FIAT CROMA

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.06.05  10:10

    « Re: Re: Re: CROMA a názorový spor

    af: Díky!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.06.05  09:50

    « Re: Re: CROMA a názorový spor

    Mitsi: Champion
    All: ale že si dáváte... :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.06.05  07:52

    « Re: CROMA a názorový spor

    Myslim ze treba povedat uplne jasne, ze tu sa nejedna o ziadny nazorovy spor. Na toto forum sa prihlasil clovek s nickom NIcKON, ktory bol uplne ucelovo vytvoreny len kvoli tejto debate. O tom svedci pocet jeho dovtedajsich prispevkov (nula).
    Hoci sa nam snazil predstierat, ze je fanusik FIATu, je jasne z toho co pise, ze klame. Hoci sa snazi tvarit objektivne, je jasne ze co sa tyka "dielenskej kvality spracovania" v Crome klame. Hoci sa snazi (mozno sa uz ani nesnazi) stale tvarit seriozne, je jasne ze bol prekuknuty. Takymto praktikam na forach sa hovori jasne "FLAME", ma to aj ine nazvy, zlozene zo skratiek anglickych slov, ako napriklad pospinit, zneistit, zahmlievat atd..
    Zislo by sa pana NIcKONa poucit co je to "netiquette" a hlavne by si mal uvedomit, ze nadavat niekomu do militantnych fanusikov ma len velmi slabu vahu, ked ten kto to hovori dokazatelne klame a podvadza.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 15.06.05  00:56

    « Bez nadpisu

    No sem to nestihl napsat...Hádat se s magicam byla blbost...No jo, když zž se to stalo nejde to vrátit...Ach jo , chich ouvej... >:D No každej máme někdy silnější i slabší okamžiky...Třeba fakt měl Nickona zdejší redakce jakýsi polotovar...Nevím...Už toho nechme...Se stejně na cromu těším..Budiž jim odpuštěno, že na Alfě teď nic nenašli, ačkoliv dali jen 8 bodů, přičemž passat měl zcela jistě bodů min. 9 (ne-li) 10. Ale na to sme si přece už zvykli, tak co se rozčilovat...Ciao :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.06.05  22:46

    « Re: CROMA a názorový spor

    NIcKON:
    "Děkuji, velmi názorně jste předvedl, jakým způsobem reaguje typický militantní fanoušek. Jistě chápete, že na vaše urážky nebudu reagovat a nebudu se s Vámi ani pouštět do diskuze, protože Vámi pohrdám."
    Obávám se, že chápu naprosto přesně. Diskutovat se mnou opravdu nemůžeš, a to ani náhodou. Ne proto, že jak píšeš, jsem "militantní fanoušek" (najdi si ve slovníku cizích slov význam slova "militantní", abys jej nepoužíval takto hloupě), ale proto, že víš o autech kulový. Svoji neznalost nenazývej pohrdáním, význam tohoto slova je zcela jiný. A co kdybychom se představili? Já jsem Roman Řezníček, bývalý konstruktér AZNP Škoda Kvasiny, soutěžní jezdec a technický redaktor časopisu AutoTIP. :?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.06.05  18:25

    « CROMA a názorový spor

    to: NIcKON
    je velký omyl, že bych ti cokoli podsouval, vyjádřil jsem svůj názor, jak tvůj článek na mě působil. Pocit, že každý z nás píšeme o něčem úplně jiném a jestliže píšeme o stejné Cromě, tak pak já i moje lepší polovička jsme skutečně slepí a nesvéprávní, jelikož nic z toho, co jsi popisoval jsme ani na jedné Cromě nenašli. Toto považuji za svobodné vyjádření názoru a žádné podsouvání. Pokud to tak vnímáš, pak skutečně nemáš pojem o svobodném názoru. To bych pak mohl napsat přesně to samé o tvém příspěvku. Svůj názor jsem vyjádřil větou:
    "...buď jsi neseděl v Cromě, ale někde opsal postřehy z médií nebo my jsme totálně slepí a zbaveni svéprávnosti..."
    protože tvůj názor na mě tak působil a podle ohlasů i na ostatní. Byl příliš podobný známým obratům od již zmiňovaných odborníků & spol. z médií. Nemám rozhodně potřebu zametat před svým prahem. Aby se nedalo říct, že jsem neobjektivní a zaujatý navrhuji:
    Až půjdu opět na prohlídku Cromy, pojď se mnou. Napíšeme společný článek a pak každý za sebe "ze své strany barikády". Tím bude zaručeno, že mluvíme o stejném voze, společně vydáme objektivní náhled na vůz a pak subjektivní.
    To si myslím, že je férová nabídka 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.06.05  16:25

    « Re: Re:

    To af: Prosím o uvedení značky svíček!
    (Sestra má ve Stilu 1,6 MW NGK.)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.06.05  15:48

    « Re: Re: Re: Croma - osobní zkušenost

    Vážený Beavere,
    Tebe militantním fanouškem nenazývám, avšak s někým, kdo mě takovýmto způsobem uráží, opravdu diskutovat nebudu. Ostatně jak bych také mohl? Mám mu vyvracet jeho urážky? A jestli skutečně vyjádřil postoje vás, fanoušků, tak mezi "fanoušky" asi skutečně nemám co dělat.
    Oháníš se právem na svobodné vyjádření názoru, ale přitom ty sám mi vnucuješ a podsouváš svoje stanoviska; cituji:
    "...buď jsi neseděl v Cromě, ale někde opsal postřehy z médií nebo my jsme totálně slepí a zbaveni svéprávnosti..."
    V Cromě jsem seděl, dokonce jsem ji i řídil, postřehy z médií jsem neopsal, takže jen proto vás podle Tebe prohlašuju za slepé a nesvéprávné? Takže než mě znovu začneš napadat, že neumím diskutovat, zameť si před vlastním prahem a nikoho, koho vůbec neznáš, nezahrnuj mezi "rádobyodborníky". Ostatně já si svoje stanoviska na jiných místech téhle emotivní diskuze hájím, stačí pořádně číst.
    Hezký den.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.06.05  15:33

    « NIcKON versus FIAT & fan

    Vážený NIcKONe,
    pokud jsi četl můj příspěvek, jistě mě nemůžeš nazvat militantním fanouškem Fiatu. Přiznávám, mám Italy rád, jak auta tak lidi.
    Vyrazili jsme s lepší polovičkou na předváděčku Cromy s jasně daným cílem. Potvrdit nebo vyvrátit tvé postřehy. Závěr jsi si mohl přečíst => buď jsi neseděl v Cromě, ale někde opsal postřehy z médií nebo my jsme totálně slepí a zbaveni svéprávnosti. Můžeme celou akci doložit fotkama a to, co se nám nelíbilo jsme napsali a také řekli prodejci ihned na místě. Nepatříme k médiím ani Cromu nebudeme kupovat, ale bylo nám dopřáno doslova cokoliv v rámci prohlídky vozu. Něco jsme našli (vždycky se něco najde), ale my v Cromě fyzicky byli, jeli v ní a já ji řídil. Magic pouze, pravda velmi nevybíravě, ale vcelku trefně, popsal postoje nás fanoušků. A jestli opravdu nehodláš debatovat jenom proto, že někdo je prudší povahy a má plné zuby všech těch znalců i rádobyznalců, je to velká škoda, jelikož jsi nepochopil to základní všech fór na světě = vyjádřit svůj názor a reagovat na názory ostatních. Když se ti zdají hrubé, použij argumenty, které můžeš doložit a neutíkej zbaběle od diskuzního stolu, skrývajíc se za slušnost.
    Můj příspěvek o Cromě je psán tak, aby i ti, co tuto možnost neměli a možná ani mít nebudou, pochopili, že Croma je Fiat, který směřuje vysoko a kvalita se stále zvyšuje.
    Jsme pozváni na další prohlídku zhruba za měsíc, a buď si jistý, že napíši další článeček a určitě v něm bude více postřehů a i těch negativních (viz. motor z Opelu)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.06.05  15:05

    « Re: Re: Croma - osobní zkušenost

    S tím automatickým zamykáním máte možná pravdu, na přečtení manuálu skutečně nedošlo. Ale netvrdil jsem, že to nejde, jen že to Croma nedělá.
    Při parkování působily největší problémy hlavně velmi dlouhé oba převisy. Nesouhlasím s tvrzením, že ze všech současných aut je vidět při parkování špatně, z mnoha hatchbacků nebo kombi s velkým zadním oknem je naopak vidět docela dobře. Z Cromy ale ne, zejména kvůli "bábovkovému" tvaru karoserie.
    S nastavením rádia jsem si pohrál, takže špatným nastavením to opravdu nebylo. Ad rozložení tlačítek - to je subjektivní dojem, takže to asi nemá smysl řešit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.06.05  14:57

    « to: magic

    Děkuji, velmi názorně jste předvedl, jakým způsobem reaguje typický militantní fanoušek. Jistě chápete, že na vaše urážky nebudu reagovat a nebudu se s Vámi ani pouštět do diskuze, protože Vámi pohrdám.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.06.05  13:39

    « Re:

    No to víš... Akorát není důvod byt naštvaný na auto, to za to nemůže, ale na svíčky...
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 14.06.05  11:44

    « Bez nadpisu

    No tak to je na pohodu...Ale me by to nasralo strasne... :o
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.06.05  10:34

    « Re:

    Zpráva o stavu nepojízdného Stila, viz níže: ohnutý výfukový ventil, jak se rozpadla svíce, tak jím vyletěla ven, ventil se kousl a potkal se s pístem, ten naštěstí není zničený. Takže 4 nové ventily a jedeme dál... :(
  • 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 13.06.05  23:32

    « Bez nadpisu

    Nova Croma je celkom zaujimava. Prekvapila ma vsak cena, ktora je vyssia ako som ocakaval. Na drujeh strane vybava je slusna.
    Pochybujem, ze sa bude dobre predavat, ale uvidime.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.06.05  22:50

    « to Beaver2000

    Dík za skvělý popis Cromy. Dobře se to četlo. Už se těším až bude v Havířově. Také to zajdu vyluxovat. Jsem zvědav, jakou reklamu na to dá Fiat do televize nebo do novin... Byla by škoda neukázat takové auto. Myslím, že i propagace stila, nebo fiatu obecně trochu pokulhává. Že se v anglii objevila nová fábia, tak o tom se píše všude. Ale, že na trh jde Croma, tak to snad víme jen my?!
    Ať nám to jezdí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.06.05  21:24

    « Croma

    Take jsem si prolezl a projel se v Crome a podle me je to auto fakt hodne doby. Design se mi moc libi, trochu do Lancie, vynikajici dojem z materialu a skvely pocit ze svezeni. Rozhodne je Croma adept na moje pristi auto, nejradeji Multijet 140k s automatem.
  • « 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 11.06.05  11:22

    « Re: CROMA ve FIAT IMOFA dnes!

    Tak sem rád, že spokojenost :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.06.05  23:13

    « CROMA ve FIAT IMOFA dnes!

    to: ALL
    omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale musel jsem kapánek vychladnout :P a taky pracovní povinnosti :-( .
    Dnes jsem strávil téměř tři hodiny s Cromou
    Byli jsme s manželkou pozváni na předváděčku Cromy, přišli jsme něco po deváté, v autosalonu dvě nablýskané krasavice, písková okr a tmavě šedá, obě v metle. Nebyli jsme první, už tam byl jeden člověk na jízdu. V rámci dobrých vztahů jsme jen okukovali, pak nám to ale nedalo a (s dovolením) tu pískovou jsme prolezli od předního až po zadní nárazník. Nešli jsme po motorizaci a nějaké výbavě (i když taky), šlo nám hlavně o NIcKONem zmiňované nedostatky v provedení atd. Šedá odjela a my jsme doslova luxovali tu druhou. Plasty, provedení, lak, ovládací prvky, detaily po kterých jdou kritici z médií.
    První dojmy:
    exteriér:
    robustní solidní vůz s elegancí Itala. Prohlídka kvality laku dopadla negativně, nenašel jsem žádnou chybu na velkých plochách, ani v záhybech u světel, oken, dveří, kapoty i kufru => lak ve vysoké kvalitě. Celou linii karoserie podtrhávaly 215 R17 ALU, které dávaly jasně najevo, že nejde o žádný laciný vůz, který by si chtěl hrát na pořádné auto. Chrom nad žebrováním čelní masky jen umocňuje celkový dojem - decentní solidnost.
    interiér:
    prolezli jsme celou palubní desku, středový panel, tunel mezi sedadly, vše ve vysoké kvalitě zpracování. Abych jen nechválil, našel jsem drobnost, která mi nebyla po chuti - výdechy ventilace pod čelním oknem měly trochu volné rámečky, to bylo ale vše. Ovládací prvky i budíky s kontrolkama obdobné jako ve Stilu, drobné změny v cejchování tacho a ot-metru, chromované rámečky, tady mohli Italové trochu přidat.
    Sezení velmi pohodlné, seřízení sedadla i volantu snadné a rychlé. Všude prostor, vzdušnost a pocit bezpečí. Na zadních sedadlech v pohodě místo i pro mě (měřím 191cm), ženská by si tam mohla přehazovat nožku přes nožku bez dloubance kolenem či kotníkem do sedadla před ní. Manželka ocenila protisluneční clony-roletky na bočních sklech zadních dveří. Kufr byl trošku zklamáním. Je to dáno tím, že mám Stilo MW. Kufr je sice prostorný i skladný (po sklopení zadních sedadel je místa dost), ale nákladová hrana je opravdu vysoko (zvláště pro ženy do 170cm) a pokud není dvojité dno (v této výbavě bylo, jinak příplatek 3000,-Kč) je velký schodek zpět dolů. A po sklopení zadních sedadel nevznikne rovina jako v MW, je tam opět schodek, dobře krytý, ale je tam. A ještě jedna maličkost, na pátých dveřích jsou sice zevnitř prohlubně na uchopení při zavírání, chybí tam však to látkové madlo, na které by dosáhli i ti méně vzrostlí. Vzhledem k tomu, že Croma je určena spíše pro reprezentační a managerské účely, tyto drobné nedostatky jsme velkoryse odpustili >:D
    Jedinou věc, kterou bych Italům vytkl je absence horní schránky v palubní desce. Kdo má Stilo se stereoklimou, tak ten šuplík má chlazený a jeho velikost odpovídá láhvi sektu >:D Spodní schránka je v Cromě pochopiteně napojena na klimu a ty flašky se tam vejdou dvě >:D , ale zase není kam dát ty ostatní krámy, co máme všichni v autě >:D . Opěrka mezi předními sedadly je standardním vybavením a je pohodlná, mohou se o ni opírat oba dva současně. Celkový dojem z interiéru - pohodlí a bezpečí.
    Jedeme s Cromou
    Tmavě šedá krasavice je ovšem něco jiného - 1.9 Multijet Emotion 150HP automat 6speed. Uvnitř pohodlí hraničící s luxusem, výbava v "plné palbě", prostě paráda. Vyjíždíme do ruchu Prahy, zatím řídí prodejce, já jel s automatem naposledy před 6 lety. Prohlížím si palubní desku (nenacházím nic o čem psal NIcKON) a poslouchám instruktáž, ve voze kromě hovoru a ševelu klimy není nic slyšet. Vyjíždíme na dálnici. Multijet i automat dělají divy, nástupy jsou fantastické, velmi rychle máme 140. Přesedáme u pumpy. Vyjíždím s plnou automatikou, levá noha mi škube přesně v okamžiku, kdy automat řadí, Multijet je super, při rychlosti 170 má člověk dojem, že jede tak kolem stovky. Zkouším poloautomat, přepínám na něj za jízdy a pak jen ťuk nahoru, ťuk dolů, nemá to chybu, rozdíly poznáš akorát na otáčkoměru. V Cromě tichoučko a pohodlí, žena, která nemá ráda příliš ostrou jízdu nic nezpozorovala. Brzdy reagují spolehlivě a mají dost ostrý nástup, při opakovaném brždění nemůže být řeč o nějakém vadnutí (moc jsem brzdy ale netrápil) Vedení vozu je velmi dobré, řízení sympaticky tuhé při vyšších rychlostech, Croma se chová stabilně i při větších excesech, v zatáčkách je tvrdší než MW, ale jízdu po dlažbě zvládá s nadhledem aristokrata, který projíždí řadami poddaných. Jízda byla skvělá. :-!
    CROMA na nás udělala velmi dobrý dojem, je to jednička.
    Má pouze jednu jedinou podstatnou chybu, nemáme na ni >:D >:D >:D
    Závěrem: firma IMOFA opět nezklamala, dostali jsme spoustu propagačních materiálů (nejsme z médií a Cromu kupovat nebudeme) + CD Croma a pozvání: zastavte se kdykoliv, jsme tu pro vás
    (kameru jsme nechali doma, fotky budou v úterý, nemáme digitál)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.05  10:39

    « Re: Croma - osobní zkušenost

    S Cromou jsem ještě nejel, takže své poznatky směřuji na to, s čím se setkal.

    Ve městě se automaticky zamykám, pokud se auto zamyká samo (Croma to nedělá), tak to vítám.

    Dělá to Stilo i Idea, je nutné to nastavit (viz manuál). Základní nastavení je "nezamykat". Chápu, že předváděcí jízdu člověk netráví čtením manuálů, ale pak, když o něčem nevím, tak o tom nepíšu.

    Hrozné je taky parkování - vůbec jsem nevěděl, kde mi končí auto, parkovací asistent se nekonal

    Poslední auto, u kterého jsem jasně viděl, kde končí, byla Škoda 130 GL a Volga GAZ 24. Parkovací asistent (4 prvkový, "pípací") na Ideu je za 5000 Kč, na Cromu je za 10 000 Kč (Emotion v základu). S výhledem dozadu jsou na tom v podstatě všechna nová auta stejně a podívej se na jiné automobilky, kolik za asistent chtějí (Opel Meriva - 15 000 Kč za stejné řešení jako u Idey). Nabídka od Fiatu mi přijde kulantní.

    A speciálně se mi nelíbilo rádio - sice je v základním provedení s CD a tuším šesti reproduktory, ale hrálo jak z plechovky a v testovaném kuse odmítalo načíst jakékoliv CD a byl jsem odkázaný jen na rádio, které normálně téměř neposlouchám. Samotné rádio je navíc hodně nepodařená změť ošklivých nepřesných tlačítek a vůbec se do elegantní palubovky nehodí.

    Nezdá se mi to. Je to stejné rádio, jaké je v Idee, Lancii Muse (pouze jinak upravená maska), výroba Blaupunkt. Pokud odmítalo číst CD, šlo o vadný kus (nebyla ta CD s MP3?), zvuk jako z plechovky, nevím (nebyly naladěny střední vlny, nebyl prasácky nastavený ekvalizér?). Pochybuji, že by v Cromě byly horší repráky než v Idee, ale "z plechovky" to rozhodně nezní. Kdo chce HiFi, může za 10 000 Kč (což mi za subwoofer + 8 repro nepřijde tak moc).
    Nesouhlasím se "změtí" ošklivých nepřesných tlačítek. Tlačítka jsou dost velká, dobře se a podle mě mají logické členění, rádio dost dobře využívá montážní výšku dvou ISO pozic - na rozdíl třeba od Merivy, kde na rádiu jsou obrovská samostatná tlačítka na příplatkové prvky výbavy (changer, board computer), ale předvolby na rádiu jsou prťavé. Ergomomie ovládání rádia u Fiatu (viz [odkaz] je podle mě daleko lépe vyřešena než u Merivy ([odkaz] displej je u Opelu samostatně)
    Jestli se toto rádio nehodí do interiéru Cromu, nevím, neviděl jsem to na živo. Na fotkám mi to špatné nepřijde. Ale to je věc vkusu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…