Ford Mondeo 2.0TDCI + 2.0TDDI zkusenosti

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.05  19:20

    « Re: ostatní problémy

    To Driverr: S klimatizací Ti nepomůžu ale to zahřívání v zimě je normální. Dieselové motory mají vyskou účinnost (a malou spotřebu) tudíž mají malé odpadní teplo. To nestačí na rychlé vyhřátí kabiny. Třeba by Tě mohlo "zahřát" vědomí, že máš nízkou spotřebu. A co sedačku, nemáš vyhřívanou?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.05  19:09

    « Servis

    To Petr Blaha: Auto jsem koupil v Brně, ale bydlím v Praze. Servis HALE nevypadá kdovíjak honosně, ale oni umí. Obrať se na Jaroslava Širce, vedoucího servisu. Zdravím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.05  17:04

    « Re:

    Opak je pravdou! Bez "chytrého oběžníku" se často ani autorizovaný servis se šikovnými a kvalifikovanými mechaniky neobejde (kolik ale takových je...?).
    PS: Proč opakovat chyby druhých, když to někdo předtím dokázal úspěšně vyřešit!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.05  16:24

    « Bez nadpisu

    Pro Petr T.Příspěvek byl myšlen všeobecně s tím, že se mnohdy v servisech stávají pouhými vyměnovateli dílů, bez toho, aby věděli proč to dělají.Navíc už si s tím neví rady ani experti od Fordu. Při problémech se většinou začnou měnit tech. celky a experimentuje se.Chyba EDB byla u mne řešena výměnou brzd. válce, přehráváním SW, byla navržena výměna relátek, ale to nepomohlo na souběžně spravovaném autě,Nakonec pomohla po víc jak roce experimentování výměna říd. jednotky - asi nestíhala s EDB a tempomatem.Závada se projevovala tak, že náhodně při brzdění vypadlo EDB+ABS a naskočilo to třeba po pár hodinách jízdy.Na zasněžené dálnici je to pak úžasný zážitek.
    Ve své podstatě to mebyla náhodná chyba 1 auta, ale více aut a výrobce to řešil experimentováním.
    K těm oběžníkům.Ve své podstatě pokud je dokumentace, auto má nějaké svoje číslo a podle toho by se měl dodat díl.Takto by se to dalo očekávat u neznačkového servisu bez přístupu k dokumentaci, ale orig. servis by měl vycházet z čísel a né oběžníků.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 01.03.05  10:18

    « Re: ostatní problémy

    ja ked idem z kopca tiez mi zacne chladnut motor. a to mam benzinak
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.03.05  10:06

    « ostatní problémy

    Čau "závodníci". Já mám Mondeo 2.0TDCi 96kw 2002. Co se týče motoru,sem měl problém dvakrát ...nepravidelné otáčky na volnoběh. V servisu prej přehráli SW a chvíli to bylo dobrý a asi po 2 měsícich to zace začlo. Pak sem začal tankovat jen značkovou naftu (Shell,Aral,...) a problém je vyřešenej. Pak taky problém s ohříváním motoru. Teď v zimě zvlášť. Někdy trvá třeba i 15 km než se ručička teploměru dostane doprostřed a když pak jedu zkopce, teplota zase začne klesat. ještě v záruce sem to reklamoval a v servisu nejdřív říkali že to je normální a pak tam teda vyměnili nějaký čidlo. Jenže to stejně nepomohlo. Nevim na co to tam teda je, když to pořádně nefunguje. Asi největší problém je s klimatizací (s topením). Někdy si prostě z ničeho nic začne topit, nebo chladit. Třeba 100km v kuse jedu a funguje perfektně a najednou topí...nepomůže nic...jen to vypnout. V servisu nahráli novej SW, vyčistili nějaký čidla a stejně to blbne...u auta za ty peníze docela blbý. O tom, že po 2 letech přestali fungovat vzpěry přední kapoty, radši ani nemluvim. Chápu, že ty auta nemůžou bejt dokonalý, ale kdyby nebylo pitomýho servisu a přístupu k zákazníkovi, byl bych s Mondeem hodně spokojenej, ale takhle si to u Fordu hodně kazej.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.05  08:58

    « Re:

    to PetrT:Ty jezdis do toho servisu Hale P-7?Chystam se tam, tak doufam, ze kdyz uz maji spickove vybaveni tak s nim umi delat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.05  07:25

    « Bez nadpisu

    To RAFI007: že jsem z oboru, tak zrovna v tomhle nejsem mimo mísu. Jinak jsem na tom ale úplně stejně jako (blbej) zákazník. Můj servis co do něj jezdím je ale lepší právě proto, že nemá autorizaci pouze od Fordu, ale je i členem autorizovaných sítí výrobců naftového vstřikování Siemens, Delphi a Denso. Mne pouze udivuje, jak snadno lidi od Fordu (a dalších dealerů) zapomínaj na všechny ty oběžníky, co jim chodí. A v tom to je!!! Hodně problémů - hodně oběžníků - furt se školí a nakonec všechno stejně zapomenou...Protože děláme také servis pro Toyotu, mám srovnání - ti se tam tlučou čepicema z nudy a spravujou auta po bouračkách - a to tam ještě mají 3 letou záruku. Až přijde v létě Toyota se 130kW/400 Nm naftovým Avensisem, budu mít vážné obavy o všechny ty Passaty, Mondea (sám ho mám) a další "manažerské" vozy...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.05  23:17

    « Bez nadpisu

    Já jsem jen (blbej) zákazník ,co je už je za ty roky zvyklý, že na něm automobilky experimentují.Že je to všeobecný problém s většínou závad jemně jasné.Dělám v elektronice a chápu, že prodejcí už jsou ve své podstatě mimo mísu co se týče elektorniky a většiny technologických částí aut. Když to už nezvládají výrobci, co teprve mohou dělát opraváři-výměny technologických bloků dle počítače a já mám tu smůlu, že v měsíci výroby mého auta byly technologické změny.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.05  20:20

    « Bez nadpisu

    To RAFI007: To není problém vstřikovačů Delphi. Ford mezitím upravil hlavu motoru a vstřikovače musely být štíhlejší. Pokud namontuješ takovéto štíhlejší vstřikovače do motoru před upgradem hlavy, musíš dát speciální těsnící kroužek. Když jsi blbej mechanik u dealera Ford (ostatní "autorizované" servisy nejsou v tomto ohledu lepší) bude ti to tam téct, jasný. Zdravím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.05  13:15

    « Re: Otacky

    to genie:Co myslis tim TSI?T y jsi delal u Ford dealera?Dik
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.02.05  11:52

    « Otacky

    To, ze se rozblika kontrolka zhaveni se stavalo u docela velkeho mnozstvi motoru. Zajimave je, ze v nemecku to byla asi desetina pripadu co v CR a v CR zase desetina toho co v Polsku. Je to pry velice citlive na kvalitu nafty. Opravdu je problem se vstrikovaci, v zaruce se to resilo podle TSI vymenou.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.05  23:02

    « Bez nadpisu

    Snížení otáček se mně stalo 3xpři jízdě na dálníci do kopce na plný plyn.Tlumená rána-otáčky dolů-blikala kontrolka žhavení , která indikuje závadu.Na počítač v servisu vždy indik. chyba ve vstřikování.Následná výměna všech vstřků v záruce za cca 20-30.000.Už ani nevím.Pak tam střal z těch vyměněných dílů olej, protože cosi nepasovalo.Údajně toto byl problém vstřiků dodávaných 2002 - asi Delphi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.05  13:14

    « Re:

    to PetrT:Myslim, ze to vychytane mam.Motor je vzdycky teply a deje se tak kdyz zaradim z 5 na 4 a dam plnej nebo jedu na 5 motor ma dobre otacky(takze nemusim podrazovat) dam plnej a cvak a je to(ale rikam,ne pokazde,zatim 4x).Na jare jsem auto nemel, mam ho od srpna 2004, ale je fakt, ze poprve se to stalo zacatkem rijna.No uvidim,jestli na neco prijdou.Jeste jednou diky.Petr
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.05  12:52

    « Bez nadpisu

    Rádo se stalo. pozoruj podmínky, za kterých se Ti to děje (studený/teplý motor, jaro/zima, při přeřazení z 1 na 2 nebo ze 4 na 5) apod. zdraví, Petr.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.05  10:09

    « Re: Prudké zrychlení

    to PetrT:Moc ti dekuji.Je to presne tak jak to popisujes a jses prvni kdo mi odepsal, ze uz to taky mel(tech motoru tu asi moc nejezdi nebo tomu nikdo nezkusil dat podlahu).Na dalnici to nevadi, ale pri predjizdeni na klasicke okrsce to nebylo zrovna prijemne.Kdyz tam ta funkce je"podlaha" tak by mela fungovat a ne si zahaprovat kdy se ji umane.Pak je celej overboost na pendrek,kdyz se na nej nemohu spolehnout.Za ten tip na servis diky,jsem sice Litvinova, ale do te Prahy pojedu(nejblizsi mam Homolku v Usti 50km,tak to uz ta Praha neni takovej rozdil).Ahoj Petr
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.05  08:56

    « Prudké zrychlení

    Jo vím očem mluvíš, stalo se mi to jednou, princip overboostu je stejný u všech motorů TDCI vyjma 1,4 a slabého 1,6 (ty máš silný 1,6). Já podezřívám funkci overboost - stalo se mi to před týdnem v jednom momentu, když jsem na to prudce šlápnul. Tam se nějak spíná turbo ke krátkodobému zvýšení plnícího tlaku, a pokud tam něco v tu chvíli nestíhá... Po restartu zase OK. Až budeš mět jet zase na pravidelnou prohlídku, nejeď do svého servisu pokud je to možné, ale do servisu HALE, Praha 7, Dělnická 15. Ti mají od nás úplné a nejmodernější zařízení na diagnostiku CommonRailu a jsou zároveň oficiálním Ford servisem, což je optimální kombinace. Když by to nešlo, nech si udělat výpis z diagnostiky a já se Ti pokusím interpretovat data. Obvykle dnes také u Fordu postupně vylepšují palivovou mapu řídící jednotky, přeptej se jich, jestli nemají novou verzi a nech si přehrát svá původní data. Zdravím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.05  08:00

    « Re: 307

    to PetrT:Jak na to prisel fakt nevim,schvalne kolegovi reknu az pojede na garancku tak at se zepta.Prosim te mam dva dotazy:Me se stalo, ze mi pri prudkem pridani plynu(predjizdeni) na jednou jako cvaklo a na palubce se rozsvitilo"engine system fault" motor sel na max.3000rpm.Volal jsem na assistenci a tam mi rekli"vypnete motor,nastartujte a pokud nic nesviti je vse o.k."To sice bylo, ale stalo se mi to pak jeste 3x(behem pul roku).Ted jedu poprve na servis, tak bych chtel mit nejake informace, aby to oni nebagatelizovali(doufam,ze neco v pameti najdou).
    Da se na tom vstrikovani nekde vycist Made in ....?Docela by me to zajimalo,co tam mam.Dekuji
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.02.05  22:13

    « 307

    To Petr Blaha: Ale s tou 307 mne tp prekvapuje, ve vozech Peugeot do teto chvile nejezdil zadny system Delphi, tak jak na to ten zatracenej chlap prisel? Ja pouze vim, ze puvodne na 1,6 TDCI/HDI melo byt Delphi, ale potom jim to nejak vyfouk Bosch. A na 2,0 TDCI/HDI 100kW bude Delphi od podzimu (Euro 4, zatimco Siemens je Euro3, s DPF filtrem take Euro 4).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.02.05  22:04

    « Bez nadpisu

    Siemens má s dieselem nejmenší zkušenosti, ale je to čistokrevný Němec. Delphi je Francouz, Bosch je Čech/Němec, Denso je Japonec a Maďar. Japonec je jasně nejlepší, po něm Maďar, po něm Němec, po něm Francouz a nakonec Čech. Díky českému commonrailu má teď Bosch prekérní problémy s Mercedesem. Ale buď v klidu, nic není tak horké jak to vypadá, možná máš Bosche z Německa. Pokud to počítáme na procenta, v garanční době bude mít problémy 0,5% vozů s japonským systémem a 0,5-1,0% vozů s ostatními systémy. Ford se rozhodl většinu budoucích motorů osazovat Densem a Siemensem, Bosche nemá rád, trpí ho tam kvůli PSA. Kvůli Fordu postavili Japoci v Evropě továrnu (Madarsko) a vývojářské centrum (Něměcko). Zdravím.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…