Ford Mondeo 2.0TDCI + 2.0TDDI zkusenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 26.02.05 14:57
« Bez nadpisu
To Petr Blaha: Nepridal, mam Mondeo 2,0 TDCI 97kW/130BHP(brake horse power)/330 Nm (turboboost 350Nm) 4/2003 6kv. Jsem totalně spokojeny. 90000 km - tankuji Shell a nebo si pridavam vlastni aditivum od US firmy Stanadyne. Jediny garancni problem - povrzavani sedacky (mam 110 kg) se vyresilo promazanim. Letni spotreba 6,0l, zimni 6,6l. provoz Praha-dalnice-dlouhe cesty (Francie, Benelux, Spanelsko, UK, Italie). Mam kombika, v Madarsku jsem dosahoval 5,2 l. Muj vuz byl vyroben v Nemecku, jsem asi radsi nez kdyz v Belgii, Belgicani jsou divni. Motor v Mondeu je puvodni Ford "Puma Duratorq" ciste od Fordu se vstrikovanim Delphi. 2,0l motor v C-Maxu je motor PSA/Ford 100kW/136BHP/320-340Nm se vstrikovanim Siemens - uplne jiny motor. Jinak muj motor ani nevybruje ani nic dalsiho, tocit ho na 4 je opravdu radost, primerny dojezd 900-950 km. Zdravim (a coTy mas za vuz?) -
"-- skrytý --" 25.02.05 21:22
« Bez nadpisu
Nouzvý režim nebo spadnutí hadice od turba je bomba.Přidáváte při předjíždění a naráz vám to začne ubírat.Na dálnicí to ještě jde, ale při předjíždění na běžné silnici to může být při předjíždění smrtící zážitek, kdy už odtahovku budete potřebovat tak nanejvíš na vrak , pokud to vůbec přežijete.Ten nouzový režim se resetuje vypnutím a zapnutím zapalování.Hláška pro počítač zůstává.Hadice od turba je pro odtah.2002 to byl častější problém, jak najdete na německých forech.Prostě výrobci na nových vozech zkoušejí technologie v reálu.Jěště dobrý kameňák-na r.v. 2002 se sloupat během roku plastový potah na madlech dveří zevnitř.Prý to bylo bežné a po záruce to výrobce neřešil - ostuda - neostuda.V této cenové kategorii divný přistup.
Pro Blahu - servis v ZL -
"-- skrytý --" 25.02.05 14:06
« Bez nadpisu
to PavelKR5:V te M6 ma motor 2,0MZ-CD.Mel tri problemy.Silne vrzani(zvoneni) z pod palubky,takze vse rozebrali neco mu s tim provedli, ale rika , ze uz to neni ono,nez mu to zacalo delat.Pak zustal jednou stat,zniceho nic mu to chciplo a uz to nenatocil.Nasledoval odtah, postourali se(udajne resetovali SW) a zase jezdil.Ale asi za mesic na dalnici pri akceleraci mu to spadlo do tzv."nouzoveho rezimu" (motor tocil max.3000rpm).Takze znovu odtah a tentokrat nasedovala vymena ridici jednotky.Zatim dobry,ale na to, ze to ma 5mesicu tak byl rozcarovanej.Auto kupoval na zaklade testu Auto Bildu, kde konkretne s M6 2,0MZ-CD najezdili 100 000km a byli max.spokojeni!!!!Nemeli zadnej problem, a to se na ni stridalo vice ridicu!!!!Ale, jak rikam zalezi na danem kuse.Cus -
"-- skrytý --" 23.02.05 18:42
« Re: Kvalita je kvalita.
to RAFI007:Ja myslim ze idealni auto neexistuje.Tolik proklamovani japonci, no a ja mam kolegu, ten ma Mazdu 6 no a moc spokojen zrovna neni(uz byl vicekrat v servisu).Jak jsme se schodli, ani tak nezalezi na znacce ale na danem kusu.Nekdo ma stesti a vse klape a druhy ma stejne auto a ma obcas problemy.K te assistenci Fordu v CR, nevim nemam zkusenost, ale ted bydlim uz rok v Belgii a assistence se vola i na pichlou pneu!!!Vzdy ochotni i o vikendu a samozrejmost je nahradni auto(tolik zkusenosti kolegu co tu ziji mnohem dele a maji take Fordy).Muzes mi prosim zdelit s jakym Ford servisem v CR jsi spokojen a naopak?V CR jsem dost casto a clovek nikdy nevi.... -
"-- skrytý --" 23.02.05 17:59
« Kvalita je kvalita.
Mně se rozpadl silenblok motoru po týdnu na novém autě GHIA TDCi a najetých 2000km.To mně tak nevytočilo jak to, že asist. služba Fordu 7 dní 24 hodin v týdnu mně řekla, že v sobotu to nemá kdo spravit že s tím mám dojet 100km domů a doma si zajít do servisu a pak jsem víc jak týden čekal na náhr. díl.To jsem ještě netušíl, že je to vlastně expresní termín.Na motorek sedáku jsem čekal přes 2 měsíce.Po třetí závadě, kdy jsem se vezl s odtahovkou jsem byl tak nasraný,že Ford přistoupil na 3-letou záruku.K dnešnímu dni je na autě za cca 150-180.000 KČ oprav.Kvalitu tohoto auta zjistíte na cenách ojetin z roku 2001-2002.
Na druhou stranu mám průběžně repasované auto.Ještě štěstí že mně servis Ford vychází vstříc.Bylo bz potřeba, aby Ford dodával k Mondeu ještě nějaké auto pro ježdění po dobu oprav. -
"-- skrytý --" 23.02.05 13:32
« Re: RE:RE:RE:
to patrikos:Plnej souhlas s tebou, mel jsem taky jeden problem(mam c-maxe 1,6TDCI a pri prudkem seslapnuti plynu se mi objevilo"engine system fault", kdyz jsem to vypnul a znova nastartoval tak bylo zase vse o.k.), ale jinak jsem s tim autem spokojen.Najeto 20000km a nic nevrze,dobra spotreba,komfort atd.Takze jeden problem mi nemuze zkazit celkovej nazor.Ted jedu na vymenu oleje, tak jsem zvedavej na co prijdou, cim to mohlo byt, ze sel motor do nouzoveho rezimu(max.3000rpm) :?: Cus Blazin -
"-- skrytý --" 23.02.05 11:56
« RE:RE:RE:
to matuS: Ano jsem spokojeny, nemam duvod nebyt, jedna zavada, ktera se vyskytla nemuze prevazit nad 48 tisici km ujetych bez problemu ve velkem komfortnim aute. Auto stalo bez dph 538tic Kč, vybava trend (automaticka klima,abs,6st.prev.,vse v elektrice,4xairbag...atd). Navic jezdim se spotrebou kolem 6,8l/100km. Soudim prece podle toho jak mi auto vyhovuje a me proste vyhovuje. -
« Re: nafta
Cuká mi to někdy když to ještě není úplně zahřáté. a to je teď v zimě skoro pořád. Ten stěrač je poněkud zvláštní, ale to už jsem si zvykl. Kdyby se odstranil aerodynamický sykot ve větších rychlostech, přidali by kontrolky mlhovek na palubku a vyřešili by mlžení předních oken přesně v rožku před zrcátky, tak už by to šlo :-) Neprodávají se na zimu nějaké dečky před chladič ?? :-)