FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 11.07.07 11:46
« Re: Trochu na odlehčení
Focus má větší podvozek než Octávia.... ale subjektivně i objektivně je v Octávii II, hlavně vzadu, více místa.....jenže Octávia s výbavou na úrovni Focusu Combi, co jsme teď pořídil, je úplně jinde. A jako druhé auto je Focus ideální. Na stěhování mám Mondeo :-) -
"-- skrytý --" 11.07.07 09:08
« Re: Potahy, stierace a dobry servis
ine potahy nemam. auto uz jedny ma. naco si ich budem setrit, ked robotnikov nevozim a na spinavu robotu/vozenie psov mam ine auto. navyse tie velurove su prijemne na dotyk, nestudia v zime ako latkove.
odpoviem ti na stierace. original neviem kto vyraba, tie mi vydrzali rok. potom som v ramci setrenia vymenil iba gumicky, ale funoval som tak iba cez zimu. teraz som kupil bosch, tusim twin aero... stieraju fantasticky. -
"-- skrytý --" 10.07.07 23:10
« Potahy, stierace a dobry servis
Zdravim vsetkych,
zhanam kvalitne textilne potahy do Focusu 2 (hatchback, trend). Ma prosim Vas niekto nejake dobre referencie? Jedine potahy ktore ma zaujali su zo stranok autopotahy.sk, je tam vsak prilis malo informacii, okrem toho by som ich rad niekde videl nazivo podla moznosti alebo aspon na ne dostal odporucanie. Bol som vo Forde v Presove, neochota predavaca ma odradila pytat si dalsie info ohladom tych, ktore distribuje Ford. Asi mesiac byvam v Poprade, obcasne chodim do Bratislavy, ak mate dobru skusenost s nejakym predajcom rad ho navstivim aj ja.
Tiez zhanam dobre stierace, vyzera to tak ze frcia Bosch a Valeo, nemam vsak ziadne skusenosti ani s jednymi. Viete mi nejake odporucit?
A posledna vec je, ze zhanam referencie na dobry autoservis v okoli Popradu. Ak mate s nejakym pozitivnu skusenost, poprosim o tip.
Dakujem za rady. -
"-- skrytý --" 10.07.07 19:09
« Re: Trochu na odlehčení
Nic ve zlým, ale přece jen by asi bylo férovější srovnávat vnitř.prostor Focuse spíše s "Oktávkou". Fábie je trošku jinde. Ale možná se mýlím. ;-)
Jo a pro pořádek - adjektivum znamená opravdu přídavné jméno, ale autor příspěvku měl na mysli asi aditivum.Mýliti se je lidské. :-)
P.S. Při přebírání vozu mi prodejce řekl, že do nádrže mám dávat Natural 95, že to v pohodě stačí (mám 1.6 74kw) , a pokud možno vyvarovat se méně známých prodejců. Tankuju tudíž u Slovnaftu nebo u Benziny (ono u nás poblíž nic jinýho není) a zatím bez problémů. -
"-- skrytý --" 10.07.07 17:43
« Trochu na odlehčení
Jednak musím prohlásit, že minulý týden byl pro mě "černým", protože když jsem se ptal manželky, které auto si bere, tak prohlásila, že Fokuse, bo si jako řidička na něho zvykla a Felda je "tank". Tudíž mám po ptákách. :-(
Druhá historka: několikrát jsem psal, že v posledním kole výběru byl Focus kombi a Fabia 1.4 kombi. Asi tím rozhodujícím závažíčkem na misce vah byl vnitřní prostor, proto jsem koupil Forda. Teď jsem jel s kolegou ve Fábii a po nasednutí se rozhlížím a říkám si. "No, v nouzi by to taky šlo". Poté, co do mě kolega asi na 2 km 3x štrejchnul loktem při řazení (a to jsme oba dva celkem normální chlapi, nic moc váha) a potom občas taky, tak jsem doma prohlásil - zlatý Fokus. Tu cestu do Itálie si vedle manželky ve fábii moc neumím představit. ;-) -
"-- skrytý --" 10.07.07 15:07
« Re: 99 a 100 oktanovy benzin.
Každý novší motor vie vďaka riadiacej jednotke rozoznať kvalitnejší benzín, avšak rozdiel je minimálny a za tie peniaze sa to tebe neoplatí. Rozdiel takmer nespoznáš.
Oplatí sa občas vyprázdniť nádrž natankovať buď benzín v-power od shellu alebo do benzínu pridať adjektíva a jazdiť dve-tri nádrže na prečistenie motora.
Najväčšia hlúposť je miešanie benzínu keď si niekto povie že do pol nádrže 95ky načapuje ďalšiu polku 98čky tam už rozdiel naozaj nieje iba vietor v peňaženke. -
"-- skrytý --" 09.07.07 20:17
« Re: 99 a 100 oktanovy benzin.
no, vykon motoru sa zvysenim oktanu zvysi. ved 2,5 l 5valec od volva vo FocuseII ST je toho dokazom. bezne frci pod 95oktanom 225 koni, natankuj 98cku a mas o 12 koni viac. ...citali ste slova automobilky...
btw. tieto roznooktanove benziny, a vselijake evo, v-power... a ine superturbospecial su odjakziva naplnom mnohych diskusii. a tiez nielen zvysenie vykonu - ozivenie v nizsich otackach, ale aj problematika nizsej spotreby.
-
Moik 09.07.07 12:22
« Re: 99 a 100 oktanovy benzin.
100okt. benzín nehoří líp, jen se vznítí až za vyššího tlaku. Letadla lítají na asi 80okt. benzín. Výkon motoru se zvýšením oktanu nezmění. Jak psal Sranki, motory s vyšším kompresním poměrem vyšší oktan. číslo u benzínu využijí. Nejlíp to bylo vidět na staré Š120 a Š120GLS, obyč 120 měla nižší kompresní poměr, nižší výkon a tankovala speciál (myslím že 91okt.) 120GLS měly vyšší KP, vyšší výkon a jezdila na SUPER (kolik oktanů? 95?) -
Sranki 09.07.07 10:47
« Re: 99 a 100 oktanovy benzin.
Bezsirny benzin neexistuje, existuje nafta s nizkym obsahom siry. U benzinu ziadna sira nie je, pretoze je to lahsia frakcia ropy ako nafta.
Otazka tankovania vysokooktanovych benzinov je stara ako auto samo ;-) Ak ti vyrobca nepredpisuje 98 tak nemas absolutne ziadny vyznam taknovat taky benzin. To iste sa tyka premenliveho casovania ventilov - to s tym nema nic spolocne. Ide predovsetkym o kompresny pomer. Vysoky kompresny pomer znamena vacsiu pravdepodobnost detonacneho spalovania pri vysokom zatazeni. Tankuj co mas napisane v navode na uzivanie, obcas V-power 95. Nic viac pre svoj motor nemozes v tomto ohlade urobit. Ak xces tankovat 98 tak mi tie prachy mozes rovno posielat na ucet - asi taky uzitok z toho budes mat >:D -
"-- skrytý --" 08.07.07 22:55
« Benzín
Rada, že se má občas natankovat 98 místo 95 je zcela nesmyslná u všech motorů s výjimkou Ti-vct, nebo jak se to píše. (Proměnlivé časování ventilů). Protože normální motor ty větší oktany nevyužije, nemá jak. Něco jiného je W-power ap. typy, kde je více aditiv, které dle výrobce rozpouští usazeniny a čistí tak spalovací prostor. Jestli je to pravda nebo obchodní trik nemohu posoudit.
O bezsírném benzínu nic nevím, takže k tomu se nevyjadřuji.