FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
xsnakex 31.07.09 15:30
« Ford 6000 CD
Zdravím ve spřátelené diskuzi,
mám na vás prosbu.Nemáte někdo pls český manuál v pdf (nebo jiné digitální formě) na rádio Ford 6000 CD s AUXem a "stříbrnými" tlačítky [odkaz] rok výroby 2007 ?
Sehnal jsem ho v angličtině,němčině,ale čeština je prostě k nenalezení...
Předem díky! -
misoo 13.05.09 20:27
« Re: Pružiny EIBACH - snížení o 30mm - máte zkušenosti? hlučnost?
Thomasino : ano, po montazi strun sa mi pri vacsom pruzeni obcas ozval taky jemny zvuk ako kov na kov. robilo to to, ze sa struna stlacala a tym, ze su zavity "hustejsie" tak o seba narazali. ale iba tie co su na konci strun (iba v predu). v servise mi na struny natiahli taku "gumenu hadicu" aby obalili strunu a odvtedy klud. takze tolko. -
"-- skrytý --" 13.05.09 16:22
« Re: Pružiny EIBACH - snížení o 30mm - máte zkušenosti? hlučnost?
caf. pruziny su super vec - neviem si ich vynachvalit >:D
Musis vsak vediet co od toho ocakavat. Ak ti vadi trochu makke odpruzenie serioveho Focusa a rad si vychutnavas zakruty tak si potom na spravnej ceste. Aky je asi rozdiel s pruzinami a bez ?
S pruzinami mozes ist rychlejsie do zakrut bez vyraznejsieho naklonu. Ak mas navyse v aute obmedzovac vo forme manzelky ako ja tak aj ona sa bude divit ze to s nou nehadze zo strany na stranu >:D . Dalsia vyhoda je pri prudkom brzdeni - nenori sa tak cumak. pri akceleracii opat nestracs vdaka trochu tuhsim pruzinam. A co je uplne neskutocne je stabilita pri prudkych vyhybacich manevroch alebo slalome.
nevyhoda - okrem toho ze pomerne rychlo zoderes gumy rychlou jazdou v zakrutach tak je to skackavaost na velmi rozbitej ceste. Mozes ti rovno povedat za po nainstalovani pruzin sa fi rozhodne Fofo nezmeni na skacajucu kozu. To urcite nie. Ak by si menil s pruzinami aj tlmice tak to je ina vec.
Na zaver - pruziny len odporucam. Uz ich mam skoro rok a neviem sa ich nabazit >:D -
nitrion 10.05.09 20:36
« Re: Rez podvozku a drnčivý zvuk při akceleraci
Tak bol som v servise a boli to tycky stabilizatora,opravili to v priebehu hodiny a pol, teraz je to absolutne v poriadku nevida to ani hlasku , vsetko opravene v ramci garancie.Este ku tomu zvuku v predu ze vraj to ma nieco spolocne s katalizatorom. -
Dong1 29.04.09 13:18
« Re: Rez podvozku a drnčivý zvuk při akceleraci
Ja mam FoFo Hatchback taky koupeny v CR v lednu 2007 a napravy zacinaji korodovat taky. Ale vyfuk je vcelku OK, ne ze by byl uplne cisty, ale je na nem jen mistni koroze.
Ale rekl bych ze je to vcelku normalni, na Fabii sem mel napravy orezle podobne a vyfuk odesel do vecnych lovist po 5 letech. -
"-- skrytý --" 29.04.09 10:32
« Rez podvozku a drnčivý zvuk při akceleraci
Zdravím, mám FF combi koupený v ČR nový před 1,5 rokem. Jsem s ním hodně spokojen, ale momentálně mě trápí dvě věci.
Celkem mě zaráží, že na hranách nosných dílů nápravy i na jiných částech podvozku se začíná vyskytovat koroze. Nemluvím o výfuku, který reznul od začátku a hlavně výfukové potrubí je dnes rezavé kompletně. Je toto u FF podle vašich zkušeností normální?
Druhá věc je, že při akceleraci, nejčastěji na 3 stupeň, slyším zepředu drnčivý zvuk. Nevím jestli jde z motoru nebo z palubky. Po krátké chvíli - po dosažení vyšších otáček zvuk přestane. Nevíte, co by to mohlo být? Byl jsem v servisu a samozřejmě když jsme jeli auto projet s technikem, tak se žádný zvuk neozval :-) -
nitrion 22.04.09 19:34
« buchot od zadnej napravy
Mate skusenost niekto s buchotom od zadnej napravy ? Robi mi to strasne nervy celkovo je naprava pri prejazdoch nerovnosti hlucnejsia ale niekedy to tak buchne ako kov o kov a potom aj tyzden -dva nic a potom zas. Mam najazdenych 19 085 KM. Mali ste uz niekto nieco podobne? -
Thomasino 27.03.09 14:21
« Pružiny EIBACH - snížení o 30mm - máte zkušenosti? hlučnost?
Ahojte, kdo máte také ty pružiny EIBACH (snížení o 30mm), které se nabízejí v originálním příslušenství FORD? Já to mám od včerejška na svém C-MAXu 1,8 benzín, v zatáčkách to sedí o dost lépe a auto se zdaleka tak nenakládní, tlumení nerovností je o něco horší, ale není to žádná katastrofa. Co mě ale překvapilo, je že je to dost hlučné a trochu to v tom rachotí, jako když jsou tlumiče na starém autě v háji. Máte stejné zkušenosti, nebo udělali chlapci v servisu někde nějakou chybičku při montáži?? ;-\ Díky za info. -
"-- skrytý --" 15.03.09 18:32
« TDCI 1.6 80 kW - kontrolka motora
Zdravim, mali ste uz niekedy na 1.6 TDCI svietiacu kontrolku motora na oranzovu? U mna sa to prejavilo po garancke asi po 200km. Dalsie prejavy su, obcas chvilkovo netaha motor ako by nefungovalo turbo, ale po par sekundach ako by sa turbo chytilo a taha ako ma. Chystam sa teda do servisu ale za info dakujem. -
"-- skrytý --" 25.02.09 18:49
« Re: Koupit ci nekoupit ojety Focus
Je to loterie,co se týče spolehlivosti,odejít může cokoliv i u auta které má najeto polovinu a taky můžeš najet dalších 100tis.bez toho aniž by se něco porouchalo. Co se týče najetých km tak 100tis.není moc.Kouknul bych se spíš po líp vybaveným,zvykl jsem si rychle na aut.klimu a tempomat.Pokud máš podmínku auto bez DPH,tak ten výběr bude užší.Pokud ne,tak do 230tis koupíš stejný rok, okolo 70 tis km a v maxu.Záleží na tobě. -
"-- skrytý --" 14.02.09 18:59
« Re: Ford Focus 2
Chápu vaše roztrpčení. Nicméně 1,5 roku staré auto odhaduji z německa s naftou mělo s největší pravděpodobností najeto 60-90tis. Vy jste přidal dalších 40tis. Ten kdo předpokládal prodej auta do dvou let ho jistě nešetřil. K tomu přidejme citlivost moderních turbodieselů na zacházení a naftu. Byla jen otázka času, kdy vás potká repas/výměna vysokotlaké soustavy (první část máte za sebou). S tím topením jste měl pech. :'-( -
"-- skrytý --" 14.02.09 14:25
« Ford Focus 2
Ahoj všichni,před dvěma lety jsem se rozhodl s rodinou pro koupi zánovního forda focus,auto bylo staré 1,5roku,nádherné,vonavé ale i kdyz bylo z daleka ,moc jsem ho chtěl. :-) Provezl jsem se v něm,no z feldy to byla nadhera.Jelo,sedí,kousek nafty žere.Pohádka.Po roce a půl oprav drobností spojených s užíváním auta,mi najednou přestalo auto foukat na nohy.Jaký byl můj šok,když jsem auto viděl v servisu vevnitř komplet rozebrané,ano opravdu nemělo přední dveře ani volant.Ano,vadný díl se vyměnil,auto fouká na nohy,je to super.Cena za nový přepínač topení 18000,-.Aby to nebylo vše,za 14 dní odešlo turbo-auto má najeto 60000km.No stane se,uživatelská závada,kdyby ovšem ta sranda nebyla tak drahá,cca25-30 tisíc.Ale když už to spravujem,tak Vám tady teče vstřik cca 6000,-.Toto je varování všemco si chtějí koupit takovouhle sračku s názvem ford focus.Když tak jedině novou a dávat to s každou blbostí do servisu.Martin -
RobodCi 26.01.09 18:49
« Re: Olej do posiľňovača riadenia.
Pre hydraulické posiľňovače riadenia platí jedna zásada - nevypínať motor s volantom vytočeným do ktorejkoľvek krajnej polohy(alebo blízko krajných polôh) - dôvodom je nábeh tlaku oleja (po naštartovaní motora po rozbehu čerpadla posiľňovača riadenia) do tesniacich priestorov - a postupné "vytlačenie tesnení" silnými tlakovými rázmi skôr ako prirodzeným opotrebovaním. Keď sú kolesá približne v strede - nie je otvorený žiaden ventil do žiadnej zo strán...na posilnenie účinku.
A este jedna vec. Pri silnejsom pridani plynu pocujem ako keby klepali ventily. Daju sa nejako nastavit? Mam z toho trochu strach.
Dakujem velmi pekne za postrehy.