Ford Mondeo 2.0TDCI + 2.0TDDI zkusenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« TDCi nebo TDDi
čus PitBulle, tak jsi mi to rozhodování pěkně zkomplikoval, :roll:
už jsem se rozhodl pro TDCi ale zase jsi mě nahlodal,protože o odcházejících vstřikovacích rámpách po 80 000 km jsem už taky slyšel.
Co se týká Focuse to byla moje první volba,ale po zjištění ceny ojetiny
jsem se rozhodl že radši něco přidám a půjdu do Mondea.To už je ale pořádná kráva(combi) auto,ale z praktického hlediska super.
Takže teď zas budu koukat po TDDi, aut je hodně , takže to nechci uspěchat.Jak jseš na tom s spotřebou a jaký je Tvůj celkový dojem z auta.
Pokud mi můžeš napsat víc informací, budu jenom rád.
Zatím ciao
........................................… /> Honda Shadow 1 100C2 -
Outlander 24.06.05 23:02
« Re: Re: 75 tis. km.
Čauec, koupil jsem před 14 dny Mondeo Combi Ghia, 2002, servisní knížka, 49000 km, 2.0 TDDi 85 kW. Co jsem se ptal, tak je v tomto ročníku podstatně lepší sáhnout po TDDi, protože u TDCi odcházely velice rády vstřikovací rampy - a to je investice pěkných pár desítek tisíc.
TDDi je sice hlučnější, ale jinak velice fajn motor.
Měl jsem před tím Focuse 1.8 TDCi 85 kW a kdybych si měl vybírat, tak sáhnu po tom 2.0 TDDi. Má jedinou nevýhodu - hluk. Jinak je po všech stránkách lepší. Když jsme dávali závody s dalším Focusem 1.8. TDCi 85 kW, tak jsem i s tou příšernou bednou za zády (combi), vyhrál.
Pokud chceš podrobnosti, napiš. -
"-- skrytý --" 17.06.05 07:21
« Prohlídka
Nejvěrnější zdaleka ne, tady je mnohem víc šílenců...
Domluv se s Ing. Šircem, spol. HALE, Dělnická 15, Praha 7, www.hale.cz .
Také můžeš na příjem zakázek marecek@hale.cz nebo osoba zodpovědná za diesel polak@hale.cz .
Další servisy: www.delphi-diesel.cz , všechny jsou vybaveny potřebnou technikou.
Já budu teď chvilku mimo.
Zdravím. -
« TDCi
Na sto procent jsem si jistý,servisku jsem viděl osobně,v inzerátu uváděl prodejce že je to r.v. 2002,ale při prohlídce servisky jsem zjistil,že je vyrobeno 12/2001.Zapomněl jsem říct ,že je to dovoz D,auto vypadá slušně,měl jsem možnost hodit to na zvedák,cena cca 340 000,-.
Původně jsem chtěl koupit Mondeo TDDi kolem roku výroby 2002.Pak zas někdo tvrdil že TDCi je nesrovnatelně lepší.Pak zas jeden kámoš co dělá prodejce Peugeotů tvrdil že právě ty první TDCi by mě nedoporučoval,že to neměl Ford až tak vychytaný,takže když Mondeo r.v.2001-2002 tak jedině TDDi.Takže teď jsem z toho jelen.To je právě to řešení když člověk kupuje ojetinu. -
« Ford Mondeo TDCi nebo TDDi
Čau chlapi,
tak co je lepší Ford Mondeo TDCi nebo TDDi.?Co člověk to jiný názor.
Konkrétně mám nabídku na Ford Mondeo 2,0TDCi/96kW,r.v.12/2001 GHIA,podle servisky najeto cca 75.000 km.Slyšel jsem že se Fordu ty první TDCi moc nepovedli.Potřeboval bych poradit .Díky za Vaše info. -
"-- skrytý --" 03.03.05 19:30
« vstřiky
Zdělejte plastový kryt motoru a pokud to teče, tak to poznáte hned.
Ford TDCi má ještě jednu zvláštnost a to zrychlený volnoběh.Otáčky motoru jsou na volnoběhu při jízdě cca 1000 a jsou schopné vás na tu 3 pěkně potahat, když podřadíte např. při vjíždění do křižovatky - auto místo aby bez plynu zpomalovalo ,začne naráz zrychlovat.Na 900 ot. padá teprve pokud použijete při zpomalování brzdu.Reklamoval jsem totiž těch 1000 otáček - v zimě je to nepříjemné - a servis zjistil, že je to SW otázka - další nesmyslná specialita Mondea.
A co říkáte na spojku - kopanec a nastavení brzdového pedálu.Při max. brzdění se pedál propadá až na podlahu.Asi je to dáno brzd. asistentem.Nástup je taky víc jak vlažný.To jsem ale zjistil i u druhého auta.Pokud člověk používá i druhé auto od jiné značky, tak po přesednutí do Mondea má nepřijemný pocit z brzd. -
« Vtřiky
A když to teče po té výměně , tak kde nebo jak to poznám ?? mám to vyměněno pár týdnů - teda zatím dva - 2. a 3. S tím chladnutím je to naprosto běžné, teď v zimě to je vůbec problém rozehřát a když se jede zvolna, tak to zase klesá ...... ale topit to přesto topí a to docela rychle. Kolísání otáček je v zimě ztaky pravidlem. Myslím si, že jakmile se auto trochu zahřeje, začne se pohybovat na hranici běžné provozní teploty a nedostatečné provozní teploty a že se tam přepínají nějaké režimy pro ten studenější a zahřátější motor a nemůžou se domluvit. Někdy jede auto na trojku třeba 70km/h několik dlouhých sekund samo........ A to jsem ještě z ložiska seškrábnul gumový kroužek i s se segmenty pro ABS, výměnou celé ložisko, údajně předpokládaná životnost 50 - 70 tis. km. Je to normální ?? -
"-- skrytý --" 03.03.05 13:37
« Re: Re: Re: Ford Mondeo 2.2 TDCi
to TopGun:No vis, oni jsou Belgicani naftovej narod(dle statistiky je zde 84% z prodanych vozu, prave naftaku).Takze oni vychvaluji vse co je citit naftou.Osobne s tim motorem nemam zkusenost, nejel jsem s nim.Jen prodavam, jak jsem koupil. ;-) -
"-- skrytý --" 01.03.05 19:39
« Re: Re:
to RAFI007:Presne tak, pred C-maxem, jsem mel novou Hondu Civic 5D, asi po 20000km mi pri zataceni na miste neco preskakovalo nad tlumicem.V zaruce jsem to reklamoval a mel jsem moznost nahlednout do databaze Hondy(sbirali veskere hlaseni zavad na tomto modelu).Muj problem tam nenasli, tak se zacalo experimentovat(nejdriv pruziny,pak dorazy a nakonec to bylo lozisko nad tlumicem), takze jsem poslouzil jako pokusnej kralik a oni muj problem poslali do fabriky aby dalsi vozy ten problem jiz nemeli.Jak rika kamos,je lepsi koupit model tak 3 roky po predstaveni trhu.Za tu dobu tomu vychytaj mouchy a je mene starosti.Takze neexperimentuje jenom Ford....... -
"-- skrytý --" 01.03.05 19:24
« Re:
To RAFI007: Oběžníky se bohužel řeší krizové problémy, vím o tom své. Např. Toyota nepustí nic, co by neměla dobře zmáknuté. Slyšeli jste někdy o přehrávání SW u Toyoty? Jinak s tím experimentováním máš 100% pravdu, nevztahujme to ale pouze na Forda.







