Prevodovka DSG - mate ? jak to jezdi

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • 00 Reagovat !

    foto

    10.12.04  20:51

    « Bez nadpisu

    A proč chceš jezdit v traktoru? :-O Než naspoříš na nové, možná zmoudříš... ;-) Mít jako podmínku diesel a ještě odejít od dobré značky. Hm hm hm. Holý nerozum... Benzín je benzín.. tichý motor a CVT. A když pořádný výkon, tak přeplňovaný benzín... Ještě popřemýšlej, polonissanisto.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.04  16:09

    « Re: Re: Re:CVT

    Jinak , jezdim taky v Nissanu, ale priste chci auto v dieslu a s automatem a to u Nissanu v sucasnosti nenajdes, takze nevim jestli Sally pomuze.
    :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.04  16:06

    « Re: Re: Re:CVT

    Nechci, ty jsi zacal s letopoctama :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.04  12:40

    « Re: Re:CVT

    No, snad se nechceš přít o tom, který princip je starší. Princip variátoru byl prakticky realizován v roce 1954 u DAFu a v roce 1967 použit v motorsportu u Brabhamu a dále pak u Cosworthu >:D Takže klídek.
    CVT má také samozřejmě nižší spotřebu než manuál při stejném stylu jízdy a má hlavní výhodu oproti DSG - vůbec neřadí :-) Tj. je rychlejší...
    To že se nedodává CVT v kombinaci s TéDéÍ je problém VW... Napiš tetě Sally.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.12.04  10:02

    « Re:CVT

    No, DSG se davala do sportaku nekdy od 1985 a pro mne osobne ma tyto vyhody ve srovnani s CVT:
    - dodava se v kombinaci s TDI
    - spotreba je stejna, neli nizssi v porovnani s manualem
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.12.04  19:29

    « DSG he he :-)

    To jste asi nikdy nejezdili s CVT převodovkou, když tady tak slintáte nad DSG >:D >:D >:D ... Tady zase někdo zaspal... ;-) CVT už v roce 1994 dal Williams do F1, když mu to ale následně FIA rok po té zakázala, že to příliš zjednodušuje pilotům život :-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.12.04  16:59

    « spojky

    ale muzou byt i suche, zalezi jak to kdo dela
    :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.12.04  16:55

    « spojky

    mas recht, jsou taky v oleji, prave jsem si to osvezil zde:
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.12.04  11:28

    « Suche spojky ???

    niss : V propagačnom letáku Škoda-auto som sa dočítal o mokrých spojkách v DSG :!: :idea:
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.11.04  10:42

    « 2 omicron

    jj, chapu ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.11.04  10:28

    « Re: 2 omicron

    Ty otáčky samozřejmě poklesnou úměrně zařazené rychlosti, ale nepoklesnou tak (s výkyvem dolů a zpět nahoru), jako u ručního nebo robotizovaného řazení. A bez jéhokoliv škubnuttí, či jiného průvodního jevu známého z jiných automatů. Možná jsem se předtím nechtěně vyjádřil...
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.11.04  18:49

    « 2 omicron

    To nechapu,ze to radi bez poklesu otacek :?
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.11.04  09:08

    « DSG - rozjíždění

    Pri popojizdeni s DSG to melo tendenci se rozjet az po seslapnuti plynu (v kopci) ? V kolone jsem to bohuzel nezkousel, zabrzdil jsem ale na semaforu, a zustalo to stat i po uvolneni brzdy...
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.11.04  13:01

    « servisni interval

    V USA jsem taky jezdil a servisni interval 5000 mil potvrzuju, ale prevodovka DSG ma ( mam ten dojem ) 2 suche spojky a vsechny ozubene kola v oleji, a zadny hydromnenic - tak si myslim ze by mohla mit udrzbu jako bezna manualni prevodovka - tedy minimalni.
    BTW: Jak to funguje pri popojizdeni v kolone ? Rozjede se po uvolneni brzdy nebo az po seslapnuti plynu ?
  • « 00 Reagovat !

    foto dcgsd

    dcgsd 15.11.04  07:11

    « Re: udrzba

    spojky by meli vydrzet cca 200000km. Neni to bezny automat ale primo razena prevodovka ve ktere jde zaradit dva rychlostni stupne. Pouze jeden z nich je vsak v zaberu. Proto take dve spojky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.11.04  14:57

    « Re: udrzba

    Netuším, ale jako každý automat to bude chtít absolutně přesně dodržovat servisní předpisy. To je velká bolest všech problémů s automaty, tady v Česku mraky jedinců nadává např. na údajně nekvalitní automaty v US autech, ale je to jen vše s nedodržováním předpisů o údržbě těchto převodovek. Viděl jsme v USA mraky 20-30 let starejch aut s automaty, všechny jezdili bez problémů. Tam např. mění olej v motoru každých 5000-7000 mil (! - vlastní zkušenost), holt při jejich cenách si to mohou dovolit...
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.11.04  19:55

    « udrzba

    To rad slysim , bude to asi pristi volba - za rok, maximalne dva >:D ,
    nevis jak jsou na prevodovku servisni intervaly - jsou li nejake ?
    Nekde jsem cetl ze oleje je tam asi 7 litru. Kolik to asi maji ty 2 spojky vydrz ?
    Dik za informaci
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.11.04  09:35

    « DSG - zkušenosti ?

    Takže, měl jsem tu čest DSG vyzkoušet, a to jak ve VW Touran, tak i v Octavia II, obojí TDI. Jedním slovem absolutně špica, i pro lidi, kteří jsou již na nějaké automaty zvyklí. Jezdíval jsem (v USA) s automaty, toto je ale úplně něco jiného. Tím, že to má dvě spojky, je okamžik přeřazení bez jakéhokoliv průvodního jevu, bez poklesu otáček motoru, tiché, bez škubání,a a hlavně extrémně rychlé. Jedna radost. Výborné je to v obou režimech, full auto, tak i "tiptronic", tzn. s předvolbou. Oktávka zobrazuje na centr. displeji zařazený stupeň v obou režimech, Touran je v režimu předvolby. Sám příští rok plánuji přesedlání, a chci Oktávku Kombi s DSG (nyní ještě není). Převodovka je tak úzce propojena s motor managementem, že je jízda s ní ještě úspornější, než s manuálem. Opravdu lahůdka, moc povedené !
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.08.04  11:06

    « DSG

    Já jezdím s Octavií 2. Ale s převodovkou DSG sem se zatím nesetkal. Ale všeobecně se říka že je navíc akorat režim S a to je obdoba něco jako mývali starsi mercedesy... :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.08.04  08:56

    « Prevodovka DSG - mate ? jak to jezdi

    Mate uz nekdo Oktavku 2, nebo nejaky jiny Vw s prevodovkou DSG - jak jsou z ni pocity ? Diky
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…