Uprava motoru Škoda 120
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 02.03.05 08:49
« Re: Re:
Objevil jsem doma sešit A4 s nákresy úprav někdy z přelomu 70. a 80. let. Připadá mi to ovšem jako z "nouze ctnost": např. s "téčkovými" písty se vůbec nepočítá, jelikož prostě nebyly dostupné, stejně jako většina ostatních potřebných fajnových věciček... Všechny úpravy jsou navíc zjevně na úkor životnosti - jde víceméně o ubírání materiálu tam či onde. -
"-- skrytý --" 08.02.05 08:50
« Re:
Podívej se do annonce, občas se tam vyskytujou díly v rubrice veteráni závodní speciály - díly. Vyskytujou se docela často, protože Š 120 LS patřila k nejlevnějším soutěžním autům u nás a naprostá většina soutěžáků na ní začínala. 200 koní je samozřejmě nesmysl, nemáš šanci se dostat ani na půl, protože základní výkon je u těhle starejch aut uváděnej podle normy ISO, tzn. bez výfuku, vodní pumpy, sání, atd. Takže, musíš na tom motoru docela nechat nějakou tu desítku hodin, abys měl v reálu alespoň to, co fabrika tvrdí. Když se hodně budeš snažit, dostaneš se na cca 70-75 koní. Doporučuju ale spíš otor z Favorita 1.3, u áčkovýho motoru se dá dojít až ke stovce, fabrický béčka v Š 130 LR měly něco kolem 120-130 koní. A přesto se s tou šlupkou dokázal Láďa Křeček na rally San Remo 86 prorvat až do první desítky....jo, koně auto nedělaj!!! V osmdesátých letech na Škodovky byla dokumentace od Autoklubu Škoda, byly to tři sešity (motor, podvozek s brzdama, zbytek), stálo to tehdy asi 35,- Kčs jedna a objednávalo se to na dobírku. Měl jsem taky doma (byť jsme jezdili Žigula) a na vejšce jsem to potom půjčil. Takže mám prd. Zkus někoho z tý doby kontaktovat, třeba se mu to ještě válí doma.