Chiptuning a Vase skusenosti

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.04  10:58

    « Re: Re: to hrubago

    Kvalita benzinu jsem testoval na svym motoru. Byl pomerne agresivne namapovan - velky tlak i predstih a nikdy nedoslo k detonacnimu spalovani. Profi ladici kteri jeszdi po celem svete si nemuzou ceskej benzin vynachvalit protoze si muzou dovolit nastavit jednotky daleko agrsivneji nez jinde.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.04  09:55

    « Re: to hrubago

    Tradaja: Par "motorovych strojecku" na zahradu doma mam a dost se v tom i sam hrabu (nejen pro sebe, ale i pro vsechny kolem), a proto si pri svem nejlepsim vedomi a svedomi dovolim prohlasit, ze naprosta vetsina problemu s dvoudobymi motory techto masinek je zpusobena:
    - neschopnosti majitele/uzivatele namichat smes se spravnym pomerem miseni,
    - pouzivanim naprosto neadekvatniho oleje ("to, co maze retez, musi prece umet mazat i motor", nejvetsi prasarnou je pak samozrejme pouzivani vyjeteho motoroveho oleje!),
    - zadna udrzba (necisteni vzduchoveho filtru, spatne zapalovaci svicky...),
    - neserizeni karburatoru jednak po zabehu motoru, jednak pro konkretni podminky prace motoru (to samozrejme neudela ani servis, protoze s tou masinkou tzv. "neni na placu").
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.11.04  08:50

    « to hrubago

    ani bych nerekl ze patrime kvalitou benzinu ke spicce - jelikoz pri prodeji motorovych pil a krovinorezu se dava na vyfuk lapac jisker, ktery se ihned pri prodeji v CR musi sundavat- jinak by se zacpalo to sitko a celej motor by se zasral. To sitko je urceny pro americky trh.
    Podle toho soudim (a to rikaj i servisaci)- olejem to neni - ten je original vyrobce. Jedna se samozrejme o 2T motory
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.04  01:13

    « Re:

    Většinu aditiv pro všechny výrobce paliv a hlavně olejů dodává BP. Shell si dělá všechno sám, proto jsou tak drahý (jestli lepší, pochybuju). To jen tak na okraj. Jinak nejlepší tuning Feldy je prodat ji a koupit lepší auto, všechny ostatní pokusy mi přijdou k smích, protože vynaložené úsilí a prostředky přijdou vniveč. Navíc u většiny dnešních aut (krom VW - mých oblíbenců >:D ) nebývá problém s tím, že by motory trpěly malým výkonem, ale spíš v tom dostat ten výkon na zem. Takže místo čipů made in Domanico-Delanico bych doporučoval pořádný tlumiče, brzdy, gumy, ližiny, rozpěry a potom bych pomalu začínal přemejšlet o motoru...
    hlavní otázka je ale v tom, jestli to taky pan jezdec ukočíruje :?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.04  10:30

    « Re: Re: Re:

    uz nik nema osobne skusenosti ako to dopadlo ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.04  08:49

    « Re: Re:

    To hrubago: Na 100% potvrzuji! Měl jsem několik aut, která byla mimořádně citlivá na oktanové číslo benzínu. Při tankování v ČR jsem nikdy neměl problém, zato v zahraničí ano, a to dokonce i u Shellu ve Švýcarsku...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.04  22:49

    « Re:

    Nicmene Ceska republika patri kvalitou benzinu k uplne spicce na svete.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.04  22:49

    « Bez nadpisu

    Jo jo jezedaci pouzivaji jako aditivum vodu. To je fakt. Nicmene v kvalite 100 okt. benzinu jsem u Shellu, Benziny, OMV nezaznamenal zadnej rozdil.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.04  20:05

    « Bez nadpisu

    hrubago : to jestli např. shell přidává do benzínu svá aditiva či nikoli, nebo jestli vesnické JZD na pokraji krachu má srovnatelný benzín, by bylo na úplně jinou diskuzi. Ty si nech svůj názor, já si nechám svůj. Pro mě za mě si jezdi třeba na vodu z pračky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.04  18:39

    « Re:

    Ledaze by v JZD meli nejakej separator aditiv :-) Dokonce jsem slysel ze vyrobcu aditiv pry neni vubec mnoho a dodavaji vyce petrolejarskym koncernum.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.04  18:34

    « Bez nadpisu

    Jo sorry pletu. Leješ tam normální benzin akorat tomu rikas V-power :-)
    Protože ten V-pover je uplne normalni 95 oktanu s aditivama jaky tam davaj uplne vsichni dodavatele benzinu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.11.04  20:12

    « Bez nadpisu

    pro hrubago : ty si asi pleteš V-power s V-power Racing, ten první, který beru je normální 95 oktanový benzín s příměsí čistících aditiv a beru ho na pročištění motoru, mám nalítáno 130 000 km a předchozí majitel tankoval ve dvoře JZD.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.11.04  11:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: chytre rj

    Pro MTE: Je mi lito, ale to, co je v Tve Felde, je opravdu snad to "nejhloupejsi" (z hlediska ridici elektroniky), co lze v dnesni automobilove produkci objevit. O onech 200 km "adaptace" (dle instrukcni knizky) je na "osahani si" externich cidel ridici jednotkou, nikoli schopnost "uceni se", resp. prizpusobovani datovych map.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.11.04  23:37

    « Bez nadpisu

    Nevis co s penezma ze jo? Vpower ve felde je uplna blbost.. V power se hodi tam kde to jednotky umej vyuzit (agresivni mapovani - vetsi predstih, vetsi plnici tlak atd.). A tech je malo. Do turbomotoru je to zase naopak docela nezbytnost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.11.04  21:51

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: chytre rj

    to Mitsi : Mám Felicii 1.6 a podle "chytré knížky" se po odpojení baterie musí ujet cca 200km, aby se ř.j. adaptovala na původní hodnoty. Z toho jsem pochopil, že mám chytrou ř.j., když odpojím baterku, tak po znovu zapojení to auto jede úplně stejně blbě. Je tam hrozně ubohá akcelerace (asi jako bych jel s Favoritem) a ani razantní jízdou se nic nezmění, takže v praxi to vypadá, že nemám chytrou ř.j. Teď by mne zajímalo jaká tam je teda ř.j. a proč mám nízkou akceleraci. Pro úplnost - mám nové svíčky, vzduchový filtr,nemám podhuštěné gumy, diagnostika nehlásí žádnou chybu a jezdím na shell V-power .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.11.04  14:30

    « zaujimave

    mozno to dost napovie
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.11.04  10:00

    « Re: CENOVA NAROCNOST

    ako ale vidim, stale sa tu bavite v teoretickej rovine a skusenosti dost malo. Rad by som vedel, z coho tie firmy ziju, ked si to skoro nik neda chipnut. Z benzinovych aut to asi nebude :-) este k tym udajom co sa tu dali do placu. Neviem ako daka firma moze slubit zvysenie maximalky o 15km/h pri naraste vykonu o "smiesnych" cca 15PS= cca 12%. ( 123PS= 212km/h u Xsary ). Toto su teda jasne hovadiny. Tu sa tunil aj tachometer :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.11.04  07:24

    « CENOVA NAROCNOST

    myslim ze ocekavat, ze chiptuningem z auta dostanes special je asi blbost. Pred casem jsem se dost zajimal a jezdil silnicni motorky a udelat neco s ridici jednotkou je dost alchimie a musi se upravit dost parametru. A plno dilu k tomu vymenit (jako je svod. vyfuk, popr. motorove upravy - vycky, hlavy apod.) a to v cene min. od 50000 ( to je minimum pro amatera) kterym se toho moc nevyresi) . Jen svody s koncovkou ktery za neco stojej (napr. Akrapovic) stojej cca 60000+.
    A ke vsemu jsou nutny dynamicky testery. Je to spis vyzkum nez neco jinyho.
    Ted si nemuzu vzpomenout na www adresu jednoho amaterskyho ladice z jiznich Cech (kterej ma techniku na ladeni a znalosti k nezaplaceni. Pokud nekdo vi, o cem mluvim tak at sem da adresu. Rad se zase kouknu na co prisel
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.11.04  23:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: chytre rj

    Ano, ladit "chytrou" RJ je uplna blbost! Prostou vymenou map z toho motoru totiz stejne nikdo nedostane vic, nez si umi sama RJ tzv. "naadaptovat".
    Marlin: Zda je RJ "chytra" nebo "jina", to poznam po ujeti max. 300 metru. Ale radit ti jak, to je jako kdybys po me chtel, abych ti po netu sdelil, jak mas naladit sve piano...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.11.04  22:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: chytre rj

    nevote nekdo, jestli ma 106-ka (ridici jednotka magneti mareli, motor 1124) adaptibilni RJ?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…