Laguna II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
ricz73 31.08.05 10:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Laguna r.v. 2005
No co se týče tolik zpochybňované kvality renaultů (konkrétně lagun), můžu napsat asi tohle: přezbrojil jsem z Espace IV na Lagunu 2,2 dci, je 3 roky stará (m.r.2002). má najeto 100k a je NAPROSTO bez problémů. Je jasný, že u takovýho auta je třeba vyměnit pár dílů, který podléhají mechanickýmu opotřebení, ale vzhledem k tomu kolik stála to fakt neřešim.
Jinak jsem koukal i do servisní historie auta - nic než pravidelný prohlídky.
Maximální spokojenost. -
"-- skrytý --" 30.08.05 15:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Laguna r.v. 2005
tommi_d: abych nebyl tak strohý "viz. archív", tak ti jej sem háži. Mně to zatím jezdí a od doby, co tam nemám olej ELF 5W40 long-life, ale Castrol Magnatec 5W40 se stejnou specifikací, tak tišeji a spotřeba oleje klesla na nulu, resp. na měrce se nedá poznat úbytek. Nafta od Shell. Motor 1,9 dCi, elektronika v pohodě. Normální obyčejné auto, tiché a pohodlné, víc nepotřebuji. -
« Laguna r.v. 2005
Laguna 2005 jeste pred Faceliftem. Mame proste tu drazsi kartu, omlouvam se vsem koho jsem zmatl s nazvy. Mame jednu kartu se 3 tlacitky (prijdu k autu vezmu za kliku a auto se samo odemkne, ale pro start musim zasunout). Pak mame 2. kartu s 2 tlacitky musim odemknout stiskem tlacitka na karte a zasunout. takze
Nastartovat bez zasunute Karty nelze !!?? Prosim potvrdte u LAGUNA ll.
Odemknout samozrejme lze jen stiskem kliky.
Preji hezky den. Jinak je laguna perfektni auto
1.9 dCi 88 kW, 300Nm -
ricz73 01.02.05 14:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Espace IV to má takhle:
Karta I (KEYLESS DRIVE): 2 tlačítka, odemknout/zamknout je třeba zmáčknout čudlík, startuje se s kartou ve slotu.
Karta II (KEYLESS ENTRY) 3 tlačítka, stačí ji mít v tašce, když se vezme za kliku, auto se odemkne, startuje se bez karty stiskem tlačítka. Pokud karta při nastartovaném motoru opustí auto, motor samozřejmě nechcípne a volant se nezamkne :roll: Auto začne řvát a na informačním displeji se objeví hlášení "CARD OUT OF VEHICLE" nebotakněco.
Čet sem že u laguny ani velsatise se bez karty ve slotu startovat nedá, zdálo se mi to divný. Dyk se tim úplně ztrácí to kouzlo automatickýho odemykání dveří, když musíte kartu vzít stejně do ruky. To co píšete to ale potvrzuje. Že by byl espace výjimka? Každopádně s tímhle systémem jsem moc spokojenej :-) -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
ano je to tak ... staci stiahnut booklety z renault.cz
laguna to potrebuje mat zapichnute, megan nie.
megan ma aj keyles drive aj entry trojtlacitkove (na pohlad rovnake ako keyles entry u laguny) ... megan to ma proste inak ako laguna aj logika "co sa kedy stane ked" je premakanejsia
.... mohol by niekto hodit ako je to u novej laguny nech sme v obraze -
« Re: Re: Re: Re: Re:
Ste me normalne tak zvyklali, ze jsem se pro jistotu tedka oblik a sel to dolu do auta zkusit..
Ne, fakt to bez karty ve slotu nestartuje (Laguna II r.v.2002).
Jak je to u faceliftu to netusim, ale spis bych tipl, ze to bude stejne..
Nerikal tu totiz taky nekdo o tom, ze Espacy a Megany maji jine karty? Mensi? Ta od Laguny je velka cca jako kreditka, akorat tlustsi.. -
« Re: Re: Re: Re:
tak to je teda este divnejsie, u megana je to uplne inak ... kartu mam nafurt vo vacku a aj ked s nou vystupim, nic sa nezamkne - vypnut motor a zamknut musim rucne tlacitkami ... RJ vie rozoznat ci som vovnutri alebo vonku a podla toho aj reaguje ... kukam ze sa od laguny uz poucili ... btw je to tak isto aj u fejsliftnutej laguny? -
« Re: Re: Re: Re:
Mno, ja mam Lagunu s keyless-entry (senzory pod klikama, 3 tlacitka) a pro nastartovani taky musim davat do slotu.
A i podle navodu jsem pochopil, ze to jinak nejde... IMHO je to kvuli tomu, aby ti nemohla treba karta za jizdy vypadnout z auta a pak by to ve 150 na dalnici chciplo a zamklo volant, ne? :)
Ostatne, pro to nasvedcuje i fakt, ze kdyz se nastartuje, tak je karta ve slotu "zamcena" (proto je na ni ta dirka) a nejde vytahnout.
Spojka sice nepatrně šustí,když se vypne.Téměř neznatelně,ale cosi je při sešlápnutí slyšet.
Mění se hlavní válec,ne ve spojce,to by musela ven převodovka a pak by auto už asi nikdy nejelo. :'-(
Představa,že tam dám auto mi moc náladu nezlepšila. Ono totiž jezdí!!! V pohodě. ;-)
Mělo by to trvat 1,5 hod. Teď byli u rencla zaskočeni,když jsem jim volal, že když mění válec, šustí spojka.Že ano a jak to vím? Protože to slyším. Aha...vidím,že si dobře pokecáme ;-)