FIAT CROMA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
modus ponens 30.05.05 20:14
« testy
Nechapem, co sa tak vsetci rozculujete. Politika VW koncernu je dlhe roky znama a okrem toho aj logicka. Co ine im ostava, ked chcu predavat svoje drahsie (a pravdepodobne aj horsie) auto? Treba to brat ako pokus o vtip v inak nezazivnej spleti otrepanych fraz. :-)
Na druhej strane, budme radi, ze podobne predaje ako Skoda/VW nema spominany Fiat/Toyota/Mazda a pod. Akonahle sa tak stane, verim tomu, ze sa situacia otoci, nasi oblubeni vyrobcovia spohodlneju/zleniveju (staci sa pozriet na pristup Renaultu/Peugeotu k hojne sa rozmnozenym zakaznikom) a bude to len na nasu skodu. Hmm? ;-)
Drzim Crome palce, aby sa jej podaril aspon taky vykon ako Stilu vo svojej triede. -
matuS 30.05.05 18:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Croma
O 2.2 se zmiňovat nebudu, je to totální mrtvola a dost dobře nechápu, proč si sakra vybrali k testu tento motor, když je jasné, že většina prodejů bude právě JTD 16V
lebo je to spickovy motor.
a to ze je spickovy motor smejd je problem talianov. za toto by som redaktorov nevinil.
cisto mestska jazda ich vysla na 13 litrov. klamu?
taku spotrebu mam s 3litrovym motorom ktory ma o 60koni viac a automaticku prevodovku.
preco tam radsej nedali alfacku 2.5 v6 alebo 2.0 v6 turbo.. -
wolff 30.05.05 17:50
« wolff
Páni redaktoři a autoři testu Fiat Croma. Prosím Vás. Ukažte mi, kde je v Cromě špatné slícování. Na Vašich stránkách máte mnoho fotek, pečlivě sem je všechny prošel, ale špatné slícování (jako např. u VW Golf V), nebo světla jako ze SEATU a nebo divně umístěný tlačítko výstražných světel sem nenašel. Tlačítka jsou evidentně všechny v přímém dosahu ruky řidiče, takže o špatné ergonomii nemůže být řeč, ačkoliv uznávám, že rozmístění prvků (je jich totiž mnohem víc) je jiné než u Škody Octavia, či Superb, či VW Passat, tudíž to byl pro Vás zjevně nezvyk. Mimochodem 4-prvková zadní náprava u VW je opravdu geniální (co sem měl starou mazdičku, tak ta to měla před 15 lety...), takže opět jste předvedli výkon hodný Oscara. Nedivil bych se, kdyby jste zkrachovali, ne kvůli tomu, že by se Vám nechtělo pracovat, ale kvůli tomu, že Vám už nikdo nepujčí na test auto. Pak už Vás ani VW nebude živit, protože Vás nebude potřebovat. S pozdravem WOLFF..... -
« Re: Re: Re: Re: Croma
Tak teď trochu reality, s Cromou jsem jezdil minulý týden, s verzí 2.2 v automatu a 150 Ps JTD se šestikvaltem. O 2.2 se zmiňovat nebudu, je to totální mrtvola a dost dobře nechápu, proč si sakra vybrali k testu tento motor, když je jasné, že většina prodejů bude právě JTD 16V. Snad aby tomu autu bylo možno co nejvíc vytknout. JTD 16V je velmi příjemné a auto velmi svižné. No a teď ke zpracování, vím, že mám trochu jednostranný pohled, ale i tak, zpracování je špičkové, o nějakém nelícování nemůže být absolutně řeč, doporučuju u dealerů vyzkoušet, kdo neviděl neuvěří. Špičkově utlumený podvozek spolu s výborným interierem, kde ani při jízdě stovkou přes rozbité cesty nic neslyšíte. Stejnou trasu sem absolvoval s P 407 SW a ten má jízdní vlastnosti dost horší a navíc se na nerovnostech ozývaly nějaké pazvuky z prostoru kufru, nebo zadních sedadel, nevím přesně. Nechápu, co redaktoři AUTO CZ hodnotily, ale vzhledem k tomu, že nebylo uvedeno nic konkrétního, tak buď měli nějaké auto z předsérie, čemuž ovšem nevěřím, nebo prostě LŽOU, a tomu zase věřím... Sem se rozohnil, ale běžte si auto vyzkoušet a dáte mi zapravdu... -
"-- skrytý --" 30.05.05 15:03
« Re: Re: Croma
to: 1.6dynamic & ALL
Nedá mi to, abych se nepřidal. Páni redaktoři českých (možno aj slovenských) médií dělají vše proto, aby si o nich lidé (co přemýšlí) mysleli, že jsou placení jednou velkou evropskou firmou, která musí prosazovat své výrobky stůj co stůj. Už mě tím vážně se... >:-[] Teď je to New Croma, předtím to bylo Stilo atd. Prostě, když přijde Fiat nebo někdo s něčím co VW nepovažuje za vhodné pro svého zákazníka (jeho výrobky to nemají, protože kdyby to měly, tak budou ještě dražší), potom všechny výrobky konkurence jsou sice "zajímavé a v něčem málo dobré", ale oni jsou přece nejlepší, bohužel lidé na tuto mediální metodu stále ještě slyší :-(
Novou Cromu jsem viděl jen na fotkách a na webu, super kára :!:
Ať nám Stila jezdí 8) -
« Re: Croma
Prave som si precital test Cromy tu na auto.cz a vazne neviem, zasnem nad tolkou ocividnou snahou o nadrzanie jednej strane ..
V autobilde hovorili o Crome ako o vynimocne kvalitnom aute, ktore sa kvalitou materialov a spracovanim skor hodi ako konkurent BMW5 a Mercedes E a nie ako konkurent Passata. Ale ceskym redaktorom sa spracovanie Fiata nepozdava, samozrejme nema na VW (koho ineho vsakze) a aj niektore materialy su "lacne". Znamku za dielenske spracovanie dostala 7, pricom Matiz (Spark) ma 8 a Passat 10. Skratka cesky test.
A dobra pikoska bola aj v stati aj o jazdnych vlasnostiach. Vraj Croma nema na VW a Ford s vyspelymi stvorprvkovymi napravami. Asi im "usiel" fakt, ze Ford a Fiat pouzivaju 5 prvkove napravy a VW len 4 prvkovu a realita je taka, ze jazdne vlastnosti Cromy (Opel Vectra, Saab 9-3) su daleko lepsie ako vlastnosti VW konkurencie .. -
"-- skrytý --" 26.05.05 10:49
« Re: Re: Re: nová Croma
Před 10 dny byl můj prodejce (Fiat Imofa) v I na předváděčce New Cromy. Podle něj, když všechno dobře půjde, tak bude v CZ představena kolem 10. června a v prodeji bude letos na podzim. Cena za benzin, tuším 2litr, má začínat na 690t Kč. To je info, které mám já.
Prezentace na netu je super, je to fakt velký Fiat a zase nabitý elektronikou a novinkama. Ohlasy jsou různé, je nominovám do soutěže nejkrásnější auto roku. Je ještě větší než Stilo MW a to není malé auto 8) -
"-- skrytý --" 26.05.05 08:49
« Re: Re: nová Croma
to r.c.:V Belgii bude v prodeji od 1.cervna.Videl jsem ji fakticky a musim rict, ze je to moc pekne auto.Nekde jsem uz cetl ceny pro CR myslim, ze zacinaji na 629 000kc-1,8 16V(bude az v lednu 2006) 649 000kc-1,9JTD 8V 689 000kc-1,9JTD 16V atd.Uz zaklad ma bohatou vybavu aut.klimu,7xairbag,CDMP3 atd.Jde jen o to zda aspon 2roky nepockat az se vychytaji mouchy.Preci jen, je to uplne novej model ;-) -
"-- skrytý --" 28.04.05 01:10
« Re: nová Croma
Údajně se má začít prodávat v červnu v Německu.
Dobrej webík je www.fiatcroma.com , fakt pěkně udělaný, verze, rozměry, parametry motorů, zrychlení.... Taky se mi Croma líbí, interiér vypadá velmi dobře, jsem zvědavej kolik bude stát u nás. Ideální bude asi nafta 1.9 150HP (0-100 za 9.6). Benzín 2.2 MPI je na tom trochu hůř - má 147HP (0-100 za 10.1). Nafta 2.4 200HP je jen v automatu (6 speed, sekvence,0-100 za 8.5), bude asi o dost dražší. -
« Re: Re: Re: Re: FIAT CROMA
mam pocit, ze uz od tej prvej generacie to je z casti pozinkovane... a to co nie je, tak to uz hrdzavie... zadne blatniky, podbehy... ale kasna ma az tak velmi netrapi, svagor karosar, a ten zvysok zatial uplne suhlasi... obrovske, dynamicke, s rozumnou spotrebou... ja zatial jazdim v priemere za 7.9 co pri 2.0 Turbo je slusne... a to mam 50% mesto... -
"-- skrytý --" 23.02.05 20:18
« Re: Re: Re: FIAT CROMA
Bejko : jestli mam byt strucny tak pozitiva jsou : vnitrni prostor i na zadnich sedadlech, velky kufr, vybava, slusny jizdni vlastnosti (zadni viceprvkova naprava), dobre naftovy motory, dynamika motoru 2.0T, cena nahradnich dilu.
Negativa : koroze (mimo pozinkovane verze, nikdy jsem nedokazal zjistit, odkdy Fiat mel pozinkovanou karoserii), motor 2,0 - spotreba + dynamika, interier, predni svetla.
Celkove je to fajn auto za rozumnou cenu. Druha generace je v mnoha smerech lepsi. -
« Re: Re: FIAT CROMA
Myslel som tak vseobecne s cromami... ale ja mam konkretne 2.0ie Turbo, rocnik 88, teraz 190 tis km. ma to krasnych 155 koni a ten pocit, ked zaberie turbo je uzasny... najazdil som zatial asi 5tis km a uplne v pohode... trochu na nej hrdzaveju blatniky, ale to je vseobecny problem crom...