FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 07.08.07 12:35
« odhlučnění motoru
Zdarvím po delsi dobe...
Mam jeden dotaz ohledne hlucnosti motoru...Nevim jak u vas ale my se zda ze 1,6 100k je celkem hlucny v mem FoFo...Kdyz se zatizi (slapu na plyn) tak je slyset ve vsech otackach..
A tak jsem si vzpomnel jak jsem na Fazol tak pred 10 lety lepil na vnitrni cast kapoty takovou protihorlavou a hlavne prithlukovou folii.
Tak me zajima jestli s tim nekod nemate zkusenosti..Mohlo by to pomoci - myslim ze Skoda to na vetsinu motoru v octavce montuje.
-
lulipin 06.08.07 14:39
« Re: Re: škrábanec
no asi jo, nějak si to už nepamatuji, ale vím jak mě v lakovně školili, že jaktože to nevím jestli nejsu náhodou blbý, tak jsem na fofíkovi taky hledal cosik podobného, aha vlastně mám ten štítek u spolujezce u noh, tam jsem nekoukl. >:D ale do fordu jsem napsal objednávku s VINem je to asi lepší. -
"-- skrytý --" 06.08.07 13:30
« Re: Re: škrábanec
hej, nechcu lebo su lenivi to hladat v katalogu, im je jednoduchsie natukat VIN kod a podla toho mu to vyhodi diely... hlavne, ze ked som to kupoval ja, tak som mu dal VIN kod a vyhodilo mu to, ze taka farba neexistuje :) ale o mesiac uz existovala. -
misoo 06.08.07 10:54
« stracanie vykonu
pozeram ze sa tu nahromadili prispevky so stracanim vykonu...
mal som podobnu situaciu, obcas akoby poklesli otacky akoby som prudko pustil plyn, pritom som na to sliapal, alebo som siel vyrovnane. bola to chyba sw pedalu. vo forde BA v ramci zaruky nahrali novy sw a odvtedy uz nic podobne. -
RobodCi 06.08.07 10:48
« Re: Kontrolka žhavících svíček
Ak sa za jazdy rozsvieti táto kontrolka /žhavenia/ znamená to prepnutie manažmentu motora do núdzového režimu.Tzn. že motor ide na pevne stanovené hodnoty v RJV/riad.jednotke vstrekovania/ - v pamäti porúch budeš mať záznam o poruche. Tie žhaviče nemali žiadnu závadu. Ak sa v priebehu činnosti motora v ktoromkoľvek režime vyskytne ktorákoľvek načítavaná veličina mimo rozmedzia/uloženého v poli charakteristík s ktorým sú všetky vstupné údaje neustále porovnávané/ určeného pre ňu v danom režime motora dochádza k prepnutiu do núdzového režimu signalizovaného rozsvietením kontrolky žeravenia na prístr.paneli.
Takže diagnostika a potom sa uvidí. -
"-- skrytý --" 06.08.07 10:24
« Kontrolka žhavících svíček
Zdravíčko všichni, na Focusu 1.8 TDCI se mi rozsvítila kontrolka žhavících svíček. Auto na dálnici reagovalo, tak že okamžitě začalo ztrácet výkon, měl jsem co dělat, abych se dostal na odstavný pruh, na 100 m jsem prakticky zastavil. Kontrolka stále svítila. Po vypnutí a zapnutí zapalování (cca po 20s) auto normálně nastartovalo a jelo dál, jako by nic. Následně byly vyměněny žhavící svíčky (měli najeto 60000 km). Jenže den po výměně se závada objevila znovu. Nemáte někdo radu nebo zkušenosti s podobným problémem? -
"-- skrytý --" 06.08.07 08:45
« Re: škrábanec
ano maju, stoji to tusim na slovensku nejakych cca 300Sk, mozno uz aj menej. a nie su to vyslovene fixky ale kombinacia farba + lak (v oboch "amplukach" su aj stetce), nie je to teda suchy sposob (tvrda fixka), ale normalna farba + lak. som tym aj korigoval pred casom hlboku ryhu po obideni auta klucom je to sice pracne, ale podarilo sa -
"-- skrytý --" 05.08.07 19:56
« Re: 1,6 TDCi (80kW)
Turbo pískat neslyším . Jen při nastartovaném motoru , když běží na volnoběh a stojíš vedle auta , tak malé pískání slyšíš ( ale to nemá nic společného s turbem ). Jinak motor je ale super . Nikdy jsem nebyl moc příznivcem nafťáků - tohle je můj první - a musím říct, že je to opravdu super jízda :-) . -
"-- skrytý --" 05.08.07 17:15
« 1,6 TDCi (80kW)
Zdravím ,
při vypínaní zapalování ( zhasnutí motoru ) jsou vždy cítít vibrace od motoru - auto se jakoby zachvěje. Jaké máte zkušenosti s tímhle stavem u tohoto motoru vy ? Děkuji za odpovědi . Jinak s autem jsem nadmíru spokojen - kupováno ojeté (35 000 km ) ve výbavě Sport - jízdní vlastnosti ( jak už tady bylo několikrát publikováno ) jsou opravdu skvělé . -
lulipin 04.08.07 19:49
« Re: "Dusiaci sa " 1,6 TDCi
já měl podobnou zkušenost minulý týden v chorvatsku ale myslím, že to bylo naftou, okolo 1700 otáček než nastoupilo turbo motor poskočil a vyprodukoval kastrólový zvuk, celkem bylo auto líné a otáčky nešly nahoru, vyřešilo to až se do oběhu dostala kvalitní nafta od shellu. Jo a když jsem kupoval auto tak nešlo turbo vůbec, mám stejný motor jako ty, nechal jsem ho dovézt z Německa. Ve fordovi mi vyměnili palivový filtr a auto jako vyměněné. Takže jestli jsi si jistý naftou tak zkus ten palivový filtr, má se sice podle forďáků měnit co 60 tis. km ale já po těchto zkušenostech budu asi vždy měnit zároveň z olejem.
s tadial to mam, je to samolepka. pri beznej jazde to pomaha len trochu, ale pri vyssich dialnicnych rychlostiach je to super. tam je posun hranice hluku cca o 20km/h (moj subj. nazor)