BMW X3

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.04  15:56

    « Re: Re: Re: Re: BMW X3

    Promiň, ale tvému vysvětlení funkce xDrive se musím smát....to má být nějaká technická novinka, či řešení které mě má ohromit? Tenhle systém existuje již řadu let a má ho spousta aut. Jako jeden z prvních něco podobného nasadil Land Rover u Range tuším tak před 10 možná i více lety. Tímhle jsi mě přesvědčil, že jsi ideální terč pro ty, co v marketingových odděleních vymýšlejí reklamní hesla.
    Sorry, ale tenhle systém nikdy uzavěru diferenciálu nenahradí, už proto, že je na rozdíl od uzávěry z principu ztrátový. Tohle mě vážně jen rozesmálo. Ale zdá se, že to marketingoví odborníci od BMW dokázali naservírovat dostatečně kulantně, takže jim to méně informovaní spoluobčané žerou i s navijákem. Asi mrknu po nějakých prospektech od BMW >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 16.12.04  14:56

    « Re: Re: Re: Re: Re: BMW X3

    to luf
    pamatam si jednu basnicku:
    Máš ho malý?
    Nezúfaj!
    Strč do úľa!
    Zabúchaj!
    :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.04  14:04

    « Re: Re: Re: Re: Re: BMW X3

    Co takto tu dat nejake hlasovanie X3 a jeho "konkurenti" ? Argumentov tu padlo dost, treba zviditelnit to "skore".
  • « 00 Reagovat !

    foto Kolik80

    Kolík80 16.12.04  13:57

    « Re: Re: Re: Re: BMW X3

    To 911T: Najdi si na netu nejake stranky treba o haldexu a pak se podivej do zdejsiho fora Outback(je v archivu). Aby jsi videl jak tyhle nahrasky 4x4 funguji doopravdy. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 16.12.04  13:53

    « Re: Re: Re: Re: BMW X3

    911T, ako tie elektronicke uzavierky funguju ked ides 5km/h? btw beries to v automate?
    a dufam ze je ti jasne, ze ked pojdes po zasnezenej+zladovatelej ceste tak ti za 500km moze ten super system zozrat koplet brzdove platne...nehovoriac o tom ze v tazkych podmienkach sa to moze samo vypnut ak sa zacnu prehrievat brzdy...
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 16.12.04  13:49

    « Re: Re: Re: Re: BMW X3

    911T
    "To že BMW je neodmysliteľne spájané s podsvetím je trochu nespravodlivé. Aj keď na tom niečo je. Ale aj to je dôkaz že tieto autá dokážu zapôsobiť." - ono to ani nie je o tom, ze MBW dokazu zaposobit, ale o tom, kto si BMW kupuje. Pisal som o bezkrkych vygumovanych hovadach so zlatymi retazami. U nich plati, cim viac svalov, tym neje rozumu. S tymi som skor ale spajal stare bavoraky 2 modely dozadu, ktore sa daju kupit za 200 - 300 litrov v akom takom stave.
    Ked takeho typka vidim, ako sedi nakloneny nad riadiacu paku a s rukou na volante hore a je hrdy na to, ze sedi c 8 rocnej hrci tak mi je do smiechu. Ale hlavne, ze ma bavoraka, nie? :)
    Ci je X3 na daleko vyssej urovni ako RAV4 alebo Honda CRV, to pochybujem. O nieco vyssia urovne je dana vyssou cenou.
    Co sa tyka designu, to je vyslovene subjektivne. Mne sa osobne design ovo paci viac RAV4, ci exterierom, alebo interierom.
    Ja som rozmyslal o 3-rade v akcii do 1 miliona, ktora teraz bezi, ma to slabsi diesel (ale stacilo by to), ale ked som si toho sadol a snazil som sa sam seba presvedcit, ze je to stredna trieda, nepochodil som. Proste je to male, uzke a so zastaralym interierom.
    Samozrejme sucasna 3 rada je pomerne stara, nova bude vacsia.
    Samozrejme pomerne drahy servis, slaba servisna siet na Slovensku (mozno o nieco lepsia ako Subaru) a hlavne vysoka sanca, ze auto padne do oka zlodejom.
    S cim sa da suhlasit je fakt, ze diesle od BMW su skutocne spickove a zatial konkurenciu nemaju.
    BMW robi slusne a pomerne kvalitne vozy, nikdy ma vsak nejako specialne nenadchynali. Nikomu neberiem, ze je fanda urcitej znacky.
    Ale vazne som nepochopil tvrdenie, ze nejaka znacka ma 'dobre meno'. V com ma BMW lepsie meno ako napr. Subaru? Kvalitou je na tom Subaru lepsie, jazdnymi vlastnostami tiez (porovnatelne modely), cenovo je Subaru nizsie, vybavou nieco iba zaostava, design je subjektivny...
    Bezpecnost po poslednych NCAP testoch u BMW tazko hodnotit (5.rada ****)
    Ak je meno automobilky spajane s tym, ze je znamejsie, tak ma urcite VW lepsie meno ako BMW :)
    Podobne su vyjadrenia, ze ma nejake auto 'ducha' apod.
    Aby som to zhrnul: X3 nie je v ziadnom pripade zla volba, ale osobne nevidim X3 ako nic specialne a vynimocne, zaradujem to medzi ostatne SUVcka.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.12.04  13:19

    « Re: Re: Re: Re: BMW X3

    Kurna, skoro som isiel kupovat X3. Trosku zle som to pochopil a myslel, ze zaklad je za 800t. Pre manzelku fajn auto - vozit deti do skolky a nemusiet sa bat mat buracku s nejakou Fabiou, Corsou, Fiestou alebo P206kou :mrgreen: Ale byt chlap a kupit si taketo auto, tak si o mne asi vsetci myslia, ze mam maleho a musim si tym autom nieco dokazovat. Typicke SDS auto ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.04  11:45

    « Re: Re: Re: BMW X3

    Lubos: Aj ja sa za každým SUBARU obzriem, ale ja sa obzerám za každým zaujmavím autom. S imidžom to nemá nič spoločné. ;-)
    A Keď som písal o imidži BMW myslel som skôr na akýsi reprezentatívnejší vzhľad a dobré meno. To že BMW je neodmysliteľne spájané s podsvetím je trochu nespravodlivé. Aj keď na tom niečo je. Ale aj to je dôkaz že tieto autá dokážu zapôsobiť. :roll:
    SUBARU je pojem hlavne v automobilovom športe, je relatívne nenápadné a skôr praktické. Preto má úplne inú klientelu ako BMW. :roll:
    Ani mne sa nepáči všetky modeli BMW ale Tvoj názor o jedničke nezdieľam. Ich snaha vytvoriť slušnú nižšiu strednú sa podľa mňa celkom podarila aj keď voči svojim väčším súrodencom evidentne v mnohom zaostáva. Ale cenovo je na úrovni porovnateľnej konkurencie(A3). :roll:
    X3 je pravé BMW aj dizajnovo, aj technicky. A proti dnešnej najbližšej konkurencii(RAV4-ka, CRV-čko, apod.) je na ďaleko vyššej úrovni. ;-)
    Máš pravdu som fanda BMW, ale aj mnohých iných značiek... Ak by X3-ka nebola BMW ale čosi iné, možno by ma tak nezaujala. Ale iná značka by také auto nepostavila. :roll:
    Nejde mi ani tak o ubezpečenie, ale skôr o názor podobných fanatikov ako ja. >:D
    Myslím že je to správna voľba aj keď viem že toto auto nemá toľko priaznivcov práve preto, že je to BMW. Keď niekto spomenie BMW všetci začnú rozprávať o predraženom imidži a podobné haluze. Nikto si nevšíma že napr. OUTBACK stojí približne rovnako, pritom nemá zďaleka také meno ako BMW. Jednička u nás stojí v základe 800 000. GOLF s rovnakým motorom a výbavou takmer 700 000. Dnes už medzi prémiovým segmentom a klasickými značkami nie sú priepastné cenové rozdiely. Ale rozdiel medzi nimi je evidentný. :roll:
    Ak je u Teba lepšia voľba SUBARU, tak v pohode. Každý máme iné hodnoty. ;-)
    GeorgRolf: Pokúsim sa Ti vysvetliť jednu z funkcii xDRIVE. Inak X3-ka má normálne 4x4 v prospech zadnej nápravy.
    Citujem: "ADB(Automatic Differential Brake) protipreklzový systém kopíruje funkciu uzávierky diferenciálu cielenými brzdnými akciami na jednotlivých kolesách. Ak má koleso sklony k preklznutiu, systém ADB ho automaticky pribrzdí, kým nezačne znovu zaberať a je opäť schopné prenášať hnacie sily. Pri aktívnom DSC(ESP) je ADB doplnený reguláciou výkonu motora. Pri vypnutom DSC je systém nastavený na maximálny pohon."
    Ja ešte dodám že reakčné časy sú udávané v milisekundách tzn. prakticky okamžite. ;-)
    Ja som X3-ku s OUTBACKom porovnávať nechcel. Viem že tie autá sú niekde inde. A majú aj úplne inú klientelu. :roll:
    Viem že sú aj praktickejšie autá a priznávam že veľkú úlohu u mňa zohráva aj image auta. Spokojný? ;-)
    Ale s tým znalcom áut ktorý dá prednosť SUBARU by som si taký istý nebol. BMW si tiež zakladá na bezkonkurenčných jazdných vlastnostiach, takže je to skôr o vkuse. :roll:
    K tomu dieselu: Ano, naozaj mi záleží či mi auto papá 7litrov, alebo 10. Pretože pri svižnejšej jazde sa(vďaka väčšiemu krúťaku) aj tak nedostanem cez 10litrov(v priemere), lenže s benziňákom by som chodil na 15 litroch( :!: )
    Mimochodom pokiaľ viem na Slovensku tvoria dieselové verzie 80% predaných X3-ok . K tomu nemám čo dodať. :idea:
    Dabel:
    1. Prepáč ale ja benzínové SUV-ko(nech je akékoľvek) nepovažujem za praktické auto. Veľké benzínové motory sú dosť pahltné aj v osobných autách(tam sa to ešte dá pochopiť) ale liať do nádrže 15litrov kažkých 100km je podľa mňa zbytočné plýtvanie. Viem, teraz začneš oponovať že OUTBACK má v papieroch priemernú spotrebu 10 litrov ale všetci dobre vieme že 3-liter 6 válec so stálym 4x4 sa músí veľmi krotiť aby niečo také dosiahol. Vtedy na tom nesmieš ísť rýchlejšie ako na starom FAVORITe. >:D
    2. Ako som už písal OUTBACK je o niečom inom ako X3-ka takže tam nie je treba ani redukciu ani klasické uzávierky. To si určite uvedmuješ aj sám. :roll:
    Ale s tými marketingovými kydmi máš bod za snahu. >:D
    3. Nemám čo dodať.
    4. Dnes Ti je možno jedno koľko dostaneš za auto po piatich rokoch ale potom už bude neskoro škrabkať sa za uchom. Mne to jedno nie je. Rozdiely sú značné. :roll:
    X3-ka si bude cenu držať určite lepšie ako OUTBACK. Nemusím byť génius aby som si zrátal 1 a 1. ;-)
    5. Tak to máš s tým servisom šťastie. U nás ich je ako šafránu. :roll:
    Tú X3-ku Ti odporúčam vyskúšať. O jazdných vlastnostiach by si potom nepísal nezmysly. A ak považuješ 235/55 R17 za balóny tak by som to tu aspoň nerozkrikoval. >:D
    X3-ka je praktická aj keď nemá kufor ako futbalové ihrisko. Nechcem sa s Tebou hádať. Očividne máš pred očami len svoj OUTBACK, ja zas X3. Ja rešpektujem Teba, ty skús mňa. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.04  09:23

    « Re: Re: Re: BMW X3

    911T: No prave, ze tie vyhody stale nevidim. To, ze vidis ako lepsie auto "prepchate" elektronikou, mi potvrdzuje, ze Ti ide hlavne o ten "image".
    Ale vezmem to v bodoch:
    1. "SUBARU nemá žiaden diesel". To je pravda. Je to otazka priorit. Pre Sub je europsky trh okrajovy, preto diesel nema. Bol to ale nacrtnuty omnoho praktickejsi konkurent "s benzinovym V6" - teda povedzme oproti X3 3.0i
    2. "OUTBACK nemá xDRIVE" - preboha a naco by mu bol? Outback ma staly pohon 4x4 a uzavierku diferencialu, tu sa ziadny elektronicky system proste chytat nemoze, hoci si o sebe hovori "inteligetny". Preco maju vsetky "prave" offroady prave toto riesenie a nie elektronicke systemiky, ktore sa snazia prave toto riesenie "imitovat"? Spravne, pretoze v terene je to niekde celkom inde. Obdobu ESP samozrejme Sub ma, takisto ABS (ak by si pochyboval). Treba trosku menej citat marketingove kydy ;)
    3. "SUBARU je exot. Image BMW nikdy nedosiahne." Samozrejme. Image. Ved vravim...
    4. "X3-ku po pár rokoch ešte slušne predáš." Najlepsie po par rokoch predas Octavku ;) Sorry, ale to je argument jak podme na jahody a nevidim ho ako skutocnu "vyhodu". Navyse este nikto nevie, ako sa bude X3 po par rokoch predavat.
    5. "Neviem ako u Vás ale tu nemá SUBARU na ružiach ustlané." To je mozne. Keby som kupil Sub, mam servis (Mikona) cca. 2 kilometre od domu. Kvalitu nepoznam, ani pri BMW ani pri Sub.
    No a to uz ani nehovorim o prakticnosti kombi s raz takym kufrom ako ma X3, pohodlne odladenym podvozkom, velkym vnutornym priestorom pre cestujucich (oproti X3 urcite, hoci sam som spokojny nebol), celkom inymi jazdnymi vlastnostami na ceste a v zakrutach (holt to tazisko je o dost nizsie... a pneumatiky tiez nie "balony" - fyzika sa oklamat neda ani v BMW).
    Takze aby som sa vratil k podstate: X3 (ci podobny SUV tejto triedy) si kupi clovek, ktory nechce prakticke auto, ale image. SUV su velmi popularne a davaju majitelom statut "velkych drsonov", avsak po stranke vyuzitelnosti naozaj NEVIDIM ziadnu vyhodu oproti kombi strednej triedy s pohonom 4x4.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 16.12.04  08:57

    « Re: Re: Re: Re: BMW X3

    mna by hlavne zaujimalo ako ta elektronika pracuje pri prechadzani tazkym terenom rychlostami 2-5km/h
    inak co sa tyka dizlu, tak s tebou nesuhlasim. najme u vacsich a tazsich aut (a x3 z vonka velka je, a tazka zrejme tiez) sa rozdiel v spotrebe prejavuje dost markantne. co ja viem, tak to co zajazdis na e400cdi za 10 litrov (pohodove jazdenie) urobis na e500 za 15 a to co na dizli za 17 (plna klada, dialnica 250) na druhom za 25...
    a to je rozdiel aj pre podnikatela ktory si take auto moze dovolit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.04  01:48

    « Re: Re: Re: BMW X3

    Může mi někdo vysvětlit, v čem může být xDrive lepší než full time 4x4 s mezinápravovým difem? Řekl bych, že z fyzikálního hlediska se asi těžko dá vymyslet systém, který by lépe dělil moment na kola, než diferenciál. Vše ostatní musí zákonitě pracovat s určitým zpožděním, byť třeba nepatrným, které ve výsledku způsobí výraznější ztrátu ať tam, či onde. Pokud někdo ví, jak diferenciál pracuje, musí mu to být jasné. Z fyzikálního hlediska, je to vlastně ideální mechanismus (pokud pomineme třecí ztráty, které jsou samozřejmě u jakéhokoliv převodu).
    Tu otázku myslím vážně, rád si přečtu nějaké smysluplné vysvětlení, nehodlám na nikoho útočit ani provokovat, jen se chci něco dozvědět.
    Jinak co se dalšího prodeje auta týká, četl jsem nedávno studii, ve které uváděli, že průměrné auto změní majitele každé 3-4 roky. U Subaru ovšem dochází k obměně majitele až po 5-7 letech. To svědčí o tom, že Subaru si zřejmě nekupují lidé kvůli image nového a nabušeného auta, ale kvůli užitným vlastnostem, které se s věkem prakticky nemění, popř. se ztrácejí pomaleji než image.
    Z toho plyne, že srovnání X3 a Outbacku je vlastně nesmysl, protože se porovnávají auta, která nabízí každé něco zcela jiného. Osobně bych řekl, že opravdový znalec aut asi více zamlaská nad Outbackem, než nad X3, ale to je jen moje doměnka.
    Každopádně by bylo fajn, kdyby si příznivci X3 připustili, že to auto se jim líbí především kvůli té image a nezdůvodňovali si svou náklonnost zástupnými důvody jako je iluzorní praktičnost apod., protože na světě budou vždy miliony praktičtějších aut, než je cokoli od BMW.
    Koneckonců jedna ze zásadních obchodnických pouček zní: "...lidé si věci nekupují, protože je potřebují, ale protože je chtějí...". Což myslím na X3 apod. sedí stopro.
    Co se týká dieselu...zajímalo by mě...pokud za auto dám milion a čtvrt...opravdu je pro mě důležité, zda má spotřebu o litr či dva vyšší, či nižší? Protože v této kategorii je jediná výhoda dieselu nižší spotřeba, točivý moment snad u auta s třílitrovým benzínem takovou roli nehraje (na rozdíl např. od Octavie 1,6 benzín x 1,9 TDi). Přece pokud chci šetřit na palivu, tak poslední auto pro které se rozhodnu je SUV s pohonem 4x4. Pokud chci čtyřkolku, tak pro mě spotřeba nemůže být až tak důležitá. Jinak by to bylo dosti absurdní.undefined
  • 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 16.12.04  00:32

    « X3

    911T
    1. Subaru nema ziaden diesl = pravda. Je to skoda, tym Subaru straca v Europe, ale myslim, ze sa po vzore Hondy pouci
    2. OUTBACK ma tzv. VDC (=Vehicle Dynamic Control) co je myslim nieco na sposob ESP
    3. Subaru nema image...ako pre koho. Ja sa ososbne vzdy obzriem po Impreze STi ako po hociakom BMW (ktorych vidim spustu). Tazko hodnotit image nejakej automobilovej znacky.
    Ak si vezmem image BMW - stare sedmicky (starsi model - 1 dozadu, sem tam aj nova rada) su pouzivane vladou :-) Este starsie modely (5 a 7 rada) su pouzivane bezkrkymi debilmi s hrubymi zlatymi retazmi, ktori nemaju na nieco novsie a za kazdu cenu chcu mat BMW.
    3 rada - skor by som ho zaradil rozmermi do nizsej strednej triedy - hlavne vo vnutri - zaujimalo ma to auto, kym som si do neho nesadol - viac miesta bolo v mojom starom Peugeote 307 :)
    Stara 5 - rada - slusny voz, nova - exterier by som zniesol, interier uz nie. O 7 rade ani nehovorim a ta mi je uz financne dost vzialena.
    Nova trojka sa da zniest zas az na ten interier.
    Jednotka - interier ujde, ale zvonku mi to auto nesedi, snaha BMW vytvorit auto nizsej strednej triedy nevysla, hlavne cenovo je trochu mimo. Uvidime, ake bude predajne vysledky, ale nevidim to ruzovo.
    X5 - tak mozno pre US trh - mastodont bez napadu (hlavne zozadu).
    X3 - lepsie, ale vlastne iba zmensenina X5. Nehovorim, ze X3 je skarede auto, to v ziadnom pripade, ale ked vidim napr. RAV4 alebo studiu od Mazdy (news.auto.cz/?article=2723), tak musim konstatovat, ze z hladiska designu X3 prepadlo (subjektivne).
    Co sa teba tyka, ak by X3 nemala znak BMW, tak by ta nezaujimala, proste si fanda znacky, co ti neupieram, len by to chcelo trochu viac sudnosti.
    btw, diky za smajliky, nechcel som ta v ziadnom pripade urazit, od toho tu toto forum nie je, len mi tvoje vyjadrenia a pocet smajlikov pripadali trochu detinske.
    Na druhej strane, ak vazne cakas na X3, preco sa chces ubezpecit, ze si spravil dobre? Je to tvoje rohodnutie, ak je podla teba spravne, je to OK a ziadne vyjadrenie z tohto fora by ta nemalo zneistit.
    X3 nie je urcite zly voz, ale za tu cenu by som si vazne dokazal predstavit nieco ine, aj ked nie SUV (pretoze podobne ako dabel nevidim zmysel tychto aut iny ako vyslovene imidzovka).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.04  23:18

    « Re: Re: BMW X3

    Lubos: Chcem si len tak pokecať, a na auto už čakám. ;-)
    Strednú školu mám už za sebou, ale boli to staré zlaté časy. >:D
    Neviem čo presne sa Ti na mojich vyjadreniach nepáči ale ak mám pravdu povedať, žily mi to netrhá. A špeciálne pre Teba tu mám pripravených rovno troch smajlíkov. >:-[] >:-[] >:-[]
    Dabel: Teraz Ti v skratke načrtnem niekoľko výhod ktoré X3-ka má oproti OUTBACKu(nemusíš mi ho opisovať, to auto poznám ;-) ). Aspoň tie čo ma práve napadajú.
    1. SUBARU nemá žiaden diesel. A keby aj malo, oproti dieselom od BMW by to nebol konkurent. ;-)
    2. OUTBACK nemá xDRIVE, ani stabilizačný systém, ani protipreklzový, ani podporu núdzového brzdenia, ani...,ani,...ani... Za tie peniaze by som chcel technikou nabité auto. :roll:
    3. SUBARU je exot. Image BMW nikdy nedosiahne. Je úplne jedno či na balenie pipiek či na reprezentáciu, alebo čokoľvek iné. :roll:
    4. X3-ku po pár rokoch ešte slušne predáš. Po OUTBACKu ani pes neštekne(snáď až na pár skalných priaznivcov značky - pozerám že Vás je tu dosť. :roll: ).
    5. Neviem ako u Vás ale tu nemá SUBARU na ružiach ustlané. Je to outsider s biednou servisnou sieťou. 8-s
    Nemysli si že proti SUBARU niečo mám. Práve naopak, tie autá sa mi pozdávajú ale fakt je, že by som mu nikdy nedal prednosť pred BMW. :roll:
    TopGun: Máš pravdu, mám nick automobilovej legendy ktorej cena je nezmyselne nadsadená. Ale to auto má rešpekt nielen môj, ale mnohých tisícov nadšencov automobilov. Je to pojem o ktorom mnohé renomované značky možu len snívať. A nič nenasvedčuje tomu že by sa to niekedy zmenilo. :roll:
    Zato ty máš nick amerického prepadáku. Neviem či bol v hlavnej úlohe Tvoj idol, alebo si len fanatik do lietadiel ale nemyslím si že mi máš čo vyčítať. ;-)
    Imidžové autá ktoré spomínaš sú pre niekoho sen a pre niekoho skutočnosť. Prajem Ti aby si aj ty raz také "imidžové" auto vlastnil a zistil aké priepastné rozdiely sú medzi napr. ŠKODOu a BMW. :roll:
    Samozrejme že bežný človek na FELICIi si musí poradiť s tým čo má a v zime sa stresovať či prejde horský úsek na starých zimných gumách. ABS si musí robiť prerušovaným brzdením a na diaľnici ho predbiehajú autobusy. Bojí sa jazdiť s malým dieťaťom, lebo FELICIA je mlynček na mäso. Ale ten kto nemá hlboko do vrecka si bez mihnutia oka kúpi auto v hodnote 10-15 FELICII, len preto lebo sa mu páči. A SUV-ka sú dnes v móde. Je mu jedno či za pneumatické pruženie ktoré využije pár krát do roka dá 300 000. Dôležité pre neho je že má pohodlné a bezpečné auto ktoré ho nenechá v štichu ani zime, ani na diaľnici či v rýchlych zátačkách. :roll:
    Ale ty - "Ozajstný VODIČ" to asi nepochopíš. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.04  22:23

    « Re: Re: BMW X3

    911T: Uz tvoj nick hovori o tom, ze sa rad nechavas nadchnut autami, ktorych nominalna cena je ovela vecsia nez realna. Tieto imidzove auta, o ktorych je tu rec, sa robia len pre "papierovu" krasu. To znamena krasne fotky, krasne udaje o kilowattoch a zrychleni. K tomu este krasne kecy o nastavitelnom podvozku schopneho kazdej jazdy. A samozrejme - znacka s uspesnou minulostou.
    No realita je taka, ze nikto si pocas jazdy nebude 4 krat nastavovat podvozok. Rovnako - nikto nechodi na chatu po dialnici a hned do lesa, aby vyuzil pohodlnu rychlost a vysoky podvozok. Vecsinu casu vodic stravi na okresnych cestach, kde si musis vybrat: bud budes drkotat zubami na kazdej nerovnosti, alebo budes v zakrutach nestabilny koli mekkemu podvozku.
    Ozajstny VODIC si take auto nekupi.
    BTW - naozaj mavaju zbohatlici chaty na miestach, kde by sa normalnym autom nedostali (kde sa neda ani spravit pristup) ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.12.04  18:10

    « Re: BMW X3

    911T: To by ovšem na to otočení "přes ručku" ta "1" musela mít také dostatečně účinnou a "lehce ovladatelnou ručku", což rovněž nemá!
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.12.04  14:45

    « Bez nadpisu

    dabel, však tam taky nic jiného navíc není... jako bys mi mluvil z duše
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.04  14:12

    « Re: BMW X3

    911T ad vyhody: Tak mi povedz, v com vidis tie "jasne vyhody" X3 napr. voci Outbacku R6: to je velke kombi strednej (takmer vyssej strednej) triedy za rovnake peniaze, so zvysenou svetlou vyskou, sestvalcom a permanent 4x4. Okrem "image" urceneho na balenie polahsich pipiek ma nic nenapada.
    Lubos: >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 15.12.04  14:02

    « Re: BMW X3

    to 911T
    trochu mimo temy - ty si chces X3 kupit alebo o tom chces len tak pokecat?
    tvoje vyjadrenia mi pripominaju nejakeho auto-fandu zo strednej skoly a to nielen obsahovo, ale poctom 'smajlikov', ktore davas za kazdu vetu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.04  13:35

    « BMW X3

    Mitsi: Možno na začiatku keď motor nie je zabehnutý nemá deklarovaný výkon, ale ak ho nemá ani po cca 30 000 km, tak je niekde problém. :roll:
    Inak neviem ako dosiahneš dobré jazdné vlastnosti ak sa Ti bude auto v zatáčkach príliš nakláňať a bude nestabilné. Samozrejme aj nato existujú isté fígle, ale sú to skôr provizórne riešenia. Na ozajstný handling bude vždy lepší tvrdší podvozok. :roll:
    V Bavorsku sa asi necúva. Keď sa chceš otočiť, máš na to ručnú. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.12.04  13:18

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW X3

    O tom "klamaní" by Ti mohl dlouho vyprávět pan K. (nechci uvádět jeho plné jméno) na měřicí stolici, kde se právě (a to i u velmi drahých BMW) nějak stále nemohli "doměřit" deklarovaného výkonu.
    Dále nesouhlasím s tím, že "tvrdost" pozvozku je nezbytná pro dobré jízdní vlastnosti. Ale je to zřejmě nejjednodušší (ve smyslu pro výrobce nejlacinější) cesta...
    Pokud jde o řazení, mám rád taková řešení, kde tam kvalty jaksi padají téměř samy, což rozhodně není případ zpátečky u BMW.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…