FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
-
"-- skrytý --" 04.07.07 20:21
« Re: kluce
No,já dostal jeden klíč s dálk.ovládáním a pak jeden obyčejný-náhradní a kněmu ještě proužek s kódem pro ev. dodělání duplikátů. Pokud ti dali jen jeden klíč, tak pravděpodobně zapomněli, což se asi klidně může stát. Mně třeba zapomněl dát dealer srevisní knížku ;-) . V každém připadě s novým vozem bys měl převzít klíče dva! Jinak věřím, že toto bude jediná nepříjemnost, kterou s novým autem budeš mít a přeji ti mnoho pohodových a šťastných kilometrů. -
"-- skrytý --" 04.07.07 17:40
« Zima
Čauky,kamarádi
Bude to tady coby dup a zima se nás bude ptát, co jsme dělali v létě 8-s .A tak bych se chtěl zeptat já vás . Jsou lepší zimní pneu širši nebo užší? Mám volit raději šířku 195 nebo 205? Na netu jsou na to trošku rozdílné názory.
Za odměnu nabízím pár zajímavých odkazů, které možná znáte, ale možná, že je pár jedinců, kteří je ještě neviděli. První bych nazval "Jak jezdí mistři" je to lahůdka a ten druhý "Když jde do tuhého" a to už není žádná prča (ale je tam hezká muzika ).
[odkaz]
[odkaz]
-
"-- skrytý --" 04.07.07 16:35
« Re: Opět malý příspěvek ke spotřebě
To Dim2:
Jasne :-)
Ja som len tak, ze na to, co s tym autom bude, musis este pockat tak tych 5-10 tisic km...
Pri malych najazdoch neviem, co to robi, ja mam na FFII 1,8TDCi kombi nieco cez 30 tisic (cca 50 tis. rocne) a sam som nepozoroval nejake vacsie zmeny s rastucim najazdom km, no najvacsie znizenie spotreby a chovania auta prislo az po tych 20 tisic km...
Teraz chodi jako drak...
No a dufam, ze ta pani co s ni bydlis nebude v tom aute vozit casto tych spominanych problematickych styroch chlapov ;-) -
"-- skrytý --" 04.07.07 13:25
« Re: Opět malý příspěvek ke spotřebě
>:D
No, tak nemyslim to v zlom, ale pisat takyto prispevok s takymito otazkami ohladom auta, ktore jazdi momentalne svoju druhu nadrz v zivote :-)
To ako keby si pisal, ze mas dvojmesacneho syna a on sa stale pokakava, ci sa to zlepsi :-O
No ktovie :-)
Asi mas benzin, myslim, ze sa to zlepsi, neboj a ten zaber plynu nesuvisi so stlaccenim pedalu, ale s tym, ako rychlo Ti stupaju otacky, je jedno, ako stlacis pedal (nejde o silny automat s kickdownom) ale zalezi na tom, ako rychlo sa riadiaca jednotka ,,nadychne" a motor zaberie...
A uprimne - ak si hladal auto, ktore budes mat plne nalozene a bude dynamicke a rychle, tak 100 koni pre auto, ktore prazdne vazi skoro 1,5 tony nie je asi otimalne riesenie...
Tych 100 HP moze spravit zihadlo mozno z mensieho auta ako je Fiesta, nie z Focusu v benzine.
Pri Tvojom najazde ale asi ne riesenie nie je, ako sa zmierit s kompromisom medzi fyzikou a hrubkou penazenky... -
"-- skrytý --" 04.07.07 11:32
« FocusII 1.8 TDCI
Mám Ford focusII 1.8TDCI 85kw sport a sem spokojený!řezat sním zatáčky to je radost,v lesích se mnou chtěla závodit audi A4 a prohrálá!do každý zatáčky musela brzdit a ja naopak přidával a ve finále sem jí předjel.Jeto znát u toho sporu že to má tuší pružiny,ale nízký je to dost-někdy až moc,ale zase se to projeví vtěch zatáčkách tam to drží jak přibytý!ale mýslím že 2.0 TDCI sport by byl o dost lepší,ale taky dražší. -
"-- skrytý --" 04.07.07 11:30
« FocusII 1.8 TDCI
Mám Ford focusII 1.8TDCI 85kw sport a sem spokojený!řezat sním zatáčky to je radost,v lesích se mnou chtěla závodit audi A4 a prohrálá!do každý zatáčky musela brzdit a ja naopak přidával a ve finále sem jí předjel.Jeto znát u toho sporu že to má tuší pružiny,ale nízký je to dost-někdy až moc,ale zase se to projeví vtěch zatáčkách tam to drží jak přibytý!ale mýslím že 2.0 TDCI sport by byl o dost lepší,ale taky dražší. ;-) -
"-- skrytý --" 04.07.07 10:35
« Re: volnobezne otacky 1,6 74kW
Volnoběžné otáčky mohou občas kolísat, záleží to třeba na klimatizaci a pod, taky jde o emise, pokud vyhodnotí řídící jednotka že je potřeba volnoběh korigovat, tak to udělá. Pokud ti to nevyskakuje nějak moc, tak bych to neřešil............. -
"-- skrytý --" 04.07.07 08:41
« volnobezne otacky 1,6 74kW
Zdravim vsetkych,
mam taky maly problem. Mam fofoII 1,6 benzin 74kW, snazil som sa najst na nete ake maju byt volnobezne otacky ale nic konkretne som nenasiel. Ked nastartujem, motor a je este studeny, tak mi padnu otacky malo nad 750 odhadujem cca 800rpm. Po dosiahnuti prevadzkovej teploty som stal na semaforoch par sekund tak boli okolo 1000rpm, co sa mi zdalo dost, potom som motor nechal dlhsie na volnobeh a za 1min padli z 1000 na cca 850-900rpm. Pri danej hodnote ak som zosliapol spojkovy pedal tak este padli na 750rpm. Neviem ake maju byt optacky podla vyrobcu a neviem ci toto skakanie od 750 do 1000rpm je spravne. Mate niekto podobnu skusenost. Dik za odpoved mao -
"-- skrytý --" 03.07.07 17:22
« Alu kola
citát misoo to dim2: po 800km nemozes cakat zlepsenie, to prichadza najskor po 5000km a napriklad ja pri takmer 20tisic km este stale pocitujem zlepsovanie !!Konec citátu.
A pokud to tak půjde plynule dál tak po 100tis.km z toho bude hotová raketa ( to byl samozřejmě vtip, doufám, že se na mě misoo nebude zlobit ) :-) :-) :-)
to ROMAN : Tady je pár odkazů na některé e-shopy . Já kupoval vloni na podzim zimní pneu u [odkaz] a naprostá spokojenost s cenou i s dodací lhůtou.
[odkaz]%20II%20[5/10… />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]%20disk
[odkaz]
Taky se mi ozývá nepříjemné vrzání pokud mám staženou roletu v kufru (mám kombi). Pokud ji zatáhnu je to OK.