FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 06.08.07 10:24
« Kontrolka žhavících svíček
Zdravíčko všichni, na Focusu 1.8 TDCI se mi rozsvítila kontrolka žhavících svíček. Auto na dálnici reagovalo, tak že okamžitě začalo ztrácet výkon, měl jsem co dělat, abych se dostal na odstavný pruh, na 100 m jsem prakticky zastavil. Kontrolka stále svítila. Po vypnutí a zapnutí zapalování (cca po 20s) auto normálně nastartovalo a jelo dál, jako by nic. Následně byly vyměněny žhavící svíčky (měli najeto 60000 km). Jenže den po výměně se závada objevila znovu. Nemáte někdo radu nebo zkušenosti s podobným problémem? -
"-- skrytý --" 06.08.07 08:45
« Re: škrábanec
ano maju, stoji to tusim na slovensku nejakych cca 300Sk, mozno uz aj menej. a nie su to vyslovene fixky ale kombinacia farba + lak (v oboch "amplukach" su aj stetce), nie je to teda suchy sposob (tvrda fixka), ale normalna farba + lak. som tym aj korigoval pred casom hlboku ryhu po obideni auta klucom je to sice pracne, ale podarilo sa -
"-- skrytý --" 05.08.07 19:56
« Re: 1,6 TDCi (80kW)
Turbo pískat neslyším . Jen při nastartovaném motoru , když běží na volnoběh a stojíš vedle auta , tak malé pískání slyšíš ( ale to nemá nic společného s turbem ). Jinak motor je ale super . Nikdy jsem nebyl moc příznivcem nafťáků - tohle je můj první - a musím říct, že je to opravdu super jízda :-) . -
"-- skrytý --" 05.08.07 17:15
« 1,6 TDCi (80kW)
Zdravím ,
při vypínaní zapalování ( zhasnutí motoru ) jsou vždy cítít vibrace od motoru - auto se jakoby zachvěje. Jaké máte zkušenosti s tímhle stavem u tohoto motoru vy ? Děkuji za odpovědi . Jinak s autem jsem nadmíru spokojen - kupováno ojeté (35 000 km ) ve výbavě Sport - jízdní vlastnosti ( jak už tady bylo několikrát publikováno ) jsou opravdu skvělé . -
lulipin 04.08.07 19:49
« Re: "Dusiaci sa " 1,6 TDCi
já měl podobnou zkušenost minulý týden v chorvatsku ale myslím, že to bylo naftou, okolo 1700 otáček než nastoupilo turbo motor poskočil a vyprodukoval kastrólový zvuk, celkem bylo auto líné a otáčky nešly nahoru, vyřešilo to až se do oběhu dostala kvalitní nafta od shellu. Jo a když jsem kupoval auto tak nešlo turbo vůbec, mám stejný motor jako ty, nechal jsem ho dovézt z Německa. Ve fordovi mi vyměnili palivový filtr a auto jako vyměněné. Takže jestli jsi si jistý naftou tak zkus ten palivový filtr, má se sice podle forďáků měnit co 60 tis. km ale já po těchto zkušenostech budu asi vždy měnit zároveň z olejem. -
"-- skrytý --" 04.08.07 18:26
« "Dusiaci sa " 1,6 TDCi
Zdravim vsetkych. Vcera som s FoFo II, 1,6 TDCi 80 kW zazil jednu neprijemnu skusenost. Auto pocas jazdy uplne stratilo dynamiku (ako keby nefungovalo turbo) na dvojke, okolo 30 km/h pri snahe predbehnut traktor zacalo trhat a poskakovat ako pri rozjazde v autoskole... mal som pocit, ze sa motor dusi... otacky podla otackomera poskakovali (a to doslova) v tom case okolo 1600... Obdobne tomu bolo aj na trojke a stvorke, problemy som zaznamenal v rozsahu 1600 - 2000.
Dovtedy som sa s niecom podobnym nestretol. Pri spiatocnej ceste bolo auto uplne v pohode, ako keby sa nic nebolo stalo.
Naftou to nebolo, kolega tankoval rovnaku naftu na rovnakej pumpe a nemal ziadne problemy....
Stretol sa niekto z vas s niecim podobnym? Predpokladam, ze zblba elektronika, mozno riadiaca jednotka, mozno nieco ine, neviem...
Najviac ma vsak zaraza to, ze auto bolo pred cca 2 tyzdnami na garancnej prehliadke.... zacinam mat pocit, ze cim viac je auto v servise (kvoli nespravne vyvazenym kolesam) tym castejsie sa tam vracia.... -
"-- skrytý --" 04.08.07 15:00
« Re: Ako oklamat automatické svietenie.
Kondor, daj si tu namahu a popozeraj sa v historii tohto vlakna. Pisal som o tom rele niekolkokrat, mam ho, nepamatam si vsak presne uz to cislo... stalo vo forde 200 Sk, umiestnuje sa do poistkovej skrinky na poziciu c. 15. Ale pozriem sa v aute, kedze nie som taky lenivy... :-) a napisem znovu to cislo i poziciu.
A znovu ako funguje:
- iba(!) u aut vybavenych svetelnym senzorom
- bohuzial, startujes uz so zapnutymi svetlami
- svietia len stretavacie
- predne a zadne obrysove svetla (parkovacky), osvetlenie palubnej dosky i zadne osvetlenie EČV sa zapne automaticky, ked senzor vyhodnoti sero alebo tmu (tunel tiez) -
"-- skrytý --" 03.08.07 20:14
« iné riešenie
kondor, viem že veľa ľudí, ktorí ani nemajú svetelný snímač si tam prirobili nejaké relé a majú to vyriešené.dokonca je to lepšie, lebo neštartujú s rozsvietenými svetlami (ako mi čo máme Automatické svetlá). Vie niekto, ako to presne technicky urobiť? Díky za to.
-
"-- skrytý --" 03.08.07 20:10
« snímač svetla
ahoj kondor!
snímač je na prednom skle v mieste spätného zrkadla-zvonku ho vidíš.je integrovaný spolu so snímačom dažďa.
Tiež som to chcel urobiť na trvalé svietenie - v jednom forde ponúkali, že odlepia zrkadlo, zalepia snímač a nalepia naspäť. V druhom Forde sa im zježili vlasy, keď som im to povedal!
podľa mňa stačí "cvaknúť" dvojlinku, ktorá ide k snímaču a spojiť ju čokoládkou :-) >:D -
"-- skrytý --" 03.08.07 12:55
« Ako oklamat automatické svietenie.
Ahojte, mám v aute možnosť pri svietení používať režim auto, je to parádna vecička, keďže v tomto režime sa svetlá pri naštartovaní samé zasvietia a pri vypnuti motora svetlá ešte chvíľu posvietia na cestu (follow me home) a potom zhasnú, má to však jedno ALE, takto to funguje iba v šere a v tme. Samozrejme v tuneloch a v podzemnej garáži sa svetlá automaticky rozsvietia tiež a pri východe zase zhasnú, ak je vonku ešte svetlo. Ja už roky jezdím so zasvietenými svetlami aj počas dňa, aby ma bolo lepšie vidieť, takže režim auto nevyužívam a zakaždým svetlá zapínam a potom vypínam. Poraďte mi prosím, kde je to čidlo, ktoré monitoruje intenzitu svetla, napadlo ma, že ho jednoducho prelepím, prípadne odpojím a mám pokoj, svetlá sa budú zapínať aj vypínať v tomto režime vždy.
Takže diagnostika a potom sa uvidí.