked na predoslom aute som mal asfericke a vo ff mi to spociatku chybalo... (ten rally styl ma dost rozosmial, rad by som vedel, ktory rally jazdec sa kuka do spatnych zrkadiel >:D >:D )
- antonio ten tlmic mam tiez v plane, je to vraj super vec, uplne to zmeni pocit zo soferovania, len je potom velky narast spotreby >:-[] ale chcem to najprv vyskusat, nevyhodim prachy za tlmic, dialnica s vatou v usiach a tlmic do kosa... :roll:
- spotreba - ja to moc nesledujem, ale minule som vyskusal jazdit v meste extremne na spotrebu - viac u mna na moje.auto.cz :-! ;-)
- tulak : sturec milujem !!! ;-)