Mitsubishi Carisma

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi

  • 00 Reagovat !

    foto

    02.09.05  00:04

    « manuál

    Vlastním Carismu 1,9 GLTD z roku 1998 a nemůžu nikde sehnat manuala(v češtině),nemohl byste mi někdo poradit,kde by se dal sehnat ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.08.05  09:38

    « Re: Re: Brutálnější než Paroubkovi boys...

    Doplnění info: Existuje ještě jeden dílenský přípravek: jakýsi "zahnutý hřeben", kterým se zablokuje věnec setrvačníku - samozřejmě po odmontování "měsíčkového" spodního plechového krytu., aby k němu člověk získal přístup. Přípravek se fixuje s využitím závitových děr onoho krytu na přírubě převodovky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.08.05  09:03

    « Re: Brutálnější než Paroubkovi boys...

    Největší "trhnutí" Ti poskytne právě startér! Máš snad větší "záběr", než on?
    Kde vezmeš ten "přípravek" na blokaci kliky přes písty? Půjčí Ti ho snad někdo? Vždyť ho servisy často ani nemají a když mají, stejně "jedou" podle mnou popisovaného postupu, jelikož se u starších vozů bojí poškození dna pístu či, pístního čepu, ojničního čepu...
    Že se to podaří povolit "klasicky" samozřejmě není vyloučeno. Záleží na tom, jak moc je to "kouslé" a zda do toho již někdo předtím lezl.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.08.05  22:48

    « Brutálnější než Paroubkovi boys...

    Tak tohle je opravdu síla. Ještě lepší než reset ŘJ odpojením kontaktu baterie při zapnutým klíčku >:D
    V krytu podběhu už je díra na nasazení klíče, koukal sem tam a mám tam vnitřní čtyřhran...Zkusil bych to ještě zafixovat tím zmíněným přípravkem a uvolnit "trhem", velkou ráčnou.
    S tím startováním bych si opravdu netroufal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.08.05  09:05

    « Re: brutal

    Brutální, ale účinné. Jen je potřeba zvolit co nejkratší axiální prodloužení, aby tam zbytečně nevznikala dodatečná páka - většinou stačí ořech přímo na ráčně. Opakuji: je třeba si promítnout a pootočením klikovkou vyzkoušet, z které strany je třeba opřít ráčnu o hnací hřídel a jak ji mít přepnutou.
    Dále existují různá provedení středového šroubu: šestihran, šestihran se čtverhranným imbusem, kam přesně padle golovová 1/2´, či jen ten imbus bez šestihranu (výrobce volí to či ono řešení podle toho, kolik je místa mezi řemenicí a podběhem) bez demontáže podběhových krytů. které ty ovšem budeš muset pro účely výměny rozvoďáku tak jako tak sundat). Postup je ale vždy stejný.
    V žádném případě se nedoporučuje blokovat motor přes hnací ústrojí, tj. kola, rozvodovku a převodovku!
    Existuje ještě jedno řešení: blokační tyčky stanovené délky, průměru a tvaru dosedací plochy, které se zašroubují místo svíček do 1. a 4. nebo 2. a 3. válce, čímž se zablokují písty a klikovka proti pohybu, načež se šroub řemenice povoluje pneumaticky. Pokud však nevlastníš tyto originální přípravky od MMC, neexperimentuj!
    Šroub má na svůj průměr extrémně malé stoupání závitu, není proto z výroby jištěn Loctitem. Určitě to žádným anaerobním lepidlem nazjišťuj, poněvadž by to pak nikdo bez sundání olejové vany a přímého zablokování klikovky nerozdělal. Mně se osvědčilo namazání toho šroubu měděnou vazelínou, která chrání závit proti vlhkosti a navíc to jde pak i po letech snadno povolit.
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 15.08.05  23:52

    « brutal

    Brutalní žešení. Nemělo by se to náhodou při strartování spíš utahovat ???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.08.05  15:36

    « Re: Re: Re: Výměna rozvodového řemene GDI

    petous: Máš-li na mysli řemenici klikovky, tak ta se povoluje tak, že tam vrazíš 1/2´golu s "řechtačkou", kokec její páky opřeš o hnací hřídek kola (musíš si samozřejmě rozmyslet, z které strany) a pro jistotu ještě zafiguješ sportpáskou a pak krátce zastartuješ - pokud možno tak, aby se motor nerozeběhl. Motor sice má tendenci vyskočit z motorového prostoru, ale určitě se to podaří povolit, byť ne třeba na první pokus.
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 12.08.05  19:47

    « Re: No, koukám

    O šetření ani tak moc nejde, spíš si rád hraju a do servisu (mišího) to mám díky slabé hustotě prodejní sítě hodně daleko (cca 50km). Spíš bych bral nějakou radu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.08.05  19:02

    « No, koukám

    že ušetřená tisícovka za práci tě možná příjde dost draho... A to jsi teprve na začátku :D
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 10.08.05  07:44

    « Re: Re: Výměna rozvodového řemene GDI

    Tak díly by byly. Ještě kdo mi to vymění. Zkoušel jsem to sám, ale nedokážu povolit šroub co drží kolo řemenice na ploché řemeny. Drží jak pr.. , zvednu na tom celý auto. Udělal jsem si přípravek (Y-plocháč + čepy) na zachycení řemenicového kola, ale stejně s tím nehnu. Je to asi u japonců normální, podobně držel zajišťovací šroub i u civica. Nemáte někdo nějakou povolovací fintu (nechci to odvrtat ani utrhnout)? :*)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.06.05  12:23

    « Re: Výměna rozvodového řemene GDI

    Mám osobně zkušenosti s Gatesem a SKF. Ale do Mitsubishi bych to stejně nedal - přinejmenším rozvoďák origo Mitsubishi je o něčem dost jiném (viz můj dnešní příspěvek na mitsubishi.megaherz.cz).
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 16.06.05  12:19

    « Výměna rozvodového řemene GDI

    Mám možnost výběru mezi řemenem GoodYear GOG1455H za 1034,80 vč. DPH nebo GATES za cca 3x násobek. Nemáte s nima někdo osobní zkušenost? Napínáky jsou dostupné od SKF, TIMKEN a SNR, nejlevnější jsou od SNR.
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 16.06.05  12:13

    « Carisma

    Vytahuji téma znovu na světlo. Níže uvedený web už cca rok nefunguje, ale místo něho chodí [odkaz] . Chybí tam technické pasáže, ale v diskuzi je toho i tak dost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.06.04  19:01

    « Re: Re: Re: Mitsubishi Carisma

    Tak udělej nějakej lepší, blbče zpod Tatier :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.06.04  16:50

    « Re: Re: Mitsubishi Carisma

    [odkaz] - no je teda web za vsetky prachy... :shock:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.06.04  21:15

    « Re: Mitsubishi Carisma

    To máš za rok nalítáno dost. Do nějakých 80-100 tisíc se nebude dít vůbec nic...není to Fabia >:D
    [odkaz] - tam nás najdeš víc...
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.06.04  13:59

    « Mitsubishi Carisma

    Mam Carismu a zatial som nemal ziadne problemy. Ak sa niekto chce podelit o zazitky alebo poradit, tak piste. Najazdene ma 47 000 a v auguste bude mat jeden rok. Ak viete co ma caka, dajte vediet.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…