Zkušenosti s Meganem Grandtour???
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 15.05.06 15:39
« Praskající zadní okno
Pánové držte se - už 1/2 roku nemám svého miláčka Renaulta a dnes mi přišla svolávačka na další problém v řadě. Píšou mi, že by mi mohlo samo prasknout zadní okno a tak mi ho radši vymění. Ještě že už si ho užívá někdo jiný. Vůbec Vám nezávidím tu 100%kvalitu u této značky. -
« Re: tak to pardon
Ja by som jeden mal: vycistenie chemickou cestou je nanic. Kdesi ti pisal tusim Mitsi, ako sa klapka musi cisti rucne, lebo tie sajrajty cistiace ju iba trosku ofuknu a ziadnu poiradnu spinu neodrstrania. A po poriadnom vycisteni by som este skusil zistit, ako sa klapka kalibruje. Samozrejme, nic z toho asi v znackovom servise nepojde, ale ved garaznikov je plno ;-) -
"-- skrytý --" 12.05.06 14:34
« Bez nadpisu
Nehlede na to ze v mailu prijde toto:
Tento email jste obdržel(a) jelikož sledujete téma "Zkušenosti s Meganem Grandtour???" na cafe.auto.cz....
Ani zminka o nadpisu. A navic:
Žádné další upozornění vám nebude zasláno do doby než navštívíte toto téma.
Takze Tome69, to uz ani neni o stresu, to je o tom ze uz s tim ser^H^Htves. -
PP. 12.05.06 13:39
« Re: pp
jo o Meganech je jich opravdu hodně: 1.auto.cz 2.autorevue.cz 3.renaultclub.cz skoro by se člověk nedopočítal...
Stačí na to 3 odkazy v oblíbených,abych měl za 10 vteřin zjištěné jestli je něco nového,teda měl bych kdybych se nemusel prohrabávat tím co ty překopíruješ z jednoho fóra na druhé.
Proč ten stres?Protože ty to děláš furt,a čeho je moc toho je příliš!
PS:nadpisy nečtu,protože mi ve fórech jako je toto,uniká jejich smysl. -
PP. 12.05.06 12:55
« Bez nadpisu
tom69,bež už do prd-ele s tím repostovaním příspěvků z jednoho fóra na druhé,už mě to fakt sere,zase jsem četl kus něčeho abych následně zjistil,že už jsem to dopoledne četl na autorevue.Já nevím jestli ti to dělá dobře nebo si myslíš že tu jsou všichni kromě tebe magoři,kteří neumějí kliknout na autorevue.cz,že to musíš kopírovat tu. >:-[] :!: -
"-- skrytý --" 12.05.06 11:30
« prispevek z autorevue
matoo
Nováček
Zaslal: pá květen 12, 2006 9:47 am Předmět:
Tak mozem definitivne potvrdit ze prehratie sw v riadiacej jednotke nepomohlo ani na jeden problem ktory mam. Diera stale, dokonca sa mi zda ze sa motor chova este horsie co sa tej diery tyka. Nizke otacky pri vlaznom motore stale, kolisanie vykonu pri ustalenej rychlosti stale.
Je zaujimave ze mi servis cisitl skrtiacu klapku a mne to nepomohlo. Pri tej kvalite servisov je otazka ci ju naozaj cistil.
Inak tie vyjadrenia ze je motor niecim zaneseny a treba dolievat aditiva na cistenie a pod. to su podla mna len take kecy renaultu( alebo mozno specialita renaultu) Ja mam problem s nizkymi otackami od zaciatku, takze by musel byt motor zaneseny uz z vyroby. Okrem Megana jazdim aj na inych autach a do ziadneho netreba nic dolievat, tankujem na tych istych pumpach, takze palivo vo vsetkych autach rovnake. Okrem tohot uz som to tu spominal, uz 2x som pripravky na cistenie palivoveho systemu do nadrze nalial.
A posledna poznamka, ak skutocne pomoze vycicstenie skrtiacej klapky, co ma toto spolocne s palivom. To by sme sa mali skor bavit o vzduchu nasavanom do mototra.
ziarovky som menil uz asi 4x. Na spolujazdcovej strane je to pohoda az na to ze ma clovek ruku zaspinenu az pomaly po rameno. Vodicova strana to je chutovka, okrem spinavej ruky ju mam aj pekne otlacenu. pristup je na dve veci a to som nastastie menil len stretavacky. Vymenit ziarovku v dialkovom svetle na strane vodica je asi cez ten otvor co ma na to sluzit nemozne. -
"-- skrytý --" 11.05.06 10:36
« tamtam
Bohuzel smutna realita, ktera se objevuje ve vsech odvetvich.
Nedej boze u doktora :-(
Mam pocit, ze je to u nas stale slabou konkurenci a nevyvinutym trhem. Tlak spotrebitelu na vyrobce snad bude stale silit, to ale bohuzel prinasi jednu neprijemnou vec a tou je snaha maximalnich uspor a nacasovani zivotnosti vyrobku max. po dobu zaruky.
Tento trend se stupnuje v mobilnich telefonech. Telefony jiz nejsou to co driv. S prodlouzenim zaruky poklesla ochota vyrobcu (servisu) resit spoustu veci ktere drive uznavali.
Napr. drive nebyl problem vratit vyrobci pristroj, ktery mel postupne 4 a vice ruzne zavady (opravy). Dnes jiz to neplati. Vyrobci pristoupili pouze na model dany zakonem, to jest 3 stejne zavady. (nebo projev vice zavad soucasne v jeden okamzik)
Myslim, ze by seo tom dalo dlouze a dlouze diskutovat ..... -
"-- skrytý --" 11.05.06 09:03
« Bez nadpisu
Eeee - H : nechtel... Protoze motory se nezabyvam, to co pisu je pouze prumerne analyticke mysleni (usudek na zaklade popisu situace a nejakych par malo znalosti kolem danych do souvislosti). Tohle bohuzel jakymkoli komercnim servisum chybi (neni vlastni), protoze ony delaji pouze svuj business - tim je spravovat auta za soucasneho generovani maximalniho zisku (podnikatelsky zamer). Analyza projevu nejakeho chovani za specifickych podminek jim zisk neprinese, tudiz z principu vyvinou velmi malou aktivitu vec resit az vyresit. Pokud by ovsem jiz drive odzkouseli, ze vymenou jakekoli drahe soucasti lze dosahnout zlepseni, jiste by ji vehementne doporucovali vymenit ve vsech pripadech... >:D >:D Takhle si myslim ze sami vedi ze snadna cesta neni tak to "nechavaji plavat".
Pochopitelne se netyka jen Renault servisu, stejny pristup a nulovou schopnost analyzy mi opakovane predvedly 3 skoda servisy, ktere neustale plnily mou z vyroby deravou klimatizaci na aute v zaruce a nechtely ani zacit uvazovat o tom, ze dira nemusi byt nutne jen tam kde ji predpoklada jejich skladaci kniha (tedy ve spojich soucasti), ale kdekoli a vsechny projevy a muj popis problemu ji jednoznacne predpovida - stale tvrdili nenene, ted je treba vysusit, vakuuovat a radne naplnit, byla-li by tam dira tak neco. Ehm dira tam byla, ale byla prilis mala na to aby to neco, nicmene i tak dost velka na to aby skrz ni vsechno medium uteklo a az ctvrty servis nejak pochopil, ze uz 4x plnena klima by mela snad byt plna media minimalne v jednom z tech pokusu (jejich argument do te doby byl dokolecka ze to jen blbe naplnili ti minuli) a az na mou vyslovnou zadost / vyhrozovani vracenim vozu auto privez do dilny, znovu naplnil pro pokus, pricemz klimu zkousel ve vyhrivane garazi (ne venku na dvore jak vsichni pred nim - podotykam leden az brezen) a to tak dlouho nez prestala bezet a nasledne pak uz hrave detekoval vadny svar na tlakove trubce k vyparniku, ktery lehce propoustel. Ale co ti tri pred nimi???? Kdyz nenasli diru jak s odpustenim vite kam ( >:D ), tak furt: Pane to bylo minule chybne naplneno, chybne slozeno, chybne naprogramovano, chybne co ja vim co.... Kulovy, bylo jen chybne mysleno v jejich hlavach - nic vic v tom neni a ani nikdy nebylo, jen ta dira na kterou ani na 5 pokusu neprisli, jinak vse v poradku. A temhle delat podporu??? Bych vyletel z kuze, panove!!!! >:D >:D >:D -
"-- skrytý --" 10.05.06 15:09
« Re:
nechces delat technickou podporu Renault servisu 8)
Mrkni se jeste na tuto diskuzi
[odkaz]
Shrnul jsem problémy s motory ze dvou témat do jednoho, vyskytují se společně. Pište sem hlavně způsob, jakým Vám odstraní závadu v servisech. Servisy budou hodně tápat a takto budeme v informovanosti rychlejší než servisní síť.
Shrnu projevy:
-trpí tím motory Renault 1.4 16V 72kW (typ K4J)
-nová informace ze servisu je, že problém studeného motoru je tak trochu společný i motoru 1.6 16V
-problémy se týkají hlavně Megane, jsou i na Thalii, ale tyto dva typy vozů mají pro shodný motor jiné řídící jednotky
-studený motor má při akceleraci "díru", jakési omezení otáček někde mezi 1000 až 2000, kdy asi 1 sek. auto zpomaluje nebo případně pocukává
-vlažný motor naběhne na nízké volnoběžné otáčky menší než 500 ot/min a snadno pak zhasíná sám nebo při rozjezdu
nebo forum [odkaz] -
"-- skrytý --" 10.05.06 14:27
« Bez nadpisu
No myslim ze 5 minut uz prehanis - mluvime o ohrevu lambdasondy (je ohrivana vlastnim topenim a proudem vyfukovych plynu), ne o ohrevu motoru a uz vubec ne az nekam na provozni teplotu. Jakmile sonda dosahne svych 300°C (nebo kolik) a to je myslim do minuty a nezalezi az tak moc na teplote okoli (presne to vedi na STK kdyz delaji emise), motor prejde na rizeny rezim a emise spadnou 10-100x. To je cely - do ty doby to "nejak bezi" ale nic moc od toho proste necekej - je to stejny co karburator, nejake hodnoty paliva pro nejake podminky jak konstrukter myslel (nemyslel). Ja se na felicii setkal s tim ze cukala na volnobeh, na Fabii s tim ze nechtela chytit tepla (rozumej motor teply cidlo co je ve vejfuku uz zase davno studeny) atd. Na renaultu jsem si nevsim niceho, protoze mi auto jede i na par cm seslapnuti pedalu a dokud se rucicka teplomeru neodlepi z minima, nikdy bych ani vic na plyn neslapal (zvyk z citu pro motor). V tom rezimu to jede dobre - bez diry. A v dobe kdy se rucicka teplomeru hne to musi davno regulovat, ne??? Mimochodem na volnobeh se musi sonda opet prihrivat, proud plynu ji nestaci ohrivat a tak by to prestavalo regulovat i po dlouhe jizde z kopce na neutral atd.
Proc servis mate to fakt nevim.... -
"-- skrytý --" 10.05.06 14:13
« servis
Ono by stacilo, kdyby tento jev dokazal vyrobce prostrednictvim servisu presne definovat a popsat (zduvodnit) a nerikal pokazde neco jineho.
Pravdou bohuzel je, ze nic podobneho jsem u zadneho jineho auta nezazil a kdyz se o tom s kymkoliv bavim, rekne mi totez.
Nevim jak pro tebe, ale pro me je poskakovani pri rannim rozjezdu neprijemne a to abych rano (i v tomto pocasi) sedel v aute 5 min na parkovisti a cekal na to az se motor trochu ohreje mi prijde trochu ujety 8-s
Je to moje zkusenost. -
"-- skrytý --" 10.05.06 13:19
« Bez nadpisu
A to si ten jev neumite technicky vysvetlit??? To je presne ten cas, kdy bohatost smesi nemuze ridit kyslikova sonda protoze je studena a tak se mnozstvi vstriknuteho paliva definuje dle mapy: teplota tolik, otacky tolik, pedal plynu tam, blablabla x dalsich vstupu -> paliva bude tolik (tj. vstrikovac otevrit ted, zavrit ted). Pokud neco v ty mape nesedi, motor kucka protoze jede bud na chudou nebo bohatou smes a ta nehori. Ale ta mapa 100% -ně definovat nejde, dokud neexistuje zpětná vazba z lambdasondy není šance jak zjistit kolik paliva to potřebuje. A protože mapa je pro nějaký režim, ale skutečné ohřívání motoru je zas jen úsudek z nějakých čidel ve vodě, v oleji, z teploty okolí a spáleného paliva od startu, nikdy nebudse skutečný stav toho kterého startu a šlapání na plyn kopírovat nějaké testovací podmínky z laboratoře při definování nouzových map chodu vstřikování... Tyhle mapy jsou na to aby auto dojelo když má závadu a pochopitelně se použijí i v době kdy není možno získat informaci o spalování, protože lambdasonda se teprve ohřívá. Lékem je buď to vzít na vědomí nebo nastartovat o 40s dříve. Ujišťuji vás že s tímhle mají problémy všechny auta, jen každé jinačí a např. Felda 1.6 zase cuká a třese se na volnoběh. Asi byste po tom chtěli moc, svou roli má i druh a kvalita benzínu, tlak paliva na vstřikovačích, vlkost vzduchu v potrubí a tisíc dalších. Až se to vrátí do zaregulovaného stavu a sonda (dvě sondy) kontrolují bohatost směsi trvale a průběžně, nedělá to.
A vo tom to je, tv vám to tady už říkal snad 3x a furt to řešíte. Nechte si přehrát vstřikování na norsko a island a třeba to bude lepší - jen to pak zas bude 2.500RPM volnobeh. Osobne s tim problem nemam a nikdy jsem nemel, staci to trochu chapat a prizpusobit se tomu. Jo a co rika servis je znacne zkomoleny a neuplny popis toho sameho - provoz dle mapy, ne dle zpetne vazby... -
« Re: Re: Re: Re: studeny start
mne sa takto prejavovala aj Felicia :-)
luf: mne sa to prejavi aj pri mierne stlacenom plyne cca 2cm.( hroby odhad :-) ) A uz som to pocitil pri postupnom radeni az do IV :-) No ja sa so studenym do takej krizovatky ako pises urcite nedostanem bez problemou. To ten motor nerozdycha a bude hodne protestovat. Po cca 1min sa mi zda byt vse o.k -
"-- skrytý --" 10.05.06 10:00
« Re: Re: Re: studeny start
Zitra rano az pojedu se pokusim zjistit v kolika otackach to presne dela.
Stale vsak marne premyslim, proc zminenou "ochranu" ma pouze renault a ne zadne dalsi auto?
Hlavne take marne premyslim, proc nad tim v servisech tak dlouho dumali, nez to nazvali ochranou ?
diru v plynu jsem u zadne jine znacky v diskuzich nezaznamenal, mate nekdo jinou informaci?
ps: co nepravidelny volnobeh, na krizovatce se mi auto chveje jako kdyz stojim na lanovem moste ...
prima den panove -
« Re: Re: studeny start
Tom - a vies o tom, ze diera je iba v rozmedzi cca. 2200-2700 otacok? Ked mas viacej alebo menej, motor neprotestuje (ale neviem, do akych vysokych otacok, nie som brutalista). Taktiez neprotestuje, pokial nemas v tomto pasme vela plynu, asi tak do polovicky reaguje uplne normalne, dalsie stlacenie vyvola popisovany jav. Popisovany jav trva cca. 1 minutu po nastartovani, to nie je niekolko kilometrov. Nemyslis, ze sa tym motor brani podtacaniu studeneho motora?
BTW v Prahe som byval asi 200m od Libuskej ulice, zaradit sa na nu v rannej spicke znamenalo vyuzit aj tu najmensiu prilezitost. Nikdy som nemal problem, ze by auto po prejdenych 200m nezrychlovalo a s dierou som problem nemal. -
"-- skrytý --" 09.05.06 15:51
« Re: Re: studeny start
Dela to od zacatku, ale samozrejme nejmarkantnejsi projev je pri nizsich teplotach. S poklesem teploty se projev zhorsuje.
At mi nikdo netvrdi, ze ochrana motoru je zrovna u motoru, ktery se ma naopak co nejvic tocit (alespon tak to tvrdili v servisu) jiz pri otackach kolem dvou tisic.
Bohuzel hned po startu mijim dve vetsi krizovatky. Uz jsem diky tomu zazil, ze me na krizovatce protroubil za mnou jedouci ridic, ktery se (neznaly specialni ochrany proti pretoceni motoru) zrejme domnival, ze spim, kdyz jsem neodbocil pred blizicim se rozjetym MANem, vedom si moznych nasledku, kdyz se auto hbite nerozjede, nybrz poposkoci vpred. Kdo nezazil neuveri :roll: -
"-- skrytý --" 09.05.06 14:41
« studeny start
Kazdy vam rekne, ze studeny motor je nejlepe zahrat setrnou jizdou bez vytaceni. Tak cinim, motor nepretacim, kolem 2tis otacek nastava zminena dira v plynu. Trva to par kilometru. Pak uz je to v pohode. At mi nekdo logicky vysvetli proc to jina auta nedelaji ??? -
"-- skrytý --" 09.05.06 14:35
« prevzato
nevim jak dalece sledujete i forum na [odkaz]
dovolil jsem si prevzit jeden prispevek k uvedenemu problemu
xmaster
Nováček
Zaslal: út květen 09, 2006 12:32 pm Předmět: Re: Chcipani vlazneho motoru ihned po startu
ivulino napsal:
Panove , problem u meho MII 1,4 zda se vyresen. Po predchozich vymenach cidel (teplotniho, snimace otacek a lambda sondy) ,ktere nic nevyresily mi prevcirem vycistili : ventil volnobehu a skrtici klapku. Nevim jak to delali ,ale pry na to maji nejakou spec. chemii,kazdopadne auto nechcipe, dokonce lepe reaguje na pridani plynu a zda se mi ,ze i lepe tahne (neznatelne). Nevim zda to byl bordel v benzinu ,protoze auto melo tento problem od jeho porizeni, ale asi tam byl nejaky bordel primo z fabriky. Skoda ,ze na to neprisli drive ,nyni uz mam najeto 32tis., a trapil jsem se s tim docela dlouho.
xmaster napsal:
Tak u mě to bylo skoro stejné. Auto sem jim nechal týden a jdiný problém který našli byla zanesená škrtící klapka a palivová soustava. Prý rozebrali a něčím speciálním vyčistili, takže je to jako nový.
Taky myslím, že to mohlo dělat od novýho auta, ale vadí to až v zimě.
Jinak se zdá, že je problém vyřešen, otáčky po vlažném startu jsou normální (asi 750). Ale doporučují tomu předchízet přidáváním aditiv do každé třetí nádrže.
Prý v tom nemáme hledat nic jinýho než zabordelený motor. -
"-- skrytý --" 09.05.06 13:40
« Bez nadpisu
luf: Taky jsem napsal, že to snad nemyslíš vážně ;-)
Jenže jak znám argumentaci servisních techniků či mechaniků od Renaulta, klidně jsou schopni podobnou radu dát. To je ta tragédie. >:-[]
Naposledy mi studené auto nechtělo jet někdy v roce 1992, když jsem měl Oltcita.Od té doby mám spíš auta jak neauta,takže podobný problém neznám.
Pravda je,že všichni doma se všemi auty,když je studený motor, zacházíme slušně,žádné divočení.Ale auta ochotně jedou,to je také realita.
Nejvíc s citem se zachází vždy s ropákem a důvody jsou jasné.
P.S.: S Renaultem, myslím auto, jsem spokojen.Nelíbí se mi přístup servisu. Stále mám představu, že prodejem auta věci nekončí,ale naopak začínají a Renault na mne působí dojmem,že tohle nechápe. -
« Re:
>proste je motor uplne studeny a preto nechce reagovat na plyn pod zatazou<
neviem o com hovorite, lebo mam dizla, ale stary soferi velmi dobre vedeli ze studeny motor potrebuje jedine - hodne bezinu - a tiez vedeli ze hodne benzinu na studeno - rychlo odpisane kruzky ... a tiez vedeli ze pokial studeny motor nema kaslat treba ho nechat bezat na stredne otacky (co je tu aspon 3000) s jemnym plynom ... a teraz mi povedzte ci vam to v takom rezime kasle
mimochodom 16V motor pri otackach pod maximalnym momentom so stlacenym plynom straca ucinnost - ak chcem stlacit plyn na podlahu, musim ist s otackami ASPON na otacky max momentu ... a pozrite si kde to uvasho motora je
:mrgreen: -
« Bez nadpisu
IT - bola to nadsazka, ale evidentne si proti Renaultu taky nabruseny, ze to uz nerozoznavas ;-)
To cukanie je IMHO uplne normalne, proste je motor uplne studeny a preto nechce reagovat na plyn pod zatazou. Pridanim este viacej plynu len "dieru" zvacsite. Pomoze ubranie alebo vymena majitela za mensieho drsnaka. Mne auto cuka iba vynimocne a nie je to koli tej garazi. Nie vsetko, co povie prijimaci technik je apriori kravina! -
"-- skrytý --" 05.05.06 19:28
« Re: Re: Re: Re: dira v plynu
luf: nemyslel jsi to vážně,že ne? Protože jinak bys(teď se neuraz,taky mám Renaulta)mohl pracovat jako přejímací technik Renault servisu.
BTW: víte,jaký je zásadní problém s autem Renault? Že si to čkověk koupí(a to mám snad až na prkotinu bezproblémovou Lagunu,teda zatím,že ano... ;-) ). Neříkejme nikdy,pro jistotu...
Takže: nekoupit Renaulta = nemít problémy.
Viděl jsem na svolávačce, jak jim tam visí plakát,že mají mistra světa ve F1. Mám-li být upřímný,tato reklama mne vůbec neoslovila...Čím to bude,ví někdo?
Vidím to na Toyotu.Sice nemají akční vozy na počest vítězství ve F1,ale tohle mi vůbec nevadí.
Byl jsem včera v pneu servisu,dělají i klimatizace atd.Majitel mi potvrdil,neb mu tam jezdí celé spektrum značek, že nejvíce si lidé stěžují na Renault servis.Ne že by jinde byli svatí,ale to,co předvádí u Renaulta je naprosto šílené. Vyjádřil se ve smyslu,že neví,jestli to mechanici u R mají v hlavách v pořádku.Ten pán zaměstnává i několik mladých a docela šikovných kluků a ti měli stejný názor. Nebylo to,aby přikyvovali majiteli,to ne.
K té argumentaci se studeným motorem-pokud to mysleli vážně,není co dodat a jen to potvrzuje výše uvedené. :'-( -
"-- skrytý --" 05.05.06 10:37
« Re: Re: dira v plynu
rano se rozjizdim do mirneho kopce, takze je to fakt lahudka >:-[]
posadil bych nekoho z Renaultu do auta a nechal ho kazde rano rozjizdet jak by se mu to libilo >:-[]
kdyz je to ochrana proti pretoceni, proc to tedy logicky nedela pri vyssich otackach :?: :?: :?:
PS: to je fakt bajecna ochrana kdyz to s autem cuka jako kdyz dojde benzin. -
« Re: dira v plynu
Tom69: no ked to je takto, tak neostava nic ine ,len sa s tym zmierit a ratat, ze cca prvu minutu plynovy pedal treba vyslovene hladkat a nie sa snazit z krizovatky vopchat do kolony aut. Ja ak na toto nezabudnem, tak si diery nevsimnem, len je problematicke to hladkanie :-) Idem trenovat. Odporucam to aj Tebe :-). -
"-- skrytý --" 04.05.06 17:17
« Re: typ auta ve VIN
Preco tam nie je "K" je pochopitelne: v case pisania pdf-ka v juli 2002 este verzia GrandTour nebola na svete :-)
...
Ale co to ma kmarty za verziu... Chlape, mas Ty vobec Renault? A osobny? A Megane...? :-)
Omlouvam se ze to pisu takhle pozde, ale az dnes se mi podarilo najit tuhle cast:
xM0J; K4M 761 1598; DP0 (050)
xM0U; F4R 771 1998; DP0 (052)
Je to z ruskyho PDFka z prosince 2002
Takze timto potvrzuji ze mam opravdu Renault Mégane a ze VF1KM0J... neni preklep :-) -
"-- skrytý --" 04.05.06 15:17
« dira v plynu
Tak zde mame konecne fundovanou odpoved servisu k zavade zvanou "dira v plynu u studeneho motoru" :
dle Vašeho popisu chování vozidla a našich zkušeností jde opravdu o
ochranu chodu motoru za studena.
Je-li možné provést reprogramaci řídící jednotky záleží na skutečnosti
zda do této skpiny vozidlo patří (ověřuje se dle VIN kódu).Samotná
reprogramace ovšem neřeší zrušení ochrany motoru za studena, pouze u
dotčené skupiny vozidel upravuje režim nastavení řídící jednotky. Bližší informace k chování vozidla lze upřesnit po provedení testu
motoru a elektrotechniky, ale případy, které jsme doposud řešily byly
bez závad na systému, nebo došlo k reprogramaci, avšak s předcházejícím
doprovodem i jiné závady.
........ jen nechapu, proc to tedy dela pouze u studeneho motoru (v zime, na jare). pokud by to byla naprogramovana ochrana, nemela by na to snad mit vliv okolni teplota? Nebo se mylim? -
"-- skrytý --" 04.05.06 14:25
« Re:
Ahoj glocku,
podívej se ze strany spolujezdce dole za středový panel. Zde u země úplně vpředu je zasunut pylovo-prachový filtr. Zkontroluj jeho "úplné zasunutí"
Mám bohaté " pozitivní" >:D >:D zkušenosti s tímto výrobkem. Mášli najeto více jak 10000km nemeškej a dej ho vyměnit. Nech si ukázat starý a garantuji ti , že budeš koukat jak je plný a v tvém případě i možná děravý. -
« Bez nadpisu
Chci se jen zeptat na něco ohledně větrací soustavy.Jelikož na ulici zateplují fasádu polystyrenem a jak to řežou,tak ty kuličky jsou všude,dokonce mě lítají právě větrákem do kabiny.Já jsem se celkem tomu divil,protože když to má mít pylovej filtr,tak by to snad dělat nemělo. -
"-- skrytý --" 26.04.06 16:27
« Bez nadpisu
Hmm, mudra to hlava co dokazala vymysliet taku kravinu akoze vytvorenie nabehovych hran... znie to mudro, ale neverim, ze by sa dosticky colen dotkli a keby sa aj dotkli, ako a kde by tie "hrany" vytvorili a uz vobec nie, ze to pomoze piskaniu...
Jednoducho ak nebude k dispozicii OEM riesenie od vyrobcu brzd, tak je to iba pokus-omyl metoda, kde je zarucenych 99.9% omylov.
Mne bolo povedane, ze po vycisteni brzd ak to nadalej piska, tak sa vymenia dosticky za nove (ci aj inovovane, to nevedeli povedat). Do 20tis. km Renault plati vsetko, nad 20 tis. treba zaplatit myslim pracu alebo dosticky, teraz uz nepamatam co, to druhe zaplati Renault, lebo sa to povazuje (ciastocne) za prirodzene opotrebovanie. Zda sa mi to dostatocne fer.
To je teoria a moj servis je to ochotny urobit, mam na to este 4000km na rozmyslenie. Ci vsak rovnako ochotne budu aj ine servisy netusim, ale ak nie su, podla mna je zbytocne ich prehovarat. Lebo uz z principu, ze raz povedali tak a inak nebude, svoju mienku nezmenia.
No a uz vobec netusim, ci to v pripade Meganu pomoze... Na Berlingu to pomohlo vyrazne. -
"-- skrytý --" 26.04.06 15:16
« brzdy
*Vyčištění brzd, vytvoření náběhových hran destiček pro odvod nečistot ......... popis servisniho zasahu u meho vozu.
Bohuzel to k nicemu nevedlo. Sakra prece musi byt jasne vysvetleni toho proc to piska.
Je to protivny zvuk a jestli nekdo bude rikat, ze to nic neni, tak ho povozim po Praze at si uzije.
Kdyz popojizdim v kolone, slysim mimo me tak maximalne piskat brzdy u skody 1203 8-s
:roll: 8-s :'-( -
"-- skrytý --" 26.04.06 11:36
« Bez nadpisu
Hmm. Uz som to pisal pred dvoma mesiacmi asi 3 krat, aky je spravny postup u Renaultu. Ak to konkretny servis nie je ochotny riesit touto cestou, je zbytocne sa dalej doprosovat, treba najst iny. Ak ani ten iny, tak dalsi. Ak ani ten, tak si treba na piskanie zvyknut, pretoze amaterskym zasahom odstranit piskanie brzd je takmer nemozne. Vyrobcovia brzd maju ine skusenosti, ine peniaze na vyvoj a testovanie a tiez sa im to mnohokrat nepodari.
Mne na Berlingu piskali a podobnym postupom (1. staznost - precistenie, 2. staznost - vymena dosiek) sa v servise podarilo odstranit piskanie (takmer) uplne, iba ked su brzdy dlhsi cas nepouzivane, trochu si pisknu, ale to je nic. Pri poslednom rozobrani brzd, ked som robil tie nizsie popisane kotuce, som sa pozrel brzdam na zubok. Tolko roznych podloziek a vymedzovacich a tlmiacich clenov som este na ziadnych autach nevidel, a to som ich uz videl radovo desiatky typov... Kazda doska je v (hornom a dolnom) uchyteni odpruzena samostatnym plieskom, dalej na zadnej strane dosky je nataveny tlmiaci plastovy platok a samotny piestik pritlaca dosticku cez tenucky, tiez vhodne vyformovany, pritlacny pruziaci pasik.
Toto nema amatersky spekulant v ziadnom pripade sancu vyspekulovat... -
"-- skrytý --" 25.04.06 21:45
« Bez nadpisu
No ja jazdim denne, minimalne 5km, normalne okolo 600 a maximalne okolo 1000, rocne okolo 40tis. A aj tak v zime za noc potvory zahrdzaveju. Prve dve zabrzdenia kazde rano to upravili, brzdy brzdili hladko. Az dovtedy, ked som auto nechal asi 2 tyzdne stat, potom par km, zase par dni stalo apod. Vlhke pocasie so snehom dokonalo skazu. Ale to nic, aj keby tam "peciatky" neboli, hrdza na vonkajsom a vnutornom obvode bude urcite a tu sa oplati odstranit tak ci tak, lebo krasne sustruzi v dostickach svoju drazku, kazdou nocou o parmikrometrov hlbsiu. V servise sa s tym na 99% babrat nebudu a tak teda kladivo do ruky a zvysok rozpravky poznas :-)
Alebo raz za 2-3 roky vymenit kotuce aj s dostickami, co je takisto dobry sposob, ibaze trochu drahsi.







