Laguna II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
- Laguna II 11.05.2004 14:21
- Bez nadpisu 12.05.2004 14:06
- Bez nadpisu 12.05.2004 16:28
- Stahování oken 21.05.2004 11:44 ricz73
-
Otevírání 24.05.2004 01:02
ricz73
-
Re: Otevírání 24.05.2004 01:11
-
Re: Re: Otevírání 24.05.2004 10:14
ricz73
-
Re: Re: Re: Otevírání 24.05.2004 13:00
-
Re: Re: Re: Re: Otevírání 24.05.2004 13:15
ricz73
- Re: Re: Re: Re: Re: Otevírání 24.05.2004 13:23
-
Re: Re: Re: Re: Otevírání 24.05.2004 13:15
ricz73
-
Re: Re: Re: Otevírání 24.05.2004 13:00
-
Re: Re: Otevírání 24.05.2004 10:14
ricz73
-
Re: Otevírání 24.05.2004 01:11
- Zlatý klíčky 28.05.2004 21:39
- Karta 08.06.2004 08:21
- Facelift Laguna II 10.06.2004 14:07
- Facelift Laguna II 10.06.2004 14:35
- 17 palcová kola 26.10.2004 15:10
- Grafy prubehu vykonu/kroutaku 25.01.2005 19:52
- Startování bez zasunuté karty? 30.01.2005 17:06
- karta 30.01.2005 19:18
- Startování bez klíčku 31.01.2005 09:22
- Bez nadpisu 31.01.2005 18:11
-
Laguna r.v. 2005 02.02.2005 11:40
-
Re: Laguna r.v. 2005 02.02.2005 11:59
- Re: Re: Laguna r.v. 2005 02.02.2005 12:04
-
Re: Laguna r.v. 2005 02.02.2005 11:59
- Laguna ,spojkový válec 24.04.2006 19:32
-
-
-
"-- skrytý --" 11.05.2004 14:42
« Re: Re: Laguna II
Byla to auta z počátku výroby? ( 2000-2001) K turbu:ono to chce hned nevypnout motor,1-2 min. chladit na volnoběh(olej z motoru) a také vliv kvality nafty(zapečení lopatek,např.). Ale i tak je možné že turbo odejde. Elektriku snad už vyřešili, nebo stále ne?-
matuS 11.05.2004 15:44
« Re: Re: Re: Laguna II
neviem, ale chapem ze starostlivost o turbo ma urcite zakonitosti, ale ak je to take kriticke, mal by byt v aute seriovo turbotimer, pokial nieje, nech sa nikto necuduje, ze sa s autom zastavi a hned sa vypne. Chcem vidiet nejakeho manazera ako este 2 min po jazde na dialnici stoji a chladi turbo... :shock:-
"-- skrytý --" 11.05.2004 16:55
« Re: Re: Re: Re: Laguna II
Auta s turbem mají nejen manažéři...ale vážně. Otázka zní, je-li turbo typický problém LagunyII(tj. konstrukce), nebo je to dáno způsobem užívání, a pak je to problém obecně, bez ohledu na značku. Pokud se auto s TD žene po dálnici a hned se vypne motor, pak ať se nikdo nediví, že TD odejde-a těch 50-100 tis km "+-" by tomu odpovídalo. Když to teď v nadsázce přeženu: pokud do meďoura naleju místo motorového oleje fritovací, také to nebude terno a motor se odporoučí. Takže otázka zní: je to konstrukční problém Renaultů nebo je to dáno způsobem užíván? To že se lidé domnívají a že tomu věří, že čím modernější auto, tím dokonalejší z pohledu spolehlivosti a poruch, tak to je fikce+ jejich problém... Kdysi dávno nás na strojárně jeden pan profesor ve stavbě strojů učil, že..."... je-li výrobek nekvalitní, jsou 2 možnosti: buď je * konstruktér, nebo uživatel a nejhorší je, jsou-li oba". No a já se snažím "zaškatulkovat" Lagunu II. Toť vše.
-
-
-
ricz73 12.05.2004 13:24
« Re: Re: Laguna II
K te elektrice - nevim jak u Laguny, ale ja mam noveho Espace (da se predpokladat ze vetsina dilu bude spolecna) a zatim po vice nez 20 tisicich nebyl jediny problem. Dvere se oteviraji/zaviraji tak jak maji, okna stahuji, ridici jednotky ridi atd... max. spokojenost. Pokud bych si dnes koupil Lagunu, nevim, proc by tam mel byt rozdil. Pravda je, ze vzdycky zalezi na konkretnim aute. Predtim jsem mel Volvo a to se sralo furt :-(
Pokud jde o turbo, spis nez chlazeni pred vypnutim motoru povazuju za dulezite nevytacet prilis motor dokud neni zahraty - tj. se studenym motorem max. 3000 ot./min. a max. 3/4 seslapnuti plynu. To mi radil jeden clovek ktery se motory zabyva...
-
-
-
"-- skrytý --" 12.05.2004 14:06
Bez nadpisu
To "ricz" :Díky za názor, souhlasím. Mám ji teprve 5 týdnů a 4 tis. km.Takže nemám co hodnotit. Ale slýchám z okolí různé "zaručené" zprávy, jak odchází elektrika, klima, turbo, převodovka atd.Proto jsem zkusil založit, dofám, seriozní diskusi, takže uvidíme....Díky všem za poznatky. -
"-- skrytý --" 12.05.2004 16:28
Bez nadpisu
To "matuS" : Díky za přání. Ropáka 1,9 dCi Sport Edition.S tím turbem asi budeme mít každý svůj=jiný názor, ale to je fuk. Já se nep...ru, když to hned netípnu.Dělám to tak roky, vždy turbo vydrželo a jiným občas odešlo(u stejné značky a modelu). Ale třeba to bylo naftou nebo olejem, co já vím. -
ricz73 21.05.2004 11:44
Stahování oken
Ahoj, nevíte někdo, jak to je se stahováním a vytahováním oken pomocí tlačítek na kartě Keyless Entry? Mám auto z Německa a vloni mi to celý léto šlapalo (otevírání i zavírání). Teď mi v servisu šlehli novej software a už to jde jenom zavírat - na dálku okna neotevřu... Co s tim? -
ricz73 24.05.2004 01:02
Otevírání
No podržel jsem na kartě tlačítko odemknutí auta na víc než 2 sekundy. Odemkly se dveře a otevřely se všechny okna + střecha. Budu se asi muset vydat do němec, aby mi to znova zprovoznili. Nechápu proč Renault dělá takový vylomeniny - třeba tzv. Dvojitý zamykání (tj. když ti někdo rozbije okno, aby dveře nešly otevřít kličkou zevnitř) prej je k dispozici jenom v Anglii... :-( Copak by byl takovej problém vyměnit v řídící jednotce 0 za 1 v čechách?-
« Re: Otevírání
tak ja to skusim az sa za dva tyzdne vratim domov :-) ... ak nezabudnem ... :roll:
btw, to by chcelo zdrojaky, ja by som si to trochu povylepsoval :mrgreen: ... par napadov uz mam-
ricz73 24.05.2004 10:14
« Re: Re: Otevírání
No taky už jsem o tom přemejšlel - Renaultové - co kdybyste k autům dávali CD a USB kabel, aby si každej auto píchnul na počítač podobně jako mobil a nastavil si, jestli chce, aby mu světla svítily i za dne, kdy se maj zamykat dveře a nebo jak má auto zatroubit když se zamkne (případně si tam nahrát vlastní MIDI :-) To by byla prča!-
« Re: Re: Re: Otevírání
no to s tymi dverami je tiez pekne, predpokladam ze ani na lagune sa neda zamknut ked su niektore otvorene, tak to si musi clovek vylozit batozinu na zem, zavret dvere, zamknut a potom zase vsetko zdvihnut :?-
-
-
ricz73 24.05.2004 13:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otevírání
Aha - říkal jsi že máš Megana? Já mám Espace, co má pod klikama takový ty fotobuňky jako bejvaj na záchodech :-) A když zavřu všechny dveře, tak se auto cca za 3 s samo zamkne. Pak stačí zase vzít za kliku a odemkne se... Myslím že u Laguny by to mělo bejt taky tak... To mačkání tlačítka musí bejt blbý, ne? Vím, že stejně to řeší Volvo u nové S40... podle mě se tím ztrácí to kouzlo...-
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otevírání
fotobunky mam, aj otvara samo, ale pri zatvarani musim stlacit tlacitko na kluke, ale mozno som nieco prehliadol v navode ... tak ja si ho zase precitam :-) ... na druhej strane by ma nasralo keby sa to zamykalo samo od seba-
ricz73 24.05.2004 14:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otevírání
No tak to asi bude nový řešení - já žádný tlačítko na klice nemám... Proč by tě to naštvalo? Já jsem s tím nadmíru spokojenej - kartu nosím v kapse a do auta se dostanu kdykoliv potřebuju... Pokud u něj nejsem, ať je radši zamčený. Pokud chci, aby zůstalo furt odemčený / zamčený, stačí zmáčknout tlačítko na kartě a automatika se vypne... Co se stane, když necháš kartu v autě a zmáčkneš tlačítko?-
« Re: Otevírání
Nic. Proste to zmacknutie sa odignoruje.
yyyyy - auto ide zamknut, ked je kufor otvoreny. Pripadne auto zamknes a kufor sa da stale otvorit, pokial mas kartu u seba. Ked ale vozis veci so sebou v aute a nie v kufri... :-) Ale som si vsimol inu vec - skoro kazdy, kto sa ide odviezt prvy krat, sa snazi otvorit auto zmacknutim toho tlacitka. A velmi sa divia, preco sa to neda >:D
BTW obzeral mi auto kamarat a bol z tej karty uplne uchvateny (on ma A3 a tam nic take nie je, normalne musi otvarat dialkacom a startovat klucom, to je anachronizmus). A ked uz bol z toho uplne hotovy, tak to nevydrzala jeho frajerka a zahlasila, ze co sa divi, ved otvaranie na fotobunku ma aj A8 jej fotra. Tak to je fakt gol, porovnavat Megana s A8. Celkom mi to dobre padlo :-) -
« Re: Otevírání
Ad automaticke zamykanie Espacu - stalo sa to osudnym mojmu strykovi. Mal pozicany Espace, prislo na neho, ze si musel odskocit a tak zastavil na kraji cesty, motor nechal bezat a kartu nechal vnutri. Ked sa ale vratil k autu, bolo zamknute a on iba v koseli v januari cakal cca. 1,5hod na majitela, aby prisiel s druhou kartou a pustil ho do auta :-)-
-
« Re: Re: Re: Otevírání
ricz> ano, auto ma snimac ktory rozozna ci je karta vonku alebo dnu ... btw ... blbe je to samozamykanie ak niekoho nechas v aute a odides, napriklad na pumpe :-)
luf> mne to zmknut nejde ani ked su bocne dvere zavrete a otvorene len tie zadne piate, len to tak skvrkne a zase sa to otvori, takze pri nedobuchnutom kufre tiez nezamknem. ... a nemylim sa ze to samo nezamyka ze? teraz som zase dva tyzdne mimo, tak nemozem vyskusat-
ricz73 24.05.2004 15:20
« Re: Re: Re: Re: Otevírání
yyyy - Když se auto zamkne a někdo je uvnitř, jdou dveře zevnitř normálně otevřít (otevřou se jen ty jedny, ne celé auto). Tomu brání právě to dvojité zamykání, které bych hrozně chtěl (hodí se třeba když parkuješ autem přes noc na ulici), ale prej nejde... :-(-
« Re: Re: Re: Re: Re: Otevírání
tak ako je to u meganu neviem, ja som zamykanie vypol, ale myslim ze pri pokuse otvorit z nutra sa auto odomkne, ale neviem iste, mozno luf vyskusa-
« Re: Otevírání
Superzamykanie u Meganu nefunguje. V navode je, ze existuje iba pre urcite trhy a nas to evidentne nie je :-( Ked auto zamknes a skusis otvorit zvnutra, odomkne sa cele. Dost tazko sa to ale overuje, pretoze vzdy som mal so sebou vo vnutri aj kartu - chcelo by to zostat vo vnutri bez karty zamknuty, ze co sa stane. Jedno viem ale iste, auto sa bez karty ani neda znamknut a to ma stve (ked ma kartu aj s mojou penazenkou v kabelke manzelka, tak v garazi auto nezamknem, musim si ist pre kartu a zase naspat; este tale som si na to nezvykol, ze kartu si musim nechat so sebou :-))
Este k tomu superzamykaniu - ono to je iste iba ojekabatene softom, pretoze detska poistka vzadu funguje na presne tom istom principe. Tak sa mi nejako nechce moc verit, ze by tuto "vymozenost" nemali aj predne dvere.
BTW s tym otvorenym kufrom to este preverim, ale myslim, ze mne ide zamknut auto aj s otvorenym. Ale urcite sa da otvorit kufor aj na zamknutom aute ked mas so sebou kartu. Navyse po jeho zabuchnuti nemusis znovu zamykat.-
ricz73 25.05.2004 11:45
« Re: Re: Otevírání
No to zamykání bez karty má své výhody i nevýhody - když si představím, že někde manželku vyložím i s kartou, pak odjedu někam jinam, tam vypnu motor, vylezu z auta a už se do něj nedostanu, tak myslím že ten opruz s tím mít kartu pořád u sebe za to stojí.
Na druhé straně, aby se tohle nestalo, tak auto "zařve", jakmile kartu ztratí z dohledu, takže za skoro rok jsem s tím neměl problém. -
"-- skrytý --" 25.05.2004 14:52
« Re: Re: Otevírání
Este k tomu superzamykaniu - ono to je iste iba ojekabatene softom, pretoze detska poistka vzadu funguje na presne tom istom principe.
Nemyslim, ze by to malo byt to iste. Neviem ako konkretne u renaultu, ale zvycajne sa takato funkcia riesi tak, ze sa mechanicky odpoja tiahla otvarajuce dvere - aby sa po rozbiti okna nedali dvere otvorit zvnutra. Detska poistka zabrani iba otvoreniu zvnutra, ale zvonka nie.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 28.05.2004 21:39
Zlatý klíčky
Teda jak to tak tady čtu, povím vám, zlatý klíčky. Ty neřvou, nikdo je neodnese, auto se samo nezamkne ... Snad jen pro jedno se mi ta renoltí karta zdá dobrá: že můžete (snad) mít různá nastavení sedadel, zrcátek a volantu pro různé řidiče podle jejich karty .-
ricz73 30.05.2004 09:32
« Re: Zlatý klíčky
Paměť na nastavení máš u klíčků taky - přes všechny "nevýhody" (samozřejmě jsou to banality, jen to tady tak probíráme) je podle mě největší výhodou to, že na kartu nemusíš vůbec sahat - auto se samo odemkne když vezmeš za kliku, pak stiskneš tlačítko a auto se nastartuje... komfortus maximus :-)-
"-- skrytý --" 04.06.2004 17:22
« Re: Re: Zlatý klíčky
Lagunu s kartou jsem mel. Jedina vyhoda je, ze je to fakt frajerina, nic vic pozitivniho na tom nevidim. Dost velkej problem je, ze kdyz sedis s kartou v kapse napr. v zahr. restauraci, tak ti auto pred ni muzou pohodlne otevrit a vybrat. Nekdy to otevirani reagovalo na dost velkou vzdalenost. Ted mam normalni sklopny klic s DO, zvykl jsem si hned a jsem vic v pohode.-
-
« Re: Re: Re: Re: Zlatý klíčky
megan tak isto, uz som si myslel ze to bude nejaka detska choroba laguny, a on to bude randsov mimoriadny talet ;-)-
« Re: Zlatý klíčky
Pozor na to, Laguna ma kartu inak urobenu ak Megane (neviem, ktory system ma Espace). Karta Laguny funguje na vacsiu vzdialenost ako u Meganu. O tych problemoch, ze mas auto v garazi a kartu v baraku a oni si celu noc spolu vysielaju a rano neodomknes auto, lebo je baterka v karte kaput som cital uz vela. Tak som sa na to pytal a novy system nekomunikuje na viac, ako 1-1,5m. Ked chcem vyskusat, ci je auto zamknute, vezmem panazenku do jednej ruky, rozpazim a druhou rukou skusim klucku. To je dostatocna vzdialenost, aby sa auto neodomklo. Rozpatie ruk 4m asi nemam :-)-
-
« Re: Re: Zlatý klíčky
luf, na skusanie zamknutia nepotrebujes rozpazovat, do 3 sekund po zamknuti sa to neodomkne-
« Re: Zlatý klíčky
yyyyy - diky za radu. To som nevedel, usetril si ma telocviku >:D
Ritz - Aj my mame full size kreditku, ale je tucna, takze do penazenky do oddelenia pre kreditky sa mi nevojde :-(-
-
-
-
« Re: Re: Re: Re: Re: Zlatý klíčky
Nie, som zenaty, tak auto pouzivam a ine veci :-!
... ale ak by som bol v takej sitacii a mohol by som si vybrat, bral by som radsej vyfuk, to mi pripada prihodnejsie ako taka tenka strbinka >:D ... holt vek meni priority, volakedy by som tiez asi skorej volil nejaku 17nastku s takou tenkou >:-[]
inak co sa tyka karty, tak ked som auto kupoal tak ten manik tam tu kartu vrazil, takze bola tam sce len lediny krat, ale tym padom ani auto nie je panna ani karta nie ne panic
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 08.06.2004 08:21
Karta
Já se s kartou sžívám teprve 2. měsíc.Stále mám pocit, že klíče jsou lepší.Pokud se zde psalo o kartě v kapse-zde bych viděl jednu drobnost:je-li to kapsa kalhot a ty jsou více těsné, tak to zavání poškozením karty.Ale třeba je to jenom můj subjektivní pocit.V saku je to bez problémů.Osobně ji beru jako daň za koupi Laguny.Nepraktické je, že člověk má samostatně kartu a zámek zpátečky.Mít oboje pohromadě, jako u klasiky, je lepší.-
ricz73 08.06.2004 08:34
« Re: Karta
hm, já zámek zpátečky bytostně nenávidím, radši jsem investoval do sherloga. Když jsem auto koupil, dal jsem si kartu do kabelky, kde mám papíry od auta, řidičák a další kraviny (a tudíž jí nosím pořád s sebou) a v podstatě jí vůbec nevyndavám. 100% spokojenost :-)
-
-
-
"-- skrytý --" 10.06.2004 14:35
Facelift Laguna II
Také bych to viděl na masku podobnou Meganu.Ta současná je příšerná.Jinak asi těžko něco změní.A možná nějaký nový motor.-
-
« Re: Re: Facelift Laguna II
>Nenapadá mě, jakej motor by to měl bejt<
no predsa nove 1.6 a 2.0 z megana. A nejaku naslapanu 1.5 dci by tam niektore rodinne typy tiez radi videli.-
-
« Re: Re: Re: Re: Facelift Laguna II
laguna ma teraz staru 1.6 a IDE 2.0. Nova 1.6 tka dostala variabilne casovanie a ma vecsi vykon a tocak, a nova 2.0 je to same od starej co sa do laguny uz nejaky cas nedava a bola nahradena uplne novym IDE motorom. Vyzera to ze IDE sa neujal a v meganoch su uz len normalne 2.0ly s variabilnym casovanim. Myslim ze by to bola dobra volba, z benzinov by som volil asi tu. ... alebo ze by to turbo? :D-
-
"-- skrytý --" 21.10.2004 20:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Facelift Laguna II
Na Autorevue.cz fotky faceliftu Laguny II. Co na to říkáte? A jak vám Laguny jezdí?Mně zatím jo, ale jeden nikdy neví že,je to jenom hromada součástek.-
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Facelift Laguna II
Mne se asi vic libi puvodni maska...
Jinak Laguna jezdi zatim fajn, ale mam ji jen cca 2 mesice :)
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 26.10.2004 15:10
17 palcová kola
Dejte si všichni bacha na 17´´ kola u Laguny. Před půl rokem koupil akční Sport Edition na liťácích(zatím to jezdí). Dnes jel měnit na zimní s ocelovými disky. V pneuservisu tázali, kde mám kratší šrouby. Přiznám se, že jsem netušil. Volal do prodejny, tvrdili že tam musí u rezervy být. No, jak jinak, frantíci nedali. Servis Renaultu je nemá, tak se budou objednávat....Uvidím, jak to dopadne.A kdo šrouby zaplatí. Takže když přebíráme auto, měli bychom vědět, co všechno se má zkontrolovat. Taky metoda. V pneuservisu potvrdili, že nejsem jediný, nejen s Lagunou, ale např. Peugeot 307 s litými+speciální klíč. Také nedodali a ležel v prodejně.Nicméně je to pokrok, začínal jsem zamlada s Moskvičem 408 předělaným na 412-motor.... :D -
-
Startování bez zasunuté karty?
Po přečtení všech příspěvků v dizkuzi stále nejsem dost moudrý. Máme v rodině týden novou Lagunu a nejsem si jistý zda lze nastartovat bez zasunutí do čtečky? Pokoušel jsem se o to, ale nic :-( . Můžete mi poradit co mám udělat, či zda to vůbec funguje. -
"-- skrytý --" 30.01.2005 19:18
karta
Ta inteligentní karta se navíc dodáva jen 1 ks a druhá je klasická, teda loni to tak bylo, letos nevím, ale sotva změna. Takže ta "obyčejná" se zasunout musí.-
ricz73 30.01.2005 22:27
« Re: karta
Totéž já - mám Espace s Keyless Entry (se 3 tlačítky) a šlapou obě karty bez zasunování - stačí je mít v kapse nebo v tašce a auto jde odemknout i nastartovat.
Karta Keyless Drive má jen 2 tlačítka, která se musí při odemykání / zamykání mačkat. Auto podle mne nemá IČ senzory pod klikami. Pro nastartování je třeba kartu zasunout do slotu.
-
Startování bez klíčku
Máme inteligentní kartu se vstupem bez odemknutí. Přijdu k autu vezmu za kliku odemkne se, nastoupím, zmačknu start a nic. Zasunu kartu a v pohode startuju. Tak nevim jestli se musí někde něco nějak aktivovat, ať už v servisú či jen doma.
V návodu k Autu o startování bez Karty také nic není. Nevím jestli je nějaký rozdíl Megane, Laguna, Espace.
Prosím napište zda to lze u Laguny, (doufám, že není důležitý rok výroby 2005)ať se můžu zeptat v servise a nedělám ze sebe Blbce. Dík moc.-
ricz73 31.01.2005 09:28
« Re: Startování bez klíčku
Máš velkou kartu (velikost kreditky), nebo menší? Máš pod klikama senzory? Máš na kartě 2 nebo 3 tlačítka? Když jsi auto objednával, objednal jsi KEYLESS ENTRY, nebo KEYLESS DRIVE? Karta musí být ideálně v prostoru předních sedadel, jsou místa (třeba v kufru, na palubní desce atd., kde auto kartu "nenajde"...
-
-
Bez nadpisu
Objednal jsem Keyless Drive, mam 3 tlacitka, a samozrejme jsme za to platili navic. Kartu jsem mel v naprsni kapse, na palubce, v ruce u tlacitka. Vsude mozne a nic. Senzory na klikach mam taky, proste mam TU kartu ale ONO to nestartuje. Je to mozne? Jaktoze v navodu o tom nic neni. Opravdu vam to staruje bez karty i U Laguny? Nejen Espace ci Megane?? Dekuji :(-
« Re:
Tak to je karta,která se musí zasunout do slotu.Keyless Entry je karta,ta se nemusí zasunovat a má dosah 2.5m od auta.Jinak viz brožura Laguny na www.renault.cz/download/index.php-
« Re: Re:
kua v tom je nejaky hokej ... keyles drive je standard ... za tu nebolo treba platit ... ta sa musi zapichovat;
keyles entry sa dokupuje za 15000 kc a to je ta co netreba zapichnut ... ak som to dobre pochopil-
-
« Re: Re: Re: Re:
Mno, ja mam Lagunu s keyless-entry (senzory pod klikama, 3 tlacitka) a pro nastartovani taky musim davat do slotu.
A i podle navodu jsem pochopil, ze to jinak nejde... IMHO je to kvuli tomu, aby ti nemohla treba karta za jizdy vypadnout z auta a pak by to ve 150 na dalnici chciplo a zamklo volant, ne? :)
Ostatne, pro to nasvedcuje i fakt, ze kdyz se nastartuje, tak je karta ve slotu "zamcena" (proto je na ni ta dirka) a nejde vytahnout.
-
-
« Re: Re: Re:
A jinak, jak pise yyyy:
keyless-drive = 2 tlacitka = odemyka se normalne rucne tlacitkem
keyless-entry = 3 tlacitka = odemyka to samo pri sahnuti na kliku
ohledne startovani je to (aspon u Laguny a AFAIK) stejny, oboje se musi strcit do slotu.-
« Re: Re: Re: Re:
tak to je teda este divnejsie, u megana je to uplne inak ... kartu mam nafurt vo vacku a aj ked s nou vystupim, nic sa nezamkne - vypnut motor a zamknut musim rucne tlacitkami ... RJ vie rozoznat ci som vovnutri alebo vonku a podla toho aj reaguje ... kukam ze sa od laguny uz poucili ... btw je to tak isto aj u fejsliftnutej laguny?-
« Re: Re: Re: Re: Re:
Ste me normalne tak zvyklali, ze jsem se pro jistotu tedka oblik a sel to dolu do auta zkusit..
Ne, fakt to bez karty ve slotu nestartuje (Laguna II r.v.2002).
Jak je to u faceliftu to netusim, ale spis bych tipl, ze to bude stejne..
Nerikal tu totiz taky nekdo o tom, ze Espacy a Megany maji jine karty? Mensi? Ta od Laguny je velka cca jako kreditka, akorat tlustsi..-
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
ano je to tak ... staci stiahnut booklety z renault.cz
laguna to potrebuje mat zapichnute, megan nie.
megan ma aj keyles drive aj entry trojtlacitkove (na pohlad rovnake ako keyles entry u laguny) ... megan to ma proste inak ako laguna aj logika "co sa kedy stane ked" je premakanejsia
.... mohol by niekto hodit ako je to u novej laguny nech sme v obraze-
ricz73 01.02.2005 14:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Espace IV to má takhle:
Karta I (KEYLESS DRIVE): 2 tlačítka, odemknout/zamknout je třeba zmáčknout čudlík, startuje se s kartou ve slotu.
Karta II (KEYLESS ENTRY) 3 tlačítka, stačí ji mít v tašce, když se vezme za kliku, auto se odemkne, startuje se bez karty stiskem tlačítka. Pokud karta při nastartovaném motoru opustí auto, motor samozřejmě nechcípne a volant se nezamkne :roll: Auto začne řvát a na informačním displeji se objeví hlášení "CARD OUT OF VEHICLE" nebotakněco.
Čet sem že u laguny ani velsatise se bez karty ve slotu startovat nedá, zdálo se mi to divný. Dyk se tim úplně ztrácí to kouzlo automatickýho odemykání dveří, když musíte kartu vzít stejně do ruky. To co píšete to ale potvrzuje. Že by byl espace výjimka? Každopádně s tímhle systémem jsem moc spokojenej :-)
-
-
-
-
-
-
-
-
Laguna r.v. 2005
Laguna 2005 jeste pred Faceliftem. Mame proste tu drazsi kartu, omlouvam se vsem koho jsem zmatl s nazvy. Mame jednu kartu se 3 tlacitky (prijdu k autu vezmu za kliku a auto se samo odemkne, ale pro start musim zasunout). Pak mame 2. kartu s 2 tlacitky musim odemknout stiskem tlacitka na karte a zasunout. takze
Nastartovat bez zasunute Karty nelze !!?? Prosim potvrdte u LAGUNA ll.
Odemknout samozrejme lze jen stiskem kliky.
Preji hezky den. Jinak je laguna perfektni auto
1.9 dCi 88 kW, 300Nm-
-
« Re: Re: Laguna r.v. 2005
Tak jsem to snad napodruhe pochopil. >:D Dekuji moc, ale neposil jstemne, ani ja vas nepotesim.-
« Re: Re: Re: Laguna r.v. 2005
No, mne to popravde zas az tak moc nevadi :)
Hlavne ze nemusim lovit klicky kvuli otvirani auta, kdyz mam plny ruce tasek nebo neceho :)
Jinak Lagunam zdar ;)-
« Re: Re: Re: Re: Laguna r.v. 2005
>az tak moc nevadi <
keby si si zvykol ze to staci mat v penazenke a vidiet to iba pri predaji auta tak by ti to uz vadilo :-)-
-
-
-
"-- skrytý --" 30.08.2005 15:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Laguna r.v. 2005
tommi_d: abych nebyl tak strohý "viz. archív", tak ti jej sem háži. Mně to zatím jezdí a od doby, co tam nemám olej ELF 5W40 long-life, ale Castrol Magnatec 5W40 se stejnou specifikací, tak tišeji a spotřeba oleje klesla na nulu, resp. na měrce se nedá poznat úbytek. Nafta od Shell. Motor 1,9 dCi, elektronika v pohodě. Normální obyčejné auto, tiché a pohodlné, víc nepotřebuji.-
ricz73 31.08.2005 10:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Laguna r.v. 2005
No co se týče tolik zpochybňované kvality renaultů (konkrétně lagun), můžu napsat asi tohle: přezbrojil jsem z Espace IV na Lagunu 2,2 dci, je 3 roky stará (m.r.2002). má najeto 100k a je NAPROSTO bez problémů. Je jasný, že u takovýho auta je třeba vyměnit pár dílů, který podléhají mechanickýmu opotřebení, ale vzhledem k tomu kolik stála to fakt neřešim.
Jinak jsem koukal i do servisní historie auta - nic než pravidelný prohlídky.
Maximální spokojenost.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 24.04.2006 19:32
Laguna ,spojkový válec
Přišel dopis,že je svolávačka na výměnu spojkového válce + další vratná pružina u Laguny2.
Spojka sice nepatrně šustí,když se vypne.Téměř neznatelně,ale cosi je při sešlápnutí slyšet.
Mění se hlavní válec,ne ve spojce,to by musela ven převodovka a pak by auto už asi nikdy nejelo. :'-(
Představa,že tam dám auto mi moc náladu nezlepšila. Ono totiž jezdí!!! V pohodě. ;-)
Mělo by to trvat 1,5 hod. Teď byli u rencla zaskočeni,když jsem jim volal, že když mění válec, šustí spojka.Že ano a jak to vím? Protože to slyším. Aha...vidím,že si dobře pokecáme ;-)