Sportovni brzdy
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 03.09.04 14:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ferodo - nazory
...tak ted v tom mám guláš zase já....jaký reference? Že destičky DS 2500, který jsou o dvě třidy horší jsou dvaapůlkrát dražši? Že za ty peníze asi NEEXISTUJE LEPŠÍ KVALITA? To je jako špatně? 15.000 moc? A víš, kolik stojí to, co tam máš a na co sisi stěžoval, že nefumnguje? Dělej si pro mně za mně co chceš, dej si tam třeba papír, mně je to jedno, ale začínám být na Čechy naprosto alergický! Jediná špatná věc je jako ta, že OMP je made in Italy a ne Germany, že? Na tohle nemám, končím. Z toho monitoru se na mně valí lavina lidský tuposti -
« Re: Re: Re: Re: Re: Ferodo - nazory
Tak, a mam z toho gulas... Bohuzel ja bych na OMP cekal pri me smule urcite az do jara, coz si nemuzu dovolit. Nezbyva nez experimentovat...
...navic dat 15 000 za neco co ma takove reference je trochu moc. Co jsem cetl z prizpevku na Hondu CRX, tak neskodi si to opravdu vyzkouset, dokonce na kazdy vuz se dela nekolik verzi kotouce/desky od stejneho vyrobce... -
"-- skrytý --" 03.09.04 11:14
« Re: Re: Re: Re: Ferodo - nazory
Do WRC se asi nestrkají výrobky po té, co prodělaly radikální optimalizaci za účelem snížení ceny. A taky se asi pořádně dělá kontrola vstupních surovin a výstupní kontrolase taky asi bude stoprocentní. Proto taky jedno WRCčko vyjde na 10 milionů 8-s
Doporučoval bych nemíchat komponenty pro WRC a komponenty pro normální spotřební trh. Pro každé nejspíš platí úplně jiná pravidla. -
"-- skrytý --" 02.09.04 15:54
« Re: Re: Re: Ferodo - nazory
Na nestálost v kvalitě italských výrobků mám úplně stejný názor. Trošku mě děsí představa strkat si něco italského do brzdové soustavy. Ale to je námět na FlameWar, který už tu byl. navíc občas se najde výjimka, která potvrzuje pravidlo.
Těch 300W z 12 V se vyčaruje tak, že se udá nikoliv trvalý výkon, ale špičkový výkon. Rozdíl je ten, že proud pro špičkový výkon je získaný vybíjením kondenzátorů v rádiu. Na pár milisekund (než se vybijí kondenzátory) je těch 300 W opravdu k dispozici. Je to významné nikoliv kvůli hlasitosti, ale kvůli dobré dynamice. (Tento podvod neobhajuji, pouze vysvětluji). Autorádio s 300W trvalého výkonu puštěné naplno by nejspíš dokázalo vyrazit okna. >:D -
"-- skrytý --" 02.09.04 11:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Trosku som pisal rychlejsie, nez stihal...
kompromisne oblozenie 2500 je take, ze zastavis aj za studena a drzi aj za tepla.
Nkovy kotuc je zvycajne nejake najviac vydarene % z sadzby, ked ich leju a su najlepsie na defektoskopii a pod. Je to kotuc, ktory vydrzi vacsie zatazenie a je to maximum, co ti povolia pre skupin N. nesmie mat drazky, ci diery, ak tak nie je vozidlo vybavene v serii. Vyzera zalostne seriove, no kvalitou je niekde uplne inde. -
"-- skrytý --" 02.09.04 11:15
« Re: Ferodo - nazory
OMP ti dodá Pavel Novotný na čísle 604 827776. Volej jenom, pokud chceš koupit, je to kámoš. Cena kolem 15.000,- Kč komplet vč DPH. Dík. Platba 100 % ceny předem, dodací lhůtu uvádí OMP 30 dní, ale jednou jsem zažil 5 dní a jednou taky po třech měsících přišel místo zboží dotaz, zda zboží ještě chci, protože mezitím zvýšili cenu a prodají mi to jen za tu novou (bylo již dávno zaplaceno!!!). Tak jsem asi týden chodil a nadával (silně rasisticky), říkal jsem, že takový svinský jednání nebudu podporovat a koupím u serióznější firmy. Jenže prd a ořech - za ty peníze takovou kvalitu nikdo jinej neumí, takže jsem sklopil uši a připlatil (cca 8 %). Jako bonus mi - pravda - přidali 4 samolepky:evil:. Po celkem 5 měsících jsem ten díl měl. To je bohužel realita obchodních vztahů CZ-I. Desky Ferodo DS 2500 mají zaručený součinitel tření 0,28 v teplotním rozsahu 100-780 °C, což jsou parametry výrazně horší a hlavně - stojí dvakrát tolik. DS 3000 sice mají nad 180 °C o fous lepší parametry než OMP, ale zase do 100 °C nebrzděj vůbec, takže po delší jízdě po dálnici prostě nezabrzdíš. Navíc to chce kombinaci s kotoučema Brembo nebo ještě lépe Sparco či AP Racing, který samotný (kotouče) stojej víc jak celej komplet od OMP. Laciný litiňáky ti vykoušou během 10.000 km. Ale samozřejmě si vyber sám, netlačím tě do OMP, nesem agent a nejsem placenej. -
« Re: Re: Zimmermanny
Ferodo pouziva vela ludi, tak sa cudujem, ze ti nikto neodpoveda..
Ja mam s nimi malo skusenosti (u seba mam teraz nejaky shitik), no ked si dobre pametam, tak ferodo 2500 su o dost lepsie nez bezny priemer, co sa dava do novych aut. Tie vyssie cisla su potom tvrdsie, ale musia sa zahrievat.. Poznam ludi, ktori pouzivaju Ferody 3000 na amaterskych okruhoch.
Samozrejme, so zlym (napr. so sustruzenym) kotucom nie su ziadne dosticky dost tvrde, preto si daj pozor pri "zabehavani" brzd. Prve stovky km by si mal brzdit jemnejsie.. -
« Ferodo - nazory
Bohuzel ani Zimmerman, ani OMP sehnat v tomto state na sveho Rovera asi neumim, ale dostal jsem nabidku na FERODO. Jsou za celkem dobrou cenu a hlavne dodavatel je 10km od meho bydliste.
Jaky mate nazor na tyto brzdy??? Pry je to OEM vyrobce pro itali - brembo... -
"-- skrytý --" 01.09.04 16:05
« Re: Re: Re: Re: ABS za sucha
Ozubená kola a ABS? Ale samozřejmě! Na každém kole je jedno, tzv. "sluníčko", a někde na pevné části zavěšení kola pak indukční snímač otáčení toho ozubeného kola, tj. vlastně celého kola, neboť "sluníčno" je s ním napevno spojené... -
"-- skrytý --" 01.09.04 14:08
« Re: Re: Re: ABS za sucha
No jo po chvilce přemýšlení mi to došlo - samozřejmě, že se nevyhodnoduje zrychlení vozidla, ale zrychlení coby diference otáček kola. Já myslel, že píšeš o zrchlení vozidla.
Ale vracím se k té původní větě: "z rychlosti 130 km/h na uplně rovné a suché silnici se ABS NESMÍ vůbec projevit"
Myslíš, že brzdy nevyvinou na kotouč takovou sílu, aby dokázaly zablokovat kola ? Chápu, že průměrné seriové auto zpomalení 9,6 m/s-2 vyvine jen obtížně, ale kola se zablokují a tím pádem kola toto zrychlení překročí a mělo by ABS zasáhnout. -
"-- skrytý --" 01.09.04 13:51
« Re: Re: ABS za sucha
Ne, že bych nevěřil, ale proč by mělo být přepouštění kapaliny vázáno na zrychlení? Nevidím k tomu důvod. Přepuštění bych vázal na rychlost otáčení kola, a ne na něco tak pofiderního jako zrychlení v podélném směru, které závisí na mj. i na sklonu vozovky.
To by pak na kluzkém povrchu nepřepustilo nikdy ...