Ford Mondeo 2.0TDCI + 2.0TDDI zkusenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 23.02.05 13:32
« Re: RE:RE:RE:
to patrikos:Plnej souhlas s tebou, mel jsem taky jeden problem(mam c-maxe 1,6TDCI a pri prudkem seslapnuti plynu se mi objevilo"engine system fault", kdyz jsem to vypnul a znova nastartoval tak bylo zase vse o.k.), ale jinak jsem s tim autem spokojen.Najeto 20000km a nic nevrze,dobra spotreba,komfort atd.Takze jeden problem mi nemuze zkazit celkovej nazor.Ted jedu na vymenu oleje, tak jsem zvedavej na co prijdou, cim to mohlo byt, ze sel motor do nouzoveho rezimu(max.3000rpm) :?: Cus Blazin -
"-- skrytý --" 23.02.05 11:56
« RE:RE:RE:
to matuS: Ano jsem spokojeny, nemam duvod nebyt, jedna zavada, ktera se vyskytla nemuze prevazit nad 48 tisici km ujetych bez problemu ve velkem komfortnim aute. Auto stalo bez dph 538tic Kč, vybava trend (automaticka klima,abs,6st.prev.,vse v elektrice,4xairbag...atd). Navic jezdim se spotrebou kolem 6,8l/100km. Soudim prece podle toho jak mi auto vyhovuje a me proste vyhovuje. -
« Re: nafta
Cuká mi to někdy když to ještě není úplně zahřáté. a to je teď v zimě skoro pořád. Ten stěrač je poněkud zvláštní, ale to už jsem si zvykl. Kdyby se odstranil aerodynamický sykot ve větších rychlostech, přidali by kontrolky mlhovek na palubku a vyřešili by mlžení předních oken přesně v rožku před zrcátky, tak už by to šlo :-) Neprodávají se na zimu nějaké dečky před chladič ?? :-) -
"-- skrytý --" 17.02.05 22:59
« nafta
Pří použítí adit. nafty Aral, Shell..je při akceleraci znát cukání.Nyní beru Agip a akcelerace OK bez cukání.
Další úlet Fordu je zvýšený volnoběh, v zimě Vás to může na sněhu potahat.Dále u stěračů po ostříknutí oken po určité době stěrač ještě jednou přejede a rozmázne špínu po okně.To by měli mit možnost u Fordu na přání zákazníka vypnout.
Najeto mám 90tkm -
« Citlivost na naftu !
Mě argument citlivosti na naftu ale nestačí. Motor by měl být schopen jezdit na to, co u pumpy dostane. Podle mě je to jen "neprůstřelná" výmluva . Mě u TDCI docela vadí hluk, nepravidelnost chodu......v zimě se to nemůže pořádně zahřát .Na druhou stranu jízdní vlastnosti skvělé....... -
"-- skrytý --" 16.02.05 08:27
« Re: co je to V-power Diesel?To:Petrs
V Nemecku je tato nafta bezne,jsou to nove produkty od roku 2004.Ta nafta ma vysoke cetanove cislo,barvu jako voda-je cira,vubec nepeni.Je to neco ,jako mezi benziny ten V-power.Aral ji oznacuje Ultimate Schell ji ma jako V-power diesel.Oproti klas.nafte je v SRN o 10centu(3kc)drazsi,a prave proto nebude u nas v prodeji(psal jsem dotaz na obe spolecnosti,navic Aral v CR konci).Fakt to jede super a motor je jeste tissi.Cus -
"-- skrytý --" 15.02.05 16:08
« Re:Diesel Aral Ultimate,Schell V-power Diesel
Tankuji do sveho C-maxe Ultimate od Aralu nebo v-power diesel od Schellu a je to hodne znat(mam motor 1,6TDCI).Bohuzel u nas tyto produkty nejsou(a nebudou)na trhu.Ale i tak je nafta od Aralu(ten bude bohuzel koncit v CR) a Schellu nejlepsi!!!!U tdcicek nesetrit a davat kvalitu,ten motor vam to vrati(spotrebou atd.)Cus -
"-- skrytý --" 14.02.05 16:54
« Bez nadpisu
Mám Mondeo Kombi od 11/03, TDCi, 115k, model už ale 2004. Zatím jediná závada, odešlo nějaký čidlo na vačce a zůstal jsem stát. Najeto teď 48000km, tankuju jen Shell a Aral, v servisu mě upozornili, že je motor citlivý na kvalitu nafty a nemá cenu kuli desetníku pokoušet problémy. Závěr: Maximální spokojenost ! >:D -
"-- skrytý --" 12.02.05 13:10
« Bez nadpisu
ZÁVADY NA TDCi 2.0:VÝMĚNA KOMPLETNÍHO VTŘIKOVÁNÍ (SIEMENS)-PO VÝMĚNĚ TO PROSAKOVALO OKOLO VSTŘÍKŮ-DALŠÍ OPRAVA,BRZDOVÝ VÁLEC-VÝMĚNA,ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA-VÝMĚNA,2xSPADLÁ HADICE TURBA-ODTAH DO SERVISU,ROZPADLÝ SILENBLOK-VÝMĚNA,MOTOREK SEDÁKU-VÝMĚNA,TEKOUCÍ NÁDRŽ,LANOVODY A PŘEVOD RUČNÍ BRZDY-VÝMĚNA,PŘEHRÁVÁNÍ SW xKRÁT. -
« Bez nadpisu
TDCi je urcite lepsi. Prece jenom je to uz common rail. Problemy muzou byt akorat z nekvalitni nafty. Je to hodne citlive na kvalitu, takze to chce jenom dobre znackove pumpy a neriskovat nekde v JZD na dvore.
Pokud muzu doporucit, zkus sehnat 2.0 TDCi s 6° prevodovkou.