FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
štíreček1 18.10.09 19:14
« Re: SPDS
Právě proto jsem si sehnal homologované, ale byly větší, takže šly do spodní mřížky, aby byly od sebe co nejdále. Vzdálenost od obrysu byla dodržená, od země taky. Ale je dost aut co si je dávají, kde je napadne. Viděl jsem je připevněné 20cm od sebe. Auto stále jezdí s těmito světly, takže nejspíš v pohodě. -
-
štíreček1 18.10.09 15:43
« Re: SPDS
Vzdálenost mezi světly jsem měl 57cm a mezi krajními diodami byla větší než 60cm. U některých aut to prostě jinak nejde bez toho abys řezal v nárazníku a taky za nárazníkem není místa nazbyt. Viděl jsem tyhle samé světla na mondeu a byly ještě blíž, montovali mu je přímo v servisu dle vyhlášky, ale brali taky v potaz estetickou stránku věci a možnosti. Na stk v pohodě, ani se nedíval na homologaci, ani ho nezajímalo zapojení a už vůbec si nedovedu představit, že by běhal s metrem. Policie je k tomuto taky shovívavá, předtím jsem měl na autě nehomologované, viz foto v recenzi nebo foto zde [odkaz] a nikdy žádný problém. Když už mě zastavili, většinou se chodili dívat dozadu, zda mi nesvítí nic jiného. -
-
Nicco 17.10.09 20:30
« LED na FocusII
Chlapi, ma z vas niekto LED denne svetla na Focuse II? Mohol by zverejnit foto ako a kde ich ma prisrobovane? Pripadne ak niekto nasiel niekde foto na internete, nech prida link.
Ja uz mesiac hladam niekoho co to ma a poradil by, kde to tam mam namontovat. Nemyslim teraz tie Hella okruhle namiesto hmloviek, ale take taiwanske od Mycaru (obdlznikove), co ma 80% aut dnes.
Raz som videl jeden FocusII v Brne, ale bolo to z dialky, takze niekto taky uz existuje ;-)
Diky -
lulipin 07.09.09 18:56
« Re: Ford turbo u motoru 1.6 tdci
no čistí nečistí, já se s nimi bavil a ty průtokové šrouby musí být každopádně nové, jediné co bys ušetřil je ta tlaková hadice, ale pokud bys ji čistil tak dáš zase více peněz za práci. Věř, že to je ta nejlevnější varianta, potom mám na emailu ještě jednu za 13 tis, tam se toho mění víc a má to mít za následek odstranění toho pískání. Nové turbo stojí cca 16700 kč a repase turba stojí cca 7000, ale musí se prý měnit olej, filtry, vedení tlakového oleje tak to stejně vyjde na 12000 kč. Nevím, jestli jsem ti pomohl, ale v mém servisu jsou velice ochotní a dají se s nimi najít různé varianty. Mám též jiné zkušenosti s přístupem, typu jde to jen tak a přes to nejede vlak a musí se měnit díl za nový a pak se teprve ukáže, že to problém neodstranilo, ale za to přece servis nemůže... -
lulipin 07.09.09 18:30
« Re: Ford turbo u motoru 1.6 tdci
Donq1: tak nejlevnější varianta co se týče čištění karbonem zanesených cest k turbu obnáší:
1)Tlaková hadice 1390Kč
2)Šroub průtokový 2Ks 80Kč/Ks
3)Těsnící podložka 4Ks 40Kč/Ks
4)Práce cca 2h 580Kč/h
Celkem 3000Kč
Já se na to čištění co nevidět objednám, mimo to mě servis upozornil, že poškození turba se nejlépe zabrání pravidelnými výměnami oleje a nepřetěžování možností motoru. Já dodržuji minimálně to, že když zastavím po delší trase nebo větším vysílení motoru (např. z dálnice, když sjedu na benzinku), tak nechám chvíli zaplý motor, ať se turbo trochu ochladí.
-
lulipin 02.09.09 20:37
« Re: Ford turbo u motoru 1.6 tdci
dám ti vědět jak to spočítají. Co se týká těch lopatek, tak to není poprvé, co mi to pískání zdůvodňovali jejich jiným nakloněním. Víc nevím, jestli se jim to podaří odstranit při čištění dám vědět. Dnes mi navíc zjistili, že se mi rozpadá řemenice a ve 130 tis. km to přišlo trochu dříve. Běžně se mění i s řemenem ve 200 tis. km jako prevence. No už se mi z ní asi oddělila nějaká špona, co se kousla do řemenu a pěkně ho po obvodu podřela. Hold ty fordy se hodně rády a často vracejí do servisů a já už letos vyplajzl 30 tis. Kč za různé opravy a to nepočítám výměny olejů, filtrů aj. běžné servisní úkony ... -
Dong1 02.09.09 20:07
« Re: Ford turbo u motoru 1.6 tdci
Tak v tom pripade mi na turbu nema co piskat. Ja mam 66kW a tam ma turbo regulaci obtokem, zadne pohyblive rozvadeci lopatky.
Jinak o tom sitku mi servise rekli presne to co pises...zajimalo by me na kolik ti to naceni, protoze bych to chtel spachat pri dalsi garanci taky. -
lulipin 02.09.09 18:57
« Re: Ford turbo u motoru 1.6 tdci
Derek: ptal jsem se dnes na to pískání turba v servise a předvedl jsem jim jak píská to moje. Není to prý tím, že by vrtulka o něco dřela ale spíše tím, jak jsou nakloněny lopatky. To způsobuje údajně nějaký regulátor naklonění lopatek či co, snad se to dá vyčistit a nějak upravit. Ale píšu ti to jako laik laikovi jen to, co jsem si zapamatoval. Jinak mě varovali, že v těchto najetých kilometrech je více jak vhodné vyčistit to sítko a hadici atd. od karbonu, jinak nebude turbo vhodně mazáno a zadře se. -
Dong1 01.09.09 07:12
« Re: Ford turbo u motoru 1.6 tdci
Zkusenosti s tim zatim nastesti nemam, ale uz sem o tom take slysel a v servisu to potvrdili. Kdyz sem se ptal jestli to sitko (je sem se dozvedel o sitku ne o kanalcich) preventivne cisti, tak mi rekli ze ne, az pri vymene zadreneho turba :-(
...takze jedine nekde mezi 60-80tkm objednat preventivni cisteni.
P.S: Jeste bych si overil, zda pri vymene provedli vycisteni, jinak tam za chvili budes se stejnou zavadou znova. -
"-- skrytý --" 31.08.09 21:09
« Ford turbo u motoru 1.6 tdci
po 100 tis, km mě oděšlo turbo, lehce se zadřelo. Hledali jsme důvod, proč. A dozvěděli jsme se, že u těchto motorů se to stává dost často, že se zanesou kanálky a je malý tlak oleje na mazání turba. Máte někdo taky takové zkušenosti? -
lulipin 26.08.09 21:25
« Re: 1,6 TDCI
no s tím turbem jsem si toho začal všímat i u jiných aut, a i naši francouští kolegové co mají také motor z PSA taky pískají někdo víc někdo míň. Já to svaloval na nějaké uvolněné těsnění nebo dokonce špatně nakloněné lopatky, vše vyvráceno celkově ve třech servisech. -
lulipin 26.08.09 10:37
« Re: 1,6 TDCI
pískání turba je doufám normální, mám stejný motor a byl jsem na začátku stejně vyděšený, dělal jsem několik diagnostik a nic se nezjistilo. Zní to jako sanitka, která mě dojíždí na cestě. Co se týká klepání, tak to mám taky, auto když je studené je hrozně hlučné a klepe se jak ratlík. Nicméně teď co jsem repasoval vstřiky je hluk na polovině a klepání se také dost zmírnilo, co mi vadí tak to, jak se auto otřepe, když vypnu motor. Já mám najeto 130 tis, kupoval jsem ho v 80 tis a už jsem dělal repasi všech vstřikovačů, přední i zadní kotouče, měnil váhu vzduchu (zřejmě zbytečně, protože chyba byla později diagnostikovaná na vstřikovačích) a teď pojedu měnit přední tlumiče, jsou komplet odrovnané z těch našich moravských cest. Poučení pro příště buď koupit nové auto nebo do cca 30 - 40 tis. km, kdy je ještě všechno o.k., anebo s najetýma 130 - 150 tis. km, kdy už má auto povyměňované tyto provozní problematické díly, které kolem 100 tis. km začínají odcházet.
Dnes som sa hral s roznymi variantami, kde to nasrobujem, ale dokoncil som iba tu riadiacu jednotku. Dal som ju na plechovu podlozku a upevnim to za SPZ pred predny chladic, asi tak 5cm od teplotneho cidla na vystuhe narazniku. Kable v tejto polohe dojdu az ku skrinke s poistkami.
Uz len tie LEDky nejako zamontovat.
1.) varianta je najnizsia poloha od vozovky - 25-26cm a 46 cm od bocneho obrysu a 67cm medzi nimi, cize celkom ok, akurat potom LEDky trcia vonku a mozem ich pritlacit napr o obrubnik pri parkovani
2.) varianta je vyssie, asi 32cm od vozovky, ale az 52cm od obrysu a 54 mezi nimi. To uz by boli skryte v narazniku.
3.) varianta je ze zoberiem 1600czk a pojdem do Ford servisu, len neviem ako to namontuju, ci mi to neodpadne po 100m.
Tie tvoje si zasroboval odspodu o naraznik? Alebo si naraznik daval dole a tak sroboval?
To Cico. Tie led maju homologizaciu a su RL a ako som pisal ma ich 80% ludi, aj Stirecek1.