FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 04.07.07 11:32
« FocusII 1.8 TDCI
Mám Ford focusII 1.8TDCI 85kw sport a sem spokojený!řezat sním zatáčky to je radost,v lesích se mnou chtěla závodit audi A4 a prohrálá!do každý zatáčky musela brzdit a ja naopak přidával a ve finále sem jí předjel.Jeto znát u toho sporu že to má tuší pružiny,ale nízký je to dost-někdy až moc,ale zase se to projeví vtěch zatáčkách tam to drží jak přibytý!ale mýslím že 2.0 TDCI sport by byl o dost lepší,ale taky dražší. -
"-- skrytý --" 04.07.07 11:30
« FocusII 1.8 TDCI
Mám Ford focusII 1.8TDCI 85kw sport a sem spokojený!řezat sním zatáčky to je radost,v lesích se mnou chtěla závodit audi A4 a prohrálá!do každý zatáčky musela brzdit a ja naopak přidával a ve finále sem jí předjel.Jeto znát u toho sporu že to má tuší pružiny,ale nízký je to dost-někdy až moc,ale zase se to projeví vtěch zatáčkách tam to drží jak přibytý!ale mýslím že 2.0 TDCI sport by byl o dost lepší,ale taky dražší. ;-) -
"-- skrytý --" 04.07.07 10:35
« Re: volnobezne otacky 1,6 74kW
Volnoběžné otáčky mohou občas kolísat, záleží to třeba na klimatizaci a pod, taky jde o emise, pokud vyhodnotí řídící jednotka že je potřeba volnoběh korigovat, tak to udělá. Pokud ti to nevyskakuje nějak moc, tak bych to neřešil............. -
"-- skrytý --" 04.07.07 08:41
« volnobezne otacky 1,6 74kW
Zdravim vsetkych,
mam taky maly problem. Mam fofoII 1,6 benzin 74kW, snazil som sa najst na nete ake maju byt volnobezne otacky ale nic konkretne som nenasiel. Ked nastartujem, motor a je este studeny, tak mi padnu otacky malo nad 750 odhadujem cca 800rpm. Po dosiahnuti prevadzkovej teploty som stal na semaforoch par sekund tak boli okolo 1000rpm, co sa mi zdalo dost, potom som motor nechal dlhsie na volnobeh a za 1min padli z 1000 na cca 850-900rpm. Pri danej hodnote ak som zosliapol spojkovy pedal tak este padli na 750rpm. Neviem ake maju byt optacky podla vyrobcu a neviem ci toto skakanie od 750 do 1000rpm je spravne. Mate niekto podobnu skusenost. Dik za odpoved mao -
"-- skrytý --" 03.07.07 17:22
« Alu kola
citát misoo to dim2: po 800km nemozes cakat zlepsenie, to prichadza najskor po 5000km a napriklad ja pri takmer 20tisic km este stale pocitujem zlepsovanie !!Konec citátu.
A pokud to tak půjde plynule dál tak po 100tis.km z toho bude hotová raketa ( to byl samozřejmě vtip, doufám, že se na mě misoo nebude zlobit ) :-) :-) :-)
to ROMAN : Tady je pár odkazů na některé e-shopy . Já kupoval vloni na podzim zimní pneu u [odkaz] a naprostá spokojenost s cenou i s dodací lhůtou.
[odkaz]%20II%20[5/10… />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]%20disk
[odkaz]
-
misoo 03.07.07 12:14
« Re: 1.8 TDCi
antonio: ano ano, tesi ma ze mas taku spotrebu, ale este viac ma tesi, ze ju mam vyssiu lebo mam benzin a ta radost z jazdy, ten charakter, to je hotovy emental !! >:D
zdenekold: ten charakter plynoveho pedala mame vsetci, ono to trva kym sa motor dostane do otaciek, nemozes cakat ze ti tak rychlo vyletia hore. je to dane elektronikou, tazko to vysvetlit, ale elektronika to brzdi, ak by chceli hned vyletiet otacky tak by to robilo problemy atd, neviem presne, ale je to tak dobre ako to je. preto mozes pridavat plyt tak ako chces, elektronika ti prida aj tak len tolko kolko moze a je najefektivnejsie a najsetrnejsie k motoru.
dim2: po 800km nemozes cakat zlepsenie, to prichadza najskor po 5000km a napriklad ja pri takmer 20tisic km este stale pocitujem zlepsovanie !!
roman: najlacnejsie zatial stale na aaa-pneu.sk (kupoval som od nich uz par krat gumy a ziadny problem) -
"-- skrytý --" 02.07.07 22:36
« Alu kola
Zdravím. Jako budoucí uživatel nového Focusu (cca od září) stojím před problémem vybrat nějaké "zimáky + disky" a napadla mě alternativa nekupovat plecháče ale připlatit za nějaké levnější elektrony (6,5 x 16)a původní disky používat na zimu.Ta originál od Fordu mi přijdou za dost peněz. Má někdo nějaký osvědčený e-shop? Díky za rady. -
"-- skrytý --" 02.07.07 20:18
« Re: Demontáž zadních .....
Tiez som kupil potahy (mam C-maxa) ale predpokladam za uchytene zadnych opierok je identicke. Na tych tyckach (na jednej z nich, nepamatam ktorej) co su zasunute v zadnom sedadle je taky zarez do ktoreho je zasprajcovany taky drot, co nepusti tu opierku vyssie a teda sa neda vytiahnut z operadla. Staci strcit medzi ten drot a zarez v tej tycke opierky nejaky tenky pevny pliesok a opierka sa jednoduch vytiahne smerom von. Dnu to ide jednoducho zatlacenim, kedze zarez v tycke opierky je orientovany do jednej strany. Mnoho zdaru. -
"-- skrytý --" 02.07.07 18:34
« Demontáž zadních .....
Zdravím všechny na fokus-fóru,
potřeboval bych poradit jak vyndat zadní zádové opěrky u fokusu II. Zakoupil jsem potahy na sedadla a bojuju se zadními sedačkami. U fábie to nebyl problém, ale u fokusu jsem na ten fígl zatím nepříšel. Děkuji. -
"-- skrytý --" 02.07.07 18:32
« Demontáž zadních sedaček
Zdravím všechny na fokus-fóru,
potřeboval bych poradit jak vyndat zadní zádové opěrky u fokusu II. Zakoupil jsem potahy na sedadla a bojuju se zadními sedačkami. U fábie to nebyl problém, ale u fokusu jsem na ten fígl zatím nepříšel. Děkuji. -
"-- skrytý --" 02.07.07 13:43
« Re: mozno budete vediet..
miso no nebojim sa, ja im tam pekne vycistim mandle, ked nebudu chciet uznat ten tlmic. Ta hlucnost je vec subjektivna, ale aby autu s "najlepsim podvozkom v triede" po 800 km odisiel tlmic a pani v servise mi tvrdili, ze za to mozem ja, tak to teda nie ;-) -
"-- skrytý --" 02.07.07 11:49
« Re: Opět malý příspěvek ke spotřebě
Já mám zatím pocit, že se žádný tah nedostavuje nikdy :-) Jel jsem s tím ve čtyřech lidech a kde je těch 100 koní, fakt nevím....ale zase spotřebu to podle toho má , to jo !! :-)
Mám tam asi 800 km, bude to někdy lepší ???
Není tam nějaký režim na záběh , že se třeba po 1000 km stane zázrak a zatím že to jede na půl výkonu ??
No, tak nemyslim to v zlom, ale pisat takyto prispevok s takymito otazkami ohladom auta, ktore jazdi momentalne svoju druhu nadrz v zivote :-)
To ako keby si pisal, ze mas dvojmesacneho syna a on sa stale pokakava, ci sa to zlepsi :-O
No ktovie :-)
Asi mas benzin, myslim, ze sa to zlepsi, neboj a ten zaber plynu nesuvisi so stlaccenim pedalu, ale s tym, ako rychlo Ti stupaju otacky, je jedno, ako stlacis pedal (nejde o silny automat s kickdownom) ale zalezi na tom, ako rychlo sa riadiaca jednotka ,,nadychne" a motor zaberie...
A uprimne - ak si hladal auto, ktore budes mat plne nalozene a bude dynamicke a rychle, tak 100 koni pre auto, ktore prazdne vazi skoro 1,5 tony nie je asi otimalne riesenie...
Tych 100 HP moze spravit zihadlo mozno z mensieho auta ako je Fiesta, nie z Focusu v benzine.
Pri Tvojom najazde ale asi ne riesenie nie je, ako sa zmierit s kompromisom medzi fyzikou a hrubkou penazenky...