FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 30.05.07 10:03
« teplomer
caute,
uz davnejsie som si zohnal zo zahranicia "DE" ford focus II vybava trend, 1.6 74kW, zatial velka spokojnost. Posledna merana spotreba 6,2 (45% dialnica 120km/h, 45% cesta 1 tr., ostatok mesto "PK-LV" s ciastocne zapnutou klimou), inak spotrebu viac ako 6,6 som nemal, ale jazdim v pohode nikam sa neponahlam. Ale nerad by som to prehanal so spokojnostou, lebo ako sa poznam ked nieco vychvalim tak sa mi to vzapati vrati spat a nastanu problemi.
Vo vybave nie je palubny PC, chcel by som sa ale spytat ci neviete poradit ci sa da dorobit nejako teplomer vonkajsej teploty???
Dalej by som sa rad dozvedel od ludi ktory maju 1.6 74kW s palubnym PC, o kolko sa zmeni spotreba pri pouziti klimatizacie.
A este jedna otazka co ma teraz napadla, po zahriati motora n prevadzkovu teplotu,ukazovatel teploty neukazuje presny stred, cize 90°C ale nieco menej. Stretol sa niekto z vas s niecim podobnym?
Dik za odpovede, Martin. -
misoo 28.05.07 22:36
« Re: Alarm
dvojite zamykanie spociva v tom, ze auto zamykas dvoma stlaceniami (otoceniami kluca). na prvy krat auto zamknes a na druhy aktivujes alarm (blinkre zablikaju). odomyka sa jedinym stlacenim (opat len zablika). alarm vo focuse (ten drahsi z tych dvoch co ponukaju) ma priestorove cidlo, takze ak si v nutri zamknes muchu, tak asi o 30 sekund ti zacne hukat (trubit). no zatial sa mi to nestalo, ale stalo sa mi, ze som zamkol (2x), nechal otvorene okna a preletel nejaky hmyz a uz bol hukot.
podla mna kazdy zabezpecovaci prvok ma svoj vyznam. i ked zbytocny, ale ma >:D -
Dong1 28.05.07 22:17
« Re: Alarm
Centralni dvojite zamykani znamena ze se auto zamkne (normalni funkce - lze otevrit klickou zevnitr) a po druhem stisku tlacitka se zamkne tak ze nejde otevrit zevnitr pouze klicem nebo DO. Obvodovy alarm by mel pracovat podobne jako vsechny alarmy, pri naruseni nejakeho cidla spusti poplach :-) -
"-- skrytý --" 28.05.07 19:27
« Alarm
Chlapci,díky za odpovědi.Mám ještě dotaz.Můžete mi v několika větách vysvětlit činnost centrálního dvojitého zamykání a také jak pracuje obvodový alarm?Nevím zda alarm v takovém autě za půl mega není zbytečný...Děkuji,snad už to bude poslední dotaz a půjdu si autíčko konečně objednat -
"-- skrytý --" 27.05.07 23:14
« Re: Klimatizace
ja som najprv tiez vahal nad tym, ci sa mi oplati minut prachy na automaticku klimu. Ale nakoniec ma presvedcil kamarat a som rad. Uz by som asi inu ako automaticku klimu nechcel. Nemusis sledovat, ci slnko svieti viac alebo uz svieti menej, aby Ti nebolo prilis teplo pripadne zima. Najdes si svoju teplotu, nastavis si ju a uz ta to viac nezaujima. Ak Ti este zostanu prachy, tak investisticia do automatickej klimy je vyborna. -
misoo 27.05.07 19:06
« Re: Klimatizace
Jiricekd: pri manualnej nastavujes "teplejsie - zimsie" a pri automatickej si mozes nastavit presne °C a tie ti bude samocinne udrzovat na zaklade udajov z teplomeru. pri dualnej si tuto teplotu mozes nastavit pre lavu a pravu stranu oddelene. (rozdiely nemozu byt viac ako 4°C). vyhoda automatickej je este taka, ze mas 8 stupnov fukania, kdezto pri manualnej tusim iba 4. je tam jednoduchsie ovladanie smeru fukania, no a stredovy panel s automatickou vyzera podla mna lepsie.
ja mam automaticku, ale pouzivam ju ako manualnu, tzn. nastavujem si teplejsie - zimsie, lebo sa mi s tym nechce babrat. je to skor na dlhsie cesty podla mna. :-)
takze v lete ti s manualnou teplejsie nebude, vykonnostne chladia rovnako, ale automatika je pohodlnejsia, ponuka niektore prakticke veci naviac a vyzera lepsie. zelezi len od teba, ci ti to za ten priplatok stoji. ;-) -
"-- skrytý --" 27.05.07 09:01
« Re: Osvětlení interiéru + lok.opěrka
Myslím, že je to spojené se hl.světlem nad palubkou. Pokud je zapnuto ve střední poloze, tzn. že ke zhasnutí světla dochází plynule po určité době po zavření př.dveří, současně dochází také ke stmívaní těchto světýlek. -
"-- skrytý --" 26.05.07 17:31
« Re: N1 verzia
k tomuto len napisem moju skusenost a neschopnost pochopit nase kocurkovo. ked som v 2003 kupoval auto, 307SW ako N1, musel som zaplatit za prestavbu 30.000. tie chechtaky boli za mrezu s vyrobnymi nakladmi max. 1.000 sk aj s pracou, strasne hrkotavu (doma som to svojpomocne odstranil) a dve male bezpecnostne folie. kedze SW je vedene ako 7miestne, prisiel som o 2 miesta v tretom rade - co bol v pohode. no mreza neprakticka, ked som chcel previest nieco dlhsie, musel som ju demontovat. takze uzitkova verzia bola vlastne menej uzitocna ako bezna... v cesku dana prestavba stala v tom istom roku 17.000 CZK, a poskytovali omnoho komplexnejsiu mrezu. v pripade potreby sa dala hore uvolnit, zadne sedadla sklopit (nebolo treba ich vybrat) a mreza sa rozlozila a znovu ukotvila na inych miestach na to urcenych. tieto dva body boli v kazdom SW, teda i v tom mojom... a zaroven bola i chranena podlaha. ked som toto videl i tu na auto.cz v teste 307SW N1, sanka mi spadla. no gol bol, ked som to videl znamemu na nissane primera kombi, tiez cechovi. takze to nebolo iba predajcom.
nezmyselnosti ako nemoznost namontovania tazneho zariadenia... pripadne nemoznost kombinacie so silnejsim motorom.. no comment. detto odpocet dph v luxusnych/sportovych SUV. -
"-- skrytý --" 24.05.07 22:10
« Re: N1 verzia
to viem, co musi dane auto splnat, ale pochybujem, ze je nejaky zasadny rozdiel v tych parametroch medzi focusom a napriklad opel astrou, octaviou II a podobne, ktore su 5miestne verzie v N1 prevedeni. (preco ??) fakt pochybujem ze uzitocna hmotnost u takeho mondea napriklad je mensia ako u octavie :-)
este dodavam, ze v cechach focus aj mondeo aj C-MAX su v N1 patmiestne. vid www.ford.cz
okrem toho auto uz nemoze byt na slovensku zmenene z M1 na N1, musi byt uz take od vyroby (to plati necely rok). alebo si ho musis nechat prerobit v inom state a potom doviezt.
tu vyhlasku som kedysi pozeral a nebolo tam okrem tych horeuvedenych veci nic zasadne, akurat si pamatam na to, ze nemozes mat tazne zariadenie (zaujimave ale, ze beha je vela tuaregov v N1 s taznym od vyroby) -
"-- skrytý --" 24.05.07 18:41
« N1 verzia
lomo: a ostatní:
auto môže byť zmenené z M1 (osobné) na N1 (nákladné...teda s odpočtom DPH) ak spĺňa niekoľko podmienok. Napr. pevne oddelený nákladný priestor (mreža, plech), užitočná hmotnosť, resp. hmotnosť nákladu okrem osôb(práve preto pri niektorých autách musí byť auto 4 miestne, aby zvyšok nosnosti postačoval na kategorizáciu N1).
tu je aj článok:
[odkaz]
alebo
[odkaz]
je k tomu aj vyhláška Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií SR. Ak ju nájdem, tak ju tu zverejním. -
"-- skrytý --" 24.05.07 18:40
« Re: Osvětlení interiéru + lok.opěrka
Nakonec jsem dal 3 W žárovky ( 2W u nás neměli ) a jsem spokojený, to osvětlení je efektní a super. Všem děkuji za rady.
Ad loketní opěrka : Dnes jsme měl možnost vyzkoušet si opěrku od fi Armster in natura. Vypadá v autě velmi dobře a zdá se, že upevnění je celkem solidní, takže se moc nekývá a nevrže. U nás ve Fordu ji prodávají za 2200,- + 200,- montáž. Ale na internetu je k mání za 1769,- + 95,- poštovné a balné tady [odkaz]
Montáž by možná trochu šikovný člověk zvládl sám.
:-)