Lada Niva - vaše názory
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 08.02.05 08:59
« Re:
Ty máš nervy na to, chodit s někým obhlížet bazarové šlupky? Upřímnou soustrast... Když tohle po mě chce nějaký známý, odkážu jej na servis, který tuto službu nabízí (samozřejmě ne zadarmo), s tím, že tam pak dotyčný může tu šlupku rovnou servisovat. Oni mu tam i rovnou napočítají, co je třeba udělat hned a výhledově, plus za kolik, takže pak nedochází k oněm trapným situacím, kdy si dotyčný koupí popelnici za 100tis, a má děsný pocit, že si to koupil nové, a jakmile je na tom potřeba vyměnit byť jen destičky, nadává vám, co jste mu to doporučili... tohle fakt nemám zapotřebí. Vybírat auto bych šel asi jen pro nejužší okruh známých - a to sám, bez nich. K nim by se auto dostalo poprvé až teprve po mojí prohlídce, a s uvedením ceny nikoli kupní, ale celkové i s tím prvotním servisem a nákupem potřebných věcí. -
"-- skrytý --" 08.02.05 08:33
« Bez nadpisu
Zdá se, že dovozců ojetých Škodovek přibývá, taky vím o jednom, který je vozí z I a nemůže si to vynachválit. Známej taky chtěl, abych mu poradil s nákupem auta a taky pořád něco mlel o tom, že mu tu Škodovku všude spravěj a takový ty řeči. Ono teda není to tak úplně mimo mísu, zrovna s těma Francouzema a Talošema jsou největší problémy - alespoň podle mně - hlavně v tom servisu. Ale na druhou stranu to bylo přesně jak říkáte. Když na place stála úplně shnilá, několikrát bouraná Felda do který zadníma dveřma dokonce pršelo, tak on se k ní hnal a prohlížel ji ze všech stran, zatímco vedle ní stála Laguna, jak nová, nejspíš nebouraná, nenašel jsem na ní závadu. V druhým bazaru se to opakovalo, přičemž srovnání pěkný 306 a vraku Felicie bylo ve velmi podobném duchu. No, zkrátím to, nakonec jsme odjížděli Feldou Combi, shnilou klasicky na zadku (zbytek auta celej přestříkanej), každou chvíli to vyhrožovalo, že upadne nějaký kolo (ramena + ložiska 2 roky po smrti), motor řval jak Zetor po dvacetiletý orbě, na přístrojovce fungovala asi polovina přístrojů a cena - shodná s tou pěknou Lagunou.....jinak ty nafťáky na přání dávali údajně do Nivy tak, že normálně na lince vyrobili 1.7i a potom ten motor ručně vyndali a narvali tam ten nafťák, přičemž ten původní zase vrátili na linku....jestli je to pravda nevím, ale říkal mi to tehdejší zaměstnanec Lady v Praze. :) -
"-- skrytý --" 08.02.05 08:03
« Bez nadpisu
Za 70 si ho vezmu >:D :P
Když tak občas uvažuju, čím jednou nahradím současné šlupky, až mi kombík dojezdí, tak asi právě Mondeo nebo Passat. Záleží na tom, jestli budu mít náladu na benzín, či diesel. Co v čem, je asi víc než jasné... V pažoutech už pokračovat nehodlám, 405-ka byl asi poslední rozumně použitelný, 406 mi domů nesmí. -
"-- skrytý --" 07.02.05 11:36
« Bez nadpisu
Ale jo, chňápu, akorát mi přišlo, jestli tam těch žab nebudou mít nadbytek. I když zas, si jich určitě jakožto domácí provenience víc ceněj. Že z nich máš kopřivku se ani nedivím, já občas taky - ale každý auto má něco. Já už holt ty žáby znám a aspoň vím, co od nich čekat. Pravda, šádovky se tu v místních podmínkách budou prodávat ještě dlouho zdaleka nejlépe. Schválně jsem po očku mrknul na ceny přestavbovek, no to je fakt síla...
Jinak zpátky k té Nivě - jeden čas se do toho dávaly i PSA motory - 1,9D - typ D9B nebo DW8, teďka nevim. Ani by mě radši nezajímalo, jak se s tím jezdilo >:D i když na orání by to asi použít šlo. -
« Re:
nevyplatilo, víš že mám z francouzů kopřivku. Škodovky pro ně nemají hodnotu, formana solitair běžně seženeš od 400 do 850 EUR.Dělám jen čemu rozumím, do frantíků se moc nehrnu. Víš co, jsme škodovkový národ a když vedle sebe postavím fáčko nebo feldu a třebas 306 nebo ZX resp. Xaru, vždycky rychleji prodám škůdku, i když to z logického hlediska odborníka je třeba horší money value.IMHO ZX posledních ročníků nebo 306 facelift s 1.9 D nebo TD je určitě lepší než felda facelift D, zastejné peníze ale 80% lidí šáhne po škodovce, vedení mylnou představou o levnějším servise, provozu a vůbec všech výhodách domácí provenience..... -
« Re:
myslím tím auto na CZ papírech, tady se to tak pohybuje.Jinak mi je vozí kluk s vlastní odtahovkou 3ks naráz, za Zlín - Dunkerque - Zlín platím 25.000,- to máš 8000 na auto a to je v pohodě. Papíry jsou zanedbatelná položka to víš sám a cena auta v podstatě taky. Prostě se mi to vyplácí víc než tahat auta na přihlášení, neleží v tom tolik peněz a hlavně se točí podstatně rychleji. -
"-- skrytý --" 02.02.05 08:13
« Bez nadpisu
60tis za co, proboha? Za přestavbovou Fiestu či Escorta??? Hele, nejsi ty náhodou rybář? :))))) A nebo to jsou ta 3-4 auta v součtu, za těch 60tis - to by tak odpovídalo... ale nedovedu si pak představit nákup a hlavně dopravu z Francie, aby to bylo nějak zajímavé, Ale každému, co jeho jest, třeba to funguje, já to zkoumat nehodlám, a zkoušet něco podobného už vůbec ne. -
« Re:
- RS je plně v provozu a účastní se pravidelně historických rallye ve Francii - pronajal jsem to
- domeček mám hotový a zabydlený
- funguje nová dílna, vozím auta z Francie.Většinou na přestavbu Feldy a Fanuše, Escortíky a Fiesty - prostě rychloobrátkové zboží.
Jinak co ty?Povídej a přeháněj. -
« Re: 2 oddie
zdar starý brachu. jo máš pravdu, ale přece jenom to je nějakých 15let ( toto letí ) a navíc s touhle firmou nemám stejně dlouho nic společnýho, resp. nemám tucha jak se tohle auto dneska posuzuje z hlediska oprav atd. Víš co, raději se 10x zeptám.... jakožto zarytý fordista forever.Jinak LPG ta, pujde na sto pesos, plně ofic. přijde na nějakých 10.000,- ale bombu a výprník mám svoje, takže to nějak skoulím na míň..... -
« Bez nadpisu
jo tech 140 kW je vterenu super ale rekl bych ze z tech vyjmenovanych se cherokee pouziva v terenu nejmin , ten deficit je asi znat jen na silnici.
Toho landcruisera (staryho nevim 80ci90)bych zaradil pomalu k landroveru - to uz jsou takovy ortodoxni offroady