Zkušenosti s Meganem Grandtour???

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.06.07  15:37

    « Re: nadpis

    Jo v návodu je psáno že pokud se to neodemkne je třeba vyhledat polohu ve které se to uvolní otáčením volantem (v mezích toho zamčení) - jinými slovy pomoct tomu pokud to visí opřený o jeden doraz toho zámku uvolněním volantu >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.06.07  15:30

    « Re: nadpis

    V návodu je psáno jak drcnout do kol ?? :-)

    Tak to je fakt vymoženost :-)

    Co když je to třeba v zimě.........a když je to slabá ženská......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.06.07  15:00

    « Re: nadpis

    Jinak ta hladina musí být až nahoru - tím myslím opravdu nahoru, tj. že jinak než vyndanou pistolí to tak není možný načerpat. Potom to nejede odhadem tak kilometr, takže množství paliva které stačí odebrat je deci. Takže z toho jdse dovodit jak vysoko ono problémové místo v hrdle nádrže je a že když bude pistole zasunutá tak že k tomu nedojde - je určitě delší...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.06.07  14:52

    « Re: nadpis

    není to jen můj problém - řešilo se to tu sáhodlouze někdy vloni aniž se přišlo na to čím to je a nebyl jsem to já kdo ten problém měl. Já na to přišel čistě náhodou když jsem si nabral tak že jsem měl hladinu ve víčku a hle, ono to nejede a nejede. Tak jsem na to přišel... Volant pod zatížením to neodemkne - je o tom poznámka v návodu jak že drcnout do kol když to náhodou stojí opřený o šutr a nechce se to hnout...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.06.07  13:37

    « Re: nadpis

    To mě na tom právě docela zajímá, jak vlastně ten startovací systém pracuje v "nestandartních" podmínkách. Třeba když motor z jakéhokoliv důvodu nenaskočí, tak člověk s klíčkem na chvíli startování přeruší a zkouší to po pár sekundách znovu. Tady to startuje až do vyčerpání baterie ? To asi ne.....

    Taky když to na křižovatce náhodou zdechne, tak to trvá taky tak dlouho ?

    Co když to zamykání volantu je zaskočené a pod zatížením ? Má to dostatečnou sílu to odemnknout ?

  • « 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 26.06.07  10:07

    « Re: nadpis

    Od té doby co benzín někdy v zimě stál 25Kč a od té doby pomalu leze nahoru,jsem se naučil tankovat doplna,ale fakt doplna,vždycky když už to vypne pistoli,tak ještě pomalu dolívám,dolívám až už to fakt nejde,ale nějaký problém se startováním nebo s motorem nebo jak tady Tamtam píše jsem nikdy neměl.
    Je to jen Tamtamův problém nebo o co vlastně jde?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.06.07  07:45

    « Re: nadpis

    Ano dá se snést 20min do stlačení tlačidla, ale já dřív (Fabie) jezdil na dovolenou s lednicí (Peltiere) a měl jsem vyzkoušeno, ze 64Ah baterka v pohodě přes noc vystačí, že můžu zastavit, nechat lednici lednit a jít přespat. Ráno když nezaspím tak ještě nastartuju. Dokonce jsme spávali i v autě, sklopili jsme židle a nějak to přežili. Ted to z mnoha důvodů nejde. Jednak uz nemám 64Ah ale snad jen 50 (velikost je co klasicka 44-ka ale na štítku má cosi víc nevím přesně kolik), budiž, vstával bych dřív, i když vlastně chodit co 20 min někam něco mačkat, to se blbě spí že jo >:-[] >:-[] ale hlavně - ony v tom ani nejdou sklopit sedačky !!! Prostě nejdou, jde jen do 1/2 a pak konec. Stejně tak kdybych chtěl vézt tyč, tak jí od nohou spolujezdce dozadu na plato prostě nedám, vadí opěradlo. No jo co už s tím... >:-[]

    Ohledně startování - logika podrží startér do doby než nastartuje. Ehm co když to nejde... Když přetankuješ do hrdla, ucpe si to vyrovnávání tlaků nádobky z uhlím co vede do nádrže (máš vývod pod hladinou) a auto kucká a nejde nastartovat resp. zdechne a 10km nejede a nejede. To ti garantuju že ti 3 ruce budou málo co to začne vyvádět - nápisy po palubce, veškeré kontrolky co to umí rozsvítit a zase zhasnout to předvede, rozsvěcí to lampy v interiéru, bliká varovkama, odemyká, budíky padnou na nuly i když ještě jedeš atd. no prostě tě to nutí vystoupit a utíkat pryč - ještě by ti to mělo otevřít dveře. Pokud v tomhle režimu chceš startovat (no co jinýho ten benzín se musí spotřebovat vylejt nejde, je teda notně veselý vidět startér jak se furt točí točí ono to jen prská jak Pionýr a ani to nechytne a ani to nezastavíš... >:-[] >:-[] Startuje a startuje - leda snad dupat na pedály abys zrušil startovací podmínku?? No je to zkrátka veselý - doporučuju zkusit :-)

    Jinak mě to příspěvky posílá zřejmě úplně choticky. Poprvý se většinou i uloží ale téměř nikdy to neodpoví že se tak stalo, tudíž to podezříváš z vyhnití a podruhý pak buď uloží a jsou tam dva nebo taky ne ale taky to neodpoví (anebo vymyslí nějaký nesmysl že nadpis musí být vyplněn když byl atd) a až na poněkolikátý to pak protestuje korektně. No jo ... >:D 8-s 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.06.07  07:37

    « Čelní sklo + airbag

    Zdravím vespolek,

    vidím, že se udílo mnoho věcí, včetně Broose, který se dokonce musel Megana zbavit. Škoda.

    Můj Megane II Sportway musel na výměnu čelního skla, nějakému dobrákovi s dodávkou ulítl kamínek a na skle se z malé dírky udělala 1 m dlouhá prasklina. Nicméně v servisu nafoceno, nové sklo objednáno a vyměněno během dne. Náklady hradí pojišťovna, takže pohoda. :-!

    Opět začala svítit kontrolka pro nefunkčnost airbagu (svítila neustále). Takže to chtělo opět kontrolu konektoru, opravilo se to, ale v případě dalšího rozsvícení bude nutné vyměnit celý svazek (na záruku samozřejmě). Takže pokud máte někdo podobný problém, rovnou si nechte vyměnit celý kabelový svazek, ať netrávíte v servisu spoustu času jako já. Čištění konektoru evidentně nepomůže.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.07  21:34

    « Re: nadpis

    Mne sa podari odoslat prispevok iba raz, druhy krat to protestuje, ze sa ho nepodarilo vlozit do databazy alebo tak nejako. Pouzivam Mozillu a tak som si myslel, ze to je tym.

    Co sa tyka fora - ani stare a ani nove nie je noc moc. To stare padalo a na tom novom sa zase nedaju vyhladavat uzivatelia a zistovat ich prispevky v minulosti (aj vlastne) a taktiez mi chyba, ze sa nezobrazuje kto a kedy dal posledny prispevok do ktoreho fora.

    Dalej neviem, ako poslat sukromnu spravu.

    A neviem prispevky otvarat v novom okne (ale napr. na moje.auto.cz sa to da), to je dajake cudne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.07  21:29

    « Re: titulek

    Ze sa Megane vypne po 20-ich minutach sa este da zniest, lebo ked stlacis zapalovanie znova (alebo radio), mas dalsich 20 minut atd.

    Ale napr. na Citroene to neplati. Ked sa po pol hodine sekne do Economy modu, nepomoze nic, len nastartovat motor a isty casovac sa zacne kazdu minutu inkrementovat. Po vypnuti motora sa casovac prenasobi cislom 2 a tym vznikne cas, za ktory to teraz prejde do Economy, ale hranice su 2 a 30 minut (dole/hore). A v Economy mode ani len radio nejde... Ktora mudra hlava TOTO vymyslela...

    Niekto nizsie sa pytal ohladom oneskorenia, resp. usetrenia casu. No je to asi tak, ze strcis kartu do slotu (ti s hands-free feature ani to nemusia robit), stlacis tlacidlo start a kym to za tie dve mozno tri sekundy skomunikuje kartu, zapne zapalovanie, odomkne volant a nastartuje motor, ja uz mam zapnuty pas, zhodenu rucnu a zaradenu jednotku a vyrazam. Niekedy, ked som prilis rychly, dokonca zachytim este par zlomkov sekundy predtym ako sa autorizuje a rozbehne aj posilovac.

    Na obycajnom aute toto cele trva dvakrat tak dlho.

    Kto sa v technike nevyzna a by ho zaujimalo nieco viac, mozem pridat dalsi pokec.

    Kazde jedno dnes predavane auto ma imobilizer. Aby tento imobilizer spravne fungoval, ma v kluci zabudovanu taku malicku sklenenu kapslicku, v ktorej je elektronika s istym (dost dlhym a premenlivym) kodom. Ked dam kluc do zapalovania, auto bezdrotovym sposobom vytiahne tento kod z kapslicky a ak je spravny, povoli start auta. Cele je to vymyslene tak, ze v kluci nemusi byt bateria, aby to fungovalo (ak tam je bateria, tak je kvoli dialkovemu ovladaniu centralu a nie kvoli imobilizeru).

    Renault to ma presne tak isto urobene, akurat ze tu kapslicku zalial do karty a vynechal mechanicku cast zamku s "FAB-kou". Na nastartovanie auta staci tlacidlo, ktore da elektronike vediet, ze vodic chce nastartovat. Vzapati prebehne komunikacia s kapslickou a ak kod pasuje, elektronika zapne starter a drzi ho zapnuty az zisti, ze motor nabehol.

    Avsak aby to cele malo podobne vlastnosti, ako mechanicky kluc, este je treba postarat sa o zamok (mechanicke blokovanie) volantu. To sa robi v jednej jednotke spolu s elektromechanickym posilovacom riadenia. Vysledok je taky, ze ak kod z kapslicky nesedi, ani sa nenastartuje motor a ani sa neodomkne volant.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.07  15:42

    « Re: Rozlucka

    Skus www.autocomp.sk , mam len tie najlepsie skusenosti. Na rozdiel od znackovych servisov aj rozmyslaju, nie len diagnostika cez comp. Mozem bez obav odporucit. Ich motto "Kde ini zlyhavaju, my zaciname" naozaj plati. Nedaj sa oklamat tym, ze uvadzaju specialisti na VW a Audi, mne robia Clio a v pohode, vratane kontroly a naplnenia klimy po 5 rokoch.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.07  15:27

    « Re: titulek

    Roztlačit se určitě nedá, protože pokud je baterka vybitá (to jako myslím že vybitá z vnější strany, třeba samovybíjením nebo něčím co ji vybilo mimo auto - nějaký doplněk) tak nepůjde ani odemknout řízení - to se pak blbě roztlačuje >:-[] >:-[]

    Jo jinak už zprovoznili nějaký slučování účtů, takže kdo máte jinačí nicky se snad můžete vrátit na svý původní... Možná.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.07  14:21

    « Re: titulek

    ked sa vybije baterka, tak v karte je kluc ktorym si auto otvoris a udajne sa ma dat 1x nastartovat a prist do servisu ci obchodu , kde kupis novu baterku. Vymenis a ficis dalej :-). Netsetoval som to, vymenil som ich preventivne :-!

    Lufik, ako by sme ta mohli nespoznat. Ja som s profilom mal tiez problem. Vidim ze uz mas nabehane pekne km a stale v poho. To je dobra sprava.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.07  13:37

    « Re: titulek

    5,8 je pěkné číslo.

    Jak funguje ta elektronika, když se nedejbože úplně vyšťaví baterka ? Dá se auto s kartou roztlačit ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.07  13:20

    « nadpis

    Muze mi nekdo vysvetlit proc se to sem vlozi pokazdy 2x aniz to jakkoli zareaguje jako ze prispevek ulozen atd.??? Od ty doby co je novej forum engine to stoji fakt za neco...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.07  13:20

    « titulek

    Ja mam Grandtoura ted uz bez mala 2 roky a taky se mi na nem nic nekazi. Zavadu z vyroby to nemelo zadnou a ani zadna casem nevznikla, chova se to stale stejne. Pravda, ma to svoje mouchy (nejvic neprijemna je asi nemoznost natankovat plnou nadrz az nahoru do hrdla kdy to pak 5km nejede >:-[] ) ale da se na ne zvyknout. Jo jsou tam veci co bych resil asi jinak (podsvetleni budiku vs. trvale sviceni, automaticke vypinani vseho mozneho par minut po odstaveni auta - vadi zejmena odpojeni CL zasuvky) a jedinou vytku co zatim mam je k povrchu vnitrnich plastu - tam mam furt samy opatlany prsty od ditete a vubec :-) Ale jinak jsem spokojen, ted jsme prijeli z Italie, jezdi to za 5.8 a docela pohodlny sedacky atd. Mam 1.6 a manual...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.07  12:44

    « Re: Rozlucka

    Bohuzial sa mi nepodarilo obnovit moj povodny ucet, takze mam novy nick. KAzdy asi ale pochopi, kto som ;-)

    Ad karta - auto sa odomyka iba v pripade, ak je karta vo vzdialenosti cca. 1m od kabiny. Takze aj ked rozpazim ruky a kartu mam v tej daleko do auta, uz sa neda odomknut. Inak je to super, chytim klucku a nastupim, neriesim ziadne dialkove ani nic podobne. Auto startuje iba pokial je karta v kabine, opat nic neriesim, proste sadnem a zmacknem tlacitko. Ten komfort je namakany a pouzivat auto s dialkacom je pre mna archaizmus. Auto bez tejto ficury uz nechcem a to bude asi problem, lebo zatial som o niecom mozno podobnom pocul iba pri novom mondeu.

    Ad kvalita - mam najazdene 88t km, zavady boli zatial dve klucky, plech pod vyfukom (ktory mi mimochodom poriadne opravili az na druhy krat) a teraz mi nechaldi klima (zrejme unik chladiva, na jar este isla a postupne jej vykon klesal a hlucnost narastala). Ak niekto vie o nejakom servise v BA, ktory vie skontrolovat a naplnit klimu, dajte prosim kontakt.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.07  11:58

    « Re: Rozlucka

    ....spíš jsem myslel na zvídavé děti, to tlačítko START přímo vyzývá ke zmáčknutí...... ale pokud je zařazená rychlost a není sešlápnutá spojka tak to asi ani nestartuje, ne ?

    A jak je to s elektrickými okny ? fungují i bez nastartování a stačí jen být v té pohotovostní blízkosti ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.07  11:37

    « Re: Rozlucka

    musim byt tesne pri aute 1-2m. Auto niekto nastartovat moze, ale len ked je zatvoreny kufor, inak sa nastartovat neda, takze ak je vypnuty motor a prave nakladas do kufra, auto ti neukradnu a neviem , ale mam pocit, ze som testoval moznost kradeze a auto sa tusim vyplo, ked manzelka odisla trosku dalej autom :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.07  11:25

    « Re: Rozlucka

    Na jakou vzdálenost to funguje ? Nemůže Ti třeba někdo startovat, když nakládáš něco v kufru a nebo při tankování ?

    To s tou úsporou času jsem moc nepochopil ! To jako startuje se zpožděním ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.06.07  19:22

    « Re: Rozlucka

    no tak ked sme pri tej karte , tak inteligentna je super vec. netreba sa moc starat, staci dat ruku na klucku a mam otvorene. Ak to nahodou nezahapruje. Neznasa sa to so spinavym autom :-)Zatvaranie zase prevediem tlacitkom na klucke a mozem mat pekne plne ruky. Keby to nebolo trosku viac poruchove, bolo by to uuple super. Podla mna je to vyborna vec. Na start taktiez, ziadne strkanie karty, staci ju mat stale vo vrecku.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.06.07  17:53

    « Re: Rozlucka

    Karta: vec zvyku. Vo vrecku mi rozhodne menej zavadzia a urcite sa tlacidlo na odomknutie auta nestlaci tak lahko, ako na tom polkilovom dialkovom ovladani s vystrelovacim klucom v tvare znacne obezneho hoteloveho mydla na Citroen C5.

    Okrem toho sa mi paci, ze strcim kartu do strbiny, stlacim tlacidlo startu a kym to nastartuje, zapnem si pas, zhodim rucnu a zaradim rychlost. Neusetrim vela, ale je to ista frajerinka :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.06.07  14:35

    « Re: Rozlucka

    Nedělejte si iluze o kvalitě čehokoliv, já jsem si dvěmi Fordy Mondeo TDCi taky užil svoje, i když teď se zdá, že už to zraje jako víno.

    Ten Focus, který nakonec zvítězil nad Meganem, nebude zdaleka tak využíván, takže předpokládám, že taky problémy nebude mít tak často .

    Překvapuje mě, že se tady mluví o závadách na podvozcích a převodovkách, a ne o elektropříslušenství. Já jsem vždycky žil v tom, že právě tam mají problémy časem všichni.....

    A ještě jeden dotaz : jak se Vám líbí/nelíbí ta startovací " karta", pokud ji máte ? Mě to o svých výhodách ničím nepřesvědčilo. Na klíče se to věší špatně, do peněženky se to taky nevejde a když si to strčím do zadní kapsy, tak abych měl strach si sednout....... a když to spadne na zem, tak to ani nezazvoní :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.06.07  12:33

    « Re: Rozlucka

    Ja nespievam chory na Megana, iba komentujem, ze prezentovane chyby mozu byt dost lahko chybami bud SK/CZ servisu (kolkokrat sme to tu uz spominali?), za co vyrobok samotny nemoze, alebo chybami uzivatela (co odidene spojkove lozisko casto byva). Zamok paky je neoriginalne prislusenstvo, to s Renaultom ma spolocne asi tolko, co ja s uzivatelom slon72. Ohnuty plech nepovazujem za chybu auta ani nahodou.

    Z celeho vypoctu chyb ratam urcite za chybu vyrobku to tahanie do strany. A snad aj tu chybu prevodovky+spojkoveho loziska, co podla mna ma aj tak suvis a servis to mal vyriesit hned na prvy sup - asi to poka*al.

    Chcel som tym povedat, ze veci sa kazia a mna ten vypocet chyb nie prilis presvedcil, ze Megane je hodny srotu.

    PS: z hlavy by som vedel vymenovat ovela dlhsi list komentarov ku kvalite Fabii, ktore sa s 99%-nou istotou dotknu skor ci neskor kazdeho jedneho uzivatela, teda naozaj systematicke chyby.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.06.07  08:38

    « Re: Rozlucka

    No měl jsem MG II GT a vím o kvalitě své viz dřívejší diskuse.
    Tak mne zajímá kolik km s MGII je najeto, pro opěvné chóry na auto snů ( nočních můr)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.06.07  00:02

    « Re: Rozlucka

    S ktorym novym autom? Mam(e) ich viac.

    Ak to ma byt otazka k mojmu predchadzajucemu prispevku, tak nevidim suvislost medzi kilometrami a tym, co som napisal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.06.07  15:00

    « Re: Rozlucka

    Zdar všem,

    před několika dny jsem váhal mezi Meganem II Combi a FOCUSEM Combi. Nakonec vyhrál ten Ford, i když už mám s Mondeem 4 roky ne zrovna vždy idylické zkušenosti. Nemáte někdo přece jen možnost přímého srovnání ? Focus na mě působil interiérově mnohem kvalitnějším dojmem a jízdní vlastnosti mi připadaly taky příznivější...... Teď to má najeto 150 km, takže spolehlivost opravdu posoudit nemohu :-) Zatím nepíská ani neklepe nic.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.06.07  12:44

    « Re: Rozlucka

    To tv:
    kolik máš najeto s novým autem a jak dlouho ho máš?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.06.07  18:23

    « Re: Rozlucka

    Ako tak na to zdialky pozeram, broos mal naozaj dost velku smolu, no ked to skusim rozpitvat na drobne, zda sa mi to skor problem servisu ako auta. Nakoniec uz sa to tu povedalo asi tak milion krat...

    Neviem preco a ako sa ludom mozu kazit prevodovky (vratane tej Octavie, co pise Citronek), lebo je to kompaktny a uzavrety celok, na ozubenych kolesach sa nema co poskodit, na loziskach takisto nie, synchrony moze dodzubat iba uzivatel a jedine, co naozaj moze odist je system radenia, aj tomu vsak uzivatel musi vydatne pomoct... Zatial som sa v zivote stretol iba s jednou pokazenou prevodovkou, dokonca sa jednalo o kvalitnu japonsku znacku auta, a to na 100% bola chyba uzivatela - v 130-ke sa jednoducho trojka nehadze a ked mam kratke nohy aby som spojku dokazal stlacit az na podlahu, tak si posuniem sedadlo blizsie k volantu.
    No povedzme, z v tej Renault prevodke bola naozaj nejaka chyba uz z vyroby (povazujeme uzivatela v tomto ohlade za nevinneho). OK, stane sa a nastve to. No to sa urcite prejavi este v zaruke a teda by s tym nemal byt problem, ak nema servisak ruky aj nohy lave.

    Potom spojkove lozisko - hmm. Prevodovka a aj spojkove lozisko. Ak to nebude v uzivatelovej lavej nohe, tak potom bolo nieco s hydraulickym ovladanim spojky. Zaujimave. Zeby slaby servisak, ktory si nevsimol nieco, co mal? Podla mna je medzi prevodovkou a spojkovym loziskom tesna suvislost.

    Odislo ABS. V servise. Nie tak nahodou pri tej rozborke a zborke prevodky? Ak ano, tak to servisaci asi tak trochu prilis starostlivo narabali s prevodovkou a nevsimli si, ze asi utrhli nejaky nepotrebny drotik.

    Vymena ventilacie. Preco preboha? Okrem toho, ze by bola diera v plaste velka ako jablko si neviem vyobrazit dovod, preco to robit. Povedzme tak vadny ventilator, alebo nejake to servo, ale komplet ventilacia? A dvakrat?

    Zamok paky. Dorabany nie-OEM prvok, za to moze servis, nie Renault. A ked som videl, ako vyzeraju tie zamky na mojich dvoch Citroenoch, tak nebyt poistnych podmienok, najradsej by som ich tam nemal...

    Piskajuce brzdy. To ma kazde auto, aj ten Mercedes, ktory ma na moje.auto.cz najviac bodov. Tak to uz raz byva, brzdy piskaju a osobne to nepovazujem za velku tragediu.

    Vyrovnanie plechu nad vyfukom - toto ani nie je oprava. Stacilo chytit nejaky vacsi suter alebo v zime trafit vacsiu hrudu snehu a ohol sa. S kvalitou auta nema nic spolocne.

    Vymena zadneho skla - asponze to Renault priznal a vymenil to zadarmo. Mohol ostat mrtvy chrobak... BTW, my mame este povodne, nestoji nam to za to prezentovat sa den v servise.

    No a ta geometria - to je snad jedina vec, ktora naozaj zaboduje, lebo dajako je tych pripadov tuna na fore vela. Skusil by som sa inspirovat Tomom69 a preventive hodit nove pruzinky :-)

    Predat dvojrocneho Megana za 350 tisic sa mi nezda vyrazne pod cenu. Nove auto straca hodnotu najrychlejsie, v momente predania klucov je jeho hodnota hned o stovku - dve nizsia...

    Chapem rozhorcenie broosa, ale mna az na to zatacanie nic z vyssie uvedenych pricin nepresvedcilo, ze by Renault patril do srotu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.06.07  13:57

    « Re: Rozlucka

    NO tak když zrovna píšeš o VW G+ - to bylo naše rozhodování mezi ním a Méganem, musím říct, že nová 6st. převodovka měla krátký přesný chod - dle mého vzorový, auto přes to co se někdy psalo, sedělo i v prudké zatáčce; pro Mégane byla cena - a motorizace, s 1.5 dCi 106 koní ve spojení s 6st. převodem jsem nadmíru spokojen. Koncern nabízel 1.9 diesely a vyšší ručení mi vadilo i spotřeba. Asi je potřeba podívat se i na cenu - Renda je možná méně kvalitní, ale je také o dost levnější, takže nám to za tu cenu stálo přes riziko oprav. Kamarád má Octavii a v záruce ho přišly opravy přes 60 tis., opravovalo se včetně převodovky - výměna. Jinak koukám s kloubkem řízení tu nikdo problém nemá, ani s biopalivy. Zkusím se obrátit na výrobce. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.06.07  22:54

    « Re: Rozlucka

    broooos: to si mal aky rocnik a aky model-vybavu ?Mne ponukli 290t. a to o tomto fore nevedeli. A to mam len 38tkm a este autu v zaruke, teda zalezi ako na co sa bude dat ta zaruka uplatnit, ale to tiez asi nevedeli :-)

    inak ak by ste chceli olej za dobru cenu tak tu ho mozete kupit. Ja som za tych 5l platil 2200,- [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.06.07  22:32

    « Re: Rozlucka

    nemal som odvahu predat ten kram vo vlastnom mene, tak islo do jedneho cesko-slovenskeho bazaru. predal som za 350.000,- a je tam tusim dodnes. Znami mi spravil cenu na golf+ a tak sa vytesujem z vw. Fakt mozem zodpovedne povedat, ze je to ine vozenie, proste nemci tie auta vedia. Peniaze a cas s meganom povazujem za premrhane. Hold skusenost. :-( :no: :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.06.07  23:28

    « Re: Bouchání od přední nápravy

    Nie, to urcite nie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.06.07  10:00

    « Re: Bouchání od přední nápravy

    inak ma este napadlo, ci tie tycky neodpaluju viac nafukane pneumatiky, ktore som mal na 2.4-2.5 predok a 2.2-2.3 zadok 205/55/16, kedze sa viac drali kraje pneumatik. Teraz som ich ale supol nazad na 2.3 a 2.1. Mozno to sposobilo skorsi odchod tycky stabilizatora
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.06.07  09:31

    « Re: Rozlucka

    vážení - začnu tím, co mě pálí - 6 bodové piezovstřikování, bla, bla - a bio 2-4% od září resp. ledna 2009, možná se to jinde probírá - jak to vidíte - tipl bych přesně 2-4% snížení výkonu, resp. zvýšení spotřeby, raději častěji kupovat aditiva na pročištění systému, obávám se častějších závad na tryskách, nezkusil se již někdo obrátit na Renault.cz s dotazem na jejich stanovisko - anebo jde o planý poplach a jde o tak malé množství, že se nic neděje?

    Rozlučka - trne mi v zádech - mám naj. lehce přes 20 tis. a zjistil jsem, že je to křehké auto - řízení mi začlo pískat při levotočivé zatáčce, bouchá mi v /prý je to / kloubku řízení - nemá s tím někdo zkušenost? při velkém rejdu, brzdy popiskují, jak když jsou zvlněné kotouče - vše se hodně zlepšilo jednoduše, když jsem začal auto stavět v ulici opačně - má příčný sklon a je tedy změněný tlak na nápravy; je to křehké auto.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.06.07  09:29

    « biodiesel and rozlučka and přední náprava

    zrušeno
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.06.07  09:28

    « Re: Rozlucka

    broooos: este bonzni zaco a kde si to predal a co si kupil ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.06.07  21:30

    « Rozlucka

    Neda mi nenapisat par slov na rozlucku tomuto skvelemu debatnemu teamu. Su to uz 2 mesiace co som moj 2 rocny megan grandtour s hlbokou stratou predal do bazaru a je to uz tyzden co sa tesim s noveho vozu, ku podivu funkcenemu aj po par hodinach pouzivania. Jednoducho mi po tych 2 rokoch praskli nervy a vykup z leasingu a nasledny predaj konecne vyriesil toto nekonecne trapenie. Toto radoby “auto” - viac v servise ako na ceste, opakujuce sa zavady aj napriek ochote servisu pruzne riesit problemy, ale systematicka poruchovost ma prinutili na doslovne doporucenie technika servisu Renault poslat tuto francuzku eleganciu elegantnym sposobom do vecnych lovist bazarovych. V prepocte renault prerobil na tomto voze ~200.000,- Sk. Len strucne zoznam poslednych oprav: vymena spojkoveho loziska, vymena prevodovky, vymena ventilacnej jednotky (uz 2x), poruchana elektronika ABS (priamo v servise), zvolavacka – vymena zadneho skla, oprava termoizolacneho plechu nad vyfukom, cistenie brzd (piskali uz cestou zo servisu), geometria (nepomohlo, auto stale stale samovolne zatacalo dolava), vymena zamku paky atd atd atd….K tomu este zdrbanie prijimacim technikom, akoto ze som postupoval proti smernicam renaultu – preco som nechal tolko zavad vyriesit naraz! preco som s kazdou novou nesiel do servisu! Napriek ze ich odhad bol 1. den, auto sa riesilo 3 tyzdne!!! Pani, RENAULT JEDNODUCHO NIE UZ NIKDY NIKDY VIAC ani zadarmo nie. Prajem vsetkym renaultistom pevne nervy, vela stastia a radost s dobre investovanych penazi do kvalitneho vozu, ja som to potesenie nemal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.06.07  14:05

    « Re: Bouchání od přední nápravy

    Miro, som rad, ze aspon toto mas uspesne za sebou. Nedajboze by si s tym siel do Renaultu a hned by si mal "novo - nove" dosticky a pracicku za 2-3 tisicky.

    Zadne brzdy samozrejme brzdia, no ovela menej ako predne. Ak na brzdu tlacis vyslovene iba zlahucka, tak je mozne, ze sa akurat tak dotknu kotuca, no velku brzdnu silu nevyvinu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.06.07  17:25

    « Bouchání v přední nápravě

    Měl jsem stejný problém s boucháním v přední nápravě - v pravotočivé zatáčce, díra a nedej bože zároveň brzdy - v tu chvíli silné údery, jako by kovové. V jiných situacích - hlavně při přímé jízdě a bez brzd se žádné takové zvuky neozývaly. Minulý týden jsem byl měnit přední tlumiče a při výměně mi zároveň vyměnili i "hlavové složení" - to jsou asi ložiska. Dále píšou výměnu tyče stabilizátoru (ale jako díl to je psáno: táhlo řízení). Celá tato akce trvala 3 hodiny a stála mne 13 865,- Kč. Musím ale uznat, že auto je podstatně tišší, klidnější a zvuk o kterém píši výše se již neobjevil.
    Najeto 123 000,- km
    Musím ale přiznat, že to už dělalo před nějakými 30 000 km - hlásil jsem to při 90tisícové garančce. Ale prý je vše v pořádku, nápravu prý kontrolovali a nic nenašli. Vím, že je těžké najít závadu, kterou poznáte až po rozebrání, ale stejně si člověk při jejich hlášce: "nic tomu není, je to v pořádku", připadá jako blbec, který si vymýšlí problémy.....
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…