FORD FOCUS II

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto Dong1

    Dong1 27.06.07  19:00

    « Re: mozno budete vediet..

    Ja na svem 1,6TDCi odhlucnovaci tapecirung na zespodu kapote mam
    (mam Trend+, r.v. 12/2006)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.06.07  18:58

    « Re: mozno budete vediet..

    Zdravím všechny,
    ten odhlučňovací tapecírung( pod kapotou) jsem viděl, když jsem Focuse kupoval. Měli tam vystavený vůz - byl to určitě diesel, ale nevím, jaká to byla kubatura. Myslel jsem, že u focusáckých dieslů je odhlučnění pod kapotou u všech typů motorů. Když jsem se ptal prodejce, proč nedávají zvuk.izolaci i na benzín - ani pořádně nevěděl.Snad prý proto, aby se motor nadměrně nezahříval, což,podle mého,asi nebude ten pravý důvod. Že by usporné opatření ;-\ ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.06.07  14:17

    « Re: mozno budete vediet..

    na forach som sa docital, ze odhlucnovaci tapacirung by mal byt standartom pri motoroch nad 1.8 (diesle)..

    a suhlasim, je skoro porovnavat, ale rozdiel je vyrazny.. Chcel som focusov aj prave kvoli kultivovanejsim motorom, a teraz je jeden kultivovany a druhy nie :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.06.07  14:10

    « Re: mozno budete vediet..

    Nejhorší je srovnávat právě dvě stejná auta....nikdy nejsou stejná ! Každá součástka má své tolerance plus minus a někdy si to sedna lépe a někdy hůře.....Já bycg navíc u tak dvou syrových motorůa navíc v dieslu nic nehodnotil. Ale jedna věc mě zaujala : existuje vlastně nějaký ten odhlučňovací tapecírung pod kapotu ? Benzin tam nemá nic.....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.06.07  13:45

    « mozno budete vediet..

    Zdravim vsetkych focusakov. V prvom rade Vam chcem vsetkym podakovat za komplexne informacie na tomto fore, ktore mi pomohli vybrat sluzobne auta do nasej firmy. Po pozitivnych skusenostiach s C-Maxom 1.6 TCi-VCT (okrem spotreby, ta je v meste katastrofalna - okolo 10.5 litra / 100 km, najazdenych 10.000 km) som sa vdaka foru a skusenostiam s C-Maxom rozhodol pre kupu 2 Focusov kombi 1.6 TDCi vo vybave Courier X - uprava N1, najme kvoli uspornym dieselovym motorom. Auta sme objednali a po cca tyzdni ich aj prevzali, kedze boli na sklade.

    Teraz mam na Vas ale jednu otazku, ci ste sa nahodou nestretli s niecim podobnym. Obe vozidla su uplne identicke a pri preberani mali najazdene 2 km, od zaciatku je vsak jedno auto hlucnejsie v kabine, myslim tym zvuk motora. Pri volnobehu ok, obe auta rovnaka uroven hluku, avsak pri pridani plynu a jazde je jedno auto poznatelne hlucnejsie, ako to druhe. V tom hlucnejsom aute mam pocit, ako keby som sedel v starom dieseli, v nejakom SDi-cku.. Vnutorne odhlucnenie motora (tapacirung pod kapotou) nema ani jedno auto, je mozne, ze je odflaknute odhlucnenie medzi motorom a kabinou, alebo naopak v tichsom aute je nejake navyse??? V hlucnejsom aute je aj ovela viac pocut klimu, mierne "rapoce". Objednal som to na prehliadku, len ma dopredu zaujimalo, ci sa s tym nahodou niekto uz nestretol.

    dakujem za pripadne informacie
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.07  19:46

    « Nový fofo

    Tak i já se co nevidět stanu doufám šťastným majitelem tohoto vozu (stojí vyrobeny v německu) motor 1,6 tdci aquarius. Po chvále na pružiny eibach jsem neodolal a objednal si je také a cena mě příjemné překvapila 6300 včetně montáže :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.07  18:58

    « Re: Problem s razenim

    to, ze auto, motor s kilometrami zreje :-P to je fakt. preto mam polo s 332.000 km :-!
    ale na fofo som nespozoroval, zeby surove malo problem. pamatam si, ako mi 307sw pri rozbiehani lapala po dychu a potom sa rozdychala. ale u mna fofo ako nove malo viac sily, subjektivne, ako po 1000km.
    mozno to suviselo s tym, ze som do noveho tankoval iba 98.
    ak mam teraz na fofo zapnutu klimu a rozbieham sa, tiez to lapa po dychu, no od urcitych otacok to ide.
  • « 00 Reagovat !

    foto misoo

    misoo 25.06.07  18:08

    « Re: Problem s razenim

    ja mam uz takmer 20 tis km a auto viac ako rok. (1,6ti-vct)
    radenie trojky mi zo zaciatku nerobilo vobec problem, potom okolo 10 tis km som obcas zaregistroval mensi odpor pri podradovani zo 4 do 3, ale nic vazne, ak by ste to tu nepisali, tak ma to ani netrkne... teraz uz znova tusim ide OK, skusim si to vsimnut.

    klima je citit dost, ako pise david.novotny, pri zvysovani otaciek z volnobehu (rozbeh) treba viac pridat plyn a celkovo krutiaci moment ide dole dost. subjektivne to vnimam niekedy iba 5% a niekedy sa mi zda ze asi takych 20%. zalezi podla nalady, alebo neviem... tak to vnimam ja. tiez je pravda, ze cim ma auto viac nabehane, tak sa ten rozdiel tusim straca. ked som to mal nove, tak som sa aj bal zapinat, vobec to neslo... teraz to ide aj s klimou lepsie ako nove bez klimy ! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.07  17:29

    « Re: Problem s razenim

    Vidim, že mame podobne auto a bohuzel i stejne potize s razenim trojky. U me 1,6 74kW (dle VIN vyrobena 2/07) od zacatku nasledujici problemy: Prvni problem - pri razeni z 2 se spatne trefuje poloha 3(musim radici paku vice odtlacit v poloze neutralu, pak jde 3 zaradit hladce). Na tento problem si stezovali vsichni, komu jsem vuz pujcil. Sam jsem si uz asi zvykl a problem je tak 1 z 15 zarazeni.
    Druhy problem je pri razeni ze 4 nebo z 5 pri vyssich rychlostech vozu a bez meziplynu, kdy razeni 3 vyzaduje velkou silu, dvakrat prekonat odpor a kolikrat zaradim az napodruhe. Pri pouziti meziplynu nebo pri nizsich rychlostech vozu je razeni 3 vporadku, takze to vypada na problem synchronu. Razeni ostatnich rychlosti vcetne zpatecky je vynikajici.Od zacatku resim dilema, zda navstivit servis nebo zda pockat jestli se to neochodi. Ale moc se to nelepsi-najeto 4500 km.
    Taky mne napalo, ze mam Defendlock - jestli ten by nemohl souviset s prvnim problemem. Druha vec - protoze mam taky HB a Tango z podobne doby vyroby jestli to neni nejaka nepovedena serie, protoze jinak je razeni FoFo vzdy hodnoceno jako vyborne. Pokud by byl zajem, tak o vikendu juknu, zda na prevodovce nenajdu samolepku s vyrobnim cislem pro porovnani.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.07  11:10

    « Re: Problem s razenim

    Tak po prvom tyzdni s novym Focusom musim konstatovat 100% spokojnost, aj ked zatial najazdenych iba 200 km :-). To radenie z 2 na 3 mi tiez nejde ako som si predtavoval ale uz si na to pomalicky zvykam, snad to bude lepsie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.06.07  14:17

    « Re: klima vs. vykon

    Ahoj, ja mam 1.6 74kW s manualni klimou a zapnuta urcite pri jizde citit je, to se neda nic delat. Mam poznatek ze dvou okamziku, kdy je to citit nejvic...pri rozjezdu je treba pridat vic plynu a pak tesne za 4000 ot jde pomaleji do otacek.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.06.07  11:25

    « Re: klima vs. vykon

    Ahoj, mám tento motor /1,6Ti-VCT/ale ve Focusu C-max. Klimatizace po zapnutí je samozřejmě poznat, ale není to moc patrné, časem to skoro nepoznáš. U předchozí Octavie 2.0i to bylo znát určitě podstatně víc a při zapnutí auto citelně přibrzdilo.
    Z vlastní zkušenosti jsem s motorem spokojen, dobrý výkon i obsah, tichý, lehce běží do otáček a na druhou stranu táhne i v nízkých otáčkách. Ale 1,6 diesel je u Forda dost povedený a určitě ho lze jen doporučit. Záleží kolik a kam jezdíš a kolik chceš investovat, no a každý dává přednost něčemu jinému.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.06.07  11:24

    «

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.06.07  10:30

    « Re: Problem s razenim

    myslim, ze toto sa tu uz rozoberalo. tiez som ostal nestastny, ked som to prvykrat spozoroval na aute. ci sa to "vydralo" :-) alebo som sa s tym naucil jazdit... po roku a pol jazdenia to uz nepozorujem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.06.07  10:29

    « Re: klima vs. vykon

    johny, jasne ze to citit. ono to auto uz i bez klimy nie je ziaden rychlik... a klimu citit dost. ked musim predbiehat, tak ju radsej vypinam, ak potrebujem predbehnut co najrychlejsie.
    na tej 1,8 som jazdil a prekazalo mi, ze bolo treba casto radit. zdali sa mi kratke prevody. ale ja nie som fanusikom dizlov, takze toto ma ber s rezervou.
    edit mam 1,6 Ti-VCT a fofo 5dv hatchback
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.06.07  19:55

    « klima vs. vykon

    Zdravim,
    planujem kupu noveho focusu a vyberam si medzi 1.8tdci a 1.6ti-vct a jednou z veci ktora by ma zaujimala je aky dopad bude mat zapnuta klima na vykon motora 1.6 ti-vct.

    Hladal som to aj vo fore ale mozno nepozorne no nenasiel som konkretny priklad.
    Prosim kto mate motor 1.6ti-vct napiste mi ako ovplyvni zapnuta klima vykon auta.
    Na 1.6 starej Octavke zapnutie automatickej klimy dost citit tak som zvedavy ci to potrapy aj novy motor focusa.
    Vdaka
  • « 00 Reagovat !

    foto rest

    rest 22.06.07  19:02

    « Re: Problem s razenim

    mám podobné pocity z 2 na 3, 4 na 5. Presne sa mi to dnes stalo keď som chcel predbiehať. Je to malinko nepresné podľa mňa všeobecne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.06.07  18:13

    « Re: Problem s razenim

    Davide, řešil jsem malinko podobný problém jako ty. Mě to dělalo pouze ze dvojky na trojku, řekl bych že občas. Ale popsal bych to spíše jako nepřesnou dráhu páky, kdy jsem jí musel "pomoct" a ještě kousek vychýlit, aby se tam ta trojka dostala. Stávalo se mi to hlavně, když jsem chtěl razantně předjíždět, podřadil na dvojku, vyrazil a při dokončení manévru tam chtěl dát trojku. Tedy přeloženo do češtiny - když jsem řadil podvědomě, protože jsem musel hlídat provoz, předjížděné vozidlo ap. Při klidné jízdě jsem to moc nezaznamenal, asi jsem se "naučil" řadit jak to převodovka potřebuje. Mám teď najeto 10000, subjektivně mám pocit, že se to snad zlepšilo.
    Byla to jedna z mála věcí, která mě trochu nepříjmně překvapila, ale nejsem si jistý, zda se s tím servis bude ochotný zaobírat. Uvidíme, zda se ozve ještě někdo další.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.06.07  17:00

    « Problem s razenim

    Chci se zeptat, jestli ma nekdo zkusenost s problemy s razenim prevodovych stupnu.
    Mam 1.6 74kw benzin z, 3/2007, najeto mam 5500km a problem je ze jde spatne radit 3. stupen, a to jak ze 2. tak ze 4., radici paka proste jde pres odpor a nekdy to jde az na druhy pokus. Jinak radi dobre, takze predpokladam ze je v necem chyba. Cekal jsem ze si to "sedne", ale 5500km uz je dost a kazi mi to radost z jizdy. Navsteva servisu me asi nemine, ale chtel bych pred tim jeste slyset nejaky nazor.
    Obecne mam k servisum velkou neduveru, podle me umi tak maximalne vymenovat dily, ale prijit na zavadu nebo neco opravit, to je problem.
    Nakonec se zeptam, jestli mi nekdo doporuci, nebo naopak, nejaky servis v Praze, okoli a v sev. cechach. Za prispevky dekuji.
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 20.06.07  20:24

    « Re: 1.8 TDCi

    Moje Mondeo ubíralo standardně 0,5l/100km celkem přesně :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…