FORD FOCUS II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 14.08.07 08:42
« Re: Nový Focus
Tak Focusek už je doma :-). Bohužel jsem na nemocenske a než mi skončily vycházky stihl jsem ho jen převést z autosalonu domů, takže jsem najel tak 6 km a dneska si ho manželka vzala do prace. Prvni dojmy jsou super, zatim nic nevrže :-). Jen mi po přijezdu k baráku kapala před levým kolem voda, tak předpokládám že je to z klimy. Až se dostanu k autu,tak ho nafotim a dam na moje.auto.cz. -
"-- skrytý --" 14.08.07 00:31
« Re: predaj
johny_b_sk, zavisi to od toho, co chces od auta? aky ucel bude plnit? jazdit kratsie vzdialenosti? ber benzin. alebo chces mat silu a bezproblemovu jazdu i so styrmi osobami? tak diesel....
jednu motorizaciu mam doma, jednu v praci.
ta 1,6 ti-vct nie je zla, ale ako niekolkokrat spominal i misoo, i ostatni, je to taka zakladna motorizacia. spotreba sa mne ustalila az po 30.000 km. pri jazde na spotrebu sa do papierovych hodnot nezmestis. pri normlanej jazde i s vyuzitim akceleracie, dialnice, prip. rezkejsej jazde po okreskach (ved fofo podvozok! :-) rataj tak s 8 litrami maximalne.
diesel bude mat urcite nizsiu spotrebu, ale taktiez sa papierove hodnoty nedaju dosiahnut lavou zadnou. a tiez charakteristika je ina. pri cca 1600 otackach zacne motor zaberat a ide rad a rychlo do otacok, no ked na diesli preradujes na dvojku, benzin este tocis... a 1,6ti-vct a "vypalovanie karbonu" na tretom prevodom stupni od 4500 otacok do 6000 je celkom zaujimave...
keby bol v akcnej vybave 2litrovy benzin, beriem ten. -
"-- skrytý --" 13.08.07 17:02
« predaj
Môžte mi vysvetliť, prečo sa 1.6 tdci 80kw u nás ani v čechách nepredáva, ked v polsku a aj madarsku sa predava dokonca aj viac verzii. V madarsku dokonca aj bioetanol verzia.
V com sme horsi?
Dost ma to stve pretoze povodne som mal zaujem o tento motor a teraz sa uz dlhsie neviem rozhodnut ci 1,6ti-vct alebo 1,8tdci.
-
"-- skrytý --" 13.08.07 09:49
« Kvalita paliva
Zdravím všechny motoristy,
zeptám se Vás na zkušenosti s kvalitou paliva. Nechci zde dělat někomu reklamu, ale běžně čerpám natural 95 u Agipu. Nicméně nyní jsem vzal u jiné značkové pumpy,ale zdá se mi, že auto není tak ochotné jít do otáček. Jak je to možné, když se dá předpokládat, že neprodávají žádný šmejd? Nebo to je tím, že moje auto je zvyklé jen na ten Agip? :-) -
"-- skrytý --" 12.08.07 09:43
« 1.6-74kW (benzin) nebo 1.6-80kW (diesel) ??
Ahojte,
vím, že se tato otázka tady už řešila, ale já mám trošku jiné zadání:
Auto bude ojeté a pořizovací cena s benzinem nebo dieslem je stejná (FF II nebo C-Max).
Ročně najedem max.15000km a to jenom ve dvou+semtam nějaký náklad (50kg) - 1/3 město+1/3 okresky+1/3 dálnice vše v ČR.
Diesel 1,6(80kW) má asi o 2L menší spotřebu a nafta stojí asi o 2Kč méně než benzín (28Kč/L ku 30kč/L).
Dle mého propočtu jenom palivo u dieslu vyjde o 10 000Kč levněji.
Nikdo tady ještě přesně nevyčíslil servisní náklady benzín vs. diesel, ale určitě to nebude rozdíl 10t ročně.
Co vy na to??
Benzín nebo diesel??
-
"-- skrytý --" 08.08.07 13:17
« Re: odhlučnění motoru
thomson, podla mna uz jedno take odhlucnenie medzi motorm a interierom je. v priestore motora...
viac vytlmit by vsak pomohla odhlucnovacia hmota nalepena na karoseriu zvnutra, z interieru... ale to treba odstrojit palubnu dosku...tapacirung... -
"-- skrytý --" 08.08.07 12:12
« Re: odhlučnění motoru
hele nemohl bys sem pls dat nejake fotecky...celkem by me zajimalo jak to tam vypoada...ale v motoru je mista celkem dost, takze snad bez problemu...jo a nezkousel jsi to lepit i na stenu mezi motorem a kabinou...tam by to bylo podle me taky dost podstatne pro utiseni